Was dit niet vlak van tevoren? Ik neem aan dat bij Ilse het publiek niet al stond te wachten.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast niet te vergelijken, maar Ilse de Lange zegde haar concerten af omdat haar vader ziek was.
En iedereen vond dat begrijpelijk.
Het zal ook best zo zijn, die erecode, maar ik vind het nog steeds idioot
Ja ik ook, maar misschien wilde hij niet... dan kan een manager ook weinig denk ik als hij daar gewoon de microfoon pakt.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan vind ik het op zijn minst vreemd dat een manager of crew ofzo hem niet gewoon naar huis gestuurd hebben.
Is ook zoquote:Op zondag 12 februari 2012 12:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Was dit niet vlak van tevoren? Ik neem aan dat bij Ilse het publiek niet al stond te wachten.
19quote:Op zondag 12 februari 2012 12:09 schreef alors het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat Bobby nog zulke volle zalen trekt dat hij 30.000 mensen naar huis moest sturen... Er zijn vaak zat concerten afgezegd om (dood)zieke familieleden. Een rouwend meisje van 14 zal iedereen begrijpen. Maar goed, misschien hadden ze een heel slechte band, ik kan het niet zeggen.
Mooie conclusie.quote:
Mwoah als je Bobby hebt dan kan ik me bijna niet voorstellen dat je niet zo'n verzekering neemt, maar het kan.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Misschien was ie of de platenmaatschappij gewoon niet tegen verzekerd en was het een kwestie van moeten i.p.v. willen.
hij heeft iig niet t geld om een dergelijk contract af te kopen, mocht dat aan de orde zijn geweestquote:Op zondag 12 februari 2012 12:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Misschien was ie of de platenmaatschappij gewoon niet tegen verzekerd en was het een kwestie van moeten i.p.v. willen.
Er zijn we meer sterren die dat doen hoor. Dat scheelt een bom duiten.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:13 schreef alors het volgende:
[..]
Mwoah als je Bobby hebt dan kan ik me bijna niet voorstellen dat je niet zo'n verzekering neemt, maar het kan.
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:13 schreef alors het volgende:
[..]
Mwoah als je Bobby hebt dan kan ik me bijna niet voorstellen dat je niet zo'n verzekering neemt, maar het kan.
Kun jij je nog herinneren dat ze voor het eerst op de Nederlandse tv kwam? Was volgens mij een NCRV popprogramma dat niet zo heel lang heeft bestaan. Ik herinner me dat ik haar maar een lang dun ding vond (ze werd aangekondigd met de tekst dat ze ook model was).quote:
schopje naar truth ?quote:
Erger nog; vlak daarna vertrok ik naar de US, en ik was verbaasd dat ze daar nog relatief onbekend was, terwijl ze hier met "All at once" op # 5 in de top 40 stond...quote:Op zondag 12 februari 2012 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun jij je nog herinneren dat ze voor het eerst op de Nederlandse tv kwam? Was volgens mij een NCRV popprogramma dat niet zo heel lang heeft bestaan. Ik herinner me dat ik haar maar een lang dun ding vond (ze werd aangekondigd met de tekst dat ze ook model was).
Nee, deze zijn al bekend. Volgens mij een jaar of twee oud.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:48 schreef sherezade het volgende:
zijn dit de laatst gemaakte foto's alive??
ik denk nog ouder zelfsquote:Op zondag 12 februari 2012 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, deze zijn al bekend. Volgens mij een jaar of twee oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |