En wat dacht je van hoofdstukken van 30 pagina's die over CD's van Whitney Houston en Genesis gaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
driekwart van dat boek bestaat uit nietzeggende etentjes waar de hoofdpersoon alleen let op wat iedereen aan heeft en dat hij nog wat videobanden terug moet brengen... Ik vond het eerst wel tof maar daarna begon het echt echt echt irritant te worden
Dat is goedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Anders hang ik wel tegen je aan bij het lampje
Ik ben toch brabants jongeuhquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is wel een beetje brabants met zachte g enzo.
Dan zeg ik van goh ik ben moe ik ga alvast ZZZzzZZZ en jij denkt van, ik doe nog even een hoofdstukje, aw wat is hij toch een schatjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is goed.
Ik vind overigens de Millennium trilogie ook erg briljant.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan zeg ik van goh ik ben moe ik ga alvast ZZZzzZZZ en jij denkt van, ik doe nog even een hoofdstukje, aw wat is hij toch een schatje
Ziekquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En wat dacht je van hoofdstukken van 30 pagina's die over CD's van Whitney Houston en Genesis gaan?.
sinterklausquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan zeg ik van goh ik ben moe ik ga alvast ZZZzzZZZ en jij denkt van, ik doe nog even een hoofdstukje, aw wat is hij toch een schatje
Ik zag een paar jaar terug het ultieme LotR boek. Groot en in leer gebondenquote:
geeft een extra dimensie aan het lezenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag een paar jaar terug het ultieme LotR boek. Groot en in leer gebondenecht prachtig
. De prijs was niet leuk.
Dat wordt een beetje in het midden gelaten, de schrijver geeft wel hints dat het allemaal in het hoofd van de hoofdrolspeler afspeelt. De gruwelijke dingen dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ziek.
Hoe eindigd het boek trouwens? Ik ga hem toch niet herlezen
Geen ondenkbaar scenarioquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lezenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:40 schreef mr-green het volgende:
[..]
geeft een extra dimensie aan het lezen
Ik wil mijn beeld even verscherpenquote:
Jat de goede boeken er vast uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
Over boeken gesproken, ik aas op de boekenkast van mijn vader, maar nu aast mijn zusje daar ook op
Hier ligt alleen een boek van Casper en Hobbes en een fotoboek van National Geographic op tafelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Als conversationpiece op de salontafel.
Stiekem Lof der Zotheid wegnemen. Mijn vader kijkt eens even en ziet ineens een lege plek 'HE, WAAR IS ERASMUS?!'quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jat de goede boeken er vast uit.
..dudequote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:42 schreef ValHallen het volgende:
Hoogtepunt uit American Psycho: Hoofdrolspeler nodigt hoertje uit (geloof ik), bedwelmt haar, ketent haar vast, heeft al een week lang een paar uitgehonderde ratten in huis, stopt een pvc buis in haar flamoes, doet ratjes erin, pvc buis eruit. De rest kun je zelf raden.
dat heb ik met filmsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik koop trouwens nooit boeken.. want lees ze toch nooit twee keer en geen idee waar ik ze moet laten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |