Yuri Cornelisse toch? Ging vandaag ook weer een paar keer lekker in de fout.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel het in dit geval als: Tiendalli is daar basis. Kun je nagaan wat daar nog achter zit op de bank...
Idd ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel het in dit geval als: Tiendalli is daar basis. Kun je nagaan wat daar nog achter zit op de bank...
Bron?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Muto het volgende:
Nieuws? Everton misschien naar Feyenoord.
Spelert.quote:
Dat waren de geruchten paar weken terug.quote:
Ja, dat was echt drama. Waarom houden we onszelf voor dat Twente nog een heel schaduw-elftal op de bank heeft? Zijn ook gewoon kwetsbaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Yuri Cornelisse toch? Ging vandaag ook weer een paar keer lekker in de fout.
Dat is ook weer waar. Helemaal nu ze Plet als backup voor de spits hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, dat was echt drama. Waarom houden we onszelf voor dat Twente nog een heel schaduw-elftal op de bank heeft? Zijn ook gewoon kwetsbaar.
Bart Buysse hebben ze ook nog.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, dat was echt drama. Waarom houden we onszelf voor dat Twente nog een heel schaduw-elftal op de bank heeft? Zijn ook gewoon kwetsbaar.
Toch al vier hele doelpunten dit seizoen van Fernandez.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Helemaal nu ze Plet als backup voor de spits hebben.![]()
Dan heb ik serieus liever Fernandez. En dat vind ik al een prutser.
Alleen PSV heeft een brede selectie met gelijkwaardige spelers. Voor de rest kunnen er net zo goed spelersvrouwen op de bank zitten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat Twente hem blijkbaar vindt voldoen. En dan Janmaat laten lopen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd ja.Tiendalli is echt mr. Insecure himself. Gaat nooit wat worden met die jongen helaas.
3 eigenlijk. Die tegen Heraclesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Toch al vier hele doelpunten dit seizoen van Fernandez.
PSV wordt ook wel kampioen. Wie er 2-3-4-5 worden zal erom spannen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen PSV heeft een brede selectie met gelijkwaardige spelers. Voor de rest kunnen er net zo goed spelersvrouwen op de bank zitten.
Ik heb altijd het idee dat Tiendalli altijd een tissuetje in z'n sportbroek stopt voor de wedstrijd voor het geval hij weer een blunder begaat en de resterende 50 minuten met eenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat Twente hem blijkbaar vindt voldoen. En dan Janmaat laten lopen.![]()
Of dat een topper wordt weet ik niet, maar die is nu al in alle opzichten beter dan Tiendalli. Plus mentaal 10 keer sterker.
En een scorende back... wat was de laatste, Emerton?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat Twente hem blijkbaar vindt voldoen. En dan Janmaat laten lopen.![]()
Of dat een topper wordt weet ik niet, maar die is nu al in alle opzichten beter dan Tiendalli. Plus mentaal 10 keer sterker.
Plet vind ik best een leuke pinchhitter. Maar idd, ook dat is geen top.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Helemaal nu ze Plet als backup voor de spits hebben.![]()
Dan heb ik serieus liever Fernandez. En dat vind ik al een prutser.
Onze laatste scorende CV was in ieder geval Bahia. Die maakte altijd een doelpuntje of 4 per jaar met z'n hoofd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
En een scorende back... wat was de laatste, Emerton?
quote:Never change a winning team’… Klinkt goed, maar niet voor Stefan de Vrij… Ronald Koeman blijft namelijk in de verdediging van Feyenoord voorlopig de voorkeur geven aan Bruno Martins Indi. De jonge centrale verdediger houdt Stefan de Vrij, die als één van de grootste talenten van de club geldt, al enkele wedstrijden op de bank. Koeman is erg tevreden over Martins Indi. ‘Hij traint iedere dag met de intentie om beter te worden,’ zei de oefenmeester tijdens het wekelijkse perspraatje op vrijdagmiddag. Ook aanstaande zondag, wanneer de Rotterdammers aantreden tegen Vitesse, zal De Vrij vanaf de kant moeten toekijken. ‘Ik heb deze week met Stefan gesproken over zijn situatie. Hij zal geduld moeten hebben,’ waren de woorden van Koeman. Feyenoord speelt aanstaande zondag om 16:30 uur in De Kuip tegen de Arnhemmers. De basisopstelling zal vermoedelijk ongewijzigd blijven ten opzichte van het vorige duel met NEC.
Leerdam. Al scoort hij in de profs weinig. In de jeugd scoorde hij veel, maar speelde hij zelfs een tijdje in de spits.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
De Clerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe ziet de bank van PSV eruit eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen PSV heeft een brede selectie met gelijkwaardige spelers. Voor de rest kunnen er net zo goed spelersvrouwen op de bank zitten.
Die was toch niet zo scorend? Janmaat heeft een erg lekker schot.quote:
Ik denk toch dat de titelstrijd tot het laatste moment spannend blijft. Het lijkt wel alsof PSV niet koelbloedig genoeg is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV wordt ook wel kampioen. Wie er 2-3-4-5 worden zal erom spannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |