abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107849897

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

FEYENOORD! 4-2! Niks meer aan toe te voegen behalve:

Hier vind je de OP.

Quote van de week:

quote:
JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
-
pi_107849932
Zondag verliezen en we hebben weer een wisselvallig kutteam dat moet vrezen voor de bovenste 5.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:07:32 #3
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107849936
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Idd. :o Het niveau van heel de top 5 ligt echt ontzettend dicht bij elkaar. Hopen dat PSV, AZ en Twente nog lang mee blijven doen op het Europese front en dat AZ, Heerenveen en PSV elkaar echt slopen in de (halve) bekerfinale.
Inderdaad. Het enige nadeel is dat onze selectie erg smal is. Als Guidetti uitvalt zijn we kansloos. Maar goed, daarom is het fijn dat we zo weinig blessures hebben en weer een compleet fitte selectie hebben, op Van Haaren na 8-).
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
Zondag verliezen en we hebben weer een wisselvallig kutteam dat moet vrezen voor de bovenste 5.
Sja, als je verliest kan je zomaar 6e staan, als je wint wordt het verschil met de top erg klein. Daarom zeg ik, als we de komende 5 wedstrijden goed (minstens 12 punten) doorkomen (4x thuis, 1x uit), dan doen we gewoon mee. Het is nu aan- of afhaken, een cruciale periode.
2000 light years from home
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:08:07 #4
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107849954
Worden belangrijke wedstrijden komende weken...
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:08:44 #5
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_107849980
quote:
True, zeker als je daarna onverhoopt gelijkspeelt tegen RKC waarna PSV, Groningen, Utrecht en Twente volgen... :')

Oh well.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_107849982
Grappig. Heb geen idee waar we over 2 maanden staan... Kan een 6e plek zijn, maar net zo goed een 2e. Kwalitatief doet Feyenoord niet onder voor Twente of AZ, het gaat er nu straks echt om wie het langst z'n selectie fit houdt.
-
pi_107850011
quote:
Zondag verliezen zou echt onnodig en zuur zijn.
-
pi_107850032
quote:
Yep want zo opportunistisch zijn wij.
BFF met GGMM
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:10:24 #9
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107850044
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:09 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Elke thuiswedstrijd verliezen zou onnodig en zuur zijn, aangezien we thuis winnen van PSV, Ajax en Twente. Alles wat nu komt is makkelijker en moet je dus ook winnen.
pi_107850055
Denk dat we uiteindelijk gaan onderdoen voor een Twente of PSV dat de klappen beter kan opvangen. Ook zal Ajax wel weer in hun jaarlijkse nawinterse winning streak komen als daar de boel weer een beetje fit is. Uiteindelijk zullen we Heerenveen en AZ moeten gaan aanvallen is mijn gok.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:10:49 #11
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_107850058
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:09 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het kan gebeuren. Zie ADO-thuis, Groningen-uit, VVV-uit. ;(
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_107850064
Gasten van LN afkraken en de Feijenoorder de hemel inprijzen, hahaha
FR1908
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:11:12 #13
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107850075
Episch moment vandaag in de trein,
Ik zat lekker chill met me Feyenoord sjaal in de trein naar Enschede.
Komen we langs voetbal stadion... roepen ze om we maken een extra stop voor de Twente fans.. Ik kijk in een trein naast mij ! allemaal droevige Twente lui met sjaaltjes etc...

geweldig om er zo achter te komen dat wij Feyenoord ... Nu echt weer meedoen !
Sterker nog Pisvee gaan wij die mentale tik zelf geven! Het gaat een mooi voorjaar worden O+
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:12:18 #14
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107850109
Twee jaar geleden verspeelde Ajax voor het laatst punten in januari (eerste wedstrijd na de winterstop) in De Kuip, en wonnen daarna volgens mij 10 wedstrijden op rij. Zoiets gaat bij ons hopelijk ook gewoon gebeuren, even een misstapje na de winterstop, maar daarna gewoon weer vol aan de bak en bijna alles winnen 8-).
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:16:47 #15
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107850248
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:10 schreef Teis91 het volgende:
Gasten van LN afkraken en de Feijenoorder de hemel inprijzen, hahaha
Gaat meer om de insteek van beiden. Mensen vinden het positieve initiatief van laatstgenoemde beter dan de recente azijnpisserij van eerstgenoemde... dat er LN'ers achter de Feijenoorder zitten doet daar niks aan af.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:22:24 #16
268260 Dr.Mikey
pi_107850434
Als wij winnen staan we gewoon derde *O*
R.I.P DTS.
pi_107850534
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:07 schreef Merkie het volgende:

[..]

Inderdaad. Het enige nadeel is dat onze selectie erg smal is. Als Guidetti uitvalt zijn we kansloos. Maar goed, daarom is het fijn dat we zo weinig blessures hebben en weer een compleet fitte selectie hebben, op Van Haaren na 8-).
Dat is idd waar ik m'n positieve stemming ook vandaan haal. Onze selectie is opvallend fit dit seizoen. Van Haaren is geloof ik ook al weer bijna terug.

In elke linie behalve voorin, kunnen we wel het uitvallen van 1 of 2 spelers enigszins opvangen. Als Guidetti voor langere termijn uitvalt zijn we kansloos idd, maar die jongen is niet zo blessuregevoelig. Geloof niet dat er nu nog weer een vreemde griep of ontsteking komt. Als ie 11 van de 14 resterende wedstrijden meedoet, moet je dat op kunnen vangen. Twente hangt ook erg aan het duo De Jong - John b.v.
quote:
Sja, als je verliest kan je zomaar 6e staan, als je wint wordt het verschil met de top erg klein. Daarom zeg ik, als we de komende 5 wedstrijden goed (minstens 12 punten) doorkomen (4x thuis, 1x uit), dan doen we gewoon mee. Het is nu aan- of afhaken, een cruciale periode.
Idd. Zou gewoon zo zonde en onnodig zijn als je zo ver bent gekomen tot nu toe, en je laat het nu schieten. Als je 5 spelers geblesseerd hebt, ok. Maar als iedereen heel blijft dan kan het nog wel eens heel erg leuk worden, zoals Bakkal al zei.

Toch ben ik eigenlijk al wel heel tevreden dat we nu weer goed aansluiten bij de top 5. Maar toch, als het niet tegenzit is er meer mogelijk.. dat kun je niet ontkennen.... :9~
-
pi_107850557
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als wij winnen staan we gewoon derde *O*
Hangt er vanaf wat Heerenveen en Twente doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_107850564
'Als iedereen fit blijft' is nogal een illusie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:27:17 #20
268260 Dr.Mikey
pi_107850574
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat Heerenveen en Twente doen.
Twente heeft al verloren vanavond.
R.I.P DTS.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:27:43 #21
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107850588
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
Waarom? Soms kan het meezitten.
pi_107850591
quote:
Zondag is misschien wel 1 van de belangrijkste wedstrijden die Feyenoord dit seizoen gespeeld heeft. Als er dit jaar aangesloten kan worden bij de top en eventueel CL gehaald kan worden is er misschien nog hoop op Guidetti, zijn betere spelers geïnteresseerd in Feyenoord en is er misschien wat extra geld dat in het laatje komt. ^O^
pi_107850610
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zondag is misschien wel 1 van de belangrijkste wedstrijden die Feyenoord dit seizoen gespeeld heeft.
Dit lees ik echt elke wedstrijd hier. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:29:53 #24
268260 Dr.Mikey
pi_107850650
Als we dan toch Zondag avond derde staan dan gaat het los!
R.I.P DTS.
pi_107850679
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:10 schreef Merkie het volgende:

[..]

Elke thuiswedstrijd verliezen zou onnodig en zuur zijn, aangezien we thuis winnen van PSV, Ajax en Twente. Alles wat nu komt is makkelijker en moet je dus ook winnen.
Idd. Ik probeer mezelf echt een beetje te remmen voor euforie, maar als je Ajax, PSV en Twente thuis verslagen hebt, en uit tegen Ajax en AZ de betere was... waarom zou je dan niet kunnen winnen van Groningen en Vitesse thuis, en van PSV uit? Het is geen toeval/geluk/puur op strijdkracht meer nu. Dat kon je na 1 of 2 gewonnen toppers nog zeggen, maar nu niet meer. Niet dat het makkelijk wordt, maar dat is het nooit als je bovenin mee wilt blijven draaien.
-
pi_107850691
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Er is wel meer dat je hier voor of na elke wedstrijd weer leest. Neemt niet weg dat je met 3 punten voorsprong op de achterligger en 5 punten achterstand op de nr. 1 NU je stappen moet gaan maken naar een betere toekomst. Dit gaat niet alleen meer over het halen van je doelstelling, maar ook over een versnelling die je kunt inzetten naar betere tijden. Wat dat betreft vind ik het niet zo'n cliche Caland, maargoed.
pi_107850699
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Elke wedstrijd is een finale, maar we beginnen met 0-0 en 11 tegen 11 en de bal is rond ;)
BFF met GGMM
pi_107850703
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:10 schreef Caland het volgende:
Denk dat we uiteindelijk gaan onderdoen voor een Twente of PSV dat de klappen beter kan opvangen. Ook zal Ajax wel weer in hun jaarlijkse nawinterse winning streak komen als daar de boel weer een beetje fit is. Uiteindelijk zullen we Heerenveen en AZ moeten gaan aanvallen is mijn gok.
Dit verwacht ik dus ook. Een 4de plaats zou al klasse zijn.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107850742
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:16 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Gaat meer om de insteek van beiden. Mensen vinden het positieve initiatief van laatstgenoemde beter dan de recente azijnpisserij van eerstgenoemde... dat er LN'ers achter de Feijenoorder zitten doet daar niks aan af.
Ja er wordt hier gezegd dat de mensen van LN geestelijk niet helemaal goed zijn (niet letterlijk, maar daar komt het op neer). Maar dat zijn dus wel diezelfde gasten die ontiegelijk veel tijd in de club steken en met initiatieven als de Feijenoorder komen :)
FR1908
pi_107850791
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:33 schreef Teis91 het volgende:

[..]

Ja er wordt hier gezegd dat de mensen van LN geestelijk niet helemaal goed zijn (niet letterlijk, maar daar komt het op neer). Maar dat zijn dus wel diezelfde gasten die ontiegelijk veel tijd in de club steken en met initiatieven als de Feijenoorder komen :)
Dom gelul is dom gelul en dat mag gezegd worden, ongeacht wie je bent of wat je doet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2012 00:35:30 ]
pi_107850860
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
Nou ja, beter gezegd: als Guidetti fit blijft. :') Andere spelers kunnen we eventueel nog wel enigzins opvangen. Bakkal/El Ahmadi daar hebben we Mokotjo/van Haaren voor, voor BMI/Vlaar hebben we De Vrij (moeten het ook kunnen tegen Vitesse of NAC) en voorin kun je nog wat schuiven met Cissé, Fernandez en evt. Achabar als het nodig is.

Als we de eerste seizoenshelft met maximaal 2 of 3 blessures konden eindigen, moeten dat de 2e seizoenshelft ook mogelijk zijn. Ik zie eerlijk gezegd nog geen tekenen van vermoeidheid. Dat is wel eens anders geweest...
-
pi_107850880
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:33 schreef Teis91 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat de draai van LN komt door nieuwe hulp van buitenaf. Het zijn duidelijke anderen mensen die nu het woord voeren.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107850885
Van Haaren. _O-

Ik denk dat Koeman nog eerder Tony erin zet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107850898
Mwoah, we gaan nog wel een paar keer onnodig punten verspelen. Bij de beste twee eindigen we ech niet. Derde met geluk, vanaf plaats 4 moet het mogelijk zijn.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_107850905
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Er is wel meer dat je hier voor of na elke wedstrijd weer leest. Neemt niet weg dat je met 3 punten voorsprong op de achterligger en 5 punten achterstand op de nr. 1 NU je stappen moet gaan maken naar een betere toekomst. Dit gaat niet alleen meer over het halen van je doelstelling, maar ook over een versnelling die je kunt inzetten naar betere tijden. Wat dat betreft vind ik het niet zo'n cliche Caland, maargoed.
Precies. Als we een kans hebben om ons diep in de top 5 of zelfs top 3 te mengen, is het nu.
-
pi_107850946
En we zeggen al vanaf oktober dat elke wedstrijd belangrijk is gezien de stand.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_107850948
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:37 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nou ja, beter gezegd: als Guidetti fit blijft. :') Andere spelers kunnen we eventueel nog wel enigzins opvangen. Bakkal/El Ahmadi daar hebben we Mokotjo/van Haaren voor, voor BMI/Vlaar hebben we De Vrij (moeten het ook kunnen tegen Vitesse of NAC) en voorin kun je nog wat schuiven met Cissé, Fernandez en evt. Achabar als het nodig is.

Als we de eerste seizoenshelft met maximaal 2 of 3 blessures konden eindigen, moeten dat de 2e seizoenshelft ook mogelijk zijn. Ik zie eerlijk gezegd nog geen tekenen van vermoeidheid. Dat is wel eens anders geweest...
Geen beker, niet europees en geen noemenswaardige interladverplichtingen. Zou er nog eens bij moeten komen dat ze vermoeid zijn...
BFF met GGMM
pi_107850954
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
Van Haaren. _O-

Ik denk dat Koeman nog eerder Tony erin zet.
Ok, dat was geen goed voorbeeld nee. :') Hoewel ie tegen NAC ofzo (zijn niveau) niet al teveel kwaad moet kunnen, zolang ie Clasie, El Ahmadi of Bakkal naast zich heeft en Guidetti voor hem.
Wellicht schiet ie er nog per ongeluk een vrije trap ofzo in.
-
pi_107850965
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:40 schreef Muto het volgende:
En we zeggen al vanaf oktober dat elke wedstrijd belangrijk is gezien de stand.
De redenen kunnen nog wel verschillen.
pi_107850979
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:40 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Geen beker, niet europees en geen noemenswaardige interladverplichtingen. Zou er nog eens bij moeten komen dat ze vermoeid zijn...
Vergeet Raymond Verheijen niet. ;)
pi_107850980
quote:

[..]

Het halve team speelt gewoon interlands in jeugdelftallen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851043
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Het halve team speelt gewoon interlands in jeugdelftallen.
Oh ja, die wel natuurlijk
BFF met GGMM
pi_107851060
quote:

[..]

Precies. Maar als Twente, AZ en PSV nog een boel zware Europese en een paar moeilijke beker-wedstrijden spelen gaan die dat wel worden. Wie hebben zij nou als Tiendalli, De Jong, Douglas of John uitvallen? En toen bij PSV Pieters uitviel, moest er ook direct een 17-jarige aan de bak. We zeggen wel steeds dat wij een smalle selectie hebben, maar hebben de andere top 5-clubs dan wel zo'n volle bank?

We hebben als v. Haaren gewoon iedereen fit. Dat is echt bijzonder.
-
pi_107851079
Is er al nieuws over R.R. Drenthe? MvG al bezig met een overstap van Kuyt? Castelen die een prestatiecontract krijgt? Andwele Slory die z'n rentree gaat maken in het profvoetbal? Ronnie Brunswijk als nieuwe voorzitter? Ik wil nieuws jongens...nieuws! :)
pi_107851089
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:45 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Precies. Maar als Twente, AZ en PSV nog een boel zware Europese en een paar moeilijke beker-wedstrijden spelen gaan die dat wel worden. Wie hebben zij nou als Tiendalli, De Jong, Douglas of John uitvallen?

We hebben als v. Haaren gewoon iedereen fit. Dat is echt bijzonder.
You kidding right? :D ^O^
pi_107851112
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:45 schreef kapiteintje het volgende:
Is er al nieuws over R.R. Drenthe? MvG al bezig met een overstap van Kuyt? Castelen die een prestatiecontract krijgt? Andwele Slory die z'n rentree gaat maken in het profvoetbal? Ronnie Brunswijk als nieuwe voorzitter? Ik wil nieuws jongens...nieuws! :)
Het schijnt dat Brunswijk Martins Indi heeft ingehuurd als personal trainer, maar weet er het fijne niet vanaf.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851133
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:46 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

You kidding right? :D ^O^
Nee. Ik bedoel het in dit geval als: Tiendalli is daar basis. Kun je nagaan wat daar nog achter zit op de bank...
-
pi_107851137
Nieuws? Everton misschien naar Feyenoord.
pi_107851144
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Het schijnt dat Brunswijk Martins Indi heeft ingehuurd als personal trainer, maar weet er het fijne niet vanaf.
En Bruins als mental coach aangesteld? Van Beukering spitsentrainer etc.
pi_107851145
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Muto het volgende:
De club of de speler?
-
pi_107851150
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee. Ik bedoel het in dit geval als: Tiendalli is daar basis. Kun je nagaan wat daar nog achter zit op de bank...
Yuri Cornelisse toch? Ging vandaag ook weer een paar keer lekker in de fout.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851156
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Idd ja. :D Tiendalli is echt mr. Insecure himself. Gaat nooit wat worden met die jongen helaas.
pi_107851162
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Muto het volgende:
Bron?
pi_107851163
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

De club of de speler?
Spelert.
pi_107851175
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Bron?
Dat waren de geruchten paar weken terug.
pi_107851179
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

De club of de speler?
_O-
pi_107851186
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Yuri Cornelisse toch? Ging vandaag ook weer een paar keer lekker in de fout.
Ja, dat was echt drama. Waarom houden we onszelf voor dat Twente nog een heel schaduw-elftal op de bank heeft? Zijn ook gewoon kwetsbaar.
-
pi_107851200
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:50 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, dat was echt drama. Waarom houden we onszelf voor dat Twente nog een heel schaduw-elftal op de bank heeft? Zijn ook gewoon kwetsbaar.
Dat is ook weer waar. Helemaal nu ze Plet als backup voor de spits hebben. _O-
Dan heb ik serieus liever Fernandez. En dat vind ik al een prutser.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851213
quote:

[..]

Bart Buysse hebben ze ook nog. ;) Zo goed is het daar idd ook allemaal niet hoor als er een paar geblesseerd raken.
pi_107851219
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Toch al vier hele doelpunten dit seizoen van Fernandez.
pi_107851226
quote:

[..]

Alleen PSV heeft een brede selectie met gelijkwaardige spelers. Voor de rest kunnen er net zo goed spelersvrouwen op de bank zitten.
BFF met GGMM
pi_107851236
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Idd ja. :D Tiendalli is echt mr. Insecure himself. Gaat nooit wat worden met die jongen helaas.
Nooit begrepen dat Twente hem blijkbaar vindt voldoen. En dan Janmaat laten lopen. _O-
Of dat een topper wordt weet ik niet, maar die is nu al in alle opzichten beter dan Tiendalli. Plus mentaal 10 keer sterker.
-
pi_107851241
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:52 schreef Muto het volgende:

[..]

Toch al vier hele doelpunten dit seizoen van Fernandez.
3 eigenlijk. Die tegen Heracles :') !!!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851244
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:52 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Alleen PSV heeft een brede selectie met gelijkwaardige spelers. Voor de rest kunnen er net zo goed spelersvrouwen op de bank zitten.
PSV wordt ook wel kampioen. Wie er 2-3-4-5 worden zal erom spannen.
pi_107851266
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nooit begrepen dat Twente hem blijkbaar vindt voldoen. En dan Janmaat laten lopen. _O-
Of dat een topper wordt weet ik niet, maar die is nu al in alle opzichten beter dan Tiendalli. Plus mentaal 10 keer sterker.
Ik heb altijd het idee dat Tiendalli altijd een tissuetje in z'n sportbroek stopt voor de wedstrijd voor het geval hij weer een blunder begaat en de resterende 50 minuten met een :'( - face te moeten voetballen.
pi_107851270
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En een scorende back... wat was de laatste, Emerton? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851272
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Plet vind ik best een leuke pinchhitter. Maar idd, ook dat is geen top.
-
pi_107851288
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Onze laatste scorende CV was in ieder geval Bahia. Die maakte altijd een doelpuntje of 4 per jaar met z'n hoofd.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:55:56 #69
268260 Dr.Mikey
pi_107851297
quote:
Never change a winning team’… Klinkt goed, maar niet voor Stefan de Vrij… Ronald Koeman blijft namelijk in de verdediging van Feyenoord voorlopig de voorkeur geven aan Bruno Martins Indi. De jonge centrale verdediger houdt Stefan de Vrij, die als één van de grootste talenten van de club geldt, al enkele wedstrijden op de bank. Koeman is erg tevreden over Martins Indi. ‘Hij traint iedere dag met de intentie om beter te worden,’ zei de oefenmeester tijdens het wekelijkse perspraatje op vrijdagmiddag. Ook aanstaande zondag, wanneer de Rotterdammers aantreden tegen Vitesse, zal De Vrij vanaf de kant moeten toekijken. ‘Ik heb deze week met Stefan gesproken over zijn situatie. Hij zal geduld moeten hebben,’ waren de woorden van Koeman. Feyenoord speelt aanstaande zondag om 16:30 uur in De Kuip tegen de Arnhemmers. De basisopstelling zal vermoedelijk ongewijzigd blijven ten opzichte van het vorige duel met NEC.
;(
R.I.P DTS.
pi_107851299
quote:

[..]

Leerdam. Al scoort hij in de profs weinig. In de jeugd scoorde hij veel, maar speelde hij zelfs een tijdje in de spits.
pi_107851300
quote:

[..]

De Cler
BFF met GGMM
pi_107851303
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:52 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hoe ziet de bank van PSV eruit eigenlijk?
Maar idd, zij (en Ajax, hoe vreemd het ook klinkt) hebben nog de breedste selecties.
-
  zaterdag 11 februari 2012 @ 00:56:53 #73
268260 Dr.Mikey
pi_107851314
Castelen trouwens einde van dit seizoen transfervrij laten proef draaien?
R.I.P DTS.
pi_107851317
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De Cler
Die was toch niet zo scorend? Janmaat heeft een erg lekker schot.
Sowieso is er aanvallend geen betere in de eredivisie naar mijn mening, verdedigend is het alleen vaak erg matig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851318
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

PSV wordt ook wel kampioen. Wie er 2-3-4-5 worden zal erom spannen.
Ik denk toch dat de titelstrijd tot het laatste moment spannend blijft. Het lijkt wel alsof PSV niet koelbloedig genoeg is.
pi_107851321
Bruins ook zonder club.
pi_107851324
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Castelen trouwens einde van dit seizoen transfervrij laten proef draaien?
Hebben we nog een G-team dan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851330
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

;(
Welkom in de zware wereld van een topclub. ;)
Alleen maar goed dit, hoe zonde het ook lijkt.
-
pi_107851332
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

;(
Vind het heel jammer voor de Vrij, maar het zou evenmin gepast zijn om BMI nu te passeren. Dit is topsport, misschien een cliché maar dit is wel hoe het moet gaan.
pi_107851337
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Hebben we nog een G-team dan?
_O-
-
pi_107851342
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Maar idd, zij (en Ajax, hoe vreemd het ook klinkt) hebben nog de breedste selecties.
Ajax heeft helemaal geen brede selectie. Dat is de afgelopen weken wel gebleken.
pi_107851346
Beuk in de spits. Castelen en Simon op de flanken met Bruins daar kort achter. _O_
pi_107851347
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:57 schreef Muto het volgende:
Bruins ook zonder club.
He Who Shall Not Be Named
pi_107851354
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:58 schreef Muto het volgende:
Beuk in de spits. Castelen en Simon op de flanken met Bruins daar kort achter. _O_
Ik krijg nu al nachtmerries
pi_107851356
Luigi B. had gewoon lekker naar Excelsior moeten gaan, maar dat was te min voor hem.
Betwijfel trouwens ook of hij daar die Alberg uit de basis speelt. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851359
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Die was toch niet zo scorend? Janmaat heeft een erg lekker schot.
Sowieso is er aanvallend geen betere in de eredivisie naar mijn mening, verdedigend is het alleen vaak erg matig.
Tegen Roda ook weer in de fout op die voorzet waar de goal uitviel. Op een of andere manier gaat die Janmaat maar op halve kracht om het schot of de voorzet te blokken. Overtuigde me niet iig.
pi_107851373
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:58 schreef eight het volgende:

[..]

Ajax heeft helemaal geen brede selectie. Dat is de afgelopen weken wel gebleken.
Ajax mist 7 basisspelers ofzo. Dat kun je ook met een brede selectie niet meer opvangen.
23 (bijna) gelijkwaardige spelers in je selectie kan alleen Manchester City of Real Madrid. :P
-
pi_107851378
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:57 schreef eight het volgende:

[..]

Ik denk toch dat de titelstrijd tot het laatste moment spannend blijft. Het lijkt wel alsof PSV niet koelbloedig genoeg is.
Hebben ook nog steeds een jonge ploeg hoor. Echt veel routine loopt er ook niet rond. Daarom zou zo'n van Bommel in de winterstop echt geweldig voor hun geweest zijn.
pi_107851395
Ik denk dat Ajax zomaar weer punten kan gaan verspelen dit weekend.

Het idee dat we nog meer punten loskomen van ze geeft me een stijve.
pi_107851399
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:56 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ajax? Nee joh, de ballenjongens in de arena hadden meer ervaring dan de reserves van Ajax afgelopen zondag...

PSV heeft sowieso Lens en VoH, achterin nog Bouma
BFF met GGMM
pi_107851404
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
Luigi B. had gewoon lekker naar Excelsior moeten gaan, maar dat was te min voor hem.
Betwijfel trouwens ook of hij daar die Alberg uit de basis speelt. _O-
Alberg is wel een goede speler. Helaas wel een jood.
pi_107851408
Ik snap niet dat die Bruins niet aan de bak komt bij Heracles, NAC, Roda... Aan de top zal ie nooit meer komen, maar die jongen heeft meer talent in z'n teen dan half Roda bij elkaar.
-
pi_107851419
Vorig jaar hadden wij de breedste selectie. Door Beuk.
pi_107851423
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:01 schreef Ritmo het volgende:
Ik snap niet dat die Bruins niet aan de bak komt bij Heracles, NAC, Roda... Aan de top zal ie nooit meer komen, maar die jongen heeft meer talent in z'n teen dan half Roda bij elkaar.
Het is niet toegestaan om gebande users op je account te laten Ritmo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107851442
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:59 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ajax mist 7 basisspelers ofzo. Dat kun je ook met een brede selectie niet meer opvangen.
23 (bijna) gelijkwaardige spelers in je selectie kan alleen Manchester City of Real Madrid. :P
Die 7 vervangers falen hard. Zou me niets verbazen als ze in Breda weer klop krijgen ondanks dat er 2 basisspelers terug zijn.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 01:03:00 #96
268260 Dr.Mikey
pi_107851445
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Helpmefok al weer ja :N Ach was ook een kwestie van tijd...
Is het hele echtpaar gebanned ?
R.I.P DTS.
pi_107851466
quote:
Zelfs bij VVV aarzelen ze. Kun je nagaan :{
pi_107851476
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Helpmefok al weer ja :N Ach was ook een kwestie van tijd...
Is het hele echtpaar gebanned ?
Volgens Happel is hij niet meer gebanned. Onze troetelhagenees wel.
BFF met GGMM
pi_107851490
quote:
Helemaal mee eens. Alleen is dit misschien wat Luigi echt nodig heeft. Gewoon een keer glashard genegeerd worden door gans de Eredivisie en daarmee keihad op z'n bek gaan en genoodzaakt zijn in de spiegel te kijken. Volgend seizoen Bruins op 1 in het klassement. ;)
pi_107851494
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:02 schreef Caland het volgende:

[..]

_O-

Je kunt toch niet ontkennen dat Bruins gewoon talentvol genoeg is om in de middenmoot van de eredivisie mee te draaien? Maar dan gaat ie naar fucking Schotland, waar elke schoppende houthakker van boven de 1.85 voor het nationale elftal wordt opgeroepen.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')