Aan de nabestaanders.quote:
De OP bijvoorbeeld?quote:Op zondag 12 februari 2012 02:12 schreef Desdemona het volgende:
Ik kan nergens iets op google vinden, zijn er meer bronnen?
http://www.bbc.co.uk/news/world-17001548quote:Op zondag 12 februari 2012 02:12 schreef Desdemona het volgende:
Ik kan nergens iets op google vinden, zijn er meer bronnen?
Ja tuurlijk, maar ik vroeg het me af omdat ik niets vind wanneer ik het google... Dacht dat er wellicht al meer over gesproken werd...quote:
cashen voor Dolly Partonquote:Op zondag 12 februari 2012 02:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, dat belooft wat komende weken op de radio. Hele dagen dat luchtalarm van 'r.
Drugs, stress en onregelmatig leven om er maar een paar te noemen. Bobby zal ook wel niet geholpen hebben in dit geval.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:11 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
[..]
Idioot eigenlijk dat zoveel grootse artiesten zo relatief jong sterven.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2012 02:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, dat belooft wat komende weken op de radio. Hele dagen dat luchtalarm van 'r.
De betere versie.quote:
Brr.. die kan ik wel missen de komende tijd. Ze heeft veel betere nummers.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 02:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat dan weer wel, ja. Dolly is niet zo dom als ze eruitziet; een echte zakenvrouw.quote:
Ze zag er in de foto's ook slecht uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:16 schreef yvonne het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
2 dagen geleden.
Best wel slecht. Wat is het toch met al die bekende mensen die zo vaak aan de drugs gaan. Ik snap het echt niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:20 schreef jcdragon het volgende:
Ik kan haar nog herinneren van Bodyguard met Kevin Costner. Die ene liedje van haar werd ook grijs gedraaid.
[..]
Ze zag er in de foto's ook slecht uit.
Mwah, vind ik wel meevallen.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:20 schreef jcdragon het volgende:
Ik kan haar nog herinneren van Bodyguard met Kevin Costner. Die ene liedje van haar werd ook grijs gedraaid.
[..]
Ze zag er in de foto's ook slecht uit.
Bericht uit 2001quote:Op zondag 12 februari 2012 02:33 schreef J2T het volgende:
Reports of Whitney Houston's Death Denied
Whitney Houston's rep issued a shocked denial today to counter reports that the singer/actress has died
In a statement, her publicist, Nancy Seltzer, said, "I've just spoken to Whitney. She is perfectly fine and does not understand why, with everything going on in the world right now, they have to find new rumors to dig up. She is home in New Jersey with her family." Seltzer said people were calling the singer at home and sobbing, after apparently having heard reports of her death over the radio. According to the rumors, Houston had died of a drug overdose.
Fans and the media have speculated about Houston's health after her performance at Friday's Michael Jackson tribute concert at Madison Square Garden, where she appeared shockingly thin, even skeletal. The singer then bowed out of the second night of the concert without explanation, prompting heightened speculation about her health. Houston has long been rumored to have drug problems, and in Tuesday's edition of the New York Daily News - which was evidently published before horrific terrorist attacks brought the city to a standstill - Seltzer denied fresh reports that her celebrity client was on drugs.
"Whitney has been under stress due to family matters, and when she is under stress, she doesn't eat," Seltzer told the New York tab at the time.
Houston and her husband, singer Bobby Brown, have had a history of drug- and alcohol-related issues, including possession of marijuana charges for Houston in January 2000, which were later dismissed, and a 75-day stint in jail for Brown in 2000, after he violated his probation (stemming from 1996 drunken driving charges).
ABCNEWS.com's Buck Wolf contributed to this story.
Inderdaad. Gewoon iemand wat royaal gezopen heeft. Niet meer dan dat. Ziet er niet uit als iemand die elke dag om kan kiepen wmbquote:
Kijk even naar de datum.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:33 schreef J2T het volgende:
Reports of Whitney Houston's Death Denied
Whitney Houston's rep issued a shocked denial today to counter reports that the singer/actress has died
In a statement, her publicist, Nancy Seltzer, said, "I've just spoken to Whitney. She is perfectly fine and does not understand why, with everything going on in the world right now, they have to find new rumors to dig up. She is home in New Jersey with her family." Seltzer said people were calling the singer at home and sobbing, after apparently having heard reports of her death over the radio. According to the rumors, Houston had died of a drug overdose.
Fans and the media have speculated about Houston's health after her performance at Friday's Michael Jackson tribute concert at Madison Square Garden, where she appeared shockingly thin, even skeletal. The singer then bowed out of the second night of the concert without explanation, prompting heightened speculation about her health. Houston has long been rumored to have drug problems, and in Tuesday's edition of the New York Daily News - which was evidently published before horrific terrorist attacks brought the city to a standstill - Seltzer denied fresh reports that her celebrity client was on drugs.
"Whitney has been under stress due to family matters, and when she is under stress, she doesn't eat," Seltzer told the New York tab at the time.
Houston and her husband, singer Bobby Brown, have had a history of drug- and alcohol-related issues, including possession of marijuana charges for Houston in January 2000, which were later dismissed, and a 75-day stint in jail for Brown in 2000, after he violated his probation (stemming from 1996 drunken driving charges).
ABCNEWS.com's Buck Wolf contributed to this story.
Een Michael Jackson tribute concert in 2001?quote:
Ja, 30th Anniversary Celebrationquote:Op zondag 12 februari 2012 02:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een Michael Jackson tribute concert in 2001?
Een junk is en blijft een junk. En junks zijn zelfdestructief. Zou mij niets verbazen.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:43 schreef JaneDoe het volgende:
http://cdn.mediatakeout.c(...)icide-suspected.html
bronnen houden rekening met zelfmoord
Ja dit. Vreemd.quote:
Ongezond leven draagt dan wel bij.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:52 schreef Jeroen_Blueman het volgende:
Kan net zo goed hartaanval zijn geweest, dat hoor je wel vaker bij vrouwen van die leeftijd.
Bij vrouwen van 48?! Nou nee, niet echt.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:52 schreef Jeroen_Blueman het volgende:
Kan net zo goed hartaanval zijn geweest, dat hoor je wel vaker bij vrouwen van die leeftijd.
Bwa, ik kan je zo een zeer beroemd zangeres noemen die met 47 jaar compleet "op" was hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij vrouwen van 48?! Nou nee, niet echt.
Hij heeft het over vrouwen, meervoud, dat komt vaker voor bij vrouwen van die leeftijd.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bwa, ik kan je zo een zeer beroemd zangeres noemen die met 47 jaar compleet "op" was hoor.
Dan nog is dat niet echt representatief voor de rest van de vrouwelijke bevolking eh.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bwa, ik kan je zo een zeer beroemd zangeres noemen die met 47 jaar compleet "op" was hoor.
quote:Op zondag 12 februari 2012 02:52 schreef Jeroen_Blueman het volgende:
Kan net zo goed hartaanval zijn geweest, dat hoor je wel vaker bij junkies van die leeftijd.
Rrrrrrrightquote:Op zondag 12 februari 2012 02:52 schreef Jeroen_Blueman het volgende:
Ik wou naar bed gaan toen jij het op FB zette.quote:
Je moet alles uit je leven halen nu het nog kan. Op je 48e is het over, dan krijgen alle vrouwen een hartaanvalquote:
Oh dan heb ik nog 15 jaar.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:08 schreef Lois het volgende:
[..]
Je moet alles uit je leven halen nu het nog kan. Op je 48e is het over, dan krijgen alle vrouwen een hartaanval
is volgens mij meer dan een gerucht, haar huis was ze ook al kwijt..vanuit dat oogpunt is een mogelijke zelfmoord te verklarenquote:Op zondag 12 februari 2012 03:05 schreef Radegast het volgende:
Er waren laatst ook geruchten dat ze financieel totaal aan de grond zat, en dat ze uit medelijden onderhouden werd door haar platenmaatschappij Arista.
Joh! Zou t? Veel meer keus is er niet voor een 48-jarige, lijkt me. Ik zie nou niet bepaald een truck met volle snelheid dr hotelkamer inrijden en de kans op verstikking door een stokbroodje wat klem zat is ook niet erg waarschijnlijk...quote:Op zondag 12 februari 2012 02:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
Doodsoorzaak: overdosis. Of zelfmoord. Durf er wel een wedje op te leggen!
CNN kijkenquote:
Je zou verbaasd zijn waar je allemaal aan kunt sterven.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:18 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Joh! Zou t? Veel meer keus is er niet voor een 48-jarige, lijkt me. Ik zie nou niet bepaald een truck met volle snelheid dr hotelkamer inrijden en de kans op verstikking door een stokbroodje wat klem zat is ook niet erg waarschijnlijk...
Er zijn er wel veel meer doodgegaan aan drugs en/of alcohol. Maar dat waren niet zulke grote sterren.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:19 schreef Steff_meister het volgende:
dit is al de 3de ster in 2 jaar tijd dood gaat aan de drugs en Alchohol
Amen.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:49 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Een junk is en blijft een junk. En junks zijn zelfdestructief. Zou mij niets verbazen.
Haar dood boeit me weinig, hetgeen ze gedaan heeft is al van 20 jaar terug. Ze was op dit moment slechts nog een door en door verrotte roos.
Dat maakt het dan extra triest, als zij er al financieel doorheen zatquote:Op zondag 12 februari 2012 03:27 schreef wolferl het volgende:
[..]
Amen.
Nu kunnen die arme platen records al haar albums opnieuw uitmelken. Onder het mom van, opdat we die crackhead niet vergeten.
Maar het is wel de keiharde waarheid. Sony (noem maar een willekeurige cd'tjes fabriek) zitten nu al te rekenen hoeveel zij gaan verdienen met haar dood. Hoe ging die gezegde ook alweer? De één zijn dood, de ander zijn brood...of in dit geval de ander meer meer meer graaien.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat maakt het dan extra triest, als zij er al financieel doorheen zat.
Als je van iemand niet verwacht dat hij naar haar muziek luistert.twitter:WayneRooney twitterde op zondag 12-02-2012 om 03:39:29Whitney has passed away. RIP u will live on forever. Cant believe it. I wanna run to u. Really cant believe this. @ reageer retweet
Dit is nu al een kaskraker.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:40 schreef NorthernStar het volgende:
Ze was net klaar met de opnames van een nieuwe film
Sparkle (2012) Not yet released
Three sisters form a successful singing group and must deal with the fallout of fame and drugs.
En dan ditquote:Op zondag 12 februari 2012 03:44 schreef heloef het volgende:
Als je van iemand niet verwacht dat hij naar haar muziek luistert.twitter:WayneRooney twitterde op zondag 12-02-2012 om 03:39:29Whitney has passed away. RIP u will live on forever. Cant believe it. I wanna run to u. Really cant believe this. @ reageer retweet
twitter:WayneRooney twitterde op zondag 12-02-2012 om 03:43:19I grew up listening to whitney. So everyone asking why im tweeting about her. Show some respect. Best female artist of all time reageer retweet
Lief.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:44 schreef heloef het volgende:
De man die op zijn 16de naar de hoeren is gestuurd door vaderlief is opgegroeid met de muziek van Whitney Houston. Hoe kan het.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:45 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En dan dit
twitter:WayneRooney twitterde op zondag 12-02-2012 om 03:43:19I grew up listening to whitney. So everyone asking why im tweeting about her. Show some respect. Best female artist of all time reageer retweet
Heb je link?quote:Op zondag 12 februari 2012 04:04 schreef Ener-G het volgende:
Geen zelfmoord/overdosis, maar tijdens een spoedoperatie om de schade aan haar organen door het druggebruik te herstellen.. uiteindelijk dus toch de drugs die haar de das om hebben gedaanRIP
en dat doen ze ook echt in een hotel ook hequote:Op zondag 12 februari 2012 04:04 schreef Ener-G het volgende:
Geen zelfmoord/overdosis, maar tijdens een spoedoperatie om de schade aan haar organen door het druggebruik te herstellen.. uiteindelijk dus toch de drugs die haar de das om hebben gedaanRIP
er kwamen sterren naar dat feest in het hotel, geen idee of ze er al waren of nietquote:Op zondag 12 februari 2012 04:06 schreef Ener-G het volgende:
Een vriendin las een nieuwbericht op, dus heb geen link. Maar nu lees ik ergens anders weer dat ze is gevonden in een hotel. Wazigheid.. naja dood is dood. Lijkt me iig stukken aannemelijker dan Kim Jong Un
Mag ook wel met die kou.quote:Op zondag 12 februari 2012 04:04 schreef Ener-G het volgende:
quote:A Beverly Hills police officer told reporters at a briefing that emergency assistance received a call from the Beverly Hilton at around 3:20 p.m. PST, and the singer was pronounced dead at 3:55 p.m.
"She has been positively identified by friends and family that were with her at the hotel, and next of kin have already been notified," Lieutenant Mark Rosen told reporters.
Kan ook zelfmoord door overdosis zijn. Ben je je geld kwijt.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
Doodsoorzaak: overdosis. Of zelfmoord. Durf er wel een wedje op te leggen!
quote:Op zondag 12 februari 2012 03:55 schreef Braddie het volgende:
Vannacht in de roozen zei de DJ "ik heb slecht nieuws, en slecht nieuws... het slechte nieuws is dat Whitney is overleden, en het slèchte nieuws is dat ik het nù ga draaien
Rip
Daar valt niks te lezen over die zogenaamde spoedoperatie.quote:Op zondag 12 februari 2012 04:09 schreef Ener-G het volgende:
Linkje van Reuters, wat mij een stuk betrouwbaarder lijkt dan de vele twitter/gossipsites: http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE81B01020120212
[..]
Inderdaad!quote:Op zondag 12 februari 2012 05:08 schreef De_Ilias het volgende:
Dikke care, iedereen gaat dood, elke dag gaan mensen dood. Het zal vast wel met drugs te maken hebben.
Ik vind een compleet land, met miljoenen inwoners en dat belangrijk is voor diverse economieën, waar een conflict gaande is dat de hele wereld in zijn greep houdt, waar elke dag honderden mensen gedood worden en er nog meer voor het leven gewond raken, een héél stuk belangrijker dan een aan drugs verslaafde, overgewaardeerde zangeres die is overleden door haar eigen schuld.quote:Op zondag 12 februari 2012 05:17 schreef Specularium het volgende:
Syrië belangrijker vinden dan Whitney..
Jaquote:Op zondag 12 februari 2012 05:22 schreef De_Ilias het volgende:
Iemand die dood gaat omdat hij een slachtoffer is van Dictatoren en onmenselijk geweld verdient bij mij meer eer en respect dan iemand die zichzelf van het leven ontneemt door middel van een overdosis drugs.
Ik kan me ogen niet geloven, want ben jij onmenselijk zeg!quote:Op zondag 12 februari 2012 05:26 schreef DrDentz het volgende:
Alsof die omgekomen Syriërs ons ooit zouden laten swingen op de beats van 'Love Will Save the Day', 'So Emotional' of 'I Wanna Dance with Somebody'.. kom nou.
Dat is DrDentzquote:Op zondag 12 februari 2012 05:28 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik kan me ogen niet geloven, want ben jij onmenselijk zeg!
Doe nou niet trollen, je weet dat ze gaan happen en daar ben je ook wel een beetje op uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 05:26 schreef DrDentz het volgende:
Alsof die omgekomen Syriërs ons ooit zouden laten swingen op de beats van 'Love Will Save the Day', 'So Emotional' of 'I Wanna Dance with Somebody'.. kom nou.
Ze hebben ook niet zoveel reden tot dansen hmm?quote:Op zondag 12 februari 2012 05:26 schreef DrDentz het volgende:
Sluit ik me helemaal bij aan. Triest dat het zo moest aflopen.quote:Op zondag 12 februari 2012 05:21 schreef lezzer het volgende:
Goh, ik schrik er toch wel even van hoor.
Icoon uit mijn jeugd (jaren 80). Ik vond het eigenlijk altijd heel erg dat zij zich zo naar de verrekkenis geholpen heeft. Zo'n talent, zo'n stem.
Sad.
quote:
Ja dat.. heel erg.quote:Op zondag 12 februari 2012 05:21 schreef lezzer het volgende:
Goh, ik schrik er toch wel even van hoor.
Icoon uit mijn jeugd (jaren 80). Ik vond het eigenlijk altijd heel erg dat zij zich zo naar de verrekkenis geholpen heeft. Zo'n talent, zo'n stem.
Sad.
quote:No illegal drugs have been found in the hotel room where Whitney Houston died -- at least not yet -- but prescription drugs were present, and it's possible the singer drowned in the bathtub ... TMZ has learned.
Sources tell us ... when EMTs arrived Whitney's body was already removed from the bathtub so it will take an autopsy to determine if she OD'd, drown or died from some other cause.
Informed sources tell us ... Beverly Hills cops -- who were still searching the room the time this story was posted -- found various pill bottles. There was no evidence that Whitney was drinking alcohol in the room.
Whitney's body was just removed from the room on a gurney. It will go to the morgue for an autopsy to determine cause of death.
Ditquote:Op zondag 12 februari 2012 07:49 schreef Copycat het volgende:
Een van mijn jeugdheldinnen. Heb haar debuut grijsgedraaid. Dat kon nog, want elpee.
Dat ze eindelijk rust moge hebben.
En ditquote:Op zondag 12 februari 2012 07:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Pfffff heftig!! Wat een drama dit. Altijd nog de hoop gehouden dat ze toch nog iets van haar leven verder kon maken. En nu dit! Mijn hemel
Amen.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:29 schreef sherezade het volgende:
Heel triest allemaal, ik vind het raar dat mensen haar een overgewaardeerde zangeres vonden.
Oke haar drugs en drank gebruik heeft haar stem kapot gemaakt en de laatste jaren was ze niet echt meer actief als zangeres maar kom op zeg, die vrouw had een dijk van een stem!
Bij overgewaardeerde zangeressen denk ik toch meer aan artiesten zoals ; Jessica Simpson, Kylie Minoque, Hilary Duff, Britney Spears e.d. dat zijn nu echt zangeressen met een matige stem .
Nou, Dolly Parton zong het origineel, en zij bracht het er heel aardig afquote:Op zondag 12 februari 2012 08:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Triest nieuws.
Ik ben benieuwd wie 'I will always love you' gaat verkrachten bij de Grammy's.
Mja, ik kon haar ook niet echt waarderen hoor, sowieso die hele stijl van 97000 toonladders in één liedje.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:29 schreef sherezade het volgende:
Heel triest allemaal, ik vind het raar dat mensen haar een overgewaardeerde zangeres vonden.
nee oke dat is een kwestie van smaak, maar doe het haar maar eens na... ik zie tegenwoordig nog maar weinig zangeressen die uberhaupt nog hun toonladders halen in een liedquote:Op zondag 12 februari 2012 09:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mja, ik kon haar ook niet echt waarderen hoor, sowieso die hele stijl van 97000 toonladders in één liedje.
Het origineel is niet om aan te horen.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, Dolly Parton zong het origineel, en zij bracht het er heel aardig af
Zinger zonder langer dan een halve seconde op één noot te blijven? Dat lukt me makkelijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:57 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee oke dat is een kwestie van smaak, maar doe het haar maar eens na
En toch had ik liever Dolly gehad als eerbetoon niets ten nadele van Jennifer Hudson overigensquote:Op zondag 12 februari 2012 09:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het origineel is niet om aan te horen.
Maar ik las al dat Jennifer Hudson het gaat doen.
quote:Op zondag 12 februari 2012 09:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het origineel is vind ik niet om aan te horen.
Maar ik las al dat Jennifer Hudson het gaat doen.
quote:Op zondag 12 februari 2012 09:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zinger zonder langer dan een halve seconde op één noot te blijven? Dat lukt me makkelijk.
Erg creepy inderdaad. Ik denk dat je onbewust een gave hebt om aan te voelen wanneer een celeb neervalt. Waarschijnlijk schuilt er een soort SHO-god in je.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:47 schreef Piperidine het volgende:
Vraag me niet waarom, maar gisteren heel toevallig rond half zeven Whitney Houston opgezocht.
Best creepy?
[ afbeelding ]
inderdaad. Weer iemand uit mijn jeugd te vroeg heengegaanquote:Op zondag 12 februari 2012 09:53 schreef Olga het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik als klein meisje Whitney Houston met een borstel als microfoon stond te playbacken. Oh wat wilde ik toen ook zo'n mooie stem hebben.
Dat ja...quote:
Ook mijn favoriet. Maar toch favorieter in het origineel, van Baas Benson:quote:Op zondag 12 februari 2012 10:49 schreef remlof het volgende:
Maar haar mooiste nummer blijft natuurlijk
Blech.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:49 schreef remlof het volgende:
Maar haar mooiste nummer blijft natuurlijk
Jennifer Hudson, dus er zal geen sprake zijn van verkrachtenquote:Op zondag 12 februari 2012 08:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Triest nieuws.
Ik ben benieuwd wie 'I will always love you' gaat verkrachten bij de Grammy's.
Ik verbaas me net als bij MJ's overlijden over de hoeveelheid én de soort medicatie die ze gebruiken.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:11 schreef Re het volgende:
ik denk oxycontin
zonde verder natuurlijk, noemde haar meestal whitney barfston, hoop dat dat niet haar doodsoorzaak was
Nice.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jennifer Hudson, dus er zal geen sprake zijn van verkrachten
Dokters die van je afhankelijk zijn voor hun geld en die je geen nee verkopen.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik verbaas me net als bij MJ's overlijden over de hoeveelheid én de soort medicatie die ze gebruiken.
Precies zoals de rest van de mensheid met elkaar omgaat tegenwoordig. Whitney had een vooruitziende blik.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Blech.
"Fuck de rest van de wereld, ik ben geweldig, ik hou van mezelf en dat is het enige dat telt".
Je hebt de tekst echt heul goed begrepen!quote:Op zondag 12 februari 2012 11:11 schreef Dagonet het volgende:
Blech.
"Fuck de rest van de wereld, ik ben geweldig, ik hou van mezelf en dat is het enige dat telt".
quote:Bobby Brown stort in op het podium.
Bobby Brown is zaterdag ingestort tijdens een optreden. De zanger gaf enkele uren nadat bekend werd dat zijn ex-vrouw Whitney Houston was overleden een concert. "Ik hou van je Whitney", zei een geëmotioneerde Brown tijdens zijn optreden. Brown en Houston gingen in 2007 na een huwelijk van veertien jaar uit elkaar en hadden een dochter, Bobbi Kristina.
"Het is heel erg moeilijk om op dit podium te staan", vertelde de zanger tijdens de show in Mississippi volgens het Amerikaanse entertainmentprogramma Access Hollywood. Toen Brown en zijn band New Edition een ballad zongen verliet hij in tranen het podium. De show werd kort daarna beëindigd.
Ook Mariah Carey laat weten dat haar hart gebroken is. "Ik ben in tranen en geschokt door de dood van mijn vriendin", twittert de zangeres die met haar het duet When You Believe zong. "Ze wordt nooit vergeten, ze had een van de mooiste stemmen ooit."
Ook Christina Aguilera reageert verslagen. "Er is weer een legende weg", aldus de zangeres. "Ze zal worden gemist."
Het levenloze lichaam van Whitney Houston is zaterdag gevonden in een hotelkamer in Los Angeles. De doodsoorzaak is nog niet bekend.
in de VS is het echt erg qua medicatie ja, vooral de pijnstillers dusquote:Op zondag 12 februari 2012 11:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik verbaas me net als bij MJ's overlijden over de hoeveelheid én de soort medicatie die ze gebruiken.
Het is niet voor niets de titelsong van de Mohammed Ali biopic.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt de tekst echt heul goed begrepen!
Jammer dat ze 'm zocht bij Brown en in de drugs.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:27 schreef Copycat het volgende:
Ja hoor, Dago. En ga nu maar je subforum modden.
En daarna een cursus tekstverklaren volgen.
De grootste kracht vind je nog altijd in jezelf, niet in een ander.
Kutwijf. Een beetje een lied maken over haar zieke tieten. Hoe egocentrisch kun je zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:28 schreef remlof het volgende:
Oh en lees http://en.wikipedia.org/wiki/The_Greatest_Love_of_All even voor het verhaal achter het liedje.
en dan ook nog dood gaan op t moment dat t nr voor de 2de keer wordt uitgebrachtquote:Op zondag 12 februari 2012 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kutwijf. Een beetje een lied maken over haar zieke tieten. Hoe egocentrisch kun je zijn.
Deze quote ik even voor morgen.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jennifer Hudson, dus er zal geen sprake zijn van verkrachten
Welk subforum?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:27 schreef Copycat het volgende:
Ja hoor, Dago. En ga nu maar je subforum modden.
Ik snap sowieso niet dat die kerel gewoon is gaan optreden.quote:
Inderdaad, what about Bobbi Kristina? In de berichtgeving wordt met geen woord over t arme kind gerept, behalve dat zij werd tegengehouden toen ze haar moeder wilde zien kort na de ontdekking van haar overlijden.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat die kerel gewoon is gaan optreden.
Hoor je je dan niet naar je dochter te haasten?
Ik snap het echt niet hoor. Dat publiek van Bobby Brown had het meer dan begrepen als hij naar zijn dochter was gegaan lijkt me. Gewoon later inhalen zo'n concert. Je kind gaat voor je publiek lijkt me.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Inderdaad, what about Bobbi Kristina? In de berichtgeving wordt met geen woord over t arme kind gerept, behalve dat zij werd tegengehouden toen ze haar moeder wilde zien kort na de ontdekking van haar overlijden.
quote:In de lobby van het hotel waar de zangeres dood werd aangetroffen, moest Bobbi Kristina getroost worden door zanger Ray J, de veel jongere vriend van Whitney.
Haar vader Bobby Brown was ook zichtbaar aangeslagen. De zanger hoorde het nieuws vlak voordat hij moest optreden met zijn R&B-groep New Edition in Mississippi.
.Een concertganger vertelt aan Us Weekly dat Bobby na een van zijn nummers schreeuwde ''Ik hou van je, Whitney!'', terwijl hij met waterige ogen naar boven keek.
misschien een contract waar hij niet onderuit kon?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet hoor. Dat publiek van Bobby Brown had het meer dan begrepen als hij naar zijn dochter was gegaan lijkt me. Gewoon later inhalen zo'n concert. Je kind gaat voor je publiek lijkt me.
En dan een beetje dramatisch gaan staan janken op dat podium. Ja, oetlul, je had daar sowieso niet moeten gaan staan..
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:51 schreef Copycat het volgende:
Ray J, dat is toch dat broertje van Brandy, die samen met haar dat Phil Collins nummers verkrachtte?
Ja die iddquote:Op zondag 12 februari 2012 11:51 schreef Copycat het volgende:
Ray J, dat is toch dat broertje van Brandy, die samen met haar dat Phil Collins nummers verkrachtte?
Ja en hij heeft nog liggen ketsen met Kim Kardashian en daarvan zijn beeldenquote:Op zondag 12 februari 2012 11:51 schreef Copycat het volgende:
Een contract waar je niet onderuit komt als de moeder van je kind is overleden?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
misschien een contract waar hij niet onderuit kon?
las ook ergens dat hij op een gegeven moment toch is gekapt en t podium afliep..
Zijn belangrijkste optreden was degene waar we the Kardashians aan te danken hebben.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:51 schreef Copycat het volgende:
Het individualisme viert hoogtij. Dat wordt nog eens onze ondergang.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Precies zoals de rest van de mensheid met elkaar omgaat tegenwoordig.
precies, maar nee meneer Brown vond zijn optreden belangrijker dan zijn kind....quote:Op zondag 12 februari 2012 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Een contract waar je niet onderuit komt als de moeder van je kind is overleden?
Neh, geloof ik niet, sorry
ze waren al jaren niet meer getrouwd, dus onder death in the family valt t sowieso niet..quote:Op zondag 12 februari 2012 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Een contract waar je niet onderuit komt als de moeder van je kind is overleden?
Neh, geloof ik niet, sorry
Zijn dochter is nog altijd zijn dochter hoor...quote:Op zondag 12 februari 2012 11:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze waren al jaren niet meer getrouwd, dus onder death in the family valt t sowieso niet..
Mja maar de moeder van zijn kind is wel dood.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze waren al jaren niet meer getrouwd, dus onder death in the family valt t sowieso niet..
ja en misschien drong het nog niet goed door . En ik weet niet watvoor band hij met zn dochter heeft, maar misschien had de dochter meer behoefte aan de troost van een ander.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
misschien een contract waar hij niet onderuit kon?
las ook ergens dat hij op een gegeven moment toch is gekapt en t podium afliep..
Lijkt mij ook, maar misschien was hij wel zo van de kaart dat hij niet eens meer besefte dat hij nog is gaan zingen en het ook werkelijk dééd, ik weet het niet...quote:Op zondag 12 februari 2012 11:55 schreef Olga het volgende:
[..]
Mja maar de moeder van zijn kind is wel dood.
Als mij dat zou overkomen is het fuck contract. Mijn kind is belangrijker
maar whitneyquote:Op zondag 12 februari 2012 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn dochter is nog altijd zijn dochter hoor...Getrouwd of niet
Oh, was hij dat. Ik dacht een of andere basketballerquote:Op zondag 12 februari 2012 11:52 schreef alors het volgende:
Ja en hij heeft nog liggen ketsen met Kim Kardashian en daarvan zijn beelden
Die vast ookquote:Op zondag 12 februari 2012 11:57 schreef Copycat het volgende:
Oh, was hij dat. Ik dacht een of andere basketballer.
Volgens mij wel ok. Vorige week of zo gingen ze nog met zijn drietjes ergens eten las ik vanmorgenquote:Op zondag 12 februari 2012 11:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar whitney
pun intended
ik weet t ook niet, we weten ook niet hoe de verhouding tussen de twee bobby/i's is
misschien zit ze helemaal niet eens op haar pa te wachten
quote:
Daarna kwam Reggie Bush ja, dat is American footballplayer. Maar daarvan zijn volgens mij geen beelden.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, was hij dat. Ik dacht een of andere basketballer.
en daarna weer kris humphriesquote:Op zondag 12 februari 2012 11:58 schreef alors het volgende:
[..]
Daarna kwam Reggie Bush ja, dat is American footballplayer.
Dan vind ik het op zijn minst vreemd dat een manager of crew ofzo hem niet gewoon naar huis gestuurd hebben.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar misschien was hij wel zo van de kaart dat hij niet eens meer besefte dat hij nog is gaan zingen en het ook werkelijk dééd, ik weet het niet...
Volgens mij kun je rare dingen doen als je half in shock bent.
quote:New details have been released about the death of Whitney Houston:
- Beverly Hills Police Department received a call at about 3:43pm pt Saturday afternoon.
- Police arrived on scene within minutes.
- Paramedics attempted to resuscitate Houston but failed.
- At 3:55pm pt this afternoon, Whitney Houston was pronounced dead.
- No obvious signs of foul play and no obvious signs of a cause of death.
ja en uiteraard onder invloed van, ik denk als je zo lang intensief drugs hebt gebruikt dat je mind fucked up is en zo aangetast is dat je niet meer helder kunt denken...wellicht kwam het niet echt aan bij hemquote:Op zondag 12 februari 2012 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar misschien was hij wel zo van de kaart dat hij niet eens meer besefte dat hij nog is gaan zingen en het ook werkelijk dééd, ik weet het niet...
Volgens mij kun je rare dingen doen als je half in shock bent.
Volgens mij is het een soort erecode onder artiesten dat de show doorgaat tenzij je zelf ongeveer half dood bent.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan vind ik het op zijn minst vreemd dat een manager of crew ofzo hem niet gewoon naar huis gestuurd hebben.
Vast niet te vergelijken, maar Ilse de Lange zegde haar concerten af omdat haar vader ziek was.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij is het een soort erecode onder artiesten dat de show doorgaat tenzij je zelf ongeveer half dood bent.
Was dit niet vlak van tevoren? Ik neem aan dat bij Ilse het publiek niet al stond te wachten.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast niet te vergelijken, maar Ilse de Lange zegde haar concerten af omdat haar vader ziek was.
En iedereen vond dat begrijpelijk.
Het zal ook best zo zijn, die erecode, maar ik vind het nog steeds idioot
Ja ik ook, maar misschien wilde hij niet... dan kan een manager ook weinig denk ik als hij daar gewoon de microfoon pakt.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan vind ik het op zijn minst vreemd dat een manager of crew ofzo hem niet gewoon naar huis gestuurd hebben.
Is ook zoquote:Op zondag 12 februari 2012 12:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Was dit niet vlak van tevoren? Ik neem aan dat bij Ilse het publiek niet al stond te wachten.
19quote:Op zondag 12 februari 2012 12:09 schreef alors het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat Bobby nog zulke volle zalen trekt dat hij 30.000 mensen naar huis moest sturen... Er zijn vaak zat concerten afgezegd om (dood)zieke familieleden. Een rouwend meisje van 14 zal iedereen begrijpen. Maar goed, misschien hadden ze een heel slechte band, ik kan het niet zeggen.
Mooie conclusie.quote:
Mwoah als je Bobby hebt dan kan ik me bijna niet voorstellen dat je niet zo'n verzekering neemt, maar het kan.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Misschien was ie of de platenmaatschappij gewoon niet tegen verzekerd en was het een kwestie van moeten i.p.v. willen.
hij heeft iig niet t geld om een dergelijk contract af te kopen, mocht dat aan de orde zijn geweestquote:Op zondag 12 februari 2012 12:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Misschien was ie of de platenmaatschappij gewoon niet tegen verzekerd en was het een kwestie van moeten i.p.v. willen.
Er zijn we meer sterren die dat doen hoor. Dat scheelt een bom duiten.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:13 schreef alors het volgende:
[..]
Mwoah als je Bobby hebt dan kan ik me bijna niet voorstellen dat je niet zo'n verzekering neemt, maar het kan.
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:13 schreef alors het volgende:
[..]
Mwoah als je Bobby hebt dan kan ik me bijna niet voorstellen dat je niet zo'n verzekering neemt, maar het kan.
Kun jij je nog herinneren dat ze voor het eerst op de Nederlandse tv kwam? Was volgens mij een NCRV popprogramma dat niet zo heel lang heeft bestaan. Ik herinner me dat ik haar maar een lang dun ding vond (ze werd aangekondigd met de tekst dat ze ook model was).quote:
schopje naar truth ?quote:
Erger nog; vlak daarna vertrok ik naar de US, en ik was verbaasd dat ze daar nog relatief onbekend was, terwijl ze hier met "All at once" op # 5 in de top 40 stond...quote:Op zondag 12 februari 2012 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun jij je nog herinneren dat ze voor het eerst op de Nederlandse tv kwam? Was volgens mij een NCRV popprogramma dat niet zo heel lang heeft bestaan. Ik herinner me dat ik haar maar een lang dun ding vond (ze werd aangekondigd met de tekst dat ze ook model was).
Nee, deze zijn al bekend. Volgens mij een jaar of twee oud.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:48 schreef sherezade het volgende:
zijn dit de laatst gemaakte foto's alive??
ik denk nog ouder zelfsquote:Op zondag 12 februari 2012 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, deze zijn al bekend. Volgens mij een jaar of twee oud.
Zo stoned als een garnaalquote:Op zondag 12 februari 2012 12:57 schreef Greys het volgende:
Deze zijn van eergister geloof ik, 10 februari:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)king-worse-wear.html
Looking worse fo wear, maar nou niet dat ik zeg at death's door.quote:
Dat jaquote:Op zondag 12 februari 2012 13:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Looking worse fo wear, maar nou niet dat ik zeg at death's door.
En daar ziet ze er nou ook niet bepaald uit als een wrak, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:02 schreef Scorpie het volgende:
Triest. Was net een filmpje van haar laatste optreden op perezhilton.com verschenen.
Ja, maar niet bepaald ten dode opgeschreven.quote:
Maar het klinkt wel voor geen meter.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En daar ziet ze er nou ook niet bepaald uit als een wrak, eerlijk gezegd.
Naast de nog veel langere rij niet-artiesten die aan drugs(en drank) het loodje leggen...quote:Op zondag 12 februari 2012 02:19 schreef NorthernStar het volgende:
In een lange rij artiesten die aan drugs ten onder gaat..
Oh ik zag maar een heel klein stukje film en dat had reteslechte geluidskwaliteit.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar het klinkt wel voor geen meter.
Ja toch, niet dan?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:41 schreef DjinN het volgende:
Het zou me niet verbazen als er drugs in het spel was...
Ja, want drugs gebruik je niet als je net wakker bent.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:52 schreef jennie-pen het volgende:
ze had de avond ervoor een feestje en het was dus half 4 de volgende middag, denk dat dr dag net begon want ze zat ook in bad dus denk eerder aan iets anders dan gelijk een overdosis drugs of drank
Tenzij je ontwenningsverschijnselen hebtquote:Op zondag 12 februari 2012 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, want drugs gebruik je niet als je net wakker bent.
nee ik bedoel eerder dat ze vast wel weet wat ze doseert na als die jaren misbruik dus als je de rest vd dag nog feesten moet begin je niet met gigaveel lijkt me anders is dat dus gewoon zelfmoordquote:Op zondag 12 februari 2012 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, want drugs gebruik je niet als je net wakker bent.
Zelfmoord zou inderdaad een totaal ondenkbaar scenario zijn voor een platzak, aan lager wal geraakte voormalige Superstar met een gezonde crack en coke verslaving.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:59 schreef jennie-pen het volgende:
[..]
nee ik bedoel eerder dat ze vast wel weet wat ze doseert na als die jaren misbruik dus als je de rest vd dag nog feesten moet begin je niet met gigaveel lijkt me anders is dat dus gewoon zelfmoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |