Yuri Cornelisse toch? Ging vandaag ook weer een paar keer lekker in de fout.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel het in dit geval als: Tiendalli is daar basis. Kun je nagaan wat daar nog achter zit op de bank...
Idd ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel het in dit geval als: Tiendalli is daar basis. Kun je nagaan wat daar nog achter zit op de bank...
Bron?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Muto het volgende:
Nieuws? Everton misschien naar Feyenoord.
Spelert.quote:
Dat waren de geruchten paar weken terug.quote:
Ja, dat was echt drama. Waarom houden we onszelf voor dat Twente nog een heel schaduw-elftal op de bank heeft? Zijn ook gewoon kwetsbaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Yuri Cornelisse toch? Ging vandaag ook weer een paar keer lekker in de fout.
Dat is ook weer waar. Helemaal nu ze Plet als backup voor de spits hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, dat was echt drama. Waarom houden we onszelf voor dat Twente nog een heel schaduw-elftal op de bank heeft? Zijn ook gewoon kwetsbaar.
Bart Buysse hebben ze ook nog.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, dat was echt drama. Waarom houden we onszelf voor dat Twente nog een heel schaduw-elftal op de bank heeft? Zijn ook gewoon kwetsbaar.
Toch al vier hele doelpunten dit seizoen van Fernandez.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Helemaal nu ze Plet als backup voor de spits hebben.![]()
Dan heb ik serieus liever Fernandez. En dat vind ik al een prutser.
Alleen PSV heeft een brede selectie met gelijkwaardige spelers. Voor de rest kunnen er net zo goed spelersvrouwen op de bank zitten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat Twente hem blijkbaar vindt voldoen. En dan Janmaat laten lopen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd ja.Tiendalli is echt mr. Insecure himself. Gaat nooit wat worden met die jongen helaas.
3 eigenlijk. Die tegen Heraclesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Toch al vier hele doelpunten dit seizoen van Fernandez.
PSV wordt ook wel kampioen. Wie er 2-3-4-5 worden zal erom spannen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen PSV heeft een brede selectie met gelijkwaardige spelers. Voor de rest kunnen er net zo goed spelersvrouwen op de bank zitten.
Ik heb altijd het idee dat Tiendalli altijd een tissuetje in z'n sportbroek stopt voor de wedstrijd voor het geval hij weer een blunder begaat en de resterende 50 minuten met eenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat Twente hem blijkbaar vindt voldoen. En dan Janmaat laten lopen.![]()
Of dat een topper wordt weet ik niet, maar die is nu al in alle opzichten beter dan Tiendalli. Plus mentaal 10 keer sterker.
En een scorende back... wat was de laatste, Emerton?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat Twente hem blijkbaar vindt voldoen. En dan Janmaat laten lopen.![]()
Of dat een topper wordt weet ik niet, maar die is nu al in alle opzichten beter dan Tiendalli. Plus mentaal 10 keer sterker.
Plet vind ik best een leuke pinchhitter. Maar idd, ook dat is geen top.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Helemaal nu ze Plet als backup voor de spits hebben.![]()
Dan heb ik serieus liever Fernandez. En dat vind ik al een prutser.
Onze laatste scorende CV was in ieder geval Bahia. Die maakte altijd een doelpuntje of 4 per jaar met z'n hoofd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
En een scorende back... wat was de laatste, Emerton?
quote:Never change a winning team’… Klinkt goed, maar niet voor Stefan de Vrij… Ronald Koeman blijft namelijk in de verdediging van Feyenoord voorlopig de voorkeur geven aan Bruno Martins Indi. De jonge centrale verdediger houdt Stefan de Vrij, die als één van de grootste talenten van de club geldt, al enkele wedstrijden op de bank. Koeman is erg tevreden over Martins Indi. ‘Hij traint iedere dag met de intentie om beter te worden,’ zei de oefenmeester tijdens het wekelijkse perspraatje op vrijdagmiddag. Ook aanstaande zondag, wanneer de Rotterdammers aantreden tegen Vitesse, zal De Vrij vanaf de kant moeten toekijken. ‘Ik heb deze week met Stefan gesproken over zijn situatie. Hij zal geduld moeten hebben,’ waren de woorden van Koeman. Feyenoord speelt aanstaande zondag om 16:30 uur in De Kuip tegen de Arnhemmers. De basisopstelling zal vermoedelijk ongewijzigd blijven ten opzichte van het vorige duel met NEC.
Leerdam. Al scoort hij in de profs weinig. In de jeugd scoorde hij veel, maar speelde hij zelfs een tijdje in de spits.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
De Clerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe ziet de bank van PSV eruit eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen PSV heeft een brede selectie met gelijkwaardige spelers. Voor de rest kunnen er net zo goed spelersvrouwen op de bank zitten.
Die was toch niet zo scorend? Janmaat heeft een erg lekker schot.quote:
Ik denk toch dat de titelstrijd tot het laatste moment spannend blijft. Het lijkt wel alsof PSV niet koelbloedig genoeg is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV wordt ook wel kampioen. Wie er 2-3-4-5 worden zal erom spannen.
Hebben we nog een G-team dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Castelen trouwens einde van dit seizoen transfervrij laten proef draaien?
Vind het heel jammer voor de Vrij, maar het zou evenmin gepast zijn om BMI nu te passeren. Dit is topsport, misschien een cliché maar dit is wel hoe het moet gaan.quote:
Ajax heeft helemaal geen brede selectie. Dat is de afgelopen weken wel gebleken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoe ziet de bank van PSV eruit eigenlijk?
Maar idd, zij (en Ajax, hoe vreemd het ook klinkt) hebben nog de breedste selecties.
He Who Shall Not Be Namedquote:
Ik krijg nu al nachtmerriesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:58 schreef Muto het volgende:
Beuk in de spits. Castelen en Simon op de flanken met Bruins daar kort achter.
Tegen Roda ook weer in de fout op die voorzet waar de goal uitviel. Op een of andere manier gaat die Janmaat maar op halve kracht om het schot of de voorzet te blokken. Overtuigde me niet iig.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was toch niet zo scorend? Janmaat heeft een erg lekker schot.
Sowieso is er aanvallend geen betere in de eredivisie naar mijn mening, verdedigend is het alleen vaak erg matig.
Ajax mist 7 basisspelers ofzo. Dat kun je ook met een brede selectie niet meer opvangen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:58 schreef eight het volgende:
[..]
Ajax heeft helemaal geen brede selectie. Dat is de afgelopen weken wel gebleken.
Hebben ook nog steeds een jonge ploeg hoor. Echt veel routine loopt er ook niet rond. Daarom zou zo'n van Bommel in de winterstop echt geweldig voor hun geweest zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:57 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk toch dat de titelstrijd tot het laatste moment spannend blijft. Het lijkt wel alsof PSV niet koelbloedig genoeg is.
Ajax? Nee joh, de ballenjongens in de arena hadden meer ervaring dan de reserves van Ajax afgelopen zondag...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoe ziet de bank van PSV eruit eigenlijk?
Maar idd, zij (en Ajax, hoe vreemd het ook klinkt) hebben nog de breedste selecties.
Alberg is wel een goede speler. Helaas wel een jood.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
Luigi B. had gewoon lekker naar Excelsior moeten gaan, maar dat was te min voor hem.
Betwijfel trouwens ook of hij daar die Alberg uit de basis speelt.
Het is niet toegestaan om gebande users op je account te laten Ritmo.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:01 schreef Ritmo het volgende:
Ik snap niet dat die Bruins niet aan de bak komt bij Heracles, NAC, Roda... Aan de top zal ie nooit meer komen, maar die jongen heeft meer talent in z'n teen dan half Roda bij elkaar.
Die 7 vervangers falen hard. Zou me niets verbazen als ze in Breda weer klop krijgen ondanks dat er 2 basisspelers terug zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ajax mist 7 basisspelers ofzo. Dat kun je ook met een brede selectie niet meer opvangen.
23 (bijna) gelijkwaardige spelers in je selectie kan alleen Manchester City of Real Madrid.
Helpmefok al weer jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet toegestaan om gebande users op je account te laten Ritmo.
Zelfs bij VVV aarzelen ze. Kun je nagaanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:01 schreef Ritmo het volgende:
Ik snap niet dat die Bruins niet aan de bak komt bij Heracles, NAC, Roda... Aan de top zal ie nooit meer komen, maar die jongen heeft meer talent in z'n teen dan half Roda bij elkaar.
Volgens Happel is hij niet meer gebanned. Onze troetelhagenees wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helpmefok al weer jaAch was ook een kwestie van tijd...
Is het hele echtpaar gebanned ?
Helemaal mee eens. Alleen is dit misschien wat Luigi echt nodig heeft. Gewoon een keer glashard genegeerd worden door gans de Eredivisie en daarmee keihad op z'n bek gaan en genoodzaakt zijn in de spiegel te kijken. Volgend seizoen Bruins op 1 in het klassement.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:01 schreef Ritmo het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet toegestaan om gebande users op je account te laten Ritmo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |