abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107849897

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

FEYENOORD! 4-2! Niks meer aan toe te voegen behalve:

Hier vind je de OP.

Quote van de week:

quote:
JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
-
pi_107849932
Zondag verliezen en we hebben weer een wisselvallig kutteam dat moet vrezen voor de bovenste 5.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:07:32 #3
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107849936
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Idd. :o Het niveau van heel de top 5 ligt echt ontzettend dicht bij elkaar. Hopen dat PSV, AZ en Twente nog lang mee blijven doen op het Europese front en dat AZ, Heerenveen en PSV elkaar echt slopen in de (halve) bekerfinale.
Inderdaad. Het enige nadeel is dat onze selectie erg smal is. Als Guidetti uitvalt zijn we kansloos. Maar goed, daarom is het fijn dat we zo weinig blessures hebben en weer een compleet fitte selectie hebben, op Van Haaren na 8-).
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
Zondag verliezen en we hebben weer een wisselvallig kutteam dat moet vrezen voor de bovenste 5.
Sja, als je verliest kan je zomaar 6e staan, als je wint wordt het verschil met de top erg klein. Daarom zeg ik, als we de komende 5 wedstrijden goed (minstens 12 punten) doorkomen (4x thuis, 1x uit), dan doen we gewoon mee. Het is nu aan- of afhaken, een cruciale periode.
2000 light years from home
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:08:07 #4
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107849954
Worden belangrijke wedstrijden komende weken...
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:08:44 #5
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_107849980
quote:
True, zeker als je daarna onverhoopt gelijkspeelt tegen RKC waarna PSV, Groningen, Utrecht en Twente volgen... :')

Oh well.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_107849982
Grappig. Heb geen idee waar we over 2 maanden staan... Kan een 6e plek zijn, maar net zo goed een 2e. Kwalitatief doet Feyenoord niet onder voor Twente of AZ, het gaat er nu straks echt om wie het langst z'n selectie fit houdt.
-
pi_107850011
quote:
Zondag verliezen zou echt onnodig en zuur zijn.
-
pi_107850032
quote:
Yep want zo opportunistisch zijn wij.
BFF met GGMM
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:10:24 #9
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107850044
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:09 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Elke thuiswedstrijd verliezen zou onnodig en zuur zijn, aangezien we thuis winnen van PSV, Ajax en Twente. Alles wat nu komt is makkelijker en moet je dus ook winnen.
pi_107850055
Denk dat we uiteindelijk gaan onderdoen voor een Twente of PSV dat de klappen beter kan opvangen. Ook zal Ajax wel weer in hun jaarlijkse nawinterse winning streak komen als daar de boel weer een beetje fit is. Uiteindelijk zullen we Heerenveen en AZ moeten gaan aanvallen is mijn gok.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:10:49 #11
53267 TC03
pi_107850058
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:09 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het kan gebeuren. Zie ADO-thuis, Groningen-uit, VVV-uit. ;(
pi_107850064
Gasten van LN afkraken en de Feijenoorder de hemel inprijzen, hahaha
FR1908
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:11:12 #13
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107850075
Episch moment vandaag in de trein,
Ik zat lekker chill met me Feyenoord sjaal in de trein naar Enschede.
Komen we langs voetbal stadion... roepen ze om we maken een extra stop voor de Twente fans.. Ik kijk in een trein naast mij ! allemaal droevige Twente lui met sjaaltjes etc...

geweldig om er zo achter te komen dat wij Feyenoord ... Nu echt weer meedoen !
Sterker nog Pisvee gaan wij die mentale tik zelf geven! Het gaat een mooi voorjaar worden O+
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:12:18 #14
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107850109
Twee jaar geleden verspeelde Ajax voor het laatst punten in januari (eerste wedstrijd na de winterstop) in De Kuip, en wonnen daarna volgens mij 10 wedstrijden op rij. Zoiets gaat bij ons hopelijk ook gewoon gebeuren, even een misstapje na de winterstop, maar daarna gewoon weer vol aan de bak en bijna alles winnen 8-).
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:16:47 #15
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107850248
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:10 schreef Teis91 het volgende:
Gasten van LN afkraken en de Feijenoorder de hemel inprijzen, hahaha
Gaat meer om de insteek van beiden. Mensen vinden het positieve initiatief van laatstgenoemde beter dan de recente azijnpisserij van eerstgenoemde... dat er LN'ers achter de Feijenoorder zitten doet daar niks aan af.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:22:24 #16
268260 Dr.Mikey
pi_107850434
Als wij winnen staan we gewoon derde *O*
R.I.P DTS.
pi_107850534
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:07 schreef Merkie het volgende:

[..]

Inderdaad. Het enige nadeel is dat onze selectie erg smal is. Als Guidetti uitvalt zijn we kansloos. Maar goed, daarom is het fijn dat we zo weinig blessures hebben en weer een compleet fitte selectie hebben, op Van Haaren na 8-).
Dat is idd waar ik m'n positieve stemming ook vandaan haal. Onze selectie is opvallend fit dit seizoen. Van Haaren is geloof ik ook al weer bijna terug.

In elke linie behalve voorin, kunnen we wel het uitvallen van 1 of 2 spelers enigszins opvangen. Als Guidetti voor langere termijn uitvalt zijn we kansloos idd, maar die jongen is niet zo blessuregevoelig. Geloof niet dat er nu nog weer een vreemde griep of ontsteking komt. Als ie 11 van de 14 resterende wedstrijden meedoet, moet je dat op kunnen vangen. Twente hangt ook erg aan het duo De Jong - John b.v.
quote:
Sja, als je verliest kan je zomaar 6e staan, als je wint wordt het verschil met de top erg klein. Daarom zeg ik, als we de komende 5 wedstrijden goed (minstens 12 punten) doorkomen (4x thuis, 1x uit), dan doen we gewoon mee. Het is nu aan- of afhaken, een cruciale periode.
Idd. Zou gewoon zo zonde en onnodig zijn als je zo ver bent gekomen tot nu toe, en je laat het nu schieten. Als je 5 spelers geblesseerd hebt, ok. Maar als iedereen heel blijft dan kan het nog wel eens heel erg leuk worden, zoals Bakkal al zei.

Toch ben ik eigenlijk al wel heel tevreden dat we nu weer goed aansluiten bij de top 5. Maar toch, als het niet tegenzit is er meer mogelijk.. dat kun je niet ontkennen.... :9~
-
pi_107850557
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als wij winnen staan we gewoon derde *O*
Hangt er vanaf wat Heerenveen en Twente doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_107850564
'Als iedereen fit blijft' is nogal een illusie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:27:17 #20
268260 Dr.Mikey
pi_107850574
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat Heerenveen en Twente doen.
Twente heeft al verloren vanavond.
R.I.P DTS.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:27:43 #21
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107850588
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
Waarom? Soms kan het meezitten.
pi_107850591
quote:
Zondag is misschien wel 1 van de belangrijkste wedstrijden die Feyenoord dit seizoen gespeeld heeft. Als er dit jaar aangesloten kan worden bij de top en eventueel CL gehaald kan worden is er misschien nog hoop op Guidetti, zijn betere spelers geïnteresseerd in Feyenoord en is er misschien wat extra geld dat in het laatje komt. ^O^
pi_107850610
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zondag is misschien wel 1 van de belangrijkste wedstrijden die Feyenoord dit seizoen gespeeld heeft.
Dit lees ik echt elke wedstrijd hier. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:29:53 #24
268260 Dr.Mikey
pi_107850650
Als we dan toch Zondag avond derde staan dan gaat het los!
R.I.P DTS.
pi_107850679
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:10 schreef Merkie het volgende:

[..]

Elke thuiswedstrijd verliezen zou onnodig en zuur zijn, aangezien we thuis winnen van PSV, Ajax en Twente. Alles wat nu komt is makkelijker en moet je dus ook winnen.
Idd. Ik probeer mezelf echt een beetje te remmen voor euforie, maar als je Ajax, PSV en Twente thuis verslagen hebt, en uit tegen Ajax en AZ de betere was... waarom zou je dan niet kunnen winnen van Groningen en Vitesse thuis, en van PSV uit? Het is geen toeval/geluk/puur op strijdkracht meer nu. Dat kon je na 1 of 2 gewonnen toppers nog zeggen, maar nu niet meer. Niet dat het makkelijk wordt, maar dat is het nooit als je bovenin mee wilt blijven draaien.
-
pi_107850691
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Er is wel meer dat je hier voor of na elke wedstrijd weer leest. Neemt niet weg dat je met 3 punten voorsprong op de achterligger en 5 punten achterstand op de nr. 1 NU je stappen moet gaan maken naar een betere toekomst. Dit gaat niet alleen meer over het halen van je doelstelling, maar ook over een versnelling die je kunt inzetten naar betere tijden. Wat dat betreft vind ik het niet zo'n cliche Caland, maargoed.
pi_107850699
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Elke wedstrijd is een finale, maar we beginnen met 0-0 en 11 tegen 11 en de bal is rond ;)
BFF met GGMM
pi_107850703
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:10 schreef Caland het volgende:
Denk dat we uiteindelijk gaan onderdoen voor een Twente of PSV dat de klappen beter kan opvangen. Ook zal Ajax wel weer in hun jaarlijkse nawinterse winning streak komen als daar de boel weer een beetje fit is. Uiteindelijk zullen we Heerenveen en AZ moeten gaan aanvallen is mijn gok.
Dit verwacht ik dus ook. Een 4de plaats zou al klasse zijn.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107850742
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:16 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Gaat meer om de insteek van beiden. Mensen vinden het positieve initiatief van laatstgenoemde beter dan de recente azijnpisserij van eerstgenoemde... dat er LN'ers achter de Feijenoorder zitten doet daar niks aan af.
Ja er wordt hier gezegd dat de mensen van LN geestelijk niet helemaal goed zijn (niet letterlijk, maar daar komt het op neer). Maar dat zijn dus wel diezelfde gasten die ontiegelijk veel tijd in de club steken en met initiatieven als de Feijenoorder komen :)
FR1908
pi_107850791
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:33 schreef Teis91 het volgende:

[..]

Ja er wordt hier gezegd dat de mensen van LN geestelijk niet helemaal goed zijn (niet letterlijk, maar daar komt het op neer). Maar dat zijn dus wel diezelfde gasten die ontiegelijk veel tijd in de club steken en met initiatieven als de Feijenoorder komen :)
Dom gelul is dom gelul en dat mag gezegd worden, ongeacht wie je bent of wat je doet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2012 00:35:30 ]
pi_107850860
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
Nou ja, beter gezegd: als Guidetti fit blijft. :') Andere spelers kunnen we eventueel nog wel enigzins opvangen. Bakkal/El Ahmadi daar hebben we Mokotjo/van Haaren voor, voor BMI/Vlaar hebben we De Vrij (moeten het ook kunnen tegen Vitesse of NAC) en voorin kun je nog wat schuiven met Cissé, Fernandez en evt. Achabar als het nodig is.

Als we de eerste seizoenshelft met maximaal 2 of 3 blessures konden eindigen, moeten dat de 2e seizoenshelft ook mogelijk zijn. Ik zie eerlijk gezegd nog geen tekenen van vermoeidheid. Dat is wel eens anders geweest...
-
pi_107850880
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:33 schreef Teis91 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat de draai van LN komt door nieuwe hulp van buitenaf. Het zijn duidelijke anderen mensen die nu het woord voeren.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107850885
Van Haaren. _O-

Ik denk dat Koeman nog eerder Tony erin zet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107850898
Mwoah, we gaan nog wel een paar keer onnodig punten verspelen. Bij de beste twee eindigen we ech niet. Derde met geluk, vanaf plaats 4 moet het mogelijk zijn.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_107850905
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Er is wel meer dat je hier voor of na elke wedstrijd weer leest. Neemt niet weg dat je met 3 punten voorsprong op de achterligger en 5 punten achterstand op de nr. 1 NU je stappen moet gaan maken naar een betere toekomst. Dit gaat niet alleen meer over het halen van je doelstelling, maar ook over een versnelling die je kunt inzetten naar betere tijden. Wat dat betreft vind ik het niet zo'n cliche Caland, maargoed.
Precies. Als we een kans hebben om ons diep in de top 5 of zelfs top 3 te mengen, is het nu.
-
pi_107850946
En we zeggen al vanaf oktober dat elke wedstrijd belangrijk is gezien de stand.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_107850948
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:37 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nou ja, beter gezegd: als Guidetti fit blijft. :') Andere spelers kunnen we eventueel nog wel enigzins opvangen. Bakkal/El Ahmadi daar hebben we Mokotjo/van Haaren voor, voor BMI/Vlaar hebben we De Vrij (moeten het ook kunnen tegen Vitesse of NAC) en voorin kun je nog wat schuiven met Cissé, Fernandez en evt. Achabar als het nodig is.

Als we de eerste seizoenshelft met maximaal 2 of 3 blessures konden eindigen, moeten dat de 2e seizoenshelft ook mogelijk zijn. Ik zie eerlijk gezegd nog geen tekenen van vermoeidheid. Dat is wel eens anders geweest...
Geen beker, niet europees en geen noemenswaardige interladverplichtingen. Zou er nog eens bij moeten komen dat ze vermoeid zijn...
BFF met GGMM
pi_107850954
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
Van Haaren. _O-

Ik denk dat Koeman nog eerder Tony erin zet.
Ok, dat was geen goed voorbeeld nee. :') Hoewel ie tegen NAC ofzo (zijn niveau) niet al teveel kwaad moet kunnen, zolang ie Clasie, El Ahmadi of Bakkal naast zich heeft en Guidetti voor hem.
Wellicht schiet ie er nog per ongeluk een vrije trap ofzo in.
-
pi_107850965
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:40 schreef Muto het volgende:
En we zeggen al vanaf oktober dat elke wedstrijd belangrijk is gezien de stand.
De redenen kunnen nog wel verschillen.
pi_107850979
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:40 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Geen beker, niet europees en geen noemenswaardige interladverplichtingen. Zou er nog eens bij moeten komen dat ze vermoeid zijn...
Vergeet Raymond Verheijen niet. ;)
pi_107850980
quote:

[..]

Het halve team speelt gewoon interlands in jeugdelftallen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851043
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Het halve team speelt gewoon interlands in jeugdelftallen.
Oh ja, die wel natuurlijk
BFF met GGMM
pi_107851060
quote:

[..]

Precies. Maar als Twente, AZ en PSV nog een boel zware Europese en een paar moeilijke beker-wedstrijden spelen gaan die dat wel worden. Wie hebben zij nou als Tiendalli, De Jong, Douglas of John uitvallen? En toen bij PSV Pieters uitviel, moest er ook direct een 17-jarige aan de bak. We zeggen wel steeds dat wij een smalle selectie hebben, maar hebben de andere top 5-clubs dan wel zo'n volle bank?

We hebben als v. Haaren gewoon iedereen fit. Dat is echt bijzonder.
-
pi_107851079
Is er al nieuws over R.R. Drenthe? MvG al bezig met een overstap van Kuyt? Castelen die een prestatiecontract krijgt? Andwele Slory die z'n rentree gaat maken in het profvoetbal? Ronnie Brunswijk als nieuwe voorzitter? Ik wil nieuws jongens...nieuws! :)
pi_107851089
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Precies. Maar als Twente, AZ en PSV nog een boel zware Europese en een paar moeilijke beker-wedstrijden spelen gaan die dat wel worden. Wie hebben zij nou als Tiendalli, De Jong, Douglas of John uitvallen?

We hebben als v. Haaren gewoon iedereen fit. Dat is echt bijzonder.
You kidding right? :D ^O^
pi_107851112
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
Is er al nieuws over R.R. Drenthe? MvG al bezig met een overstap van Kuyt? Castelen die een prestatiecontract krijgt? Andwele Slory die z'n rentree gaat maken in het profvoetbal? Ronnie Brunswijk als nieuwe voorzitter? Ik wil nieuws jongens...nieuws! :)
Het schijnt dat Brunswijk Martins Indi heeft ingehuurd als personal trainer, maar weet er het fijne niet vanaf.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851133
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:46 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

You kidding right? :D ^O^
Nee. Ik bedoel het in dit geval als: Tiendalli is daar basis. Kun je nagaan wat daar nog achter zit op de bank...
-
pi_107851137
Nieuws? Everton misschien naar Feyenoord.
pi_107851144
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Het schijnt dat Brunswijk Martins Indi heeft ingehuurd als personal trainer, maar weet er het fijne niet vanaf.
En Bruins als mental coach aangesteld? Van Beukering spitsentrainer etc.
pi_107851145
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Muto het volgende:
De club of de speler?
-
pi_107851150
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee. Ik bedoel het in dit geval als: Tiendalli is daar basis. Kun je nagaan wat daar nog achter zit op de bank...
Yuri Cornelisse toch? Ging vandaag ook weer een paar keer lekker in de fout.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851156
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Idd ja. :D Tiendalli is echt mr. Insecure himself. Gaat nooit wat worden met die jongen helaas.
pi_107851162
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Muto het volgende:
Bron?
pi_107851163
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

De club of de speler?
Spelert.
pi_107851175
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Bron?
Dat waren de geruchten paar weken terug.
pi_107851179
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

De club of de speler?
_O-
pi_107851186
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Yuri Cornelisse toch? Ging vandaag ook weer een paar keer lekker in de fout.
Ja, dat was echt drama. Waarom houden we onszelf voor dat Twente nog een heel schaduw-elftal op de bank heeft? Zijn ook gewoon kwetsbaar.
-
pi_107851200
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:50 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, dat was echt drama. Waarom houden we onszelf voor dat Twente nog een heel schaduw-elftal op de bank heeft? Zijn ook gewoon kwetsbaar.
Dat is ook weer waar. Helemaal nu ze Plet als backup voor de spits hebben. _O-
Dan heb ik serieus liever Fernandez. En dat vind ik al een prutser.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851213
quote:

[..]

Bart Buysse hebben ze ook nog. ;) Zo goed is het daar idd ook allemaal niet hoor als er een paar geblesseerd raken.
pi_107851219
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Toch al vier hele doelpunten dit seizoen van Fernandez.
pi_107851226
quote:

[..]

Alleen PSV heeft een brede selectie met gelijkwaardige spelers. Voor de rest kunnen er net zo goed spelersvrouwen op de bank zitten.
BFF met GGMM
pi_107851236
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Idd ja. :D Tiendalli is echt mr. Insecure himself. Gaat nooit wat worden met die jongen helaas.
Nooit begrepen dat Twente hem blijkbaar vindt voldoen. En dan Janmaat laten lopen. _O-
Of dat een topper wordt weet ik niet, maar die is nu al in alle opzichten beter dan Tiendalli. Plus mentaal 10 keer sterker.
-
pi_107851241
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:52 schreef Muto het volgende:

[..]

Toch al vier hele doelpunten dit seizoen van Fernandez.
3 eigenlijk. Die tegen Heracles :') !!!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851244
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:52 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Alleen PSV heeft een brede selectie met gelijkwaardige spelers. Voor de rest kunnen er net zo goed spelersvrouwen op de bank zitten.
PSV wordt ook wel kampioen. Wie er 2-3-4-5 worden zal erom spannen.
pi_107851266
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nooit begrepen dat Twente hem blijkbaar vindt voldoen. En dan Janmaat laten lopen. _O-
Of dat een topper wordt weet ik niet, maar die is nu al in alle opzichten beter dan Tiendalli. Plus mentaal 10 keer sterker.
Ik heb altijd het idee dat Tiendalli altijd een tissuetje in z'n sportbroek stopt voor de wedstrijd voor het geval hij weer een blunder begaat en de resterende 50 minuten met een :'( - face te moeten voetballen.
pi_107851270
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En een scorende back... wat was de laatste, Emerton? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851272
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Plet vind ik best een leuke pinchhitter. Maar idd, ook dat is geen top.
-
pi_107851288
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Onze laatste scorende CV was in ieder geval Bahia. Die maakte altijd een doelpuntje of 4 per jaar met z'n hoofd.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:55:56 #69
268260 Dr.Mikey
pi_107851297
quote:
Never change a winning team’… Klinkt goed, maar niet voor Stefan de Vrij… Ronald Koeman blijft namelijk in de verdediging van Feyenoord voorlopig de voorkeur geven aan Bruno Martins Indi. De jonge centrale verdediger houdt Stefan de Vrij, die als één van de grootste talenten van de club geldt, al enkele wedstrijden op de bank. Koeman is erg tevreden over Martins Indi. ‘Hij traint iedere dag met de intentie om beter te worden,’ zei de oefenmeester tijdens het wekelijkse perspraatje op vrijdagmiddag. Ook aanstaande zondag, wanneer de Rotterdammers aantreden tegen Vitesse, zal De Vrij vanaf de kant moeten toekijken. ‘Ik heb deze week met Stefan gesproken over zijn situatie. Hij zal geduld moeten hebben,’ waren de woorden van Koeman. Feyenoord speelt aanstaande zondag om 16:30 uur in De Kuip tegen de Arnhemmers. De basisopstelling zal vermoedelijk ongewijzigd blijven ten opzichte van het vorige duel met NEC.
;(
R.I.P DTS.
pi_107851299
quote:

[..]

Leerdam. Al scoort hij in de profs weinig. In de jeugd scoorde hij veel, maar speelde hij zelfs een tijdje in de spits.
pi_107851300
quote:

[..]

De Cler
BFF met GGMM
pi_107851303
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:52 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hoe ziet de bank van PSV eruit eigenlijk?
Maar idd, zij (en Ajax, hoe vreemd het ook klinkt) hebben nog de breedste selecties.
-
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:56:53 #73
268260 Dr.Mikey
pi_107851314
Castelen trouwens einde van dit seizoen transfervrij laten proef draaien?
R.I.P DTS.
pi_107851317
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De Cler
Die was toch niet zo scorend? Janmaat heeft een erg lekker schot.
Sowieso is er aanvallend geen betere in de eredivisie naar mijn mening, verdedigend is het alleen vaak erg matig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851318
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

PSV wordt ook wel kampioen. Wie er 2-3-4-5 worden zal erom spannen.
Ik denk toch dat de titelstrijd tot het laatste moment spannend blijft. Het lijkt wel alsof PSV niet koelbloedig genoeg is.
pi_107851321
Bruins ook zonder club.
pi_107851324
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Castelen trouwens einde van dit seizoen transfervrij laten proef draaien?
Hebben we nog een G-team dan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851330
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

;(
Welkom in de zware wereld van een topclub. ;)
Alleen maar goed dit, hoe zonde het ook lijkt.
-
pi_107851332
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

;(
Vind het heel jammer voor de Vrij, maar het zou evenmin gepast zijn om BMI nu te passeren. Dit is topsport, misschien een cliché maar dit is wel hoe het moet gaan.
pi_107851337
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Hebben we nog een G-team dan?
_O-
-
pi_107851342
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Maar idd, zij (en Ajax, hoe vreemd het ook klinkt) hebben nog de breedste selecties.
Ajax heeft helemaal geen brede selectie. Dat is de afgelopen weken wel gebleken.
pi_107851346
Beuk in de spits. Castelen en Simon op de flanken met Bruins daar kort achter. _O_
pi_107851347
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:57 schreef Muto het volgende:
Bruins ook zonder club.
He Who Shall Not Be Named
pi_107851354
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:58 schreef Muto het volgende:
Beuk in de spits. Castelen en Simon op de flanken met Bruins daar kort achter. _O_
Ik krijg nu al nachtmerries
pi_107851356
Luigi B. had gewoon lekker naar Excelsior moeten gaan, maar dat was te min voor hem.
Betwijfel trouwens ook of hij daar die Alberg uit de basis speelt. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851359
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Die was toch niet zo scorend? Janmaat heeft een erg lekker schot.
Sowieso is er aanvallend geen betere in de eredivisie naar mijn mening, verdedigend is het alleen vaak erg matig.
Tegen Roda ook weer in de fout op die voorzet waar de goal uitviel. Op een of andere manier gaat die Janmaat maar op halve kracht om het schot of de voorzet te blokken. Overtuigde me niet iig.
pi_107851373
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:58 schreef eight het volgende:

[..]

Ajax heeft helemaal geen brede selectie. Dat is de afgelopen weken wel gebleken.
Ajax mist 7 basisspelers ofzo. Dat kun je ook met een brede selectie niet meer opvangen.
23 (bijna) gelijkwaardige spelers in je selectie kan alleen Manchester City of Real Madrid. :P
-
pi_107851378
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:57 schreef eight het volgende:

[..]

Ik denk toch dat de titelstrijd tot het laatste moment spannend blijft. Het lijkt wel alsof PSV niet koelbloedig genoeg is.
Hebben ook nog steeds een jonge ploeg hoor. Echt veel routine loopt er ook niet rond. Daarom zou zo'n van Bommel in de winterstop echt geweldig voor hun geweest zijn.
pi_107851395
Ik denk dat Ajax zomaar weer punten kan gaan verspelen dit weekend.

Het idee dat we nog meer punten loskomen van ze geeft me een stijve.
pi_107851399
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ajax? Nee joh, de ballenjongens in de arena hadden meer ervaring dan de reserves van Ajax afgelopen zondag...

PSV heeft sowieso Lens en VoH, achterin nog Bouma
BFF met GGMM
pi_107851404
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
Luigi B. had gewoon lekker naar Excelsior moeten gaan, maar dat was te min voor hem.
Betwijfel trouwens ook of hij daar die Alberg uit de basis speelt. _O-
Alberg is wel een goede speler. Helaas wel een jood.
pi_107851408
Ik snap niet dat die Bruins niet aan de bak komt bij Heracles, NAC, Roda... Aan de top zal ie nooit meer komen, maar die jongen heeft meer talent in z'n teen dan half Roda bij elkaar.
-
pi_107851419
Vorig jaar hadden wij de breedste selectie. Door Beuk.
pi_107851423
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:01 schreef Ritmo het volgende:
Ik snap niet dat die Bruins niet aan de bak komt bij Heracles, NAC, Roda... Aan de top zal ie nooit meer komen, maar die jongen heeft meer talent in z'n teen dan half Roda bij elkaar.
Het is niet toegestaan om gebande users op je account te laten Ritmo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851442
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:59 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ajax mist 7 basisspelers ofzo. Dat kun je ook met een brede selectie niet meer opvangen.
23 (bijna) gelijkwaardige spelers in je selectie kan alleen Manchester City of Real Madrid. :P
Die 7 vervangers falen hard. Zou me niets verbazen als ze in Breda weer klop krijgen ondanks dat er 2 basisspelers terug zijn.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 01:03:00 #96
268260 Dr.Mikey
pi_107851445
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Helpmefok al weer ja :N Ach was ook een kwestie van tijd...
Is het hele echtpaar gebanned ?
R.I.P DTS.
pi_107851466
quote:
Zelfs bij VVV aarzelen ze. Kun je nagaan :{
pi_107851476
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Helpmefok al weer ja :N Ach was ook een kwestie van tijd...
Is het hele echtpaar gebanned ?
Volgens Happel is hij niet meer gebanned. Onze troetelhagenees wel.
BFF met GGMM
pi_107851490
quote:
Helemaal mee eens. Alleen is dit misschien wat Luigi echt nodig heeft. Gewoon een keer glashard genegeerd worden door gans de Eredivisie en daarmee keihad op z'n bek gaan en genoodzaakt zijn in de spiegel te kijken. Volgend seizoen Bruins op 1 in het klassement. ;)
pi_107851494
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:02 schreef Caland het volgende:

[..]

_O-

Je kunt toch niet ontkennen dat Bruins gewoon talentvol genoeg is om in de middenmoot van de eredivisie mee te draaien? Maar dan gaat ie naar fucking Schotland, waar elke schoppende houthakker van boven de 1.85 voor het nationale elftal wordt opgeroepen.
-
  zaterdag 11 februari 2012 @ 01:07:05 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107851526
Ik heb helemaal geen zin om weer die discussie over Bruins te voeren :')

What about Schaken?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 11 februari 2012 @ 01:08:19 #102
268260 Dr.Mikey
pi_107851538
Maar Caland zo slecht was Castelen toch niet.. jammer dat zijn benen nu zo kapot zijn maar bij ons heeft hij het altijd goed gedaan.
R.I.P DTS.
pi_107851546
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:07 schreef Caland het volgende:

What about Schaken?
Daar hebben we het ook al 3 topics over gehad
pi_107851558
quote:

What about Schaken?
Die discussie wil je wel voeren? Dan wil ik het hebben over het moment waarop iedereen wist dat Bakkal naar ons kwam :')
BFF met GGMM
pi_107851563
quote:

What about Schaken?
Sorry man...kan er niet op ingaan. Lig naast m'n vriendin in bed dus ik ga het niet riskeren dat ze wakker wordt terwijl ik lig te fappen.
pi_107851569
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:02 schreef eight het volgende:

[..]

Die 7 vervangers falen hard. Zou me niets verbazen als ze in Breda weer klop krijgen ondanks dat er 2 basisspelers terug zijn.
Denk je eens in waar wij zouden zijn zonder Guidetti, Bakkal, Vlaar, El Ahmadi, Leerdam, De Vrij en Fernandez zouden zijn...

Of waar PSV zou zijn zonder Toivonen, Pieters, Lens, Labydad, Wijnaldum, Matavz en Bouma.
-
pi_107851598
Oh what the hell...eentje kan best. ^O^

Baas. _O_
pi_107851609
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Denk je eens in waar wij zouden zijn zonder Guidetti, Bakkal, Vlaar, El Ahmadi, Leerdam, De Vrij en Fernandez zouden zijn...

Of waar PSV zou zijn zonder Toivonen, Pieters, Lens, Labydad, Wijnaldum, Matavz en Bouma.
Dat wij een smalle selectie hebben is bekend maar psv heeft de sterkste reservebank van de eredivisie.
pi_107851625
pi_107851626
quote:

What about Schaken?
Hoef ook geen discussie, maar waarom krijgt die gast van geen enkele eredivisieclub een kans aangeboden? Het is ook niet zo dat ie ergens z'n neus voor ophaalt, als je naar Oostenrijk en Schotland gaat om mee te trainen.
-
  zaterdag 11 februari 2012 @ 01:13:50 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107851630
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
Oh what the hell...eentje kan best. ^O^

[ afbeelding ]

Baas. _O_
Wat je op deze foto niet ziet is dat Mulder de bal gewoon in zijn handen heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851633
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:12 schreef eight het volgende:

[..]

Dat wij een smalle selectie hebben is bekend maar psv heeft de sterkste reservebank van de eredivisie.
Klopt. Maar Ajax normaal ook.
-
pi_107851647
Maar Beuk dat nog echt dat al die mensen het meenden toen hij zijn debuut maakte en iedereen stond te juichen.
pi_107851661
Las ik het overigens goed dat Marcus Berg en Marcus Rosenberg wél bij de Zweedse nationale selectie zitten? Dan wordt het toch wel heel erg veel tijd voor een oproep voor Guidetti...
-
  zaterdag 11 februari 2012 @ 01:16:07 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107851674
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:14 schreef Muto het volgende:
Maar Beuk dat nog echt dat al die mensen het meenden toen hij zijn debuut maakte en iedereen stond te juichen.
Dat was echt een orkaan van sarcasme die toen door de Kuip ging :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851677
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Dit was tijdens de rust. Ruben genoot van alle vrijheid op de flank plotseling.
BFF met GGMM
  zaterdag 11 februari 2012 @ 01:16:26 #117
53267 TC03
pi_107851679
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:15 schreef Ritmo het volgende:
Las ik het overigens goed dat Marcus Berg en Marcus Rosenberg wél bij de Zweedse nationale selectie zitten? Dan wordt het toch wel heel erg veel tijd voor een oproep voor Guidetti...
En Gerndt. :')
pi_107851680
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:14 schreef Muto het volgende:
Het sprintje van Beuk en de 10-0. De 2 grootste dieptepunten uit onze geschiedenis.
-
pi_107851693
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat je ook niet ziet op deze foto is dat hij Cabral eigenlijk overdreven probeert voor te doen hoe hij z'n hoofd eens zou moeten houden als hij de bal heeft. Zou een slok op een borrel schelen.
pi_107851694
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:16 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wot? :{ Wtf moet Guidetti doen om geselecteerd te worden daar?
-
pi_107851697
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:16 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het sprintje van Beuk en de 10-0. De 2 grootste dieptepunten uit onze geschiedenis.
Ik dacht dat ik per ongeluk op de slowmotion knop had gedrukt ;(
  zaterdag 11 februari 2012 @ 01:18:04 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107851701
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Guidetti gaat de plaats van Gerndt innemen, dacht ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851702
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:17 schreef eight het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik per ongeluk op de slowmotion knop had gedrukt ;(
_O-
-
pi_107851718
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Een saaie zweedse homo worden.
BFF met GGMM
pi_107851721
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:16 schreef TC03 het volgende:

[..]

Echt? :D
pi_107851737
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Lijkt me van wel, tenzij die bondscoach poep in zijn ogen heeft.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 01:20:21 #127
53267 TC03
pi_107851738
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:19 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Echt? :D
6 interlands.
pi_107851742
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel terecht. Guidetti is nog geen internationale top, maar toch nu al na Zlatan en Toivonen de beste spits die ze daar hebben? Misschien zelfs al bijna gelijkwaardig aan Toivonen. Of doen Rosenberg en Berg het nu in Duitsland opeens wel goed?
-
pi_107851753
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:19 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Een saaie zweedse homo worden.
Net als Ostlund?
pi_107851763
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Lijkt me van wel, tenzij die bondscoach poep in zijn ogen heeft.
Ik las wel ergens dat hij zijn aandacht had getrokken.
pi_107851782
pi_107851784
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:21 schreef Muto het volgende:

[..]

Net als Ostlund?
Die leek me verre van saai -> kinky homo's worden ook niet geselecteerd.
BFF met GGMM
pi_107851819
Zoiets als Alderweireld?
pi_107851841
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:21 schreef eight het volgende:

[..]

Ik las wel ergens dat hij zijn aandacht had getrokken.
Zou eens niet zo moeten zijn. Als Gerndt wel je aandacht trekt, en Guidetti valt je niet op als bondscoach van Zweden, dan kun je beter bloemist worden.
-
pi_107851860
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zou eens niet zo moeten zijn. Als Gerndt wel je aandacht trekt, en Guidetti valt je niet op als bondscoach van Zweden, dan kun je beter bloemist worden.
:D

Zo'n Guidetti moet je idd gewoon lekker naast Ibrahimovic zetten idd. Weet niet wat voor formatie ze daar spelen?
pi_107851891
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:24 schreef Muto het volgende:
Zoiets als Alderweireld?
Dat vind (i.t.t. die gekke mede-Belg met een drankprobleem en Feyenoord-obessie naast hem) wel weer een prima jongen. En goede talentvolle verdediger ook, zonder een grote mond.
-
pi_107852029
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

:D

Zo'n Guidetti moet je idd gewoon lekker naast Ibrahimovic zetten idd.
Zie hem al Zlatan gaan staan coachen met wilde armgebaren. :')
"What do you mean, 'there's only one Zlatan'? Shut the fuck up old man, and work your ass off with me and the team, go!"
-
pi_107852056
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:37 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zie hem al Zlatan gaan staan coachen met wilde armen. :')
"What do you mean, 'there's only one Zlatan'? Shut the fuck up old man, and work your ass off with me and the team, go!"
Die Gerndt laat alleen zijn vriendin planken op de grond.
pi_107852065
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:37 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zie hem al Zlatan gaan staan coachen met wilde armgebaren. :')
Zal hij nooit zeggen. Daarbij denk ik dat Zlatan hem gewoon grappig zal vinden op een of andere manier. Zie het niet botsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2012 01:39:44 ]
  zaterdag 11 februari 2012 @ 01:40:50 #140
268260 Dr.Mikey
pi_107852081
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mooie Ritmo
R.I.P DTS.
pi_107852095
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:38 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Die Gerndt laat alleen zijn vriendin planken op de grond.
:+

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:39 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zal hij nooit zeggen. Daarbij denk ik dat Zlatan hem gewoon grappig zal vinden op een of andere manier. Zie het niet botsen.
Weet ik ook wel. Zie het ook niet botsen, maar in al z'n fanatisme en enthousiasme gaat ie volgens mij net zo goed naar een Zlatan staan zwaaien en schreeuwen. :D Die jongen is niet zo snel onder de indruk volgens mij.
-
pi_107852125
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

:+

[..]

Weet ik ook wel. Zie het ook niet botsen, maar in al z'n fanatisme en enthousiasme gaat ie volgens mij net zo goed naar een Zlatan staan zwaaien en schreeuwen. :D Die jongen is niet zo snel onder de indruk volgens mij.
Heb 'm overigens nog nooit tegen Schaken zien gebaren. Je ziet toch wat een gezonde portie streetcredibility waard is in zo'n team. Het dwingt toch respect af, met name bij de jongere gasten.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 01:45:33 #143
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107852153
Schaken is de wijze man.
pi_107852175
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:43 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heb 'm overigens nog nooit tegen Schaken zien gebaren. Je ziet toch wat een gezonde portie streetcredibility waard is in zo'n team. Het dwingt toch respect af, met name bij de jongere gasten.
Logisch ook. Ook Guidetti weet dat je niet met Ruben Schaken solt. Nooit.

Deze is bij hem ook allang bekend.
-
pi_107852180
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:45 schreef Merkie het volgende:
Schaken is de wijze man.
Anders had hij wel Ruben Pim Pam Pet geheten.
pi_107852192
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Echt...wat is dit? :') :N
pi_107852203
Schaken is overigens meestal al over de achterlijn van de tegenpartij gestruikeld met de bal of ruzie aan het maken met een cornervlag als Guidetti aan komt sjokken, dus dan heeft dat 'kom mee naar voren' gebaren ook weinig effect.
-
pi_107852211
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Echt...wat is dit? :') :N
Het is slaaptijd volgens mij. :')
-
pi_107852217
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het is slaaptijd volgens mij. :')
Idd...ik denk het ook.
pi_107852230
Zo gaan de topics wel hard, ja. En Happel gaat over 5 uurtjes hardlopen in de kou. :D
pi_107852236
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:53 schreef Muto het volgende:
Zo gaan de topics wel hard, ja. En Happel gaat over 5 uurtjes hardlopen in de kou. :D
Waar haalt hij dat idee vandaan dan?
pi_107852247
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:53 schreef Muto het volgende:
Die komt vast zo rechtstreeks de kroeg uitrollen en voelt toch niet meer dat het -7 is.
-
pi_107852250
quote:

[..]

Na een eerste wtf, had ik hem door. Toen volgde de tweede wtf... :')
BFF met GGMM
pi_107852332
Koert Westerman zou zich nog schamen voor die Pim Pam Pet-opmerking. :@
pi_107852396
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 02:04 schreef heiden6 het volgende:

Koert Westerman zou zich nog schamen voor die Pim Pam Pet-opmerking. :@
Ach, komt wel goed, schatje.
BFF met GGMM
pi_107852433
Mooiste naam van een voetballer ooit blijft toch Romaric N'Dri Koffi.

Ik ben trouwens ontzettend benieuwd wie Van Geel uit zijn hoge hoed gaat toveren komende zomer voor de spitspositie.
pi_107852472
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 02:20 schreef heiden6 het volgende:

[ afbeelding ]

Ik ben trouwens ontzettend benieuwd wie Van Geel uit zijn hoge hoed gaat toveren komende zomer voor de spitspositie.
Ik vrees voor Junker.

Mooiste voetbalnaam: Gilles Yapi Yapo
BFF met GGMM
pi_107852600
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 02:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vrees voor Junker.

Mooiste voetbalnaam: Gilles Yapi Yapo
Nee, dat denk ik niet. En had Van Geel niet al negatief op die suggestie gereageerd?

Ik denk dat hij wel enige zekerheid wil, een speler uit de eredivisie, geen tropische verrassing of een Scandinaviër waarvan je niet weet wat je kunt verwachten. Omdat we zo min mogelijk risico moeten lopen, als je meerdere spitsen hebt en wat geld kun je een gokje nemen.
pi_107852632
Het is zowaar mogelijk dat Feijenoord weer eens kampioen zal gaan worden. Ik zou haast een hele theorie over het Koeman effect gaan houden maar het is nog niet zover.
pi_107853055
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 02:52 schreef Nober het volgende:
Het is zowaar mogelijk dat Feijenoord weer eens kampioen zal gaan worden. Ik zou haast een hele theorie over het Koeman effect gaan houden maar het is nog niet zover.
Nog lang niet zelfs. Verwacht ook niet dat hij dat dit jaar al wordt, al sluit ik het per week iets minder uit nu. Elke wedstrijd die je wint, is een stapje dichterbij, zeker de directe confrontaties met PSV, AZ en Twente. Dit seizoen zijn wij het beste in de topwedstrijden tot zover, dus wie weet. Van wedstrijd tot wedstrijd leven, en zien waar je uitkomt

In elk geval zou het het meest historische kampioenschap ooit zijn. In de zomer je na het vertrek van 3 belangrijke spelers en je trainer je nog bang afvragen of de overgebleven selectie niet in de nacompetitie gaat belanden en dan 8 maanden later 'per ongeluk' gewoon de titel pakken. :')
Kans is erg klein, maar wat zou dat extreem mooi zijn.
-
pi_107853162
http://eredivisielive.nl/fanzone/stelling/

Die stelling. :')
Snap het doel er niet helemaal van, die petitie... wie willen ze iets duidelijk maken? Alsof Guidetti nu misschien nog twijfelt of ie geliefd is bij het Legioen.
-
pi_107854204
quote:
niet doen

laten we nou eerst eens even van vitesse winnen, godverdomme zijn jullie de eerdere jaren weer vergeten ofzo

dan werden we herfst/winterkampioen, superdruk erop en dan faalden we weer gigantisch
laten we nou ff op elke wedstrijd richten en dan zien we vanzelf wel na een wedstrijd of 5 of de rest het verkloot heeft
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zaterdag 11 februari 2012 @ 10:23:39 #163
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107854273
Het programma van Twente is ook wel lekker de aankomende 3 wedstrijden: Vitesse-uit, Utrecht-thuis en PSV-uit. En daar tussen nog even 2 Europese wedstrijden tegen Steaua Bucharest. Belangrijke weken dus, ook voor Feyenoord. Al zet je een mooie reeks neer, kan het écht écht écht nog leuk worden!!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_107854752
Nu moet je inderdaad profiteren. Maar het is en blijft Feyenoord...
  Moderator zaterdag 11 februari 2012 @ 11:05:37 #165
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_107854958
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Het zijn Feyenoordsupporters, die ook in zien dat het geen zin heeft om zich met luide protesten tegen een paar figuren in het Maasgebouw bezig te houden. Sowieso heeft dat weinig zin meer nadat een paar malloten het Maasgebouw aanvielen.

De resultaten zijn ook goed, dus ook zij snappen dat de club niet gebaat is bij onrust. De 'strijd' tegen die paar mensen die weg moeten blijft echter doorgaan. Op een andere manier alleen.

Dat heeft werkelijk niks te maken met het hebben van geen principes. En het is zeker niet zo dat het ze geen fuck boeit. Dat zou alleen iemand zeggen die er echt geen reet van snapt.
En op welke "andere manier" gebeurt dat nu dan?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_107855058
quote:
Alleen Feyenoord scoort net zo als seks en Ajax

In de winterstop moest ik nog voorzichtig zijn, nu niet meer: Feyenoord is een titelkandidaat, vol in de wind vanaf nu.

COLUMN Als er nou toch één club de laatste tijd geprofiteerd heeft van het gedonderstraal bij Ajax dan is het wel Feyenoord. Dat weet iedereen in Rotterdam, maar niemand zegt het daar hardop. De chaos in Amsterdam maakte niet heel veel mensen vrolijk, hooguit wat stukjesschrijvers en luie eindredacteuren van talkshows. Veel mensen begonnen zich blauw te ergeren aan die fixatie van de media. Alsof het een Elfstedentocht was, zó genadeloos lang kwam Ajax onder het vergrootglas te liggen.

Het zij zo. We kunnen niet anders. Vraag het aan iedere internetboer die wel eens wat over voetbal op zijn site plaatst. Berichten over Ajax scoren net zo hard als berichten over seksuele afwijkingen en dat is héél hard, kan ik u zeggen. Als je daar dan tussen moet kiezen, is Ajax lekker veilig, zeker als de vechtende kampen in de hoofdstad zelf dagelijks hun best doen om in de publiciteit te blijven. Vandaag hadden we best weer een lekkere rel uit Amsterdam kunnen verkopen, maar we laten het nu even zo.

Er is één ander onderwerp dat door het jaar heen onder het publiek ook zo hoog scoort als Ajax en seks: Feyenoord. En daarom was er de afgelopen weken rond Feyenoord duidelijk minder irritatie over de massieve en permanente aandacht voor de rivaal. Ze konden de luwte goed gebruiken. Alleen die gekke Guidetti gooide roet in het eten: te veel aandacht.

In de winterstop heb ik op een zaterdagmiddag bij NOS Langs de Lijn voorzichtig geopperd dat Feyenoord kampioen 'kan' worden. Ze schrokken zich dood in de Kuip en dat mochten we best even weten. De wederopstanding van de club moest zich zo ongemerkt mogelijk voltrekken. Winnen van Ajax? Genieten, natuurlijk, maar kom op, ze moesten verder.

Kijk waar ze nu staan op de ranglijst. En kijk eens waar ze over twee wedstrijdronden staan, als ze van Vitesse en RKC gewonnen hebben. En daarna mag Feyenoord naar PSV, een weekje na carnaval even de 10-0 van vorig jaar wegwerken. In de winterstop moest ik nog voorzichtig zijn, nu niet meer: Feyenoord is een titelkandidaat, vol in de wind vanaf nu.
-
pi_107855088
quote:
Onzin.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:25:50 #168
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_107855248
Mogelijk wel, realistisch niet bepaald. :D
pi_107855361
Aankomende weken gaan in ieder geval heel belangrijk worden. Je moet in die 4 thuiswedstrijden gewoon 12 punten halen om kampioen te worden. Speel je dan ook nog eens gelijk tegen PSV, dan pas kun je eens voorzichtig naar de 1e of 2e plek kijken.

Ik geloof er niet in though, we gaan er zeker 1 van die thuiswedstrijden verliezen of gelijk spelen.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:36:13 #170
268260 Dr.Mikey
pi_107855456
Als we hem wel pakken moet dat media gezeur op Koeman ook maar afgelopen zijn.
R.I.P DTS.
pi_107855500
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als we hem wel pakken moet dat media gezeur op Koeman ook maar afgelopen zijn.
Welk gezeur?
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:43:13 #172
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107855632
quote:

[..]

Jézus _O- het was gezellig, deze nacht?
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:44:27 #173
268260 Dr.Mikey
pi_107855661
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:37 schreef Muto het volgende:

[..]

Welk gezeur?
Dat gezeur als hij weer eens geen club heeft en dat het een klootzak is gespreiden bedje etc...
R.I.P DTS.
pi_107855701
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:44 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat gezeur als hij weer eens geen club heeft en dat het een klootzak is gespreiden bedje etc...
Media is daar nu wel vanaf gestapt. Misschien had hij juist vaker zo'n club moeten nemen ipv bij een club instappen die net kampioen was gewonnen.
pi_107855763
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:25 schreef Lastpost het volgende:
Mogelijk wel, realistisch niet bepaald. :D
Idd. Echt alles moet meezitten, wil je kampioen worden. Mensen die het uitsluiten zijn gewoon onrealistisch. Met 5 punten achterstand op de nummer 1 ben je (voorlopig) nog een outsider voor de titel. De vraag is hoe lang we dat blijven.

Verder overschatten wij Twente misschien wat. Zoals we gisteren al concludeerden: de basis-elf is kwalitatief ongeveer gelijkwaardig aan die van ons (al denk ik wel dat zij qua volwassenheid wat verder zijn), en in de breedte zijn zij ook niet heel erg sterk. PSV heeft wel meer kwaliteit, maar heeft een bijna even onvolwassen ploeg als ons.

We hebben gezien wat PSV en Twente in de laatste wedstrijd hebben gedaan. Dan kun je wel zeggen dat Feyenoord zeker nog wel punten gaat laten liggen, maar dat doen zij dus ook net zo goed. En ik durf te wedden dat Europees voetbal beide teams ook nog punten gaan kosten.

Laten we de komende wedstrijden maar eens zien wat we doen. Tot dan zijn we kampioenskandidaat. Geen grote, maar we zijn het wel. Wanneer we morgen verliezen tegen Vitesse is het duidelijk dat we het niet zijn. Mocht die wedstrijd ook gewonnen worden, dan 'verlengen' we onze rol als titelkandidaat nog even. ;)
-
pi_107855770
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:43 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Jézus _O- het was gezellig, deze nacht?
Het was redelijk ernstig ja. Ook ik ging in de slechte grappen mee. :'(
-
  zaterdag 11 februari 2012 @ 12:24:01 #177
268260 Dr.Mikey
pi_107856504
Ritmo Bailando !
R.I.P DTS.
pi_107856657
Er is trouwens veel commentaar altijd op Vlaar maar die Douglas zie ik toch onderhand meer cruciale fouten maken. :{
  zaterdag 11 februari 2012 @ 12:34:54 #179
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107856725
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:31 schreef Paul-89 het volgende:
Er is trouwens veel commentaar altijd op Vlaar maar die Douglas zie ik toch onderhand meer cruciale fouten maken. :{
Douglas is dan ook zwaar overschat.
pi_107856871
quote:
Daarom. Zullen we dan dus maar ophouden om ons zelf kwalitatief minderwaardig aan Twente te zien?
-
pi_107856960
Mwah, we zijn zo ongeveer even goed. Vind onze keepers even goed, onze verdediging zo ongeveer gelijkwaardig, middenveld van ons is beter, hun vleugelspelers zijn wel weer beter, en Luuk de Jong en Guidetti zo ongeveer gelijkwaardig op dit moment.
pi_107857005
Ik vind die verdediging van hun echt minder hoor.
pi_107857136
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:42 schreef PizzaGeit het volgende:
Mwah, we zijn zo ongeveer even goed. Vind onze keepers even goed, onze verdediging zo ongeveer gelijkwaardig, middenveld van ons is beter, hun vleugelspelers zijn wel weer beter, en Luuk de Jong en Guidetti zo ongeveer gelijkwaardig op dit moment.
Precies. Maar het is nog een beetje wennen denk ik. We zijn jarenlang echt minder geweest en zien Twente nog een beetje als onbereikbaar. Maar als je realistisch bent, zijn we (wat sneller dan verwacht) weer zo'n beetje op gelijke hoogte gekomen op sportief gebied.

Maar dan snap ik niet dat jullie Twente wel een titelkandidaat vinden en Feyenoord zo'n beetje volledig uitsluiten?
-
pi_107857186
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Precies. Maar het is nog een beetje wennen denk ik. We zijn jarenlang echt minder geweest en zien Twente nog een beetje als onbereikbaar. Maar als je realistisch bent, zijn we (wat sneller dan verwacht) weer zo'n beetje op gelijke hoogte gekomen op sportief gebied.
Feyenoord kan die lijn ook gewoon doortrekken en Twente zelfs inhalen volgend jaar, maar dan moet er wel een goede vervanger zijn voor SuperGuidetti. Ach, laat vGeel maar schuiven :D

EDIT: Feyenoord is gewoon titelkandidaat hoor, zie ze zelfs nog hoger eindigen dan Twente, als ze maar niet van die VVV-uitjes of ADO-thuisjes hebben.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 12:56:37 #185
268260 Dr.Mikey
pi_107857295
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:44 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind die verdediging van hun echt minder hoor.
Klopt vooral de backs.
Die Rosales had hier de wind van voren gehad elke match weer.
R.I.P DTS.
pi_107857387
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:52 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Feyenoord kan die lijn ook gewoon doortrekken en Twente zelfs inhalen volgend jaar, maar dan moet er wel een goede vervanger zijn voor SuperGuidetti. Ach, laat vGeel maar schuiven :D
Idd. En vergeet niet dat hij (los van Guidetti) al aardig het fundament voor een stabielere en bredere selectie heeft gelegd door nu al 3 nieuwe spelers erbij gehaald te hebben voor komend seizoen. Spelers die Twente (en misschien ook PSV en Ajax wel) ook heel goed had kunnen gebruiken. Dus dat is nog een bijkomend voordeel.
quote:
EDIT: Feyenoord is gewoon titelkandidaat hoor, zie ze zelfs nog hoger eindigen dan Twente, als ze maar niet van die VVV-uitjes of ADO-thuisjes hebben.
Idd. Dat moet Koeman's hoofddoelstelling nu ook zijn, qua ontwikkeling van z'n elftal. Die wedstrijdjes moeten eruit. Gelukkig leek er tegen NEC al verbetering.
-
pi_107857410
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Klopt vooral de backs.
En Tiendalli is al geflopt bij ons. Wat een kut-team heeft dat Twente eigenlijk. :+
-
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:02:51 #188
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107857452
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En Tiendalli is al geflopt bij ons. Wat een kut-team heeft dat Twente eigenlijk. :+
Dat was toen zo mooi in de beker tegen Twente, dat Been in de rust opdracht gegeven had om Tiendalli onder druk te blijven zetten _O-
pi_107857545
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:02 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Dat was toen zo mooi in de beker tegen Twente, dat Been in de rust opdracht gegeven had om Tiendalli onder druk te blijven zetten _O-
Was dat die wedstrijd met 4 rode kaarten ofzo? :D
(die we met 1-0 wonnen iirc door een penal van Roy _O_ )
pi_107857591
Toch als je Mulder op het zelfde niveau van Michailov zet is er ook wel iets mis gegaan tijdens het afstrepen qua niveau.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:07:48 #191
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107857592
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:06 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Was dat die wedstrijd met 4 rode kaarten ofzo? :D
(die we met 1-0 wonnen iirc door een penal van Roy _O_ )
Nee.

pi_107857667
quote:
Owja, nu haal ik er 2 door elkaar.
Deze was ook mooi trouwens :)
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:11:51 #193
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107857691
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:10 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Owja, nu haal ik er 2 door elkaar.
Deze was ook mooi trouwens :)
Die goal van Makaay _O_
pi_107858146
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 02:20 schreef heiden6 het volgende:

[ afbeelding ]

Ik vind Bafetimbi Gomis ook wel mooi hoor. :Y
pi_107858253
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Klopt vooral de backs.
Ik vind Rosales eigenlijk helemaal niet zo slecht... :@ Gister ook weer een paar strakke voorzetten.
pi_107858299
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Daarom. Zullen we dan dus maar ophouden om ons zelf kwalitatief minderwaardig aan Twente te zien?
Al zouden we het zijn, dan zijn we het nog niet. Twente zal altijd een slap aftreksel van een topclub blijven (net als AZ)
BFF met GGMM
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:34:58 #197
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107858375
Wat ik zo jammer vind bij Twente is dat ze zich zo hard een image willen aanmeten dat ze erin doorschieten. Per sé dat YNWA voor elke wedstrijd, het kopiëren van de poort van Liverpool... je hebt toch wel je eigen clubcultuur?
pi_107858758
quote:
Nice.

Morgen late wedstrijd, eerlijk, niet zo zin in haha. Tis zo koud, met wie ik altijd ga, die gaan niet.. Pff. Twijfelachtig: In de ijskou staan in de Kuip, of bij de open haard de wedstrijd kijken, en voorbereiden om volgende week in de koud *)

Keuze's.. keuze's.
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:51:55 #199
268260 Dr.Mikey
pi_107858871
Gewoon gaan natuurlijk. En dan massaal en wie niet springt die heeft het koud.
R.I.P DTS.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:52:00 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107858874
Zo koud is het niet meer. Vorige week zondag een stuk erger iig :')

En morgen gaat het dooien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 11 februari 2012 @ 14:07:45 #201
268260 Dr.Mikey
pi_107859240
Gelukkig wel ! ,
Kan iemand trouwens effe foto maken van het overleden Feyenoord supporters spandoek morgen?
Mijn pa en oom staan er op maar niemand gaat die ik verder ken in Rotterdam.

Morgen moeten ze winnen trouwens... alleen al daarom.
R.I.P DTS.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 15:27:22 #202
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107861575
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig wel ! ,
Kan iemand trouwens effe foto maken van het overleden Feyenoord supporters spandoek morgen?
Mijn pa en oom staan er op maar niemand gaat die ik verder ken in Rotterdam.

Morgen moeten ze winnen trouwens... alleen al daarom.
Ik zal kijken voor je. Hoe heetten ze ook alweer?
  Moderator zaterdag 11 februari 2012 @ 15:35:09 #203
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107861757
quote:
'Schalke 04 bekeek Clasie en Guidetti in duel met NEC'
Geschreven op 2012-02-11 om 10:32:55 | Bekeken: 8088 | Reacties: 89 | Foto: OrangePictures |

Jordy Clasie heeft de interesse gewekt van de Duitse topclub Schalke 04. Een delegatie scouts van 'Die Knappen' was afgelopen zondag aanwezig bij de wedstrijd tussen Feyenoord en NEC Nijmegen, die de Rotterdammers met 0-2 wonnen. Aangenomen werd dat de scouts kwamen kijken voor NEC-speler Lasse Schöne, maar zowel Clasie als John Guidetti staan nu in de belangstelling van de club met de Nederlandse trainer Huub Stevens, zo meldt westline.de.

Clasie maakt een uitstekend seizoen met Feyenoord door. De middenvelder staat dan ook gedeeld eerste met PSV'er Dries Mertens in het 'Voetballer van het Jaar'-klassement. De winnaar van dat jaar ontvangt begint volgend seizoen de Gouden Schoen 2011/2012.

Ook Manchester City-huurling Guidetti maakt veel indruk bij de Rotterdamse club. De Zweedse spits loopt momenteel 1 op 1 met 14 doelpunten in 14 wedstrijden. Guidetti wist dit seizoen zelfs al twee hattricks te maken in niet de minste twee duels. FC Twente en Ajax moesten toezien hoe de groeibriljant de bal drie keer tegen de touwen wist te schieten.
bron
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_107863495
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 15:35 schreef Gert het volgende:

[..]

bron
Dit zegt niet zoveel, de scouting van Schalke is in Europa enorm actief. Die bekijken doorgaans honderden voetballers voordat ze met een bod komen.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 16:41:04 #205
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107863563
FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 16:25:04 Gill Swerts: "Boven Ajax eindigen en het seizoen is voor #Feyenoord geslaagd." reageer retweet
:')
pi_107863585
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:41 schreef Merkie het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 16:25:04 Gill Swerts: "Boven Ajax eindigen en het seizoen is voor #Feyenoord geslaagd." reageer retweet
Gill Swerts weg en dan is voor mij het seizoen geslaagd.
pi_107863589
pi_107863865
Swerts _O_
pi_107863926
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:54 schreef Muto het volgende:
Swerts _O_
Vind je? Wat een kut instelling in een seizoen dat er eindelijk weer wat mogelijk is. Dit zijn echt altijd van die Calimero uitspraken in seizoenen dat het juist slecht gaat en je dan maar ergens anders aan vast moet klampen.
pi_107864003
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Vind je? Wat een kut instelling in een seizoen dat er eindelijk weer wat mogelijk is. Dit zijn echt altijd van die Calimero uitspraken in seizoenen dat het juist slecht gaat en je dan maar ergens anders aan vast moet klampen.
Nee, ik vind het totaal niet. Juist dat moet niet je doelstelling zijn. Ja, mits wij kampioen worden en zij tweede.
pi_107864035
quote:
Spreek- en speelverbod aub.
pi_107864047
Ik vind het echt beschamend, laat hem dan ook lekker voor hemzelf praten in plaats van in de naam van Feyenoord. :')
pi_107864204
Zondag kan er over Twente heen gegaan worden! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 17:57:46 #214
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_107865767
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:06 schreef Typisch het volgende:
Zondag kan er over Twente heen gegaan worden! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avondje NAC uit. Dat is zomaar mogelijk hoor.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 18:01:38 #215
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_107865881
Zal waarschijnlijk niet gebeuren, maar zou ook wel aardig zijn als onze collega's uit Kralingen weten te stunten straks.
pi_107866256
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:15 schreef Cara het volgende:

[..]

niet doen

laten we nou eerst eens even van vitesse winnen, godverdomme zijn jullie de eerdere jaren weer vergeten ofzo

dan werden we herfst/winterkampioen, superdruk erop en dan faalden we weer gigantisch
laten we nou ff op elke wedstrijd richten en dan zien we vanzelf wel na een wedstrijd of 5 of de rest het verkloot heeft
Ja maar ik ben geen fan van Feijenoord en ben dus ook niet bekend met de regels, ik zal voortaan zeggen dat jullie misschien wel eens vice-kampioen kunnen worden, goed? :P

quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:14 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Onzin.
Aldus een onderbroek. :D

quote:
Dat Van Marwijk als ex-coach van Feijenoord hem niet gewoon opstelt ipv Mathijsen!

quote:
Groot gelijk heeft ie! Want Ajax wordt 2de. ;)
  zaterdag 11 februari 2012 @ 18:16:50 #217
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_107866317
Het seizoen is pas geslaagd als we kampioen worden.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zaterdag 11 februari 2012 @ 18:16:55 #218
268260 Dr.Mikey
pi_107866320
quote:
Gek..
R.I.P DTS.
pi_107867188
hihihi dronken lalalalalalalaa
* Verwijderd *
pi_107867735
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:45 schreef zoekeenleven het volgende:
hihihi dronken lalalalalalalaa
Toepasselijke username.
pi_107868610
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Toepasselijke username.
danku
* Verwijderd *
  zaterdag 11 februari 2012 @ 19:35:22 #222
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_107868966
Dronken en dan gaan computeren :'( Deze man :')
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_107869107
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Al zouden we het zijn, dan zijn we het nog niet. Twente zal altijd een slap aftreksel van een topclub blijven (net als AZ)
Klopt. Maar toch is het erg knap hoe ze daar de organisatie goed op poten hebben gezet. Die 'boeren' hebben het de afgelopen 5 jaar toch een stuk professioneler en meer als een topclub aangepakt dan 'wij' dat hebben gedaan.
-
pi_107869151
quote:

Omg. Zelfs in populistisch zijn faalt die vent nog. Wanneer zijn we van dat stuk ongeluk af? Deze zomer mag ik hopen.

Hier mag Koeman ook overigens direct even op ingrijpen, als ie zulke kritiek had destijds op v.d. Wiel.
-
  zaterdag 11 februari 2012 @ 19:42:00 #225
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107869170
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Omg. Zelfs in populistisch zijn faalt die vent nog. Wanneer zijn we van dat stuk ongeluk af? Deze zomer mag ik hopen.
Volgens mij wordt z'n contract verlengd ;( .
pi_107869207
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:42 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nee joh. Van Geel geeft Swerts gewoon valse hoop om hem te motiveren voor de komende maanden.
pi_107869210
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:42 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat was toch alleen voor als er geen RB aangetrokken werd? Maar die is er nu al.
-
  zaterdag 11 februari 2012 @ 19:49:13 #228
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_107869384
Prima speler voor de breedte Swerts ^O^

Zou mooi zijn als AZ vanavond ook punten laat liggen :P
pi_107869404
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:35 schreef PIETR het volgende:
Dronken en dan gaan computeren :'( Deze man :')
Mobiel je weet zelluf
* Verwijderd *
pi_107869492
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:49 schreef inZanity het volgende:
Zelfs voor de breedte niet. Hoef die vent nooit meer in Feyenoord-shirt te zien. Niet eens op de bank.
quote:
Idd. Bewijst nog wel weer eens dat heel de top 5 dicht bij elkaar ligt en dat het niet alleen Feyenoord is dat het soms moeilijk kan hebben.
-
  zaterdag 11 februari 2012 @ 19:55:48 #231
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_107869608
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zelfs voor de breedte niet. Hoef die vent nooit meer in Feyenoord-shirt te zien. Niet eens op de bank.

[..]

Doe eens normaal man. :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

[..]

Idd. Bewijst nog wel weer eens dat heel de top 5 dicht bij elkaar ligt en dat het niet alleen Feyenoord is dat het soms moeilijk kan hebben.
De top 5 ligt inderdaad ontzettend dicht bij elkaar. Eigenlijk de hele Eredivisie wel een beetje als je het mij vraagt. Wedstrijden zijn bijna niet meer te voorspellen lijkt wel.
pi_107869651
Swerts is een faalhaas die echt niet thuishoort bij Feyenoord.
  Moderator zaterdag 11 februari 2012 @ 20:06:02 #233
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107869996
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:57 schreef heiden6 het volgende:
Swerts is een faalhaas die echt niet thuishoort bij Feyenoord.
Eens. Hij is op een verkeerde manier fanatiek. Een brokkenpiloot die zorgt voor onrust, penalties en rode kaarten. Niet voor niets wilde AZ van hem af.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_107870469
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:55 schreef inZanity het volgende:

[..]

Want? Die gast is echt een schande voor ons shirt. Met z'n achterlijke uitspraak over Ajax zojuist, heeft ie officieel bevestigd dat het een talentloze josti is, die in de eerste divisie hoort.
-
pi_107870483
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Eens. Hij is op een verkeerde manier fanatiek. Een brokkenpiloot die zorgt voor onrust, penalties en rode kaarten. Niet voor niets wilde AZ van hem af.
Idd.
-
pi_107870542
"Hij geeft een signaal af."
pi_107870763
Swerts staat voor mij een beetje voor alles wat er de afgelopen jaren mis was met de selectie van Feyenoord.

- Talentloos
- Geen eigenwaarde meer hebben en als enige doel hebben om een keertje van Ajax te winnen
- Op precies de verkeerde manier fanatiek zijn, en niet inzien dat je jezelf benadeeld. Totaal geen doel voor ogen.

Voor de rest zal het een hele aardige jongen zijn, maar zo iemand hoort gewoon niet bij Feyenoord.
-
pi_107871001
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Swerts volgend jaar nog bij ons speelt...

Ik let veel op Vormer de laatste tijd, echt een versterking! Tegen NEC is hij ook nu weer aanwezig, stuurt het team aan en is echt balvast. Een echte vechter :D
pi_107873377
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:49 schreef inZanity het volgende:

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:55 schreef inZanity het volgende:

[..]

Doe jij eens normaal. Swerts voegt niks maar dan ook niks toe aan dit team. Liever een jeugdspeler aan het eerste laten ruiken dan Swerts weer de kans geven om te blunderen en punten te verspelen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:22 schreef heiden6 het volgende:
"Hij geeft een signaal af."
Het enige signaal dat Swerts in mijn beleving afgeeft is: 'Verleng mijn contract alsjeblieft niet, want ik kan het niveau overduidelijk niet aan.' :')

We hebben Leerdam en Janmaat nu en als er dan toch een derde back moet komen, verleng dan Fernandez maar. Is die gast nu trouwens geblesseerd of zit hij gewoon op de bank? Hoor er niks meer over... :{

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2012 21:43:43 ]
pi_107880513
Joden gewonnen. We weten wat we morgen moeten doen dus B-)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107880523
Swerts moet lekker oprotten bij Feyenoord. Stomme prutser :r
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zondag 12 februari 2012 @ 09:47:50 #242
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_107884225
Echt even hopen dat we winnen vandaag. Ik hoop dat ze wat geleerd hebben van het afgelopen jaar en niet zwaar onderschattend het veld opstappen
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_107884424
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 09:47 schreef Siyara het volgende:
Echt even hopen dat we winnen vandaag. Ik hoop dat ze wat geleerd hebben van het afgelopen jaar en niet zwaar onderschattend het veld opstappen
Gezien het feit dat Feyenoord vaak genoeg al van Vitesse verloren heeft, lijkt me dat onderschatting nou niet echt iets is waar we bang voor moeten zijn.
  zondag 12 februari 2012 @ 11:18:23 #244
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_107885324
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:34 schreef Sjapoela het volgende:
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Swerts volgend jaar nog bij ons speelt...

Ik let veel op Vormer de laatste tijd, echt een versterking! Tegen NEC is hij ook nu weer aanwezig, stuurt het team aan en is echt balvast. Een echte vechter :D
Maar dan heb je en Clasie en Vormer, beide verdedigende middenvelders. Moet je dan met 2 controlerende middenvelders spelen en de punt naar voren? Kunnen Clasie en Vormer wel op die controlerende plek voetballen? Ben benieuwd hoe Koeman dit gaat oplossen.

Hij is natuurlijk wel een goede speler. :)
pi_107885557
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:18 schreef Toilutpaper het volgende:

[..]

Maar dan heb je en Clasie en Vormer, beide verdedigende middenvelders. Moet je dan met 2 controlerende middenvelders spelen en de punt naar voren? Kunnen Clasie en Vormer wel op die controlerende plek voetballen? Ben benieuwd hoe Koeman dit gaat oplossen.

Tjah, zo vang je het vertrek van Bakkal wel op natuurlijk, door met de punt naar voren te spelen, met Clasie dan misschien iets meer als voetballende verdedigende middenvelder en Vormer als controlerende?
  zondag 12 februari 2012 @ 11:46:35 #246
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107885880
quote:
'Feyenoord heeft no-show percentage van rond de 10%'
Feyenoord nieuws

Feyenoord publiceert bij elke wedstrijd het aantal verkochte kaarten, niet het daadwerkelijke aantal aanwezigen. Tegenover NRC Next meldt een woordvoerder van Feyenoord dat gemiddeld zo'n 10% niet komt opdagen over het aantal verkochte kaarten.

"No show percentages wisselen per wedstrijd en per seizoen, ze zijn in een goed jaar lager dan als het minder gaat. Maar de cijfers schommelen rond de 10 procent." De krant wist alleen van Ajax exacte cijfers te achterhalen, ter vergelijking die club heeft een 'no-show' van 21%.

Het vermelden van de verkochte kaarten is belangrijk voor de 'Club Positioning Matrix'. Daarin is het een van de overigens vele factoren op basis waarvan onder andere de televisiegelden worden verdeeld. Het bureau baseert zich op de aantallen in Voetbal International, dat zich op zijn beurt weer baseert op cijfers die de clubs verstrekken. De clubs die het aantal verkochte kaarten opgeven, hebben daarmee een voordeel.

In het CPM-model tellen stadiongrootte en bezettingsgraad samen voor 13 procent mee. Het CPM-model als geheel telt voor 50 procent mee bij de verdeling van de tv-gelden - de andere 50 procent wordt bepaald door de stand op de ranglijst in de drie voorgaande seizoenen. Volgens navraag van NRC Next melden alleen RKC Waalwijk, SC Heerenveen, ADO Den Haag, Heracles Almelo en PSV werkelijk aanwezige toeschouwers. De andere clubs melden verkochte kaarten en komen zo relatief (soms veel) hoger uit.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_107885978
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Maar Ajax geeft toch altijd 100 % uitverkocht op (al zijn er 10.000 kaarten niet verkocht)? Of is dat alleen voor de stats op teletekst enzo?
-
  Moderator zondag 12 februari 2012 @ 11:57:23 #248
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107886162
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:50 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Maar Ajax geeft toch altijd 100 % uitverkocht op (al zijn er 10.000 kaarten niet verkocht)? Of is dat alleen voor de stats op teletekst enzo?
Volgens mij geven ook zij het aantal verkochte kaarten op.
Aangezien zelf tellen lastig is, kalken de media die cijfers klakkeloos over.
En zo zaten er bij die 0-2 tegen FC Utrecht laatst 45.880 toeschouwers volgens o.a de VI en Telegraaf. Terwijl het stadion duidelijk half leeg was.
Zo'n leeg stadion zie je eigenlijk nooit bij Feyenoord. Niet bij competitiewedstrijden tenminste.
  zondag 12 februari 2012 @ 12:02:11 #249
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107886303
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:57 schreef Gert het volgende:
En zo zaten er bij die 0-2 tegen FC Utrecht laatst 45.880 toeschouwers volgens o.a de VI en Telegraaf. Terwijl het stadion duidelijk half leeg was.
Zo'n leeg stadion zie je eigenlijk nooit bij Feyenoord. Niet bij competitiewedstrijden tenminste.
Ik zie nu pas je onderschrift _O- laat me raden, komt van onze favo website?
  zondag 12 februari 2012 @ 12:02:43 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107886316
Zin an. Zo maar eens de kroeg induiken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107886372
- kssst -

[ Bericht 92% gewijzigd door Happel op 12-02-2012 12:21:18 ]
pi_107886572
quote:

[..]

Ja, maar dan zou Feyenoord dus qua tv-gelden gestraft worden omdat ze eerlijk zijn als ik dat bericht zo lees.
-
pi_107886582
Gaat een mooie wedstrijd (voor ons) worden, heb ik zo'n voorgevoel. Waarom zo fucking laat alleen, half 5 kuttijd. :{
-
pi_107886616
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:12 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, maar dan zou Feyenoord dus qua tv-gelden gestraft worden omdat ze eerlijk zijn als ik dat bericht zo lees.
Dat is eigenlijk ook schandalig. Laat vGeel daar maar eens iets aan gaan doen :(
  zondag 12 februari 2012 @ 12:14:00 #255
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_107886642
quote:

[..]

Waarom begin je je bericht met 'volgens mij' als je gewoon een betrouwbare bron als het NRC hebt :P
  Moderator zondag 12 februari 2012 @ 12:14:48 #256
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107886669
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:02 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ik zie nu pas je onderschrift _O- laat me raden, komt van onze favo website?
Yep 8-)
pi_107886744
Potentieel probleempje voor de rest van de clubs... De clubarts van Ajax vertrekt na dit seizoen... Jammer, potentieel minder blessures dus
  Moderator zondag 12 februari 2012 @ 12:17:58 #258
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107886760
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:14 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Waarom begin je je bericht met 'volgens mij' als je gewoon een betrouwbare bron als het NRC hebt :P
Om jou te ergeren. :P
pi_107886782
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:17 schreef RvLaak het volgende:
Potentieel probleempje voor de rest van de clubs... De clubarts van Ajax vertrekt na dit seizoen... Jammer, potentieel minder blessures dus
_O-
-
  zondag 12 februari 2012 @ 12:19:16 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107886798
quote:
Artsen veroorzaken geen blessures.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 12 februari 2012 @ 12:19:16 #261
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107886799
quote:
Hadden ze een clubarts dan?
  zondag 12 februari 2012 @ 12:19:27 #262
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_107886803
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Om jou te ergeren. :P
Integendeel, ik zie het als een bescheiden nuance die je zelden ziet op Fok!.

OT: Vanmiddag wordt het 2-1.
  zondag 12 februari 2012 @ 12:19:47 #263
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107886808
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik kop 'm maar niet in ;)
pi_107886815
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee, maar zoals de ziekenboeg bij Ajax er bij ligt, lijkt het erop dat hij ze wel continueert ;)
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:19 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Hadden ze een clubarts dan?
Blijkbaar

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2012 12:20:15 ]
pi_107886889
Supporters met wielrenhellempies wilde jullie dit niet onthouden
  zondag 12 februari 2012 @ 12:28:11 #266
357045 Grifte
Feijenoord
pi_107887032
Pak zo de trein maar is naar Rotterdam, tot straks :W
pi_107887126
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:28 schreef Grifte het volgende:
Pak zo de trein maar is naar Rotterdam, tot straks :W
Veel plezier
pi_107887143
Opvallend overigens, op txt 801 staat heel benadrukt in de kop: "verdiende zege Ajax". Als wij verdiend winnen, is dat zelf nergens in het artikel terug te vinden. :')

Wil niet de eierdophoed uithangen hier, maar ik ga er nu vanavond eens op letten, mochten we een goede wedstrijd spelen en winnen. Het begint me gewoon echt op te vallen..
-
pi_107887189
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:32 schreef Ritmo het volgende:
Opvallend overigens, op txt 801 staat heel benadrukt in de kop: "verdiende zege Ajax". Als wij verdiend winnen, is dat zelf nergens in het artikel terug te vinden. :')

Wil niet de eierdophoed uithangen hier, maar ik ga er nu vanavond eens op letten, mochten we een goede wedstrijd spelen en winnen. Het begint me gewoon echt op te vallen..
pi_107887206
quote:

Het valt mij al jaren op dat als Feyenoord wint, Feyenoord nooit heeft gewonnen. Het is altijd de tegenstander die heeft verloren :')
pi_107887212
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:33 schreef fightgorilla het volgende:

[..]

[ afbeelding ] :')
Nou nog niet opgetieft hier? :W
-
pi_107887224
:W
pi_107887231
quote:

Is mij al lang opgevallen hoor. Na de bekerfinale die Ajax won van Feyenoord en Jantje Kakkierlak zo zat te schreeuwen vonden een paar kranten het zelfs mooi, doet Vlaar het (die Ajax zelfs niet beledigd) is het meteen een losgeslagen randdebiel en Feyenoord een mogolenclub.
pi_107887241
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:34 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Het valt mij al jaren op dat als Feyenoord wint, Feyenoord nooit heeft gewonnen. Het is altijd de tegenstander die heeft verloren :')
Zonder in complot-theorieen te denken, heb ik zwaar het vermoeden dat de journalist die voor de NOS de voetbal-artikelen schrijft enigszins gekleurd is.
-
  zondag 12 februari 2012 @ 12:36:21 #275
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107887269
quote:

Hilversum is een Ajax-bolwerk, da's toch geen nieuws? Studio Voetbal is een illustratie daarvan.
pi_107887270
Wat een calimero's hier zeg , wat kan jullie het bommen wat de kranten schrijven ?
pi_107887303
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:35 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zonder in complot-theorieen te denken, heb ik zwaar het vermoeden dat de journalist die voor de NOS de voetbal-artikelen schrijft enigszins gekleurd is.
Ik heb geen idee waar het vandaan komt, maar irritant is het wel. Zeker als Feyenoord eens een keer goed speelt.
pi_107887348
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:36 schreef fightgorilla het volgende:
wat kan jullie het bommen wat de kranten schrijven ?
Jij vindt niet dat hoernalisten objectief moeten verslaggeven?
pi_107887651
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:38 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Jij vindt niet dat hoernalisten objectief moeten verslaggeven?
Dit. Is elke keer vrij triest om te zien dat de tegenstander van Feyenoord zijn dag niet had. dat Guidetti weer zoveel geluk had, dat de pass van Clasie toevallig aankwam maar dat Ajax zoveel pech had dat het maar 2 keer :')
pi_107888051
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:18 schreef Toilutpaper het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:31 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Tjah, zo vang je het vertrek van Bakkal wel op natuurlijk, door met de punt naar voren te spelen, met Clasie dan misschien iets meer als voetballende verdedigende middenvelder en Vormer als controlerende?
We spelen al met de punt naar voren hoor...
pi_107888348
Die Takagi van Utrecht is wel een leuk spelertje... Wat voor Feyenoord?
  zondag 12 februari 2012 @ 13:08:00 #282
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_107888354
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:36 schreef fightgorilla het volgende:
Wat een calimero's hier zeg , wat kan jullie het bommen wat de kranten schrijven ?
Kssst, we moeten je hier niet.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_107888411
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:07 schreef RvLaak het volgende:
Die Takagi van Utrecht is wel een leuk spelertje... Wat voor Feyenoord?
Liever Malki van Roda. Of van Ginkel.
pi_107888433
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:09 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Liever Malki van Roda. Of van Ginkel.
Idd.
-
pi_107888472
Malki is ook transfervrij na dit seizoen volgens Transfermarkt.de
pi_107888682
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Malki is ook transfervrij na dit seizoen volgens Transfermarkt.de
Geloof er eerlijk gezegd niets van, maar als dat 't geval is gelijk proberen op te halen zo'n gast. Zie Immers trouwens ook weer al een aantal weken lekker spelen. Zou echt een mooie vervanger van Bakkal zijn.
pi_107888684
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:34 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Idd. Feyenoord wint nooit 'verdiend'.

Maargoed. Zo ook maar op weg naar de Kuip. Ik denk een 3-1 (1-1), of ben ik dat te positief :9
~ Bonito La Risa ~
  zondag 12 februari 2012 @ 13:19:26 #288
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_107888727
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Geloof er eerlijk gezegd niets van, maar als dat 't geval is gelijk proberen op te halen zo'n gast. Zie Immers trouwens ook weer al een aantal weken lekker spelen. Zou echt een mooie vervanger van Bakkal zijn.
Immers voegt geen ene fluit toe. Als je in de marge van de eredivisie speelt misschien maar wij willen toch kampioen worden?
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_107888831
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:18 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Maargoed. Zo ook maar op weg naar de Kuip. Ik denk een 3-1 (1-1), of ben ik dat te positief :9
Nee hoor.
-
pi_107888876
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:18 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Ik denk eerder een krappe 3-2. Zie het een moeilijke middag worden, maar het zal wel weer loslopen en waarschijnlijk overklast ons middenveld de tegenstander voor de zoveelste keer weer eens. _O_
pi_107888922
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik denk eerder een krappe 3-2. Zie het een moeilijke middag worden, maar het zal wel weer loslopen en waarschijnlijk overklast ons middenveld de tegenstander voor de zoveelste keer weer eens. _O_
Hoop dat Guidetti weer lekker los komt vandaag.
-
pi_107889094
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Volgens mij is hij daadwerkelijk transfervrij hoor.
pi_107889175
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hij speelt er toch nog maar sinds dit seizoen?
pi_107889213
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Kan alsnog, als je maar voor 1 seizoen tekent
pi_107889228
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

ja lijkt me sterk dat ze hem na 1 seizoen laten gaan.
* Verwijderd *
pi_107889268
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:31 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Kan alsnog, als je maar voor 1 seizoen tekent
-O- :')
pi_107889551
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nope, Roda heeft eenzijdige optie en die gaan ze lichten.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_107890336
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:36 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Hilversum is een Ajax-bolwerk, da's toch geen nieuws? Studio Voetbal is een illustratie daarvan.
Dit. Werk zelf in Hilversum bij een van de omroepen en wanneer je over de afdelingen loopt zie je bij plusminus een kwart van alle PC's de arena als wallpaper :')

Maandag na de klassieker wel enorm kunnen genieten van alle zure gezichten, maar ook een hoop die zo sportief waren om me te komen feliciteren.
pi_107890753
Nog 2 uur en 20 minuutjes....
pi_107890772
Wat een kut tijd, kan het niet zien omdat ik moet werken om half 5. :')
pi_107890777
vol?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')