Het was redelijk ernstig ja. Ook ik ging in de slechte grappen mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jézushet was gezellig, deze nacht?
Douglas is dan ook zwaar overschat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:31 schreef Paul-89 het volgende:
Er is trouwens veel commentaar altijd op Vlaar maar die Douglas zie ik toch onderhand meer cruciale fouten maken.
Daarom. Zullen we dan dus maar ophouden om ons zelf kwalitatief minderwaardig aan Twente te zien?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:31 schreef Paul-89 het volgende:
Er is trouwens veel commentaar altijd op Vlaar maar die Douglas zie ik toch onderhand meer cruciale fouten maken.
Precies. Maar het is nog een beetje wennen denk ik. We zijn jarenlang echt minder geweest en zien Twente nog een beetje als onbereikbaar. Maar als je realistisch bent, zijn we (wat sneller dan verwacht) weer zo'n beetje op gelijke hoogte gekomen op sportief gebied.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:42 schreef PizzaGeit het volgende:
Mwah, we zijn zo ongeveer even goed. Vind onze keepers even goed, onze verdediging zo ongeveer gelijkwaardig, middenveld van ons is beter, hun vleugelspelers zijn wel weer beter, en Luuk de Jong en Guidetti zo ongeveer gelijkwaardig op dit moment.
Feyenoord kan die lijn ook gewoon doortrekken en Twente zelfs inhalen volgend jaar, maar dan moet er wel een goede vervanger zijn voor SuperGuidetti. Ach, laat vGeel maar schuivenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Precies. Maar het is nog een beetje wennen denk ik. We zijn jarenlang echt minder geweest en zien Twente nog een beetje als onbereikbaar. Maar als je realistisch bent, zijn we (wat sneller dan verwacht) weer zo'n beetje op gelijke hoogte gekomen op sportief gebied.
Klopt vooral de backs.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:44 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind die verdediging van hun echt minder hoor.
Idd. En vergeet niet dat hij (los van Guidetti) al aardig het fundament voor een stabielere en bredere selectie heeft gelegd door nu al 3 nieuwe spelers erbij gehaald te hebben voor komend seizoen. Spelers die Twente (en misschien ook PSV en Ajax wel) ook heel goed had kunnen gebruiken. Dus dat is nog een bijkomend voordeel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord kan die lijn ook gewoon doortrekken en Twente zelfs inhalen volgend jaar, maar dan moet er wel een goede vervanger zijn voor SuperGuidetti. Ach, laat vGeel maar schuiven
Idd. Dat moet Koeman's hoofddoelstelling nu ook zijn, qua ontwikkeling van z'n elftal. Die wedstrijdjes moeten eruit. Gelukkig leek er tegen NEC al verbetering.quote:EDIT: Feyenoord is gewoon titelkandidaat hoor, zie ze zelfs nog hoger eindigen dan Twente, als ze maar niet van die VVV-uitjes of ADO-thuisjes hebben.
En Tiendalli is al geflopt bij ons. Wat een kut-team heeft dat Twente eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt vooral de backs.
Die Rosales had hier de wind van voren gehad elke match weer.
Dat was toen zo mooi in de beker tegen Twente, dat Been in de rust opdracht gegeven had om Tiendalli onder druk te blijven zettenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En Tiendalli is al geflopt bij ons. Wat een kut-team heeft dat Twente eigenlijk.
Was dat die wedstrijd met 4 rode kaarten ofzo?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat was toen zo mooi in de beker tegen Twente, dat Been in de rust opdracht gegeven had om Tiendalli onder druk te blijven zetten
Nee.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Was dat die wedstrijd met 4 rode kaarten ofzo?
(die we met 1-0 wonnen iirc door een penal van Roy)
Owja, nu haal ik er 2 door elkaar.quote:
Die goal van Makaayquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Owja, nu haal ik er 2 door elkaar.
Deze was ook mooi trouwens
Ik vind Bafetimbi Gomis ook wel mooi hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:20 schreef heiden6 het volgende:
Mooiste naam van een voetballer ooit blijft toch Romaric N'Dri Koffi.
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens ontzettend benieuwd wie Van Geel uit zijn hoge hoed gaat toveren komende zomer voor de spitspositie.
Ik vind Rosales eigenlijk helemaal niet zo slecht...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt vooral de backs.
Die Rosales had hier de wind van voren gehad elke match weer.
Al zouden we het zijn, dan zijn we het nog niet. Twente zal altijd een slap aftreksel van een topclub blijven (net als AZ)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daarom. Zullen we dan dus maar ophouden om ons zelf kwalitatief minderwaardig aan Twente te zien?
Nice.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |