Jammer dat ze 'm zocht bij Brown en in de drugs.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:27 schreef Copycat het volgende:
Ja hoor, Dago. En ga nu maar je subforum modden.
En daarna een cursus tekstverklaren volgen.
De grootste kracht vind je nog altijd in jezelf, niet in een ander.
Kutwijf. Een beetje een lied maken over haar zieke tieten. Hoe egocentrisch kun je zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:28 schreef remlof het volgende:
Oh en lees http://en.wikipedia.org/wiki/The_Greatest_Love_of_All even voor het verhaal achter het liedje.
en dan ook nog dood gaan op t moment dat t nr voor de 2de keer wordt uitgebrachtquote:Op zondag 12 februari 2012 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kutwijf. Een beetje een lied maken over haar zieke tieten. Hoe egocentrisch kun je zijn.
Deze quote ik even voor morgen.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jennifer Hudson, dus er zal geen sprake zijn van verkrachten
Welk subforum?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:27 schreef Copycat het volgende:
Ja hoor, Dago. En ga nu maar je subforum modden.
Ik snap sowieso niet dat die kerel gewoon is gaan optreden.quote:
Inderdaad, what about Bobbi Kristina? In de berichtgeving wordt met geen woord over t arme kind gerept, behalve dat zij werd tegengehouden toen ze haar moeder wilde zien kort na de ontdekking van haar overlijden.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat die kerel gewoon is gaan optreden.
Hoor je je dan niet naar je dochter te haasten?
Ik snap het echt niet hoor. Dat publiek van Bobby Brown had het meer dan begrepen als hij naar zijn dochter was gegaan lijkt me. Gewoon later inhalen zo'n concert. Je kind gaat voor je publiek lijkt me.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Inderdaad, what about Bobbi Kristina? In de berichtgeving wordt met geen woord over t arme kind gerept, behalve dat zij werd tegengehouden toen ze haar moeder wilde zien kort na de ontdekking van haar overlijden.
quote:In de lobby van het hotel waar de zangeres dood werd aangetroffen, moest Bobbi Kristina getroost worden door zanger Ray J, de veel jongere vriend van Whitney.
Haar vader Bobby Brown was ook zichtbaar aangeslagen. De zanger hoorde het nieuws vlak voordat hij moest optreden met zijn R&B-groep New Edition in Mississippi.
.Een concertganger vertelt aan Us Weekly dat Bobby na een van zijn nummers schreeuwde ''Ik hou van je, Whitney!'', terwijl hij met waterige ogen naar boven keek.
misschien een contract waar hij niet onderuit kon?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet hoor. Dat publiek van Bobby Brown had het meer dan begrepen als hij naar zijn dochter was gegaan lijkt me. Gewoon later inhalen zo'n concert. Je kind gaat voor je publiek lijkt me.
En dan een beetje dramatisch gaan staan janken op dat podium. Ja, oetlul, je had daar sowieso niet moeten gaan staan..
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:51 schreef Copycat het volgende:
Ray J, dat is toch dat broertje van Brandy, die samen met haar dat Phil Collins nummers verkrachtte?
Ja die iddquote:Op zondag 12 februari 2012 11:51 schreef Copycat het volgende:
Ray J, dat is toch dat broertje van Brandy, die samen met haar dat Phil Collins nummers verkrachtte?
Ja en hij heeft nog liggen ketsen met Kim Kardashian en daarvan zijn beeldenquote:Op zondag 12 februari 2012 11:51 schreef Copycat het volgende:
Een contract waar je niet onderuit komt als de moeder van je kind is overleden?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
misschien een contract waar hij niet onderuit kon?
las ook ergens dat hij op een gegeven moment toch is gekapt en t podium afliep..
Zijn belangrijkste optreden was degene waar we the Kardashians aan te danken hebben.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:51 schreef Copycat het volgende:
Het individualisme viert hoogtij. Dat wordt nog eens onze ondergang.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Precies zoals de rest van de mensheid met elkaar omgaat tegenwoordig.
precies, maar nee meneer Brown vond zijn optreden belangrijker dan zijn kind....quote:Op zondag 12 februari 2012 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Een contract waar je niet onderuit komt als de moeder van je kind is overleden?
Neh, geloof ik niet, sorry
ze waren al jaren niet meer getrouwd, dus onder death in the family valt t sowieso niet..quote:Op zondag 12 februari 2012 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Een contract waar je niet onderuit komt als de moeder van je kind is overleden?
Neh, geloof ik niet, sorry
Zijn dochter is nog altijd zijn dochter hoor...quote:Op zondag 12 februari 2012 11:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze waren al jaren niet meer getrouwd, dus onder death in the family valt t sowieso niet..
Mja maar de moeder van zijn kind is wel dood.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze waren al jaren niet meer getrouwd, dus onder death in the family valt t sowieso niet..
ja en misschien drong het nog niet goed door . En ik weet niet watvoor band hij met zn dochter heeft, maar misschien had de dochter meer behoefte aan de troost van een ander.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
misschien een contract waar hij niet onderuit kon?
las ook ergens dat hij op een gegeven moment toch is gekapt en t podium afliep..
Lijkt mij ook, maar misschien was hij wel zo van de kaart dat hij niet eens meer besefte dat hij nog is gaan zingen en het ook werkelijk dééd, ik weet het niet...quote:Op zondag 12 februari 2012 11:55 schreef Olga het volgende:
[..]
Mja maar de moeder van zijn kind is wel dood.
Als mij dat zou overkomen is het fuck contract. Mijn kind is belangrijker
maar whitneyquote:Op zondag 12 februari 2012 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn dochter is nog altijd zijn dochter hoor...Getrouwd of niet
Oh, was hij dat. Ik dacht een of andere basketballerquote:Op zondag 12 februari 2012 11:52 schreef alors het volgende:
Ja en hij heeft nog liggen ketsen met Kim Kardashian en daarvan zijn beelden
Die vast ookquote:Op zondag 12 februari 2012 11:57 schreef Copycat het volgende:
Oh, was hij dat. Ik dacht een of andere basketballer.
Volgens mij wel ok. Vorige week of zo gingen ze nog met zijn drietjes ergens eten las ik vanmorgenquote:Op zondag 12 februari 2012 11:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar whitney
pun intended
ik weet t ook niet, we weten ook niet hoe de verhouding tussen de twee bobby/i's is
misschien zit ze helemaal niet eens op haar pa te wachten
quote:
Daarna kwam Reggie Bush ja, dat is American footballplayer. Maar daarvan zijn volgens mij geen beelden.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, was hij dat. Ik dacht een of andere basketballer.
en daarna weer kris humphriesquote:Op zondag 12 februari 2012 11:58 schreef alors het volgende:
[..]
Daarna kwam Reggie Bush ja, dat is American footballplayer.
Dan vind ik het op zijn minst vreemd dat een manager of crew ofzo hem niet gewoon naar huis gestuurd hebben.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar misschien was hij wel zo van de kaart dat hij niet eens meer besefte dat hij nog is gaan zingen en het ook werkelijk dééd, ik weet het niet...
Volgens mij kun je rare dingen doen als je half in shock bent.
quote:New details have been released about the death of Whitney Houston:
- Beverly Hills Police Department received a call at about 3:43pm pt Saturday afternoon.
- Police arrived on scene within minutes.
- Paramedics attempted to resuscitate Houston but failed.
- At 3:55pm pt this afternoon, Whitney Houston was pronounced dead.
- No obvious signs of foul play and no obvious signs of a cause of death.
ja en uiteraard onder invloed van, ik denk als je zo lang intensief drugs hebt gebruikt dat je mind fucked up is en zo aangetast is dat je niet meer helder kunt denken...wellicht kwam het niet echt aan bij hemquote:Op zondag 12 februari 2012 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar misschien was hij wel zo van de kaart dat hij niet eens meer besefte dat hij nog is gaan zingen en het ook werkelijk dééd, ik weet het niet...
Volgens mij kun je rare dingen doen als je half in shock bent.
Volgens mij is het een soort erecode onder artiesten dat de show doorgaat tenzij je zelf ongeveer half dood bent.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan vind ik het op zijn minst vreemd dat een manager of crew ofzo hem niet gewoon naar huis gestuurd hebben.
Vast niet te vergelijken, maar Ilse de Lange zegde haar concerten af omdat haar vader ziek was.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij is het een soort erecode onder artiesten dat de show doorgaat tenzij je zelf ongeveer half dood bent.
Was dit niet vlak van tevoren? Ik neem aan dat bij Ilse het publiek niet al stond te wachten.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast niet te vergelijken, maar Ilse de Lange zegde haar concerten af omdat haar vader ziek was.
En iedereen vond dat begrijpelijk.
Het zal ook best zo zijn, die erecode, maar ik vind het nog steeds idioot
Ja ik ook, maar misschien wilde hij niet... dan kan een manager ook weinig denk ik als hij daar gewoon de microfoon pakt.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan vind ik het op zijn minst vreemd dat een manager of crew ofzo hem niet gewoon naar huis gestuurd hebben.
Is ook zoquote:Op zondag 12 februari 2012 12:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Was dit niet vlak van tevoren? Ik neem aan dat bij Ilse het publiek niet al stond te wachten.
19quote:Op zondag 12 februari 2012 12:09 schreef alors het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat Bobby nog zulke volle zalen trekt dat hij 30.000 mensen naar huis moest sturen... Er zijn vaak zat concerten afgezegd om (dood)zieke familieleden. Een rouwend meisje van 14 zal iedereen begrijpen. Maar goed, misschien hadden ze een heel slechte band, ik kan het niet zeggen.
Mooie conclusie.quote:
Mwoah als je Bobby hebt dan kan ik me bijna niet voorstellen dat je niet zo'n verzekering neemt, maar het kan.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Misschien was ie of de platenmaatschappij gewoon niet tegen verzekerd en was het een kwestie van moeten i.p.v. willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |