http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120220_089quote:Dochter Whitney Houston nam drugs vlak voor begrafenis
Slechts enkele uren voor de begrafenis van haar moeder werd Bobbi Kristina Brown teruggevonden onder invloed van drugs. De afscheidsdienst van haar moeder Whitney Houston is haar dus zwaar gevallen.
In plaats van samen te rouwen met familie en vrienden in een restaurant in Newark, wilde Bobbi alleen zijn na afloop van de emotionele ceremonie. 'Er was enorm veel commotie en toen wist Bobbi ons te ontglippen', aldus een vriend van de familie.
Sinds het overlijden van Whitney gaat het slecht met de 18-jarige Bobbi. Het meisje werd verscheidene keren opgenomen in het ziekenhuis omdat ze in shock zou verkeren.
Nadat ze enkele uren voor de begrafenis was teruggevonden ontstond er onder familieleden van Houston een discussie. Moesten ze Bobbi direct naar een afkickkliniek sturen of haar de kans geven om te rouwen met haar familie?
'Het is een verschrikkelijke situatie voor iedereen', aldus de vriend van de familie. 'De familie heeft geprobeerd om Whitney te redden, maar dat is niet gelukt. En nu zijn ze bang dat Bobbi Kristina hetzelfde zal overkomen en dat ze haar ook niet kunnen helpen'.
Ik zag deze post en moest terug scrollen en twijfelde of ik wilde kijken...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef sherezade het volgende:
he bah waarom moeten ze toch altijd weer zulke foto's plaatsen in de krant. ik vind het verschrikkelijk
ik kan er niet zo goed tegen,quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag deze post en moest terug scrollen en twijfelde of ik wilde kijken...
helpt bij mij nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ook niet, ik channel nu maar terug naar Kevin Costner
Fijn ook dat ze dat bekend makenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:49 schreef Adelante het volgende:
500.000 dollar aan sieraden de grond in?
Hier hebben de nabestaanden neem ik aan toestemming voor gegeven?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:08 schreef DjinN het volgende:
Al vind ik het wel walgelijk dat ze zo'n foto op de voorpagina plaatsen. Iets met respect, privacy, en nabestaanden enz..
Weerzinwekkend inderdaad. Alles voor de verkoopcijfers. En wat misschien nog wel het ergste is: ze komen er gewoon mee weg. In plaats dat lezers het blad massaal boycotten, gaan ze schouderophalend over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:08 schreef DjinN het volgende:
Al vind ik het wel walgelijk dat ze zo'n foto op de voorpagina plaatsen. Iets met respect, privacy, en nabestaanden enz..
rottingsprocesquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weerzinwekkend inderdaad. Alles voor de verkoopcijfers. En wat misschien nog wel het ergste is: ze komen er gewoon mee weg. In plaats dat lezers het blad massaal boycotten, gaan ze schouderophalend over tot de orde van de dag.
Nog even we kunnen van dag tot dag het rottingsproces van het lichaam volgen via een digitaal tv-kanaal achter de decoder. Gewoon, omdat het kan. Enig moreel besef is totaal niet meer aanwezig.
ik kan me niet voorstellen dat je hier toestemming als moeder zijnde voor zou geven maar goed alles kan......in het verleden is het ook wel eens gebeurd dat iemand van de nabestaanden foto's heeft verkocht aan de bladen om zo grof geld te verdienen..bij Elvis was het vroeger ookal eens zo gebeurdquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier hebben de nabestaanden neem ik aan toestemming voor gegeven?
Anders kom je daar niet binnen met je camera en kan je rustig foto's gaan staan nemen van dichtbij, lijkt me. Daar was heus bewaking bij, toch? Kan me niet voorstellen dat dit 'stiekem' gelukt is.
Geen enge foto trouwens, ze ziet er mooi uit.
geen idee dat zullen we wel nooit te weten komenquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:18 schreef Lois het volgende:
Ik vind de foto's heel rustig en zeker niet schokkend. Alsof ze slaapt gewoon.
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ze met die juwelen wordt begraven, aannemelijker is dat het vlak voor het sluiten van de kist verwijderd wordt.
Dat weet je niet he...tis de National Enquirer...riooljournalistiek van de bovenste plank...die doen er alles aan om hun scoop te halen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier hebben de nabestaanden neem ik aan toestemming voor gegeven?
Anders kom je daar niet binnen met je camera en kan je rustig foto's gaan staan nemen van dichtbij, lijkt me. Daar was heus bewaking bij, toch? Kan me niet voorstellen dat dit 'stiekem' gelukt is.
Geen enge foto trouwens, ze ziet er mooi uit.
Neem aan dat ze de juwelen afdoen..toen mijn oma begraven werd moesten we al haar juwelen ook afdoen, ivm grafrovers, zulke freaks heb je er ook tussen zittenquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:18 schreef Lois het volgende:
Ik vind de foto's heel rustig en zeker niet schokkend. Alsof ze slaapt gewoon.
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ze met die juwelen wordt begraven, aannemelijker is dat het vlak voor het sluiten van de kist verwijderd wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |