Lijkt me van wel, tenzij die bondscoach poep in zijn ogen heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Guidetti gaat de plaats van Gerndt innemen, dacht ik.
Dat lijkt me wel terecht. Guidetti is nog geen internationale top, maar toch nu al na Zlatan en Toivonen de beste spits die ze daar hebben? Misschien zelfs al bijna gelijkwaardig aan Toivonen. Of doen Rosenberg en Berg het nu in Duitsland opeens wel goed?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Guidetti gaat de plaats van Gerndt innemen, dacht ik.
Net als Ostlund?quote:
Ik las wel ergens dat hij zijn aandacht had getrokken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Lijkt me van wel, tenzij die bondscoach poep in zijn ogen heeft.
Zou eens niet zo moeten zijn. Als Gerndt wel je aandacht trekt, en Guidetti valt je niet op als bondscoach van Zweden, dan kun je beter bloemist worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:21 schreef eight het volgende:
[..]
Ik las wel ergens dat hij zijn aandacht had getrokken.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou eens niet zo moeten zijn. Als Gerndt wel je aandacht trekt, en Guidetti valt je niet op als bondscoach van Zweden, dan kun je beter bloemist worden.
Dat vind (i.t.t. die gekke mede-Belg met een drankprobleem en Feyenoord-obessie naast hem) wel weer een prima jongen. En goede talentvolle verdediger ook, zonder een grote mond.quote:
Zie hem al Zlatan gaan staan coachen met wilde armgebaren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n Guidetti moet je idd gewoon lekker naast Ibrahimovic zetten idd.
Die Gerndt laat alleen zijn vriendin planken op de grond.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zie hem al Zlatan gaan staan coachen met wilde armen.
"What do you mean, 'there's only one Zlatan'? Shut the fuck up old man, and work your ass off with me and the team, go!"
Zal hij nooit zeggen. Daarbij denk ik dat Zlatan hem gewoon grappig zal vinden op een of andere manier. Zie het niet botsen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zie hem al Zlatan gaan staan coachen met wilde armgebaren.
"What do you mean, 'there's only one Zlatan'? Shut the fuck up old man, and work your ass off with me and the team, go!"
Mooie Ritmoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou eens niet zo moeten zijn. Als Gerndt wel je aandacht trekt, en Guidetti valt je niet op als bondscoach van Zweden, dan kun je beter bloemist worden.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die Gerndt laat alleen zijn vriendin planken op de grond.
Weet ik ook wel. Zie het ook niet botsen, maar in al z'n fanatisme en enthousiasme gaat ie volgens mij net zo goed naar een Zlatan staan zwaaien en schreeuwen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal hij nooit zeggen. Daarbij denk ik dat Zlatan hem gewoon grappig zal vinden op een of andere manier. Zie het niet botsen.
Heb 'm overigens nog nooit tegen Schaken zien gebaren. Je ziet toch wat een gezonde portie streetcredibility waard is in zo'n team. Het dwingt toch respect af, met name bij de jongere gasten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[..]
Weet ik ook wel. Zie het ook niet botsen, maar in al z'n fanatisme en enthousiasme gaat ie volgens mij net zo goed naar een Zlatan staan zwaaien en schreeuwen.Die jongen is niet zo snel onder de indruk volgens mij.
Logisch ook. Ook Guidetti weet dat je niet met Ruben Schaken solt. Nooit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb 'm overigens nog nooit tegen Schaken zien gebaren. Je ziet toch wat een gezonde portie streetcredibility waard is in zo'n team. Het dwingt toch respect af, met name bij de jongere gasten.
Anders had hij wel Ruben Pim Pam Pet geheten.quote:
Echt...wat is dit?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Anders had hij wel Ruben Pim Pam Pet geheten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |