Het vak? Nee al die grafboeken van Hermans en weet ik veel wie nog meer, boek waar ik me het meest mee heb kunnen vermaken was nog wel Siegfried van dingetje...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bedoelt het vak literatuur op de middelbare school?
als meowingtons trouwens draait wil ik op z'n minst wel wat dodemui5quote:
Mijn wiskundedocent heeft een ding van 1700 of 1800 staan ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Combinatie van leer en oude boekenlucht.
Ik heb me vorig jaar met een vriendin staan vergapen bij de antieke boeken bij de Slegte. Rete duur, maar fucking mooi
.
Oh, dat dacht ikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik draai al sinds 12 uur niet meer
Maar dan heb je dubstep wat kut is, en dat wat goed is. Hetzelfde geldt voor boeken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat er natuurlijk verschillende literatuur is. Stellen dat alle literatuur saai is, is hetzelfde als stellen dat alle dubstepmuziek geweldig is.
Op school mag je ook niet kiezen welk boek je moet lezen. Ik moest turks fruit lezen. Slechtste boek wat ik ooit gelezen heb (voor de helft, daarna samenvattingen)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
Ik las die boeken ook nooit, samenvattingkjes herschrijven en herindelen was wel voldoende.
Die moet je dan toch lezen voor het vak literatuur op de middelbare school?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Het vak? Nee al die grafboeken van Hermans en weet ik veel wie nog meer, boek waar ik me het meest mee heb kunnen vermaken was nog wel Siegfried van dingetje...
Precies mijn punt. Maar zeggen dat je boeken haat en dat alle literatuur saai is, is een belachelijke stelling.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Maar dan heb je dubstep wat kut is, en dat wat goed is. Hetzelfde geldt voor boeken.
Mag ik hierbij zeggen dat ik wel leuke dubstepmuziek ken, maar geen leuke literatuur, ik heb zoveel geprobeerd en werd aan alle kanten verplicht allerlei verschillende soorten literatuur te lezen, ik heb me bij elk boek doodverveeld.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat er natuurlijk verschillende literatuur is. Stellen dat alle literatuur saai is, is hetzelfde als stellen dat alle dubstepmuziek geweldig is.
Nadeel van boeken is wel dat ik ze meestal niet nog een keer leesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb mijn huis vol met boeken liggen. Van nieuw tot 100 jaar oud
ik las als kind veel, maar door het "moeten" lezen van boeken waar ik helemaal niet in geinteresseerd was kwam er enige afkeer van lezenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op school mag je ook niet kiezen welk boek je moet lezen. Ik moest turks fruit lezen. Slechtste boek wat ik ooit gelezen heb (voor de helft, daarna samenvattingen)
Correct, over het algemeen haat ik boeken lezen maar als er iemand komt met echt een goed boek en ik sleep mezelf zover tot het punt dat ik toch ga lezen stop ik ook niet meerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Maar zeggen dat je boeken haat en dat alle literatuur saai is, is een belachelijke stelling.
maar het blijft persoonlijk natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mag ik hierbij zeggen dat ik wel leuke dubstepmuziek ken, maar geen leuke literatuur, ik heb zoveel geprobeerd en werd aan alle kanten verplicht allerlei verschillende soorten literatuur te lezen, ik heb me bij elk boek doodverveeld.
Enige boeken die ik echt met plezier gelezen heb waren de harry potter boeken![]()
ja onder anderequote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die moet je dan toch lezen voor het vak literatuur op de middelbare school?Dat bedoel ik.
Dan heb je zojuist je eigen eerste stelling dat je boeken haat al onderuit gehaald. Heel goed. We komen er wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mag ik hierbij zeggen dat ik wel leuke dubstepmuziek ken, maar geen leuke literatuur, ik heb zoveel geprobeerd en werd aan alle kanten verplicht allerlei verschillende soorten literatuur te lezen, ik heb me bij elk boek doodverveeld.
Enige boeken die ik echt met plezier gelezen heb waren de harry potter boeken![]()
Ik wist niet dat jij nog naar school gingquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
School, vriendin en school. En school
ja daarom, daarom vind ik het zelf van lage intelligentie blijken als je meteen zegt dat dit niet kanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:17 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
maar het blijft persoonlijk natuurlijk
Ooit Artemis Fowl gelezen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Harry Potterquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik heb je niet op msn, en ik negeer doorgaans ook geen mensen waarmee ik persoonlijk contact heb omdat ik een vriendin hebquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij nog naar school ging.
Ook niet dat je een vriendin hebt. Heb je me daarom genegeerd op msn
?
Nee hoor, ik haat boeken nog steeds, uitzondering bevestigd de regelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan heb je zojuist je eigen eerste stelling dat je boeken haat al onderuit gehaald. Heel goed. We komen er wel.
Ga nu literatuur over fok schrijven, dan ben je een echte baas.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:17 schreef Onorgineel het volgende:
godpotjandorie, ik ga naar ONZ en ik praat over literatuur
Geprobeerd, kapte ik ook bij afquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Harry Potter
Maar ik weet niet wat je smaak is, er is ook hele toegankelijke literatuur. Bijvoorbeeld van Herman Brusselmans
tegen wie zou Samzz dan hebben zitten roepen op MSNquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb je niet op msn, en ik negeer doorgaans ook geen mensen waarmee ik persoonlijk contact heb omdat ik een vriendin heb
Er is al een fokdocumentairequote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ga nu literatuur over fok schrijven, dan ben je een echte baas.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tegen wie zou Samzz dan hebben zitten roepen op MSN
Ik mocht wel zelf kiezen. Ik had een fantastische lijst en een dikke 9quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op school mag je ook niet kiezen welk boek je moet lezen. Ik moest turks fruit lezen. Slechtste boek wat ik ooit gelezen heb (voor de helft, daarna samenvattingen)
En je slechte spelling bevestigt mijn idee van lage intelligentie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:18 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nee hoor, ik haat boeken nog steeds, uitzondering bevestigd de regel
ik baalde van die duffe oud-hollandse meuk indertijdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mocht wel zelf kiezen. Ik had een fantastische lijst en een dikke 9.
Okido, wat ik trouwens nu nodig heb is een boek voor Engels uit de Romantiek. Hoogstwaarschijnlijk wordt dat dan iets van Dickens, maar misschien dat jullie beter weten?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Naatje, Life of Pi van Yann Martel is trouwens wel een aanrader voor je.
Oh kut, ik verwar je met iemand andersquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb je niet op msn, en ik negeer doorgaans ook geen mensen waarmee ik persoonlijk contact heb omdat ik een vriendin heb
Ik las daarnaast wel normale boeken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mocht wel zelf kiezen. Ik had een fantastische lijst en een dikke 9.
Ik moet er nog zeker 70 lezen die hier in huis liggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nadeel van boeken is wel dat ik ze meestal niet nog een keer lees
Tenzij er veel plaatjes in staan
Hehehe, spelling is nooit mijn sterkste punt geweest en al zeker niet op een forumquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En je slechte spelling bevestigt mijn idee van lage intelligentie.
Dickens met David Copperfield. Erg leesbaar, maar ik vond het geen leuk boek. Romantiek is niet mjin ding.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Okido, wat ik trouwens nu nodig heb is een boek voor Engels uit de Romantiek. Hoogstwaarschijnlijk wordt dat dan iets van Dickens, maar misschien dat jullie beter weten?
Ik luisterquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:19 schreef meowingtons het volgende:
Is emmer er nog? Ik heb wat speedgarage mixjes opgezet, fijne dingen
Ik heb vooralsnog enkel positieve reacties gehoord, probeer deze (geen verplichting overigens). Wat ik me herinner is dat het over een nerd gaat die in een wereld van elfen terecht komt. De boeken zijn zeer meeslepend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |