Lief.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:44 schreef heloef het volgende:
Als je van iemand niet verwacht dat hij naar haar muziek luistert.twitter:WayneRooney twitterde op zondag 12-02-2012 om 03:39:29Whitney has passed away. RIP u will live on forever. Cant believe it. I wanna run to u. Really cant believe this. @ reageer retweet
De man die op zijn 16de naar de hoeren is gestuurd door vaderlief is opgegroeid met de muziek van Whitney Houston. Hoe kan het.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:45 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En dan dit
twitter:WayneRooney twitterde op zondag 12-02-2012 om 03:43:19I grew up listening to whitney. So everyone asking why im tweeting about her. Show some respect. Best female artist of all time reageer retweet
Heb je link?quote:Op zondag 12 februari 2012 04:04 schreef Ener-G het volgende:
Geen zelfmoord/overdosis, maar tijdens een spoedoperatie om de schade aan haar organen door het druggebruik te herstellen.. uiteindelijk dus toch de drugs die haar de das om hebben gedaanRIP
en dat doen ze ook echt in een hotel ook hequote:Op zondag 12 februari 2012 04:04 schreef Ener-G het volgende:
Geen zelfmoord/overdosis, maar tijdens een spoedoperatie om de schade aan haar organen door het druggebruik te herstellen.. uiteindelijk dus toch de drugs die haar de das om hebben gedaanRIP
er kwamen sterren naar dat feest in het hotel, geen idee of ze er al waren of nietquote:Op zondag 12 februari 2012 04:06 schreef Ener-G het volgende:
Een vriendin las een nieuwbericht op, dus heb geen link. Maar nu lees ik ergens anders weer dat ze is gevonden in een hotel. Wazigheid.. naja dood is dood. Lijkt me iig stukken aannemelijker dan Kim Jong Un
Mag ook wel met die kou.quote:Op zondag 12 februari 2012 04:04 schreef Ener-G het volgende:
quote:A Beverly Hills police officer told reporters at a briefing that emergency assistance received a call from the Beverly Hilton at around 3:20 p.m. PST, and the singer was pronounced dead at 3:55 p.m.
"She has been positively identified by friends and family that were with her at the hotel, and next of kin have already been notified," Lieutenant Mark Rosen told reporters.
Kan ook zelfmoord door overdosis zijn. Ben je je geld kwijt.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
Doodsoorzaak: overdosis. Of zelfmoord. Durf er wel een wedje op te leggen!
quote:Op zondag 12 februari 2012 03:55 schreef Braddie het volgende:
Vannacht in de roozen zei de DJ "ik heb slecht nieuws, en slecht nieuws... het slechte nieuws is dat Whitney is overleden, en het slèchte nieuws is dat ik het nù ga draaien
Rip
Daar valt niks te lezen over die zogenaamde spoedoperatie.quote:Op zondag 12 februari 2012 04:09 schreef Ener-G het volgende:
Linkje van Reuters, wat mij een stuk betrouwbaarder lijkt dan de vele twitter/gossipsites: http://www.reuters.com/ar(...)dUSTRE81B01020120212
[..]
Inderdaad!quote:Op zondag 12 februari 2012 05:08 schreef De_Ilias het volgende:
Dikke care, iedereen gaat dood, elke dag gaan mensen dood. Het zal vast wel met drugs te maken hebben.
Ik vind een compleet land, met miljoenen inwoners en dat belangrijk is voor diverse economieën, waar een conflict gaande is dat de hele wereld in zijn greep houdt, waar elke dag honderden mensen gedood worden en er nog meer voor het leven gewond raken, een héél stuk belangrijker dan een aan drugs verslaafde, overgewaardeerde zangeres die is overleden door haar eigen schuld.quote:Op zondag 12 februari 2012 05:17 schreef Specularium het volgende:
Syrië belangrijker vinden dan Whitney..
Jaquote:Op zondag 12 februari 2012 05:22 schreef De_Ilias het volgende:
Iemand die dood gaat omdat hij een slachtoffer is van Dictatoren en onmenselijk geweld verdient bij mij meer eer en respect dan iemand die zichzelf van het leven ontneemt door middel van een overdosis drugs.
Ik kan me ogen niet geloven, want ben jij onmenselijk zeg!quote:Op zondag 12 februari 2012 05:26 schreef DrDentz het volgende:
Alsof die omgekomen Syriërs ons ooit zouden laten swingen op de beats van 'Love Will Save the Day', 'So Emotional' of 'I Wanna Dance with Somebody'.. kom nou.
Dat is DrDentzquote:Op zondag 12 februari 2012 05:28 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik kan me ogen niet geloven, want ben jij onmenselijk zeg!
Doe nou niet trollen, je weet dat ze gaan happen en daar ben je ook wel een beetje op uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 05:26 schreef DrDentz het volgende:
Alsof die omgekomen Syriërs ons ooit zouden laten swingen op de beats van 'Love Will Save the Day', 'So Emotional' of 'I Wanna Dance with Somebody'.. kom nou.
Ze hebben ook niet zoveel reden tot dansen hmm?quote:Op zondag 12 februari 2012 05:26 schreef DrDentz het volgende:
Sluit ik me helemaal bij aan. Triest dat het zo moest aflopen.quote:Op zondag 12 februari 2012 05:21 schreef lezzer het volgende:
Goh, ik schrik er toch wel even van hoor.
Icoon uit mijn jeugd (jaren 80). Ik vond het eigenlijk altijd heel erg dat zij zich zo naar de verrekkenis geholpen heeft. Zo'n talent, zo'n stem.
Sad.
quote:
Ja dat.. heel erg.quote:Op zondag 12 februari 2012 05:21 schreef lezzer het volgende:
Goh, ik schrik er toch wel even van hoor.
Icoon uit mijn jeugd (jaren 80). Ik vond het eigenlijk altijd heel erg dat zij zich zo naar de verrekkenis geholpen heeft. Zo'n talent, zo'n stem.
Sad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |