Literatuur is in ieder geval godsgruwelijk saai, ik ben blij met mijn 5 voor Nederlands destijds terwijl ik maar 3 van de 15 boeken echt gelezen hadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een boek is leuker dan een forum, die stelling durf ik wel te verdedigen. Als je ten minste het goede boek hebt.
Voor de rest is er scholieren.com?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Literatuur is in ieder geval godsgruwelijk saai, ik ben blij met mijn 5 voor Nederlands destijds terwijl ik maar 3 van de 15 boeken echt gelezen had
Dus omdat ik (literaire) boeken saai vind getuigd dat van een lage intelligentie? Dankjewel voor het complimentquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Erg niet, maar een grote generalisatie en ik vind het getuigen van lage intelligentie,.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:11 schreef MsMessy het volgende:
Oude boeken, liefst meer dan honderd jaar. De geuren (en waarschijnlijk ook schimmels) snuiven op de afdeling oude boeken bij de slegte
Ook echt een generalisatie van niksquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Literatuur is in ieder geval godsgruwelijk saai, ik ben blij met mijn 5 voor Nederlands destijds terwijl ik maar 3 van de 15 boeken echt gelezen had
Ugh niet eens, beetje wikipedia was in veel gevallen wel genoegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Voor de rest is er scholieren.com?
Waarom dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook echt een generalisatie van niks.
Je bedoelt het vak literatuur op de middelbare school?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik haalde daar m'n samenvattingen enzo vandaan, copypaste en hier en daar wat veranderenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:12 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ugh niet eens, beetje wikipedia was in veel gevallen wel genoeg
Combinatie van leer en oude boekenlucht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Maar die geur is zo nice he, weet niet wat het is
. En die bladzijdes voelen ook zo nice.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
Ik las die boeken ook nooit, samenvattingkjes herschrijven en herindelen was wel voldoende.
Deed ik soms ook, maar meestal zocht ik wat betere recensies op ofzo en maakte aan de hand daarvan zelfs iets mooisquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:13 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik haalde daar m'n samenvattingen enzo vandaan, copypaste en hier en daar wat veranderen
Ja ditquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Deed ik soms ook, maar meestal zocht ik wat betere recensies op ofzo en maakte aan de hand daarvan zelfs iets moois
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |