Ja, maar dan zou Feyenoord dus qua tv-gelden gestraft worden omdat ze eerlijk zijn als ik dat bericht zo lees.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij geven ook zij het aantal verkochte kaarten op.
Aangezien zelf tellen lastig is, kalken de media die cijfers klakkeloos over.
En zo zaten er bij die 0-2 tegen FC Utrecht laatst 45.880 toeschouwers volgens o.a de VI en Telegraaf. Terwijl het stadion duidelijk half leeg was.
Zo'n leeg stadion zie je eigenlijk nooit bij Feyenoord. Niet bij competitiewedstrijden tenminste.
Dat is eigenlijk ook schandalig. Laat vGeel daar maar eens iets aan gaan doenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou Feyenoord dus qua tv-gelden gestraft worden omdat ze eerlijk zijn als ik dat bericht zo lees.
Waarom begin je je bericht met 'volgens mij' als je gewoon een betrouwbare bron als het NRC hebtquote:Op zondag 12 februari 2012 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij geven ook zij het aantal verkochte kaarten op.
Aangezien zelf tellen lastig is, kalken de media die cijfers klakkeloos over.
En zo zaten er bij die 0-2 tegen FC Utrecht laatst 45.880 toeschouwers volgens o.a de VI en Telegraaf. Terwijl het stadion duidelijk half leeg was.
Zo'n leeg stadion zie je eigenlijk nooit bij Feyenoord. Niet bij competitiewedstrijden tenminste.
Yepquote:Op zondag 12 februari 2012 12:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zie nu pas je onderschriftlaat me raden, komt van onze favo website?
Om jou te ergeren.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:14 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Waarom begin je je bericht met 'volgens mij' als je gewoon een betrouwbare bron als het NRC hebt
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:17 schreef RvLaak het volgende:
Potentieel probleempje voor de rest van de clubs... De clubarts van Ajax vertrekt na dit seizoen... Jammer, potentieel minder blessures dus
Artsen veroorzaken geen blessures.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:17 schreef RvLaak het volgende:
Potentieel probleempje voor de rest van de clubs... De clubarts van Ajax vertrekt na dit seizoen... Jammer, potentieel minder blessures dus
Hadden ze een clubarts dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:17 schreef RvLaak het volgende:
Integendeel, ik zie het als een bescheiden nuance die je zelden ziet op Fok!.quote:
Nee, maar zoals de ziekenboeg bij Ajax er bij ligt, lijkt het erop dat hij ze wel continueertquote:
Blijkbaarquote:
Veel plezierquote:Op zondag 12 februari 2012 12:28 schreef Grifte het volgende:
Pak zo de trein maar is naar Rotterdam, tot straks
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:32 schreef Ritmo het volgende:
Opvallend overigens, op txt 801 staat heel benadrukt in de kop: "verdiende zege Ajax". Als wij verdiend winnen, is dat zelf nergens in het artikel terug te vinden.
Wil niet de eierdophoed uithangen hier, maar ik ga er nu vanavond eens op letten, mochten we een goede wedstrijd spelen en winnen. Het begint me gewoon echt op te vallen..
Het valt mij al jaren op dat als Feyenoord wint, Feyenoord nooit heeft gewonnen. Het is altijd de tegenstander die heeft verlorenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:32 schreef Ritmo het volgende:
Opvallend overigens, op txt 801 staat heel benadrukt in de kop: "verdiende zege Ajax". Als wij verdiend winnen, is dat zelf nergens in het artikel terug te vinden.
Wil niet de eierdophoed uithangen hier, maar ik ga er nu vanavond eens op letten, mochten we een goede wedstrijd spelen en winnen. Het begint me gewoon echt op te vallen..
Is mij al lang opgevallen hoor. Na de bekerfinale die Ajax won van Feyenoord en Jantje Kakkierlak zo zat te schreeuwen vonden een paar kranten het zelfs mooi, doet Vlaar het (die Ajax zelfs niet beledigd) is het meteen een losgeslagen randdebiel en Feyenoord een mogolenclub.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:32 schreef Ritmo het volgende:
Zonder in complot-theorieen te denken, heb ik zwaar het vermoeden dat de journalist die voor de NOS de voetbal-artikelen schrijft enigszins gekleurd is.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het valt mij al jaren op dat als Feyenoord wint, Feyenoord nooit heeft gewonnen. Het is altijd de tegenstander die heeft verloren
Hilversum is een Ajax-bolwerk, da's toch geen nieuws? Studio Voetbal is een illustratie daarvan.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:32 schreef Ritmo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |