Aan de nabestaanders.quote:
De OP bijvoorbeeld?quote:Op zondag 12 februari 2012 02:12 schreef Desdemona het volgende:
Ik kan nergens iets op google vinden, zijn er meer bronnen?
http://www.bbc.co.uk/news/world-17001548quote:Op zondag 12 februari 2012 02:12 schreef Desdemona het volgende:
Ik kan nergens iets op google vinden, zijn er meer bronnen?
Ja tuurlijk, maar ik vroeg het me af omdat ik niets vind wanneer ik het google... Dacht dat er wellicht al meer over gesproken werd...quote:
cashen voor Dolly Partonquote:Op zondag 12 februari 2012 02:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, dat belooft wat komende weken op de radio. Hele dagen dat luchtalarm van 'r.
Drugs, stress en onregelmatig leven om er maar een paar te noemen. Bobby zal ook wel niet geholpen hebben in dit geval.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:11 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
[..]
Idioot eigenlijk dat zoveel grootse artiesten zo relatief jong sterven.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2012 02:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou, dat belooft wat komende weken op de radio. Hele dagen dat luchtalarm van 'r.
De betere versie.quote:
Brr.. die kan ik wel missen de komende tijd. Ze heeft veel betere nummers.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 02:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat dan weer wel, ja. Dolly is niet zo dom als ze eruitziet; een echte zakenvrouw.quote:
Ze zag er in de foto's ook slecht uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:16 schreef yvonne het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
2 dagen geleden.
Best wel slecht. Wat is het toch met al die bekende mensen die zo vaak aan de drugs gaan. Ik snap het echt niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:20 schreef jcdragon het volgende:
Ik kan haar nog herinneren van Bodyguard met Kevin Costner. Die ene liedje van haar werd ook grijs gedraaid.
[..]
Ze zag er in de foto's ook slecht uit.
Mwah, vind ik wel meevallen.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:20 schreef jcdragon het volgende:
Ik kan haar nog herinneren van Bodyguard met Kevin Costner. Die ene liedje van haar werd ook grijs gedraaid.
[..]
Ze zag er in de foto's ook slecht uit.
Bericht uit 2001quote:Op zondag 12 februari 2012 02:33 schreef J2T het volgende:
Reports of Whitney Houston's Death Denied
Whitney Houston's rep issued a shocked denial today to counter reports that the singer/actress has died
In a statement, her publicist, Nancy Seltzer, said, "I've just spoken to Whitney. She is perfectly fine and does not understand why, with everything going on in the world right now, they have to find new rumors to dig up. She is home in New Jersey with her family." Seltzer said people were calling the singer at home and sobbing, after apparently having heard reports of her death over the radio. According to the rumors, Houston had died of a drug overdose.
Fans and the media have speculated about Houston's health after her performance at Friday's Michael Jackson tribute concert at Madison Square Garden, where she appeared shockingly thin, even skeletal. The singer then bowed out of the second night of the concert without explanation, prompting heightened speculation about her health. Houston has long been rumored to have drug problems, and in Tuesday's edition of the New York Daily News - which was evidently published before horrific terrorist attacks brought the city to a standstill - Seltzer denied fresh reports that her celebrity client was on drugs.
"Whitney has been under stress due to family matters, and when she is under stress, she doesn't eat," Seltzer told the New York tab at the time.
Houston and her husband, singer Bobby Brown, have had a history of drug- and alcohol-related issues, including possession of marijuana charges for Houston in January 2000, which were later dismissed, and a 75-day stint in jail for Brown in 2000, after he violated his probation (stemming from 1996 drunken driving charges).
ABCNEWS.com's Buck Wolf contributed to this story.
Inderdaad. Gewoon iemand wat royaal gezopen heeft. Niet meer dan dat. Ziet er niet uit als iemand die elke dag om kan kiepen wmbquote:
Kijk even naar de datum.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:33 schreef J2T het volgende:
Reports of Whitney Houston's Death Denied
Whitney Houston's rep issued a shocked denial today to counter reports that the singer/actress has died
In a statement, her publicist, Nancy Seltzer, said, "I've just spoken to Whitney. She is perfectly fine and does not understand why, with everything going on in the world right now, they have to find new rumors to dig up. She is home in New Jersey with her family." Seltzer said people were calling the singer at home and sobbing, after apparently having heard reports of her death over the radio. According to the rumors, Houston had died of a drug overdose.
Fans and the media have speculated about Houston's health after her performance at Friday's Michael Jackson tribute concert at Madison Square Garden, where she appeared shockingly thin, even skeletal. The singer then bowed out of the second night of the concert without explanation, prompting heightened speculation about her health. Houston has long been rumored to have drug problems, and in Tuesday's edition of the New York Daily News - which was evidently published before horrific terrorist attacks brought the city to a standstill - Seltzer denied fresh reports that her celebrity client was on drugs.
"Whitney has been under stress due to family matters, and when she is under stress, she doesn't eat," Seltzer told the New York tab at the time.
Houston and her husband, singer Bobby Brown, have had a history of drug- and alcohol-related issues, including possession of marijuana charges for Houston in January 2000, which were later dismissed, and a 75-day stint in jail for Brown in 2000, after he violated his probation (stemming from 1996 drunken driving charges).
ABCNEWS.com's Buck Wolf contributed to this story.
Een Michael Jackson tribute concert in 2001?quote:
Ja, 30th Anniversary Celebrationquote:Op zondag 12 februari 2012 02:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een Michael Jackson tribute concert in 2001?
Een junk is en blijft een junk. En junks zijn zelfdestructief. Zou mij niets verbazen.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:43 schreef JaneDoe het volgende:
http://cdn.mediatakeout.c(...)icide-suspected.html
bronnen houden rekening met zelfmoord
Ja dit. Vreemd.quote:
Ongezond leven draagt dan wel bij.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:52 schreef Jeroen_Blueman het volgende:
Kan net zo goed hartaanval zijn geweest, dat hoor je wel vaker bij vrouwen van die leeftijd.
Bij vrouwen van 48?! Nou nee, niet echt.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:52 schreef Jeroen_Blueman het volgende:
Kan net zo goed hartaanval zijn geweest, dat hoor je wel vaker bij vrouwen van die leeftijd.
Bwa, ik kan je zo een zeer beroemd zangeres noemen die met 47 jaar compleet "op" was hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij vrouwen van 48?! Nou nee, niet echt.
Hij heeft het over vrouwen, meervoud, dat komt vaker voor bij vrouwen van die leeftijd.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bwa, ik kan je zo een zeer beroemd zangeres noemen die met 47 jaar compleet "op" was hoor.
Dan nog is dat niet echt representatief voor de rest van de vrouwelijke bevolking eh.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bwa, ik kan je zo een zeer beroemd zangeres noemen die met 47 jaar compleet "op" was hoor.
quote:Op zondag 12 februari 2012 02:52 schreef Jeroen_Blueman het volgende:
Kan net zo goed hartaanval zijn geweest, dat hoor je wel vaker bij junkies van die leeftijd.
Rrrrrrrightquote:Op zondag 12 februari 2012 02:52 schreef Jeroen_Blueman het volgende:
Ik wou naar bed gaan toen jij het op FB zette.quote:
Je moet alles uit je leven halen nu het nog kan. Op je 48e is het over, dan krijgen alle vrouwen een hartaanvalquote:
Oh dan heb ik nog 15 jaar.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:08 schreef Lois het volgende:
[..]
Je moet alles uit je leven halen nu het nog kan. Op je 48e is het over, dan krijgen alle vrouwen een hartaanval
is volgens mij meer dan een gerucht, haar huis was ze ook al kwijt..vanuit dat oogpunt is een mogelijke zelfmoord te verklarenquote:Op zondag 12 februari 2012 03:05 schreef Radegast het volgende:
Er waren laatst ook geruchten dat ze financieel totaal aan de grond zat, en dat ze uit medelijden onderhouden werd door haar platenmaatschappij Arista.
Joh! Zou t? Veel meer keus is er niet voor een 48-jarige, lijkt me. Ik zie nou niet bepaald een truck met volle snelheid dr hotelkamer inrijden en de kans op verstikking door een stokbroodje wat klem zat is ook niet erg waarschijnlijk...quote:Op zondag 12 februari 2012 02:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
Doodsoorzaak: overdosis. Of zelfmoord. Durf er wel een wedje op te leggen!
CNN kijkenquote:
Je zou verbaasd zijn waar je allemaal aan kunt sterven.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:18 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Joh! Zou t? Veel meer keus is er niet voor een 48-jarige, lijkt me. Ik zie nou niet bepaald een truck met volle snelheid dr hotelkamer inrijden en de kans op verstikking door een stokbroodje wat klem zat is ook niet erg waarschijnlijk...
Er zijn er wel veel meer doodgegaan aan drugs en/of alcohol. Maar dat waren niet zulke grote sterren.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:19 schreef Steff_meister het volgende:
dit is al de 3de ster in 2 jaar tijd dood gaat aan de drugs en Alchohol
Amen.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:49 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Een junk is en blijft een junk. En junks zijn zelfdestructief. Zou mij niets verbazen.
Haar dood boeit me weinig, hetgeen ze gedaan heeft is al van 20 jaar terug. Ze was op dit moment slechts nog een door en door verrotte roos.
Dat maakt het dan extra triest, als zij er al financieel doorheen zatquote:Op zondag 12 februari 2012 03:27 schreef wolferl het volgende:
[..]
Amen.
Nu kunnen die arme platen records al haar albums opnieuw uitmelken. Onder het mom van, opdat we die crackhead niet vergeten.
Maar het is wel de keiharde waarheid. Sony (noem maar een willekeurige cd'tjes fabriek) zitten nu al te rekenen hoeveel zij gaan verdienen met haar dood. Hoe ging die gezegde ook alweer? De één zijn dood, de ander zijn brood...of in dit geval de ander meer meer meer graaien.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat maakt het dan extra triest, als zij er al financieel doorheen zat.
Als je van iemand niet verwacht dat hij naar haar muziek luistert.twitter:WayneRooney twitterde op zondag 12-02-2012 om 03:39:29Whitney has passed away. RIP u will live on forever. Cant believe it. I wanna run to u. Really cant believe this. @ reageer retweet
Dit is nu al een kaskraker.quote:Op zondag 12 februari 2012 03:40 schreef NorthernStar het volgende:
Ze was net klaar met de opnames van een nieuwe film
Sparkle (2012) Not yet released
Three sisters form a successful singing group and must deal with the fallout of fame and drugs.
En dan ditquote:Op zondag 12 februari 2012 03:44 schreef heloef het volgende:
Als je van iemand niet verwacht dat hij naar haar muziek luistert.twitter:WayneRooney twitterde op zondag 12-02-2012 om 03:39:29Whitney has passed away. RIP u will live on forever. Cant believe it. I wanna run to u. Really cant believe this. @ reageer retweet
twitter:WayneRooney twitterde op zondag 12-02-2012 om 03:43:19I grew up listening to whitney. So everyone asking why im tweeting about her. Show some respect. Best female artist of all time reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |