Laatst nog gezienquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:57 schreef ValHallen het volgende:
http://www.boekmeter.nl/book/551
Dit boek bijvoorbeeld, Trainspotting. Zou zoveel minder indruk maken als het niet ultra plat was geschreven. Het vele gekanker en gevloek staat volledig in dienst van het verhaal. Ik ga er even vanuit dat iedereen hier de film wel heeft gezien en dus weet wat het verhaal is.
Neequote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:57 schreef ValHallen het volgende:
http://www.boekmeter.nl/book/551
Dit boek bijvoorbeeld, Trainspotting. Zou zoveel minder indruk maken als het niet ultra plat was geschreven. Het vele gekanker en gevloek staat volledig in dienst van het verhaal. Ik ga er even vanuit dat iedereen hier de film wel heeft gezien en dus weet wat het verhaal is.
Mja, met dingen die een verhaal vertellen vind ik dat lastiger voor te stellen, ik heb dat met films en stripboeken ook, tweede keer kijken is het sowieso minder leuk, omdat je alles al weet. Tenzij er een hele tijd tussen zit, want de details terugvinden is dan wel weer leuk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als iets mooi is, of fijn is, dan is het toch best voor te stellen dat je dat nog een keer wil ervaren?
Ken je die vorige band?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:57 schreef Onorgineel het volgende:
Dit komt ze trouwens echt verschrikkelijk bekend voor, wat is dit? alan parsons ofzo?
Hahaha, slimmerikquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
2 regels, geen wapens of kleren wegens e.v.t. verstikkingsgevaar
oh ja inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:58 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ken je die vorige band?dat is Kayak
Prachtig, die filmquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het leven van Schotse heroïnejunkies in een neerwaartse spiraal.
huh?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:58 schreef Jding het volgende:
Oke, ik kom hier binnenvallen.... en dit leek me wel te passen want muziek enzo.
Haar ogen, haar ogen! oh k ben nu al heel lang dat liedje aan het kijken, en naar haar ogen.
Dat moment als de muziek zo gaat van aicha, regarde moi. oh geweldig, die ogen!
Ja vinden jullie ook dat zij mooie ogen heeft?
Dank je.................................................. 1234quote:
Ik kijk films best vaak meerdere keren binnen een paar wekenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:58 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mja, met dingen die een verhaal vertellen vind ik dat lastiger voor te stellen, ik heb dat met films en stripboeken ook, tweede keer kijken is het sowieso minder leuk, omdat je alles al weet. Tenzij er een hele tijd tussen zit, want de details terugvinden is dan wel weer leuk.
Ik beantwoord mijn eigen vraag denk ikMaar dan moet er dus wel een tijd tussen zitten en ik denk dat de meesten dat natuurlijk ook doen
Ik noem het eerder iemand die kan genieten en graag de literatuur dieper onderzoektquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kijk films best vaak meerdere keren binnen een paar weken. De meeste films die ik heb en mooi vind kijk ik minimaal een keer per jaar
. En een boekenreeks die ik echt
![]()
![]()
![]()
vind lees ik ook jaarlijks. Met steeds even veel plezier (al haalt het het natuurlijk nooit meer bij de eerste keer, al ontdek je met meerdere lezingen wel verbanden die je eerst niet zag).
Maar ik ben misschien een beetje vreemd wat dat betreft.
Welterusten Samzzquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapen. Morgen lekker de hele dag alleen samen met de kleine man
.
Ja, ben er alleen niet zo goed inquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hou je van deze dingen samzz
- verhalen verzinnen
- enge verhalen
- raadsels
Ik welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ben er alleen niet zo goed in.
of mooie ogen zien, want elkaar diep in de ogen kijken en wederzijds hetzelfde denken is het mooiste wat kan gebeuren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Meow, kan je het dan misschien wel begrijpen als je een muzieknummer geweldig vindt dat je dat heel vaak luistert? En dan ook wel precies weet hoe het gaat, maar dat je dan toch kan genieten en uit kan kijken naar bepaalde stukjes?
Hmm meerdere keren in 1 week is echt zo verschrikkelijk, dan zit ik me echt dood te vervelen omdat ik precies weet wat er gaat gebeurenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kijk films best vaak meerdere keren binnen een paar weken. De meeste films die ik heb en mooi vind kijk ik minimaal een keer per jaar
. En een boekenreeks die ik echt
![]()
![]()
![]()
vind lees ik ook jaarlijks. Met steeds even veel plezier (al haalt het het natuurlijk nooit meer bij de eerste keer, al ontdek je met meerdere lezingen wel verbanden die je eerst niet zag).
Maar ik ben misschien een beetje vreemd wat dat betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |