Ahja ik draag toch al standaard laptop in de rugzak dus zo'n telefoonboek mag er ook wel bijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik lees vooral dikke boeken en die worden zo achterlijk zwaar. Probeer Lord of the Rings eens mee te zeulen
.
Je hebt eigenlijk niets aan een samenvatting, want het zijn allemaal korte verhalen. Misschien dat Erik een titel weet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:30 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Hmmpf lastig te geven als ik alleen een naam heb en niet een boek, want zo kan ik geen samenvatting lezen of ik lees er 1 van een minder goed boek van hem ofzo
Maak je over het licht maar geen zorgenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ahja ik draag toch al standaard laptop in de rugzak dus zo'n telefoonboek mag er ook wel bij
Heb je ook 2 lampjes op je bed? Anders kunnen we nooit samen boekje lezen.
Ik heb een LOTR-box die opgedeeld is in 6 boekjesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik lees vooral dikke boeken en die worden zo achterlijk zwaar. Probeer Lord of the Rings eens mee te zeulen
.
Ook niet doorgekomenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:33 schreef ValHallen het volgende:
American Psycho, voor als je van gruwelijkheden houdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!
Heb je veel lampjes?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak je over het licht maar geen zorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Heb jij wel eens de boeken van Poppy Z Brite gelezen? Ik denk dat je het wel iets zou vinden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:33 schreef ValHallen het volgende:
American Psycho, voor als je van gruwelijkheden houdt.
Ik heb alle boeken in een. Dik boek met zeer dun papierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een LOTR-box die opgedeeld is in 6 boekjes. Makkelijk mee te nemen
.
Dat is dikker dan de bijbel denk ik danquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken in een. Dik boek op zeer dun papier.
Dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ook niet doorgekomen
Nope, ik ga ze eens lezen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Heb jij wel eens de boeken van Poppy Z Brite gelezen? Ik denk dat je het wel iets zou vinden.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
*doet oogjes dichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Voorgelezen worden blijft fijnBaby darling doll face honey
Ik heb van die boeklampjesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je veel lampjes?
driekwart van dat boek bestaat uit nietzeggende etentjes waar de hoofdpersoon alleen let op wat iedereen aan heeft en dat hij nog wat videobanden terug moet brengen... Ik vond het eerst wel tof maar daarna begon het echt echt echt irritant te wordenquote:
Anders hang ik wel tegen je aan bij het lampjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb van die boeklampjes. Die kan je op je boek klemmen en dan lekker lezen.
Maar ik heb ook een gewone lamp, die is ook prima.
Ik denk of even dik of ietsje dunner. Weet 't zo niet, ik heb alleen een pocket Bijbel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is dikker dan de bijbel denk ik dan
duurzame LOTRquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken in een. Dik boek met zeer dun papier.
Het is wel een beetje brabants met zachte g enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*doet oogjes dicht
Voorgelezen worden blijft fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |