Ja, maarquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
> is greater than sign. = is equal to sign.
Het gaat toch ook alleen maar om smaakquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:37 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Zo'n vergelijking moet je mee oppassen naat, werkt niet in discussies aangezien er nauwelijks vergelijkende punten in zitten behalve het smaak gedeelte.
Maar vrijwel iedereen vindt de muziek uit de jaren 90 foute muziek, juist omdat het kwalitatief niet echt veel voorstelt (al is het productiewerk van de Vengaboys wel erg goed)
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
> is greater than sign. = is equal to sign.
Yepquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maaris echt greater than or equal to sign hoor.
Ik geloof de bronnen van Google liever. Die zeggen allen van niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maaris echt greater than or equal to sign hoor.
Smaak is een subjectief begrip. Ik vind dubstep helemaal niks, omdat het totaal niet melodieus klinkt. De voorlopers van dubstep vond ik prima te pruimen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:32 schreef meowingtons het volgende:
Ik snap die 90's hulde hier niet, het klinkt voor mij bijna allemaal als matige bagger
Geef eens één zo'n bron. Die is er niet namelijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof de bronnen van Google liever. Die zeggen allen van niet.
Oh echt? Ik dacht juist dat 90 en 80 als een soort beerput gezien werdenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat toch ook alleen maar om smaakEn, volgens mij betitelt vrijwel iedereen de 90s als beste decennium, dus eigenlijk vindt vrijwel iedereen foute muziek het beste?
Dit. Stof van de brugklas ditquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]Alfa's
![]()
= is even groot. > is groter dan. [ afbeelding ] is groter dan of even groot.
Het zal wel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]Alfa's
![]()
= is even groot. > is groter dan. [ afbeelding ] is groter dan of even groot.
Wat vind je van Grime?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Smaak is een subjectief begrip. Ik vind dubstep helemaal niks, omdat het totaal niet melodieus klinkt. De voorlopers van dubstep vond ik prima te pruimen.
Garage:
2 Step:
'90s
Ietsje beter zoeken en je perfect melodieuze dubstepquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Smaak is een subjectief begrip. Ik vind dubstep helemaal niks, omdat het totaal niet melodieus klinkt. De voorlopers van dubstep vond ik prima te pruimen.
Garage:
2 Step:
'90s
Ik dacht dat die laatste twee hetzelfde waren.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geef eens één zo'n bron. Die is er niet namelijk
Kan je mij een DM sturen met je kwaliteitsartiesten van de 90s (en late 80s)? Dan zoek ik zo even wat muziekquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zoek dan eens in de goede hoeken:@. Wat mij betreft hebben de 90's (en late 80's) echt veel meer kwaliteitsmuziek opgeleverd dan andere decennia.
quote:
Alfa'squote:Op donderdag 16 februari 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat die laatste twee hetzelfde waren.
Ik ga eens brainstormen. Je krijgt wel alles door mekaar.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:43 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Kan je mij een DM sturen met je kwaliteitsartiesten van de 90s (en late 80s)? Dan zoek ik zo even wat muziek
Dan verstaan wij onder vrijwel iedereen dus andere personages, dus is het een loos argument om te stellen dat vrijwel iedereen het foute muziek vondquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:42 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Oh echt? Ik dacht juist dat 90 en 80 als een soort beerput gezien werden
Ik luister van alles dus dat is niet ergquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga eens brainstormen. Je krijgt wel alles door mekaar.
Mja het zal het (niet zo enorm grote, maar wel aanwezige) leeftijdsverschil zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan verstaan wij onder vrijwel iedereen dus andere personages, dus is het een loos argument om te stellen dat vrijwel iedereen het foute muziek vond
Ik vind het vooral jammer dat jij alleen maar metquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]!
[..]
Alfa'sMaar wel goed dat je het toegeeft
Hé, ik ben ook alfa, maar dit is basiskennis hoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]!
[..]
Alfa'sMaar wel goed dat je het toegeeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |