Ja dit. Vreemd.quote:
Ongezond leven draagt dan wel bij.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:52 schreef Jeroen_Blueman het volgende:
Kan net zo goed hartaanval zijn geweest, dat hoor je wel vaker bij vrouwen van die leeftijd.
Bij vrouwen van 48?! Nou nee, niet echt.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:52 schreef Jeroen_Blueman het volgende:
Kan net zo goed hartaanval zijn geweest, dat hoor je wel vaker bij vrouwen van die leeftijd.
Bwa, ik kan je zo een zeer beroemd zangeres noemen die met 47 jaar compleet "op" was hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij vrouwen van 48?! Nou nee, niet echt.
Hij heeft het over vrouwen, meervoud, dat komt vaker voor bij vrouwen van die leeftijd.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bwa, ik kan je zo een zeer beroemd zangeres noemen die met 47 jaar compleet "op" was hoor.
Dan nog is dat niet echt representatief voor de rest van de vrouwelijke bevolking eh.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bwa, ik kan je zo een zeer beroemd zangeres noemen die met 47 jaar compleet "op" was hoor.
quote:Op zondag 12 februari 2012 02:52 schreef Jeroen_Blueman het volgende:
Kan net zo goed hartaanval zijn geweest, dat hoor je wel vaker bij junkies van die leeftijd.
Rrrrrrrightquote:Op zondag 12 februari 2012 02:52 schreef Jeroen_Blueman het volgende:
Ik wou naar bed gaan toen jij het op FB zette.quote:
Je moet alles uit je leven halen nu het nog kan. Op je 48e is het over, dan krijgen alle vrouwen een hartaanvalquote:
Oh dan heb ik nog 15 jaar.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:08 schreef Lois het volgende:
[..]
Je moet alles uit je leven halen nu het nog kan. Op je 48e is het over, dan krijgen alle vrouwen een hartaanval
is volgens mij meer dan een gerucht, haar huis was ze ook al kwijt..vanuit dat oogpunt is een mogelijke zelfmoord te verklarenquote:Op zondag 12 februari 2012 03:05 schreef Radegast het volgende:
Er waren laatst ook geruchten dat ze financieel totaal aan de grond zat, en dat ze uit medelijden onderhouden werd door haar platenmaatschappij Arista.
Joh! Zou t? Veel meer keus is er niet voor een 48-jarige, lijkt me. Ik zie nou niet bepaald een truck met volle snelheid dr hotelkamer inrijden en de kans op verstikking door een stokbroodje wat klem zat is ook niet erg waarschijnlijk...quote:Op zondag 12 februari 2012 02:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
Doodsoorzaak: overdosis. Of zelfmoord. Durf er wel een wedje op te leggen!
CNN kijkenquote:
Je zou verbaasd zijn waar je allemaal aan kunt sterven.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:18 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Joh! Zou t? Veel meer keus is er niet voor een 48-jarige, lijkt me. Ik zie nou niet bepaald een truck met volle snelheid dr hotelkamer inrijden en de kans op verstikking door een stokbroodje wat klem zat is ook niet erg waarschijnlijk...
Er zijn er wel veel meer doodgegaan aan drugs en/of alcohol. Maar dat waren niet zulke grote sterren.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:19 schreef Steff_meister het volgende:
dit is al de 3de ster in 2 jaar tijd dood gaat aan de drugs en Alchohol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |