Waarom nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's van m'n beha's maken.
Moeilijk uit te leggen... Misschien dat iemand anders dat zou kunnen doen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:50 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik snap daar de lol al helemaal niet van, dat mensen boeken lezen oké, het ligt mij gewoon niet, anderen vinden het vast heel leuk, maar lezen op de stijl van schrijven? Misschien leuk om onderzoek naar te doen, maar om met opzet om de stijl te lezen mjoah, nee...
leg mij dat eens uit?
Je kan mij houden... volgens mij ben je hardstikke sterkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet sterk, maar ik ga er wel vol tegenaan.
Want eh, als je hem gelezen hebt heb je al die stijltjes in het boek toch ook al gezien?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen... Misschien dat iemand anders dat zou kunnen doen?
slapen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:53 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja maar meer van
wat kan ik nu doen, op dit moment
Valt tegen, hoor. Tillen is wat anders dan overmeesteren hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kan mij houden... volgens mij ben je hardstikke sterk
Eens.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de stijl van schrijven echt heel belangrijk in boeken. Het is allesbeslissend of je een boek met plezier leest.
Sommige auteurs kunnen met woorden zo mooi beschrijven, en beelden zo tot leven laten komen, of emoties doorgronden.
Maar als iets mooi is, of fijn is, dan is het toch best voor te stellen dat je dat nog een keer wil ervaren?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:54 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Want eh, als je hem gelezen hebt heb je al die stijltjes in het boek toch ook al gezien?
Dat is in principe hetzelfde als herlezen terwijl je leest om het verhaal... of zie ik dat verkeerd?
Ielquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je maakt er een oude man gelukkig mee
Je wint waarschijnlijk van mijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt tegen, hoor. Tillen is wat anders dan overmeesteren he.
Nou virtualDJ flikkert er constant per direct uit zodra ik op broadcast drukquote:
Only one way to find outquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je wint waarschijnlijk van mij
2 regels, geen wapens of kleren wegens e.v.t. verstikkingsgevaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |