wil net zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh kut, ik verwar je met iemand anders. Sorry
.
Dat dacht ik, daarom meldde ik het maar evenquote:
Ah, oké. Misschien dat VH nog iets weet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dickens met David Copperfield. Erg leesbaar, maar ik vond het geen leuk boek. Romantiek is niet mjin ding.
Boeken lezen past wel bij jou, leuk leukquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:22 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mijn boeken kapot gelezen. Ben nu weer begonnen in de Duivelsbijbel
.
Maar je draait nu toch niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:22 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat dacht ik, daarom meldde ik het maar even![]()
Ik ga hier meer van opzoeken
Ik heb David Copperfield gelezen, vond hem wat langdradig, al was het mooi geschreven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Okido, wat ik trouwens nu nodig heb is een boek voor Engels uit de Romantiek. Hoogstwaarschijnlijk wordt dat dan iets van Dickens, maar misschien dat jullie beter weten?
Ik zat al wat te kijken, klinkt eh, mja "quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog enkel positieve reacties gehoord, probeer deze (geen verplichting overigens). Wat ik me herinner is dat het over een nerd gaat die in een wereld van elfen terecht komt. De boeken zijn zeer meeslepend.
Ik vind het heerlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Boeken lezen past wel bij jou, leuk leuk
Ga er maar inquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:24 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nee ik was om 12 uur afgelopen
Gabriel Garcia Marquezquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, oké. Misschien dat VH nog iets weet?
Overigens, VH, ik moet nog steeds die columbiaanse (?) schrijver lezen...![]()
Hmm, oké.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:23 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik zat al wat te kijken, klinkt eh, mja "" is een duidelijk openbaring van mijn eerste indruk.
Ik weet trouwens al weer waarom ik harry potter wel gelezen heb, deel 1 werd verplicht elke maandagochtend op de basisschool gelezen en ik kon er niet tegen dat ik niet wist hoe het nou af zou lopen
Die moet ik ook nog steedsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gabriel Garcia MarquezGA LEZEN.
Mja ik heb niet op mijn PC zette wat youtube mixjes aan, ik zou graag hier wel eens een keertje muziek van draaien, het klinkt een beetje als een combi van dubstep en house, maar dan anders an bijvoorbeeld Jack beats doen (of klinkt dit vreemd?quote:
De verhaaltjes over de eekhoorn en de mierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hmm, oké.En Toon Tellegen? Die dierenverhaaltjes?
Dit sowieso.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens ben ik ook erg liefhebber van kinderboeken. En korte verhalen
. En gedichten
.
Ik vind het ook leuk, het is weinig inspannend voor je aura en energieniveauquote:
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hmm, oké.En Toon Tellegen? Die dierenverhaaltjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |