Ja zeker, maar toch. Als ik dan richting bedtijd ga...dan denk ik er straks in bed nog aanquote:Op maandag 9 april 2012 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze ligt er toch keurig bij daar.
Oh maar ik bedoelde eigenlijk meer de reactie van familie en vrienden na het overlijden al. Toe riepen ze allemaal al dat drugs absoluut geen factor kon zijn bij haar overlijden. Als ik zou weten dat die mogelijkheid erg goed aanwezig was dan had ik denk ik niets gezegd, maar hey dat denk ik nuquote:Op maandag 9 april 2012 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou ook niet tegen de pers gaan lopen blaten dat het slecht gaat met een familielid. Je hoopt, denk ik, op betere tijden. En waarom dan iemands glazen ingooien?
Vandaar dat ik niet geloof dat de familie/vriendenkring daadwerkelijk verbaasd was over de trieste finale van deze vrouw. Jarenlang drugsmisbruik kán niet anders dan sporen achterlaten en een mens nadelig beïnvloeden. Dat moet bekend zijn geweest in haar omgeving. Als dat ene autopsierapport ook maar een klein beetje klopt (neus kapot, organen stuk, tanden kwijt), dan kan dat vrienden en familie niet zijn ontgaan.
Niet heel relevant in het licht van de triestigheid van zo'n leven, maar als reactie op je tweede post: ik vond haar altijd zo plastic. Ik heb nooit de bibbers bij haar stem of performance gehad. Ik geloofde het nooit zo. Ja, ze zal technisch geweldig zijn geweest, maar ik werd er niet warm of koud van, eigenlijk. Geen persoonlijkheid, geen randje, geen onverkwikkelijkheid in haar liedjes. Misschien kon ze die perfectie waarvoor ze stond, simpelweg niet aan?
Haar tante vind ik overigens wel weer super cool.
Misschien waren ze ook zo verdrietig omdat het merendeel toch allemaal 'drugs' in koor riep. Kan me best voorstellen dat je om die reden (in verdrietige toestand en shock) dan reageert dat het allemaal veel beter ging of dat het iets anders geweest wasquote:Op maandag 9 april 2012 23:04 schreef senesta het volgende:
Als ik zou weten dat die mogelijkheid erg goed aanwezig was dan had ik denk ik niets gezegd, maar hey dat denk ik nu
Dat is waar. Ik moest wel meteen aan ze denken toen de uitslag bekend werd, och arme mensen dacht ikquote:Op maandag 9 april 2012 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien waren ze ook zo verdrietig omdat het merendeel toch allemaal 'drugs' in koor riep. Kan me best voorstellen dat je om die reden (in verdrietige toestand en shock) dan reageert dat het allemaal veel beter ging of dat het iets anders geweest was
Ja snap ik.quote:Op maandag 9 april 2012 23:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh maar ik bedoelde eigenlijk meer de reactie van familie en vrienden na het overlijden al. Toe riepen ze allemaal al dat drugs absoluut geen factor kon zijn bij haar overlijden. Als ik zou weten dat die mogelijkheid erg goed aanwezig was dan had ik denk ik niets gezegd, maar hey dat denk ik nu
Mijn muzieksmaak is ook wel wat veranderd met de tijdMaar destijds was ik echt vol bewondering
Ik kan me voorstellen dat je gewoon geen fuck zegt tegen de pers, want je bent ze geen verklaring schuldig. En de 'dirt' komt er toch wel, al was ze, bij wijze van spreken, aan een busongeluk overleden.quote:Op maandag 9 april 2012 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien waren ze ook zo verdrietig omdat het merendeel toch allemaal 'drugs' in koor riep. Kan me best voorstellen dat je om die reden (in verdrietige toestand en shock) dan reageert dat het allemaal veel beter ging of dat het iets anders geweest was
Roflol!! Ze hebben het over een gat in het septum. Dat is het neustussenschot en zit inwendig.quote:Op maandag 9 april 2012 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Whitney Houston overleden #4 Amen!
Dr mond zit dicht en dat gat in dr neus zit waarschijnlijk aan de niet zichtbare kant.
De rest is niet te zien.
gadver zeg!! no pics pleasequote:Op maandag 9 april 2012 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In de forensische wetenschap is er zelfs een klassiek voorbeeld - met foto's voor de liefhebber -van een man die onder invloed van drugs zijn wangen liet opeten door zijn hond. Kaalgevroten tot op het bot, van kin tot oogkas. Hij heeft het overigens overleefd.
Dus ja, onder invloed kan de pijngrens kennelijk ver te zoeken zijn.
Wat ik me afvraag: er zijn toch foto's van Houston in de kist? is haar gezicht daar niet gaaf? De kunst van post mortum-make up, wellicht.
Oh, ja dat is wel om te lachen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Roflol!! Ze hebben het over een gat in het septum. Dat is het neustussenschot en zit inwendig.
bronquote:Dieven azen op inhoud graf Whitney Houston
van onze redactie
AMSTERDAM - De laatste rustplaats van Whitney Houston wordt 24 uur per dag bewaakt. Familie van de zangeres vreest dat het graf wordt leeggeroofd.
In het graf op de Fairview begraafplaats in New Jersey ligt namelijk voor een half miljoen dollar aan juwelen.
Het graf wordt bewaakt vanaf het moment dat de in februari overleden zangeres werd begraven, maar nu lijken de beveiligingsagenten toch wat permanenter aanwezig te zijn, meldt Daily Mail.
Whitneys familie hoopt binnenkort cement te laten storten in het graf zodat de The Bodyguard-ster niet meer bewaakt hoeft te worden.
Lekker slim om dat erbij te stoppen.quote:
Dat het niet mag wil niet zeggen dat het niet plaatsvindt.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:24 schreef DjinN het volgende:
Ik wou net zeggen...in NL mag het niet, en moet je alle sieraden van de overledene verwijderen voordat de kist dichtgaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |