Ik vind een compleet land, met miljoenen inwoners en dat belangrijk is voor diverse economieën, waar een conflict gaande is dat de hele wereld in zijn greep houdt, waar elke dag honderden mensen gedood worden en er nog meer voor het leven gewond raken, een héél stuk belangrijker dan een aan drugs verslaafde, overgewaardeerde zangeres die is overleden door haar eigen schuld.quote:Op zondag 12 februari 2012 05:17 schreef Specularium het volgende:
Syrië belangrijker vinden dan Whitney..
Jaquote:Op zondag 12 februari 2012 05:22 schreef De_Ilias het volgende:
Iemand die dood gaat omdat hij een slachtoffer is van Dictatoren en onmenselijk geweld verdient bij mij meer eer en respect dan iemand die zichzelf van het leven ontneemt door middel van een overdosis drugs.
Ik kan me ogen niet geloven, want ben jij onmenselijk zeg!quote:Op zondag 12 februari 2012 05:26 schreef DrDentz het volgende:
Alsof die omgekomen Syriërs ons ooit zouden laten swingen op de beats van 'Love Will Save the Day', 'So Emotional' of 'I Wanna Dance with Somebody'.. kom nou.
Dat is DrDentzquote:Op zondag 12 februari 2012 05:28 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik kan me ogen niet geloven, want ben jij onmenselijk zeg!
Doe nou niet trollen, je weet dat ze gaan happen en daar ben je ook wel een beetje op uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 05:26 schreef DrDentz het volgende:
Alsof die omgekomen Syriërs ons ooit zouden laten swingen op de beats van 'Love Will Save the Day', 'So Emotional' of 'I Wanna Dance with Somebody'.. kom nou.
Ze hebben ook niet zoveel reden tot dansen hmm?quote:Op zondag 12 februari 2012 05:26 schreef DrDentz het volgende:
Sluit ik me helemaal bij aan. Triest dat het zo moest aflopen.quote:Op zondag 12 februari 2012 05:21 schreef lezzer het volgende:
Goh, ik schrik er toch wel even van hoor.
Icoon uit mijn jeugd (jaren 80). Ik vond het eigenlijk altijd heel erg dat zij zich zo naar de verrekkenis geholpen heeft. Zo'n talent, zo'n stem.
Sad.
quote:
Ja dat.. heel erg.quote:Op zondag 12 februari 2012 05:21 schreef lezzer het volgende:
Goh, ik schrik er toch wel even van hoor.
Icoon uit mijn jeugd (jaren 80). Ik vond het eigenlijk altijd heel erg dat zij zich zo naar de verrekkenis geholpen heeft. Zo'n talent, zo'n stem.
Sad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |