Mary Shelley of Edgar Allen Poe geen goed idee?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, oké. Misschien dat VH nog iets weet?
Overigens, VH, ik moet nog steeds die columbiaanse (?) schrijver lezen...![]()
Ah toe. Ik vind "Honderd jaar eenzaamheid" met gemak tot de beste boeken horen die ik ooit heb gelezen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog steeds. Maar ik heb moeite met populaire dingen
. Hipster enzo
.
Ik ben vooral benieuwdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:26 schreef meowingtons het volgende:
Mja ik heb niet op mijn PC zette wat youtube mixjes aan, ik zou graag hier wel eens een keertje muziek van draaien, het klinkt een beetje als een combi van dubstep en house, maar dan anders an bijvoorbeeld Jack beats doen (of klinkt dit vreemd?)
Die zijn gewoon voor alle leeftijden ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De verhaaltjes over de eekhoorn en de mier. Die zijn tof
.
Ik vind het fijn. Ik heb het ook altijd jammer gevonden dat mijn exen niet of nauwelijks lazen. Samen in bed tegen elkaar aan een boekje lezenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk, het is weinig inspannend voor je aura en energieniveau
Lindgren is de beste kinderboekenschrijver ooit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Astrid Lindgrens De Gebroeders Leeuwenhart. Wat een zielig boek zeg, eigenlijk heel heftig voor een kinderboek. Maar zo mooi
.
Moet de chronicles of narnia, His dark materials en alice in wonderland nog steeds (uit)lezenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens ben ik ook erg liefhebber van kinderboeken. En korte verhalen
. En gedichten
.
Alle Narniaboeken gelezen, ge - wel - digquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Moet de chronicles of narnia, His dark materials en alice in wonderland nog steeds (uit)lezen
Ze is een vrouw.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lindgren is de beste kinderboekenschrijver ooit.
Dat is best leukquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het fijn. Ik heb het ook altijd jammer gevonden dat mijn exen niet of nauwelijks lazen. Samen in bed tegen elkaar aan een boekje lezen. Het ultieme ontspannen.
Hmmpf lastig te geven als ik alleen een naam heb en niet een boek, want zo kan ik geen samenvatting lezen of ik lees er 1 van een minder goed boek van hem ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wil graag je eerste indruk weten
Sluit hem Nathanael. Sluit hem.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik maak nu een document aan, getiteld 'to read or not to read' erg heh
Ik ook. Maar ik lees vooral dikke boeken en die worden zo achterlijk zwaarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is best leuk![]()
Ik heb altijd wel een boek bij me
Ik zal eens kijken of het deze maand nog zou lukken, het is wel leuke muziek in ieder geval, bedankt daarvoorquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:31 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of het deze maand nog zou lukken, het is wel leuke muziek in ieder geval, bedankt daarvoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |