Dat had ik al gezegdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe eindigt het boek
[..]
[..]
Hey hoe eindigt het boek
Ik bedoelde van die man, ik krijg er geen harde van als ik ratten een lichaam zie opvreten...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je moet het ook in de context en tijdsgeest van het boek lezen. Je moet überhaupt het boek lezen wil je het echt snappen denk ik. Het is één grote aanklacht tegen de jaren 80 yuppen die alleen maar oog hebben voor uiterlijke schijn.
Dat zie je morgenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is daar bijzonder aan?
Jaa tofquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik heb drie matrassen op zolder liggen, dus ook geen slaapmatje nodig.
Mik er gewoon twee naast elkaar op de vloer.
Echt...?!?!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat had ik al gezegd. Het lijkt zich allemaal af te spelen in het hoofd van de hoofdrolspeler. Dus het is niet echt gebeurt.
ik draai 80's & 90'squote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:48 schreef Onorgineel het volgende:
Draait er onderhand al iemand? anders wil ik wel even voor de grap amateuristisch aankloten
Ik snap daar de lol al helemaal niet van, dat mensen boeken lezen oké, het ligt mij gewoon niet, anderen vinden het vast heel leuk, maar lezen op de stijl van schrijven? Misschien leuk om onderzoek naar te doen, maar om met opzet om de stijl te lezen mjoah, nee...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook, maar als ik het herlees ook vaak om de stijl van schrijven.
Als je toch foto's gaat schieten heb ik nog een verzoeknummerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zie je morgen. Als ik eraan denk.
Jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaa tof
Kussengevechten vind je die leuk?
Dan lees je 15 bladzijdes lang over zijn ochtendritueel, welke potjes en smeerseltjes hij allemaal gebruikt enzo. De dure merken vliegen je om de oren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat laatste vond ik wel heel vermakelijk om te lezen, wat een ziekelijke vorm van kapitalisme en ego er in het boek voorkomt. Dat was wel heel gaaf.
Ik ookquote:
Ik ga geen foto's van m'n beha's makenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je toch foto's gaat schieten heb ik nog een verzoeknummer
Dat klinkt als een kinderfilmquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had laatst een boek gelezen en dat ging over boeken. Ik weet niet meer hoe het heette, maar het schuurde tegen de fantasy aan en ging over een bibliotheek die vernietigd zou worden ofzo...
De hele dag radio maken hierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:51 schreef Onorgineel het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen want ik ben morgen vrij en verveel me helemaal de tiefus
Schaduw van de wind?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had laatst een boek gelezen en dat ging over boeken. Ik weet niet meer hoe het heette, maar het schuurde tegen de fantasy aan en ging over een bibliotheek die vernietigd zou worden ofzo...
Bij het begin was dat heel leuk om te lezen, na etentje nummer 19449 waar niks noemenswaardig gebeurde vond ik het wel leuk geweest..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan lees je 15 bladzijdes lang over zijn ochtendritueel, welke potjes en smeerseltjes hij allemaal gebruikt enzo. De dure merken vliegen je om de oren.
Ja en dit was een pareltje van ons aller adolfquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog een pareltje van Kellendonk:
"Ik maak voorwerpen van mijn herinneringen, ik vat ze in het amber van mijn gestolde liefde"
Uit Namen en gezichten (verhalenbundel).
Prachtig.
Ik ben niet sterk, maar ik ga er wel vol tegenaanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ook
Ben je dan sterk of slap, ga je er echt hard tegenaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |