Zo stoned als een garnaalquote:Op zondag 12 februari 2012 12:57 schreef Greys het volgende:
Deze zijn van eergister geloof ik, 10 februari:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)king-worse-wear.html
Looking worse fo wear, maar nou niet dat ik zeg at death's door.quote:
Dat jaquote:Op zondag 12 februari 2012 13:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Looking worse fo wear, maar nou niet dat ik zeg at death's door.
En daar ziet ze er nou ook niet bepaald uit als een wrak, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:02 schreef Scorpie het volgende:
Triest. Was net een filmpje van haar laatste optreden op perezhilton.com verschenen.
Ja, maar niet bepaald ten dode opgeschreven.quote:
Maar het klinkt wel voor geen meter.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En daar ziet ze er nou ook niet bepaald uit als een wrak, eerlijk gezegd.
Naast de nog veel langere rij niet-artiesten die aan drugs(en drank) het loodje leggen...quote:Op zondag 12 februari 2012 02:19 schreef NorthernStar het volgende:
In een lange rij artiesten die aan drugs ten onder gaat..
Oh ik zag maar een heel klein stukje film en dat had reteslechte geluidskwaliteit.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar het klinkt wel voor geen meter.
Ja toch, niet dan?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:41 schreef DjinN het volgende:
Het zou me niet verbazen als er drugs in het spel was...
Ja, want drugs gebruik je niet als je net wakker bent.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:52 schreef jennie-pen het volgende:
ze had de avond ervoor een feestje en het was dus half 4 de volgende middag, denk dat dr dag net begon want ze zat ook in bad dus denk eerder aan iets anders dan gelijk een overdosis drugs of drank
Tenzij je ontwenningsverschijnselen hebtquote:Op zondag 12 februari 2012 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, want drugs gebruik je niet als je net wakker bent.
nee ik bedoel eerder dat ze vast wel weet wat ze doseert na als die jaren misbruik dus als je de rest vd dag nog feesten moet begin je niet met gigaveel lijkt me anders is dat dus gewoon zelfmoordquote:Op zondag 12 februari 2012 13:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, want drugs gebruik je niet als je net wakker bent.
Zelfmoord zou inderdaad een totaal ondenkbaar scenario zijn voor een platzak, aan lager wal geraakte voormalige Superstar met een gezonde crack en coke verslaving.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:59 schreef jennie-pen het volgende:
[..]
nee ik bedoel eerder dat ze vast wel weet wat ze doseert na als die jaren misbruik dus als je de rest vd dag nog feesten moet begin je niet met gigaveel lijkt me anders is dat dus gewoon zelfmoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |