Neen!quote:
Neen! Ik heb nog wel een duitse helmquote:Op zondag 12 februari 2012 13:16 schreef fightgorilla het volgende:
[..]
ben je bang dat je met je helmpie op de foto staat ?
Ik kom daar niet kuleke ben namelijk voor PSV !!!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neen! Ik heb nog wel een duitse helm. Jij hoeft niet bang te zijn dat je in de arena erop staat, daar komt namelijk toch geen hond.
O, dan heb ik niet zoveel op je tegenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:19 schreef fightgorilla het volgende:
[..]
Ik kom daar niet kuleke ben namelijk voor PSV !!!
Das boffen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
O, dan heb ik niet zoveel op je tegen
mooi zo heb namelijk een tyfus hekel aan ajaxquote:Op zondag 12 februari 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ha kuleke blij dat je me waardeerquote:Op zondag 12 februari 2012 13:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hij is sowieso een zeer vervelende user 020,010,040 maakt allemaal geen moer uit
Ik ook!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:21 schreef fightgorilla het volgende:
[..]
mooi zo heb namelijk een tyfus hekel aan ajax
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:21 schreef fightgorilla het volgende:
[..]
mooi zo heb namelijk een tyfus hekel aan ajax
Misschien kunnen jullie wel best friends forever worden.quote:
Ik heb het niet over de spelers maar over de supporters vlak achter de bank van Feyenoord.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:20 schreef grrrbeer het volgende:
Maar het zou onzinnig zijn om jezelf op de training bloot te stellen aan potentiele blessures. Nog slim ook dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |