Ik zal kijken voor je. Hoe heetten ze ook alweer?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig wel ! ,
Kan iemand trouwens effe foto maken van het overleden Feyenoord supporters spandoek morgen?
Mijn pa en oom staan er op maar niemand gaat die ik verder ken in Rotterdam.
Morgen moeten ze winnen trouwens... alleen al daarom.
bronquote:'Schalke 04 bekeek Clasie en Guidetti in duel met NEC'
Geschreven op 2012-02-11 om 10:32:55 | Bekeken: 8088 | Reacties: 89 | Foto: OrangePictures |
Jordy Clasie heeft de interesse gewekt van de Duitse topclub Schalke 04. Een delegatie scouts van 'Die Knappen' was afgelopen zondag aanwezig bij de wedstrijd tussen Feyenoord en NEC Nijmegen, die de Rotterdammers met 0-2 wonnen. Aangenomen werd dat de scouts kwamen kijken voor NEC-speler Lasse Schöne, maar zowel Clasie als John Guidetti staan nu in de belangstelling van de club met de Nederlandse trainer Huub Stevens, zo meldt westline.de.
Clasie maakt een uitstekend seizoen met Feyenoord door. De middenvelder staat dan ook gedeeld eerste met PSV'er Dries Mertens in het 'Voetballer van het Jaar'-klassement. De winnaar van dat jaar ontvangt begint volgend seizoen de Gouden Schoen 2011/2012.
Ook Manchester City-huurling Guidetti maakt veel indruk bij de Rotterdamse club. De Zweedse spits loopt momenteel 1 op 1 met 14 doelpunten in 14 wedstrijden. Guidetti wist dit seizoen zelfs al twee hattricks te maken in niet de minste twee duels. FC Twente en Ajax moesten toezien hoe de groeibriljant de bal drie keer tegen de touwen wist te schieten.
Dit zegt niet zoveel, de scouting van Schalke is in Europa enorm actief. Die bekijken doorgaans honderden voetballers voordat ze met een bod komen.quote:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 16:25:04Gill Swerts: "Boven Ajax eindigen en het seizoen is voor #Feyenoord geslaagd." reageer retweet
Gill Swerts weg en dan is voor mij het seizoen geslaagd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:41 schreef Merkie het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 11-02-2012 om 16:25:04Gill Swerts: "Boven Ajax eindigen en het seizoen is voor #Feyenoord geslaagd." reageer retweet
Vind je? Wat een kut instelling in een seizoen dat er eindelijk weer wat mogelijk is. Dit zijn echt altijd van die Calimero uitspraken in seizoenen dat het juist slecht gaat en je dan maar ergens anders aan vast moet klampen.quote:
Nee, ik vind het totaal niet. Juist dat moet niet je doelstelling zijn. Ja, mits wij kampioen worden en zij tweede.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Wat een kut instelling in een seizoen dat er eindelijk weer wat mogelijk is. Dit zijn echt altijd van die Calimero uitspraken in seizoenen dat het juist slecht gaat en je dan maar ergens anders aan vast moet klampen.
Spreek- en speelverbod aub.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:41 schreef Merkie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:06 schreef Typisch het volgende:
Zondag kan er over Twente heen gegaan worden!Avondje NAC uit. Dat is zomaar mogelijk hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And now for something completely different, I'm on a horse.
Ja maar ik ben geen fan van Feijenoord en ben dus ook niet bekend met de regels, ik zal voortaan zeggen dat jullie misschien wel eens vice-kampioen kunnen worden, goed?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:15 schreef Cara het volgende:
[..]
niet doen
laten we nou eerst eens even van vitesse winnen, godverdomme zijn jullie de eerdere jaren weer vergeten ofzo
dan werden we herfst/winterkampioen, superdruk erop en dan faalden we weer gigantisch
laten we nou ff op elke wedstrijd richten en dan zien we vanzelf wel na een wedstrijd of 5 of de rest het verkloot heeft
Aldus een onderbroek.quote:
Dat Van Marwijk als ex-coach van Feijenoord hem niet gewoon opstelt ipv Mathijsen!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:31 schreef Paul-89 het volgende:
Er is trouwens veel commentaar altijd op Vlaar maar die Douglas zie ik toch onderhand meer cruciale fouten maken.
Groot gelijk heeft ie! Want Ajax wordt 2de.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:41 schreef Merkie het volgende:
Gek..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:41 schreef Merkie het volgende:
Klopt. Maar toch is het erg knap hoe ze daar de organisatie goed op poten hebben gezet. Die 'boeren' hebben het de afgelopen 5 jaar toch een stuk professioneler en meer als een topclub aangepakt dan 'wij' dat hebben gedaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al zouden we het zijn, dan zijn we het nog niet. Twente zal altijd een slap aftreksel van een topclub blijven (net als AZ)
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:41 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij wordt z'n contract verlengdquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Omg. Zelfs in populistisch zijn faalt die vent nog. Wanneer zijn we van dat stuk ongeluk af? Deze zomer mag ik hopen.
Nee joh. Van Geel geeft Swerts gewoon valse hoop om hem te motiveren voor de komende maanden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt z'n contract verlengd.
Dat was toch alleen voor als er geen RB aangetrokken werd? Maar die is er nu al.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt z'n contract verlengd.
Mobiel je weet zellufquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:35 schreef PIETR het volgende:
Dronken en dan gaan computerenDeze man
Zelfs voor de breedte niet. Hoef die vent nooit meer in Feyenoord-shirt te zien. Niet eens op de bank.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:49 schreef inZanity het volgende:
Prima speler voor de breedte Swerts
Idd. Bewijst nog wel weer eens dat heel de top 5 dicht bij elkaar ligt en dat het niet alleen Feyenoord is dat het soms moeilijk kan hebben.quote:Zou mooi zijn als AZ vanavond ook punten laat liggen
Doe eens normaal man.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zelfs voor de breedte niet. Hoef die vent nooit meer in Feyenoord-shirt te zien. Niet eens op de bank.
[..]
De top 5 ligt inderdaad ontzettend dicht bij elkaar. Eigenlijk de hele Eredivisie wel een beetje als je het mij vraagt. Wedstrijden zijn bijna niet meer te voorspellen lijkt wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zelfs voor de breedte niet. Hoef die vent nooit meer in Feyenoord-shirt te zien. Niet eens op de bank.
[..]
Idd. Bewijst nog wel weer eens dat heel de top 5 dicht bij elkaar ligt en dat het niet alleen Feyenoord is dat het soms moeilijk kan hebben.
Eens. Hij is op een verkeerde manier fanatiek. Een brokkenpiloot die zorgt voor onrust, penalties en rode kaarten. Niet voor niets wilde AZ van hem af.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:57 schreef heiden6 het volgende:
Swerts is een faalhaas die echt niet thuishoort bij Feyenoord.
Want? Die gast is echt een schande voor ons shirt. Met z'n achterlijke uitspraak over Ajax zojuist, heeft ie officieel bevestigd dat het een talentloze josti is, die in de eerste divisie hoort.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Hij is op een verkeerde manier fanatiek. Een brokkenpiloot die zorgt voor onrust, penalties en rode kaarten. Niet voor niets wilde AZ van hem af.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:49 schreef inZanity het volgende:
Prima speler voor de breedte Swerts
Zou mooi zijn als AZ vanavond ook punten laat liggen
Doe jij eens normaal. Swerts voegt niks maar dan ook niks toe aan dit team. Liever een jeugdspeler aan het eerste laten ruiken dan Swerts weer de kans geven om te blunderen en punten te verspelen.quote:
Het enige signaal dat Swerts in mijn beleving afgeeft is: 'Verleng mijn contract alsjeblieft niet, want ik kan het niveau overduidelijk niet aan.'quote:
Gezien het feit dat Feyenoord vaak genoeg al van Vitesse verloren heeft, lijkt me dat onderschatting nou niet echt iets is waar we bang voor moeten zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:47 schreef Siyara het volgende:
Echt even hopen dat we winnen vandaag. Ik hoop dat ze wat geleerd hebben van het afgelopen jaar en niet zwaar onderschattend het veld opstappen
Maar dan heb je en Clasie en Vormer, beide verdedigende middenvelders. Moet je dan met 2 controlerende middenvelders spelen en de punt naar voren? Kunnen Clasie en Vormer wel op die controlerende plek voetballen? Ben benieuwd hoe Koeman dit gaat oplossen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:34 schreef Sjapoela het volgende:
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Swerts volgend jaar nog bij ons speelt...
Ik let veel op Vormer de laatste tijd, echt een versterking! Tegen NEC is hij ook nu weer aanwezig, stuurt het team aan en is echt balvast. Een echte vechter
Tjah, zo vang je het vertrek van Bakkal wel op natuurlijk, door met de punt naar voren te spelen, met Clasie dan misschien iets meer als voetballende verdedigende middenvelder en Vormer als controlerende?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:18 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Maar dan heb je en Clasie en Vormer, beide verdedigende middenvelders. Moet je dan met 2 controlerende middenvelders spelen en de punt naar voren? Kunnen Clasie en Vormer wel op die controlerende plek voetballen? Ben benieuwd hoe Koeman dit gaat oplossen.
Hij is natuurlijk wel een goede speler.
quote:'Feyenoord heeft no-show percentage van rond de 10%'
Feyenoord nieuws
Feyenoord publiceert bij elke wedstrijd het aantal verkochte kaarten, niet het daadwerkelijke aantal aanwezigen. Tegenover NRC Next meldt een woordvoerder van Feyenoord dat gemiddeld zo'n 10% niet komt opdagen over het aantal verkochte kaarten.
"No show percentages wisselen per wedstrijd en per seizoen, ze zijn in een goed jaar lager dan als het minder gaat. Maar de cijfers schommelen rond de 10 procent." De krant wist alleen van Ajax exacte cijfers te achterhalen, ter vergelijking die club heeft een 'no-show' van 21%.
Het vermelden van de verkochte kaarten is belangrijk voor de 'Club Positioning Matrix'. Daarin is het een van de overigens vele factoren op basis waarvan onder andere de televisiegelden worden verdeeld. Het bureau baseert zich op de aantallen in Voetbal International, dat zich op zijn beurt weer baseert op cijfers die de clubs verstrekken. De clubs die het aantal verkochte kaarten opgeven, hebben daarmee een voordeel.
In het CPM-model tellen stadiongrootte en bezettingsgraad samen voor 13 procent mee. Het CPM-model als geheel telt voor 50 procent mee bij de verdeling van de tv-gelden - de andere 50 procent wordt bepaald door de stand op de ranglijst in de drie voorgaande seizoenen. Volgens navraag van NRC Next melden alleen RKC Waalwijk, SC Heerenveen, ADO Den Haag, Heracles Almelo en PSV werkelijk aanwezige toeschouwers. De andere clubs melden verkochte kaarten en komen zo relatief (soms veel) hoger uit.
Maar Ajax geeft toch altijd 100 % uitverkocht op (al zijn er 10.000 kaarten niet verkocht)? Of is dat alleen voor de stats op teletekst enzo?quote:
Volgens mij geven ook zij het aantal verkochte kaarten op.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar Ajax geeft toch altijd 100 % uitverkocht op (al zijn er 10.000 kaarten niet verkocht)? Of is dat alleen voor de stats op teletekst enzo?
Ik zie nu pas je onderschriftquote:Op zondag 12 februari 2012 11:57 schreef Gert het volgende:
Volgens mij geven ook zij het aantal verkochte kaarten op.
Aangezien zelf tellen lastig is, kalken de media die cijfers klakkeloos over.
En zo zaten er bij die 0-2 tegen FC Utrecht laatst 45.880 toeschouwers volgens o.a de VI en Telegraaf. Terwijl het stadion duidelijk half leeg was.
Zo'n leeg stadion zie je eigenlijk nooit bij Feyenoord. Niet bij competitiewedstrijden tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |