abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107852236
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:53 schreef Muto het volgende:
Zo gaan de topics wel hard, ja. En Happel gaat over 5 uurtjes hardlopen in de kou. :D
Waar haalt hij dat idee vandaan dan?
pi_107852247
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:53 schreef Muto het volgende:
Zo gaan de topics wel hard, ja. En Happel gaat over 5 uurtjes hardlopen in de kou. :D
Die komt vast zo rechtstreeks de kroeg uitrollen en voelt toch niet meer dat het -7 is.
-
pi_107852250
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Anders had hij wel Ruben Pim Pam Pet geheten.
Na een eerste wtf, had ik hem door. Toen volgde de tweede wtf... :')
BFF met GGMM
pi_107852332
Koert Westerman zou zich nog schamen voor die Pim Pam Pet-opmerking. :@
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_107852396
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 02:04 schreef heiden6 het volgende:

Koert Westerman zou zich nog schamen voor die Pim Pam Pet-opmerking. :@
Ach, komt wel goed, schatje.
BFF met GGMM
pi_107852433
Mooiste naam van een voetballer ooit blijft toch Romaric N'Dri Koffi.

Ik ben trouwens ontzettend benieuwd wie Van Geel uit zijn hoge hoed gaat toveren komende zomer voor de spitspositie.
pi_107852472
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 02:20 schreef heiden6 het volgende:
Mooiste naam van een voetballer ooit blijft toch Romaric N'Dri Koffi.

[ afbeelding ]

Ik ben trouwens ontzettend benieuwd wie Van Geel uit zijn hoge hoed gaat toveren komende zomer voor de spitspositie.
Ik vrees voor Junker.

Mooiste voetbalnaam: Gilles Yapi Yapo
BFF met GGMM
pi_107852600
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 02:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vrees voor Junker.

Mooiste voetbalnaam: Gilles Yapi Yapo
Nee, dat denk ik niet. En had Van Geel niet al negatief op die suggestie gereageerd?

Ik denk dat hij wel enige zekerheid wil, een speler uit de eredivisie, geen tropische verrassing of een Scandinaviër waarvan je niet weet wat je kunt verwachten. Omdat we zo min mogelijk risico moeten lopen, als je meerdere spitsen hebt en wat geld kun je een gokje nemen.
pi_107852632
Het is zowaar mogelijk dat Feijenoord weer eens kampioen zal gaan worden. Ik zou haast een hele theorie over het Koeman effect gaan houden maar het is nog niet zover.
pi_107853055
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 02:52 schreef Nober het volgende:
Het is zowaar mogelijk dat Feijenoord weer eens kampioen zal gaan worden. Ik zou haast een hele theorie over het Koeman effect gaan houden maar het is nog niet zover.
Nog lang niet zelfs. Verwacht ook niet dat hij dat dit jaar al wordt, al sluit ik het per week iets minder uit nu. Elke wedstrijd die je wint, is een stapje dichterbij, zeker de directe confrontaties met PSV, AZ en Twente. Dit seizoen zijn wij het beste in de topwedstrijden tot zover, dus wie weet. Van wedstrijd tot wedstrijd leven, en zien waar je uitkomt

In elk geval zou het het meest historische kampioenschap ooit zijn. In de zomer je na het vertrek van 3 belangrijke spelers en je trainer je nog bang afvragen of de overgebleven selectie niet in de nacompetitie gaat belanden en dan 8 maanden later 'per ongeluk' gewoon de titel pakken. :')
Kans is erg klein, maar wat zou dat extreem mooi zijn.
-
pi_107853162
http://eredivisielive.nl/fanzone/stelling/

Die stelling. :')
Snap het doel er niet helemaal van, die petitie... wie willen ze iets duidelijk maken? Alsof Guidetti nu misschien nog twijfelt of ie geliefd is bij het Legioen.
-
pi_107854204
quote:
niet doen

laten we nou eerst eens even van vitesse winnen, godverdomme zijn jullie de eerdere jaren weer vergeten ofzo

dan werden we herfst/winterkampioen, superdruk erop en dan faalden we weer gigantisch
laten we nou ff op elke wedstrijd richten en dan zien we vanzelf wel na een wedstrijd of 5 of de rest het verkloot heeft
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zaterdag 11 februari 2012 @ 10:23:39 #163
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107854273
Het programma van Twente is ook wel lekker de aankomende 3 wedstrijden: Vitesse-uit, Utrecht-thuis en PSV-uit. En daar tussen nog even 2 Europese wedstrijden tegen Steaua Bucharest. Belangrijke weken dus, ook voor Feyenoord. Al zet je een mooie reeks neer, kan het écht écht écht nog leuk worden!!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_107854752
Nu moet je inderdaad profiteren. Maar het is en blijft Feyenoord...
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Moderator zaterdag 11 februari 2012 @ 11:05:37 #165
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_107854958
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Het zijn Feyenoordsupporters, die ook in zien dat het geen zin heeft om zich met luide protesten tegen een paar figuren in het Maasgebouw bezig te houden. Sowieso heeft dat weinig zin meer nadat een paar malloten het Maasgebouw aanvielen.

De resultaten zijn ook goed, dus ook zij snappen dat de club niet gebaat is bij onrust. De 'strijd' tegen die paar mensen die weg moeten blijft echter doorgaan. Op een andere manier alleen.

Dat heeft werkelijk niks te maken met het hebben van geen principes. En het is zeker niet zo dat het ze geen fuck boeit. Dat zou alleen iemand zeggen die er echt geen reet van snapt.
En op welke "andere manier" gebeurt dat nu dan?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_107855058
quote:
Alleen Feyenoord scoort net zo als seks en Ajax

In de winterstop moest ik nog voorzichtig zijn, nu niet meer: Feyenoord is een titelkandidaat, vol in de wind vanaf nu.

COLUMN Als er nou toch één club de laatste tijd geprofiteerd heeft van het gedonderstraal bij Ajax dan is het wel Feyenoord. Dat weet iedereen in Rotterdam, maar niemand zegt het daar hardop. De chaos in Amsterdam maakte niet heel veel mensen vrolijk, hooguit wat stukjesschrijvers en luie eindredacteuren van talkshows. Veel mensen begonnen zich blauw te ergeren aan die fixatie van de media. Alsof het een Elfstedentocht was, zó genadeloos lang kwam Ajax onder het vergrootglas te liggen.

Het zij zo. We kunnen niet anders. Vraag het aan iedere internetboer die wel eens wat over voetbal op zijn site plaatst. Berichten over Ajax scoren net zo hard als berichten over seksuele afwijkingen en dat is héél hard, kan ik u zeggen. Als je daar dan tussen moet kiezen, is Ajax lekker veilig, zeker als de vechtende kampen in de hoofdstad zelf dagelijks hun best doen om in de publiciteit te blijven. Vandaag hadden we best weer een lekkere rel uit Amsterdam kunnen verkopen, maar we laten het nu even zo.

Er is één ander onderwerp dat door het jaar heen onder het publiek ook zo hoog scoort als Ajax en seks: Feyenoord. En daarom was er de afgelopen weken rond Feyenoord duidelijk minder irritatie over de massieve en permanente aandacht voor de rivaal. Ze konden de luwte goed gebruiken. Alleen die gekke Guidetti gooide roet in het eten: te veel aandacht.

In de winterstop heb ik op een zaterdagmiddag bij NOS Langs de Lijn voorzichtig geopperd dat Feyenoord kampioen 'kan' worden. Ze schrokken zich dood in de Kuip en dat mochten we best even weten. De wederopstanding van de club moest zich zo ongemerkt mogelijk voltrekken. Winnen van Ajax? Genieten, natuurlijk, maar kom op, ze moesten verder.

Kijk waar ze nu staan op de ranglijst. En kijk eens waar ze over twee wedstrijdronden staan, als ze van Vitesse en RKC gewonnen hebben. En daarna mag Feyenoord naar PSV, een weekje na carnaval even de 10-0 van vorig jaar wegwerken. In de winterstop moest ik nog voorzichtig zijn, nu niet meer: Feyenoord is een titelkandidaat, vol in de wind vanaf nu.
-
pi_107855088
quote:
Onzin.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:25:50 #168
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_107855248
Mogelijk wel, realistisch niet bepaald. :D
pi_107855361
Aankomende weken gaan in ieder geval heel belangrijk worden. Je moet in die 4 thuiswedstrijden gewoon 12 punten halen om kampioen te worden. Speel je dan ook nog eens gelijk tegen PSV, dan pas kun je eens voorzichtig naar de 1e of 2e plek kijken.

Ik geloof er niet in though, we gaan er zeker 1 van die thuiswedstrijden verliezen of gelijk spelen.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:36:13 #170
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107855456
Als we hem wel pakken moet dat media gezeur op Koeman ook maar afgelopen zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_107855500
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als we hem wel pakken moet dat media gezeur op Koeman ook maar afgelopen zijn.
Welk gezeur?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:43:13 #172
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107855632
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Anders had hij wel Ruben Pim Pam Pet geheten.
Jézus _O- het was gezellig, deze nacht?
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:44:27 #173
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107855661
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:37 schreef Muto het volgende:

[..]

Welk gezeur?
Dat gezeur als hij weer eens geen club heeft en dat het een klootzak is gespreiden bedje etc...
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_107855701
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:44 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat gezeur als hij weer eens geen club heeft en dat het een klootzak is gespreiden bedje etc...
Media is daar nu wel vanaf gestapt. Misschien had hij juist vaker zo'n club moeten nemen ipv bij een club instappen die net kampioen was gewonnen.
pi_107855763
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:25 schreef Lastpost het volgende:
Mogelijk wel, realistisch niet bepaald. :D
Idd. Echt alles moet meezitten, wil je kampioen worden. Mensen die het uitsluiten zijn gewoon onrealistisch. Met 5 punten achterstand op de nummer 1 ben je (voorlopig) nog een outsider voor de titel. De vraag is hoe lang we dat blijven.

Verder overschatten wij Twente misschien wat. Zoals we gisteren al concludeerden: de basis-elf is kwalitatief ongeveer gelijkwaardig aan die van ons (al denk ik wel dat zij qua volwassenheid wat verder zijn), en in de breedte zijn zij ook niet heel erg sterk. PSV heeft wel meer kwaliteit, maar heeft een bijna even onvolwassen ploeg als ons.

We hebben gezien wat PSV en Twente in de laatste wedstrijd hebben gedaan. Dan kun je wel zeggen dat Feyenoord zeker nog wel punten gaat laten liggen, maar dat doen zij dus ook net zo goed. En ik durf te wedden dat Europees voetbal beide teams ook nog punten gaan kosten.

Laten we de komende wedstrijden maar eens zien wat we doen. Tot dan zijn we kampioenskandidaat. Geen grote, maar we zijn het wel. Wanneer we morgen verliezen tegen Vitesse is het duidelijk dat we het niet zijn. Mocht die wedstrijd ook gewonnen worden, dan 'verlengen' we onze rol als titelkandidaat nog even. ;)
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')