quote:Op zondag 12 februari 2012 09:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het origineel is vind ik niet om aan te horen.
Maar ik las al dat Jennifer Hudson het gaat doen.
quote:Op zondag 12 februari 2012 09:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zinger zonder langer dan een halve seconde op één noot te blijven? Dat lukt me makkelijk.
Erg creepy inderdaad. Ik denk dat je onbewust een gave hebt om aan te voelen wanneer een celeb neervalt. Waarschijnlijk schuilt er een soort SHO-god in je.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:47 schreef Piperidine het volgende:
Vraag me niet waarom, maar gisteren heel toevallig rond half zeven Whitney Houston opgezocht.
Best creepy?
[ afbeelding ]
inderdaad. Weer iemand uit mijn jeugd te vroeg heengegaanquote:Op zondag 12 februari 2012 09:53 schreef Olga het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik als klein meisje Whitney Houston met een borstel als microfoon stond te playbacken. Oh wat wilde ik toen ook zo'n mooie stem hebben.
Dat ja...quote:
Ook mijn favoriet. Maar toch favorieter in het origineel, van Baas Benson:quote:Op zondag 12 februari 2012 10:49 schreef remlof het volgende:
Maar haar mooiste nummer blijft natuurlijk
Blech.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:49 schreef remlof het volgende:
Maar haar mooiste nummer blijft natuurlijk
Jennifer Hudson, dus er zal geen sprake zijn van verkrachtenquote:Op zondag 12 februari 2012 08:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Triest nieuws.
Ik ben benieuwd wie 'I will always love you' gaat verkrachten bij de Grammy's.
Ik verbaas me net als bij MJ's overlijden over de hoeveelheid én de soort medicatie die ze gebruiken.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:11 schreef Re het volgende:
ik denk oxycontin
zonde verder natuurlijk, noemde haar meestal whitney barfston, hoop dat dat niet haar doodsoorzaak was
Nice.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jennifer Hudson, dus er zal geen sprake zijn van verkrachten
Dokters die van je afhankelijk zijn voor hun geld en die je geen nee verkopen.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik verbaas me net als bij MJ's overlijden over de hoeveelheid én de soort medicatie die ze gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |