Ik vind het heerlijk om (een goed boek) meerdere keren te lezenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik koop trouwens nooit boeken.. want lees ze toch nooit twee keer en geen idee waar ik ze moet laten?
Films herkijken vind ik ook heerlijkquote:
Het is maar wat je leuk vindt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:42 schreef ValHallen het volgende:
Hoogtepunt uit American Psycho: Hoofdrolspeler nodigt hoertje uit (geloof ik), bedwelmt haar, ketent haar vast, heeft al een week lang een paar uitgehonderde ratten in huis, stopt een pvc buis in haar flamoes, doet ratjes erin, pvc buis eruit. De rest kun je zelf raden.
Zo ver was ik nog niet gekomenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:42 schreef ValHallen het volgende:
Hoogtepunt uit American Psycho: Hoofdrolspeler nodigt hoertje uit (geloof ik), bedwelmt haar, ketent haar vast, heeft al een week lang een paar uitgehonderde ratten in huis, stopt een pvc buis in haar flamoes, doet ratjes erin, pvc buis eruit. De rest kun je zelf raden.
Knapquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om (een goed boek) meerdere keren te lezen. En je bewaart ze natuurlijk in je bibliotheek of desnoods boekenkast.
Euh, ik heb een bedstee, dus 1-persoonsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil mijn beeld even verscherpen
Info graag over:
- Grootte van bed
- Kleur beddengoed
- Soort lamp
- Decoratie kamer
- Soort pyjama
Ik had nog niet verteld dat hij dat meiske openzaagt omdat hij wil zien hoe de ratjes zich een weg door haar lichaam heen vreten.quote:
Het gaat toch ook grotendeels om de stijl?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Knap. Heb je dan niet zoiets van "weet toch al hoe het gaat" ofzo?
Nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo ver was ik nog niet gekomen
Maar hoe eindigt et boek? gaat hij dood?
Ja, en dan kan ik enorm uitkijken naar bepaalde stukken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Knap. Heb je dan niet zoiets van "weet toch al hoe het gaat" ofzo?
Maar die ken je dan toch ook al?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat toch ook grotendeels om de stijl?
Het gaat toch om het verhaal?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat toch ook grotendeels om de stijl?
éénpersoons bedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, ik heb een bedstee, dus 1-persoons. Beddengoed is momenteel rood, lamp is eentje van Philips, mijn kamer heeft 70's glitterbehang in oranje, rood en paars. Pyjama's doe ik niet aan.
Hmmm.. zo kan het ook natuurlijk. Dat is wel tof.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan kan ik enorm uitkijken naar bepaalde stukken.
Mijn favoriete literaire boek kan ik keer op keer herlezen alleen omdat er al één zin in staat die ik zo ongelofelijk mooi vind.
Je moet het ook in de context en tijdsgeest van het boek lezen. Je moet überhaupt het boek lezen wil je het echt snappen denk ik. Het is één grote aanklacht tegen de jaren 80 yuppen die alleen maar oog hebben voor uiterlijke schijn.quote:
Hoe eindigt het boekquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ziek.
Hoe eindigt het boek trouwens? Ik ga hem toch niet herlezen
Hey hoe eindigt het boekquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo ver was ik nog niet gekomen
Maar hoe eindigt et boek? gaat hij dood?
Wat is daar bijzonder aan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:47 schreef Samzz het volgende:
Ik zal morgen voor de leuk eens een foto maken van mijn exemplaar van de Gevangene van Azkaban.
Ook, maar als ik het herlees ook vaak om de stijl van schrijven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:46 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Het gaat toch om het verhaal?
Dat laatste vond ik wel heel vermakelijk om te lezen, wat een ziekelijke vorm van kapitalisme en ego er in het boek voorkomt. Dat was wel heel gaaf.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je moet het ook in de context en tijdsgeest van het boek lezen. Je moet überhaupt het boek lezen wil je het echt snappen denk ik. Het is één grote aanklacht tegen de jaren 80 yuppen die alleen maar oog hebben voor uiterlijke schijn.
Niks mis mee. Ik heb drie matrassen op zolder liggen, dus ook geen slaapmatje nodig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
éénpersoons bed?
dat is niet zo handig. zeker ook geen slaapmatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |