Ja, maar dan zou Feyenoord dus qua tv-gelden gestraft worden omdat ze eerlijk zijn als ik dat bericht zo lees.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij geven ook zij het aantal verkochte kaarten op.
Aangezien zelf tellen lastig is, kalken de media die cijfers klakkeloos over.
En zo zaten er bij die 0-2 tegen FC Utrecht laatst 45.880 toeschouwers volgens o.a de VI en Telegraaf. Terwijl het stadion duidelijk half leeg was.
Zo'n leeg stadion zie je eigenlijk nooit bij Feyenoord. Niet bij competitiewedstrijden tenminste.
Dat is eigenlijk ook schandalig. Laat vGeel daar maar eens iets aan gaan doenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou Feyenoord dus qua tv-gelden gestraft worden omdat ze eerlijk zijn als ik dat bericht zo lees.
Waarom begin je je bericht met 'volgens mij' als je gewoon een betrouwbare bron als het NRC hebtquote:Op zondag 12 februari 2012 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij geven ook zij het aantal verkochte kaarten op.
Aangezien zelf tellen lastig is, kalken de media die cijfers klakkeloos over.
En zo zaten er bij die 0-2 tegen FC Utrecht laatst 45.880 toeschouwers volgens o.a de VI en Telegraaf. Terwijl het stadion duidelijk half leeg was.
Zo'n leeg stadion zie je eigenlijk nooit bij Feyenoord. Niet bij competitiewedstrijden tenminste.
Yepquote:Op zondag 12 februari 2012 12:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zie nu pas je onderschriftlaat me raden, komt van onze favo website?
Om jou te ergeren.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:14 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Waarom begin je je bericht met 'volgens mij' als je gewoon een betrouwbare bron als het NRC hebt
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:17 schreef RvLaak het volgende:
Potentieel probleempje voor de rest van de clubs... De clubarts van Ajax vertrekt na dit seizoen... Jammer, potentieel minder blessures dus
Artsen veroorzaken geen blessures.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:17 schreef RvLaak het volgende:
Potentieel probleempje voor de rest van de clubs... De clubarts van Ajax vertrekt na dit seizoen... Jammer, potentieel minder blessures dus
Hadden ze een clubarts dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:17 schreef RvLaak het volgende:
Integendeel, ik zie het als een bescheiden nuance die je zelden ziet op Fok!.quote:
Nee, maar zoals de ziekenboeg bij Ajax er bij ligt, lijkt het erop dat hij ze wel continueertquote:
Blijkbaarquote:
Veel plezierquote:Op zondag 12 februari 2012 12:28 schreef Grifte het volgende:
Pak zo de trein maar is naar Rotterdam, tot straks
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:32 schreef Ritmo het volgende:
Opvallend overigens, op txt 801 staat heel benadrukt in de kop: "verdiende zege Ajax". Als wij verdiend winnen, is dat zelf nergens in het artikel terug te vinden.
Wil niet de eierdophoed uithangen hier, maar ik ga er nu vanavond eens op letten, mochten we een goede wedstrijd spelen en winnen. Het begint me gewoon echt op te vallen..
Het valt mij al jaren op dat als Feyenoord wint, Feyenoord nooit heeft gewonnen. Het is altijd de tegenstander die heeft verlorenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:32 schreef Ritmo het volgende:
Opvallend overigens, op txt 801 staat heel benadrukt in de kop: "verdiende zege Ajax". Als wij verdiend winnen, is dat zelf nergens in het artikel terug te vinden.
Wil niet de eierdophoed uithangen hier, maar ik ga er nu vanavond eens op letten, mochten we een goede wedstrijd spelen en winnen. Het begint me gewoon echt op te vallen..
Is mij al lang opgevallen hoor. Na de bekerfinale die Ajax won van Feyenoord en Jantje Kakkierlak zo zat te schreeuwen vonden een paar kranten het zelfs mooi, doet Vlaar het (die Ajax zelfs niet beledigd) is het meteen een losgeslagen randdebiel en Feyenoord een mogolenclub.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:32 schreef Ritmo het volgende:
Zonder in complot-theorieen te denken, heb ik zwaar het vermoeden dat de journalist die voor de NOS de voetbal-artikelen schrijft enigszins gekleurd is.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het valt mij al jaren op dat als Feyenoord wint, Feyenoord nooit heeft gewonnen. Het is altijd de tegenstander die heeft verloren
Hilversum is een Ajax-bolwerk, da's toch geen nieuws? Studio Voetbal is een illustratie daarvan.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:32 schreef Ritmo het volgende:
Ik heb geen idee waar het vandaan komt, maar irritant is het wel. Zeker als Feyenoord eens een keer goed speelt.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zonder in complot-theorieen te denken, heb ik zwaar het vermoeden dat de journalist die voor de NOS de voetbal-artikelen schrijft enigszins gekleurd is.
Jij vindt niet dat hoernalisten objectief moeten verslaggeven?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:36 schreef fightgorilla het volgende:
wat kan jullie het bommen wat de kranten schrijven ?
Dit. Is elke keer vrij triest om te zien dat de tegenstander van Feyenoord zijn dag niet had. dat Guidetti weer zoveel geluk had, dat de pass van Clasie toevallig aankwam maar dat Ajax zoveel pech had dat het maar 2 keerquote:Op zondag 12 februari 2012 12:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij vindt niet dat hoernalisten objectief moeten verslaggeven?
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:18 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Maar dan heb je en Clasie en Vormer, beide verdedigende middenvelders. Moet je dan met 2 controlerende middenvelders spelen en de punt naar voren? Kunnen Clasie en Vormer wel op die controlerende plek voetballen? Ben benieuwd hoe Koeman dit gaat oplossen.
Hij is natuurlijk wel een goede speler.
We spelen al met de punt naar voren hoor...quote:Op zondag 12 februari 2012 11:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tjah, zo vang je het vertrek van Bakkal wel op natuurlijk, door met de punt naar voren te spelen, met Clasie dan misschien iets meer als voetballende verdedigende middenvelder en Vormer als controlerende?
Kssst, we moeten je hier niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:36 schreef fightgorilla het volgende:
Wat een calimero's hier zeg , wat kan jullie het bommen wat de kranten schrijven ?
Liever Malki van Roda. Of van Ginkel.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:07 schreef RvLaak het volgende:
Die Takagi van Utrecht is wel een leuk spelertje... Wat voor Feyenoord?
Idd.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Liever Malki van Roda. Of van Ginkel.
Geloof er eerlijk gezegd niets van, maar als dat 't geval is gelijk proberen op te halen zo'n gast. Zie Immers trouwens ook weer al een aantal weken lekker spelen. Zou echt een mooie vervanger van Bakkal zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Malki is ook transfervrij na dit seizoen volgens Transfermarkt.de
Idd. Feyenoord wint nooit 'verdiend'.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het valt mij al jaren op dat als Feyenoord wint, Feyenoord nooit heeft gewonnen. Het is altijd de tegenstander die heeft verloren
Immers voegt geen ene fluit toe. Als je in de marge van de eredivisie speelt misschien maar wij willen toch kampioen worden?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geloof er eerlijk gezegd niets van, maar als dat 't geval is gelijk proberen op te halen zo'n gast. Zie Immers trouwens ook weer al een aantal weken lekker spelen. Zou echt een mooie vervanger van Bakkal zijn.
Nee hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:18 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Idd. Feyenoord wint nooit 'verdiend'.
Maargoed. Zo ook maar op weg naar de Kuip. Ik denk een 3-1 (1-1), of ben ik dat te positief
Ik denk eerder een krappe 3-2. Zie het een moeilijke middag worden, maar het zal wel weer loslopen en waarschijnlijk overklast ons middenveld de tegenstander voor de zoveelste keer weer eens.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:18 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Idd. Feyenoord wint nooit 'verdiend'.
Maargoed. Zo ook maar op weg naar de Kuip. Ik denk een 3-1 (1-1), of ben ik dat te positief
Hoop dat Guidetti weer lekker los komt vandaag.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk eerder een krappe 3-2. Zie het een moeilijke middag worden, maar het zal wel weer loslopen en waarschijnlijk overklast ons middenveld de tegenstander voor de zoveelste keer weer eens.
Volgens mij is hij daadwerkelijk transfervrij hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geloof er eerlijk gezegd niets van, maar als dat 't geval is gelijk proberen op te halen zo'n gast. Zie Immers trouwens ook weer al een aantal weken lekker spelen. Zou echt een mooie vervanger van Bakkal zijn.
Hij speelt er toch nog maar sinds dit seizoen?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij daadwerkelijk transfervrij hoor.
Kan alsnog, als je maar voor 1 seizoen tekentquote:Op zondag 12 februari 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij speelt er toch nog maar sinds dit seizoen?
ja lijkt me sterk dat ze hem na 1 seizoen laten gaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij speelt er toch nog maar sinds dit seizoen?
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan alsnog, als je maar voor 1 seizoen tekent
Nope, Roda heeft eenzijdige optie en die gaan ze lichten.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij daadwerkelijk transfervrij hoor.
Dit. Werk zelf in Hilversum bij een van de omroepen en wanneer je over de afdelingen loopt zie je bij plusminus een kwart van alle PC's de arena als wallpaperquote:Op zondag 12 februari 2012 12:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hilversum is een Ajax-bolwerk, da's toch geen nieuws? Studio Voetbal is een illustratie daarvan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |