Dat vind (i.t.t. die gekke mede-Belg met een drankprobleem en Feyenoord-obessie naast hem) wel weer een prima jongen. En goede talentvolle verdediger ook, zonder een grote mond.quote:
Zie hem al Zlatan gaan staan coachen met wilde armgebaren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n Guidetti moet je idd gewoon lekker naast Ibrahimovic zetten idd.
Die Gerndt laat alleen zijn vriendin planken op de grond.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zie hem al Zlatan gaan staan coachen met wilde armen.
"What do you mean, 'there's only one Zlatan'? Shut the fuck up old man, and work your ass off with me and the team, go!"
Zal hij nooit zeggen. Daarbij denk ik dat Zlatan hem gewoon grappig zal vinden op een of andere manier. Zie het niet botsen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zie hem al Zlatan gaan staan coachen met wilde armgebaren.
"What do you mean, 'there's only one Zlatan'? Shut the fuck up old man, and work your ass off with me and the team, go!"
Mooie Ritmoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zou eens niet zo moeten zijn. Als Gerndt wel je aandacht trekt, en Guidetti valt je niet op als bondscoach van Zweden, dan kun je beter bloemist worden.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die Gerndt laat alleen zijn vriendin planken op de grond.
Weet ik ook wel. Zie het ook niet botsen, maar in al z'n fanatisme en enthousiasme gaat ie volgens mij net zo goed naar een Zlatan staan zwaaien en schreeuwen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal hij nooit zeggen. Daarbij denk ik dat Zlatan hem gewoon grappig zal vinden op een of andere manier. Zie het niet botsen.
Heb 'm overigens nog nooit tegen Schaken zien gebaren. Je ziet toch wat een gezonde portie streetcredibility waard is in zo'n team. Het dwingt toch respect af, met name bij de jongere gasten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[..]
Weet ik ook wel. Zie het ook niet botsen, maar in al z'n fanatisme en enthousiasme gaat ie volgens mij net zo goed naar een Zlatan staan zwaaien en schreeuwen.Die jongen is niet zo snel onder de indruk volgens mij.
Logisch ook. Ook Guidetti weet dat je niet met Ruben Schaken solt. Nooit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb 'm overigens nog nooit tegen Schaken zien gebaren. Je ziet toch wat een gezonde portie streetcredibility waard is in zo'n team. Het dwingt toch respect af, met name bij de jongere gasten.
Anders had hij wel Ruben Pim Pam Pet geheten.quote:
Echt...wat is dit?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Anders had hij wel Ruben Pim Pam Pet geheten.
Waar haalt hij dat idee vandaan dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:53 schreef Muto het volgende:
Zo gaan de topics wel hard, ja. En Happel gaat over 5 uurtjes hardlopen in de kou.
Die komt vast zo rechtstreeks de kroeg uitrollen en voelt toch niet meer dat het -7 is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:53 schreef Muto het volgende:
Zo gaan de topics wel hard, ja. En Happel gaat over 5 uurtjes hardlopen in de kou.
Na een eerste wtf, had ik hem door. Toen volgde de tweede wtf...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ach, komt wel goed, schatje.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:04 schreef heiden6 het volgende:
Koert Westerman zou zich nog schamen voor die Pim Pam Pet-opmerking.![]()
Ik vrees voor Junker.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:20 schreef heiden6 het volgende:
Mooiste naam van een voetballer ooit blijft toch Romaric N'Dri Koffi.
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens ontzettend benieuwd wie Van Geel uit zijn hoge hoed gaat toveren komende zomer voor de spitspositie.
Nee, dat denk ik niet. En had Van Geel niet al negatief op die suggestie gereageerd?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees voor Junker.
Mooiste voetbalnaam: Gilles Yapi Yapo
Nog lang niet zelfs. Verwacht ook niet dat hij dat dit jaar al wordt, al sluit ik het per week iets minder uit nu. Elke wedstrijd die je wint, is een stapje dichterbij, zeker de directe confrontaties met PSV, AZ en Twente. Dit seizoen zijn wij het beste in de topwedstrijden tot zover, dus wie weet. Van wedstrijd tot wedstrijd leven, en zien waar je uitkomtquote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:52 schreef Nober het volgende:
Het is zowaar mogelijk dat Feijenoord weer eens kampioen zal gaan worden. Ik zou haast een hele theorie over het Koeman effect gaan houden maar het is nog niet zover.
niet doenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:52 schreef Nober het volgende:
Het is zowaar mogelijk dat Feijenoord weer eens kampioen zal gaan worden. Ik zou haast een hele theorie over het Koeman effect gaan houden maar het is nog niet zover.
En op welke "andere manier" gebeurt dat nu dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Het zijn Feyenoordsupporters, die ook in zien dat het geen zin heeft om zich met luide protesten tegen een paar figuren in het Maasgebouw bezig te houden. Sowieso heeft dat weinig zin meer nadat een paar malloten het Maasgebouw aanvielen.
De resultaten zijn ook goed, dus ook zij snappen dat de club niet gebaat is bij onrust. De 'strijd' tegen die paar mensen die weg moeten blijft echter doorgaan. Op een andere manier alleen.
Dat heeft werkelijk niks te maken met het hebben van geen principes. En het is zeker niet zo dat het ze geen fuck boeit. Dat zou alleen iemand zeggen die er echt geen reet van snapt.
quote:Alleen Feyenoord scoort net zo als seks en Ajax
In de winterstop moest ik nog voorzichtig zijn, nu niet meer: Feyenoord is een titelkandidaat, vol in de wind vanaf nu.
COLUMN Als er nou toch één club de laatste tijd geprofiteerd heeft van het gedonderstraal bij Ajax dan is het wel Feyenoord. Dat weet iedereen in Rotterdam, maar niemand zegt het daar hardop. De chaos in Amsterdam maakte niet heel veel mensen vrolijk, hooguit wat stukjesschrijvers en luie eindredacteuren van talkshows. Veel mensen begonnen zich blauw te ergeren aan die fixatie van de media. Alsof het een Elfstedentocht was, zó genadeloos lang kwam Ajax onder het vergrootglas te liggen.
Het zij zo. We kunnen niet anders. Vraag het aan iedere internetboer die wel eens wat over voetbal op zijn site plaatst. Berichten over Ajax scoren net zo hard als berichten over seksuele afwijkingen en dat is héél hard, kan ik u zeggen. Als je daar dan tussen moet kiezen, is Ajax lekker veilig, zeker als de vechtende kampen in de hoofdstad zelf dagelijks hun best doen om in de publiciteit te blijven. Vandaag hadden we best weer een lekkere rel uit Amsterdam kunnen verkopen, maar we laten het nu even zo.
Er is één ander onderwerp dat door het jaar heen onder het publiek ook zo hoog scoort als Ajax en seks: Feyenoord. En daarom was er de afgelopen weken rond Feyenoord duidelijk minder irritatie over de massieve en permanente aandacht voor de rivaal. Ze konden de luwte goed gebruiken. Alleen die gekke Guidetti gooide roet in het eten: te veel aandacht.
In de winterstop heb ik op een zaterdagmiddag bij NOS Langs de Lijn voorzichtig geopperd dat Feyenoord kampioen 'kan' worden. Ze schrokken zich dood in de Kuip en dat mochten we best even weten. De wederopstanding van de club moest zich zo ongemerkt mogelijk voltrekken. Winnen van Ajax? Genieten, natuurlijk, maar kom op, ze moesten verder.
Kijk waar ze nu staan op de ranglijst. En kijk eens waar ze over twee wedstrijdronden staan, als ze van Vitesse en RKC gewonnen hebben. En daarna mag Feyenoord naar PSV, een weekje na carnaval even de 10-0 van vorig jaar wegwerken. In de winterstop moest ik nog voorzichtig zijn, nu niet meer: Feyenoord is een titelkandidaat, vol in de wind vanaf nu.
Onzin.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:52 schreef Nober het volgende:
Welk gezeur?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als we hem wel pakken moet dat media gezeur op Koeman ook maar afgelopen zijn.
Jézusquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat gezeur als hij weer eens geen club heeft en dat het een klootzak is gespreiden bedje etc...quote:
Media is daar nu wel vanaf gestapt. Misschien had hij juist vaker zo'n club moeten nemen ipv bij een club instappen die net kampioen was gewonnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat gezeur als hij weer eens geen club heeft en dat het een klootzak is gespreiden bedje etc...
Idd. Echt alles moet meezitten, wil je kampioen worden. Mensen die het uitsluiten zijn gewoon onrealistisch. Met 5 punten achterstand op de nummer 1 ben je (voorlopig) nog een outsider voor de titel. De vraag is hoe lang we dat blijven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:25 schreef Lastpost het volgende:
Mogelijk wel, realistisch niet bepaald.
Het was redelijk ernstig ja. Ook ik ging in de slechte grappen mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jézushet was gezellig, deze nacht?
Douglas is dan ook zwaar overschat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:31 schreef Paul-89 het volgende:
Er is trouwens veel commentaar altijd op Vlaar maar die Douglas zie ik toch onderhand meer cruciale fouten maken.
Daarom. Zullen we dan dus maar ophouden om ons zelf kwalitatief minderwaardig aan Twente te zien?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:31 schreef Paul-89 het volgende:
Er is trouwens veel commentaar altijd op Vlaar maar die Douglas zie ik toch onderhand meer cruciale fouten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |