Alberg is wel een goede speler. Helaas wel een jood.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
Luigi B. had gewoon lekker naar Excelsior moeten gaan, maar dat was te min voor hem.
Betwijfel trouwens ook of hij daar die Alberg uit de basis speelt.
Het is niet toegestaan om gebande users op je account te laten Ritmo.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:01 schreef Ritmo het volgende:
Ik snap niet dat die Bruins niet aan de bak komt bij Heracles, NAC, Roda... Aan de top zal ie nooit meer komen, maar die jongen heeft meer talent in z'n teen dan half Roda bij elkaar.
Die 7 vervangers falen hard. Zou me niets verbazen als ze in Breda weer klop krijgen ondanks dat er 2 basisspelers terug zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ajax mist 7 basisspelers ofzo. Dat kun je ook met een brede selectie niet meer opvangen.
23 (bijna) gelijkwaardige spelers in je selectie kan alleen Manchester City of Real Madrid.
Helpmefok al weer jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet toegestaan om gebande users op je account te laten Ritmo.
Zelfs bij VVV aarzelen ze. Kun je nagaanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:01 schreef Ritmo het volgende:
Ik snap niet dat die Bruins niet aan de bak komt bij Heracles, NAC, Roda... Aan de top zal ie nooit meer komen, maar die jongen heeft meer talent in z'n teen dan half Roda bij elkaar.
Volgens Happel is hij niet meer gebanned. Onze troetelhagenees wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helpmefok al weer jaAch was ook een kwestie van tijd...
Is het hele echtpaar gebanned ?
Helemaal mee eens. Alleen is dit misschien wat Luigi echt nodig heeft. Gewoon een keer glashard genegeerd worden door gans de Eredivisie en daarmee keihad op z'n bek gaan en genoodzaakt zijn in de spiegel te kijken. Volgend seizoen Bruins op 1 in het klassement.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:01 schreef Ritmo het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet toegestaan om gebande users op je account te laten Ritmo.
Daar hebben we het ook al 3 topics over gehadquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:07 schreef Caland het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om weer die discussie over Bruins te voeren
What about Schaken?
Die discussie wil je wel voeren? Dan wil ik het hebben over het moment waarop iedereen wist dat Bakkal naar ons kwamquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:07 schreef Caland het volgende:
What about Schaken?
Sorry man...kan er niet op ingaan. Lig naast m'n vriendin in bed dus ik ga het niet riskeren dat ze wakker wordt terwijl ik lig te fappen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:07 schreef Caland het volgende:
What about Schaken?
Denk je eens in waar wij zouden zijn zonder Guidetti, Bakkal, Vlaar, El Ahmadi, Leerdam, De Vrij en Fernandez zouden zijn...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:02 schreef eight het volgende:
[..]
Die 7 vervangers falen hard. Zou me niets verbazen als ze in Breda weer klop krijgen ondanks dat er 2 basisspelers terug zijn.
Dat wij een smalle selectie hebben is bekend maar psv heeft de sterkste reservebank van de eredivisie.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Denk je eens in waar wij zouden zijn zonder Guidetti, Bakkal, Vlaar, El Ahmadi, Leerdam, De Vrij en Fernandez zouden zijn...
Of waar PSV zou zijn zonder Toivonen, Pieters, Lens, Labydad, Wijnaldum, Matavz en Bouma.
Hoef ook geen discussie, maar waarom krijgt die gast van geen enkele eredivisieclub een kans aangeboden? Het is ook niet zo dat ie ergens z'n neus voor ophaalt, als je naar Oostenrijk en Schotland gaat om mee te trainen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:07 schreef Caland het volgende:
What about Schaken?
Wat je op deze foto niet ziet is dat Mulder de bal gewoon in zijn handen heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
Oh what the hell...eentje kan best.![]()
[ afbeelding ]
Baas.
Klopt. Maar Ajax normaal ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:12 schreef eight het volgende:
[..]
Dat wij een smalle selectie hebben is bekend maar psv heeft de sterkste reservebank van de eredivisie.
Dat was echt een orkaan van sarcasme die toen door de Kuip gingquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:14 schreef Muto het volgende:
Maar Beuk dat nog echt dat al die mensen het meenden toen hij zijn debuut maakte en iedereen stond te juichen.
Dit was tijdens de rust. Ruben genoot van alle vrijheid op de flank plotseling.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat je op deze foto niet ziet is dat Mulder de bal gewoon in zijn handen heeft.
En Gerndt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:15 schreef Ritmo het volgende:
Las ik het overigens goed dat Marcus Berg en Marcus Rosenberg wél bij de Zweedse nationale selectie zitten? Dan wordt het toch wel heel erg veel tijd voor een oproep voor Guidetti...
Het sprintje van Beuk en de 10-0. De 2 grootste dieptepunten uit onze geschiedenis.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:14 schreef Muto het volgende:
Maar Beuk dat nog echt dat al die mensen het meenden toen hij zijn debuut maakte en iedereen stond te juichen.
Wat je ook niet ziet op deze foto is dat hij Cabral eigenlijk overdreven probeert voor te doen hoe hij z'n hoofd eens zou moeten houden als hij de bal heeft. Zou een slok op een borrel schelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat je op deze foto niet ziet is dat Mulder de bal gewoon in zijn handen heeft.
Ik dacht dat ik per ongeluk op de slowmotion knop had gedruktquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het sprintje van Beuk en de 10-0. De 2 grootste dieptepunten uit onze geschiedenis.
Guidetti gaat de plaats van Gerndt innemen, dacht ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wot?Wtf moet Guidetti doen om geselecteerd te worden daar?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:17 schreef eight het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik per ongeluk op de slowmotion knop had gedrukt
Een saaie zweedse homo worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wot?Wtf moet Guidetti doen om geselecteerd te worden daar?
Echt?quote:
Lijkt me van wel, tenzij die bondscoach poep in zijn ogen heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Guidetti gaat de plaats van Gerndt innemen, dacht ik.
Dat lijkt me wel terecht. Guidetti is nog geen internationale top, maar toch nu al na Zlatan en Toivonen de beste spits die ze daar hebben? Misschien zelfs al bijna gelijkwaardig aan Toivonen. Of doen Rosenberg en Berg het nu in Duitsland opeens wel goed?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Guidetti gaat de plaats van Gerndt innemen, dacht ik.
Net als Ostlund?quote:
Ik las wel ergens dat hij zijn aandacht had getrokken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Lijkt me van wel, tenzij die bondscoach poep in zijn ogen heeft.
Zou eens niet zo moeten zijn. Als Gerndt wel je aandacht trekt, en Guidetti valt je niet op als bondscoach van Zweden, dan kun je beter bloemist worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:21 schreef eight het volgende:
[..]
Ik las wel ergens dat hij zijn aandacht had getrokken.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou eens niet zo moeten zijn. Als Gerndt wel je aandacht trekt, en Guidetti valt je niet op als bondscoach van Zweden, dan kun je beter bloemist worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |