zeker niet als je de filmpjes van tig jaar geleden steeds zietquote:Op maandag 6 februari 2012 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Rudolph van Veen wordt dit jaar alweer 45. Zou ik em nog niet geven.
Makkelijke Maaltijd en Rudolph's Bakery zijn actueel. Je bent toch niet jaloers?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeker niet als je de filmpjes van tig jaar geleden steeds ziet
Daar heb ik het dan ook niet over.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Makkelijke Maaltijd en Rudolph's Bakery zijn actueel. Je bent toch niet jaloers?
Er zijn meer geweldige chefs in NY dus dan heb je meerdere redenenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:04 schreef minilot het volgende:
Ik begin een ongezonde obsessie met Eric 'Avec' Ripert te krijgen!![]()
Ik wil eten bij Le Bernardin, verdorie! (Maar om daarvoor nou een ticket naar New York te kopen..)
Ze waren bij Masterchef Aus seizoen 3 in New York en daar was ook een beroemde Italiaan met een geweldig Italiaans (duh) restaurant en ze waren bij een pizzeria waar ik de tv zo ongeveer aflikte.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:20 schreef minilot het volgende:
Haha, ja!Ik zou óók wel willen eten bij de restaurants van Thomas Keller (Per Se en Bouchon) en natuuuuuurlijk ook bij Momofuku, maar verder weet ik het niet zo daar. Wie mis ik nog in mijn adoratie-rijtje?
Cesare Casella?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ze waren bij Masterchef Aus seizoen 3 in New York en daar was ook een beroemde Italiaan met een geweldig Italiaans (duh) restaurant en ze waren bij een pizzeria waar ik de tv zo ongeveer aflikte.
Weet alleen ff de namen niet meer maar ze zijn er wel
Ik zag vnv Angelique in de Taste Of Life, waarin ze in een luchtballon voor Rudolph en Stella kooktequote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:06 schreef Dragonberry het volgende:
Hé, Bianca heeft een nieuwe keuken waarin ze frites bakt!
taste of life <3
Oh rijkelijk jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:35 schreef Smallish het volgende:
Courgettes invoegen? Toevoegen aan de pan? Rijkelijk? Whut..
Dat, en laat je vooral genieten!quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:19 schreef Tezz het volgende:
Laten we met z'n allen courgettes invoegen! Rijkelijk!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:34 schreef Smallish het volgende:
Ja echt, kan hij een keer "toevoegen" op een normale manier gebruiken, zegt hij "nu gieten we deze bouillon er aan toe".
Ik vind die tietschuddende dame van pickwick veel vervelenderquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik kan het soort Indiaanse zinnetje van 'The Taste Of Life' net zo vals meezingen. Doe ik nu iedere keer.
Erremoejeehooee eheehee
zij mag me best een ontbijtje op bed brengenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:30 schreef therealboss het volgende:
die prins van den bergh is zo`n nepperd
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef LieLie het volgende:
Bill Granger is een beetje TE blij.. Echt, ik kan die grijns bijna niet meer zien
Ja en dan zo'n schele blik, keihard langs de camera af....quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef LieLie het volgende:
Bill Granger is een beetje TE blij.. Echt, ik kan die grijns bijna niet meer zien
Wanneer is de app beschikbaar voor Android?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iemand trouwens de 24kitchen app? Je kunt nu recepten opslaan... Handig!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:43 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wanneer is de app beschikbaar voor Android?
De Android-versie van de mobiele applicatie is in ontwikkeling, en zou op zeer korte termijn beschikbaar moeten zijn in de Android Market.
?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:37 schreef Dragonberry het volgende:
de optie om recepten op te slaan moet je kopen
Ik heb hem op de Iphonequote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:41 schreef borisz het volgende:
[..]
?
Ik heb gewoon een account en kan recepten gewoon onder favorieten zetten...
Oh wacht de app... Geen appel hier
Word sowieso al gek van dat eenoogmonsterquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:30 schreef Dragonberry het volgende:
trouwens.. ik wordt echt gek van Bianca en die chinese noedel soep!
dit is toch een reeks?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik was jullie kwijt! Waarom is dit geen reeks?
niet gekoppeldquote:
Voor mij geen koninginnedag zonder Bianca en Alexquote:Op zondag 29 april 2012 12:37 schreef The_Hives het volgende:
is het bijna koninginnedag, komt die worteltjestaart nooit meer langs
Als je je registreert op de website kun je recepten toevoegen aan je favorieten. Kost niks.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:15 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Ik heb hem op de IphoneLeuke app! Je kan een week terugkijken naar dagrecepten, maar erg jammer dat je de receptenboek functie(met recepten opslaan dus) moet kopen.. die 79 cent is niet duur, maar toch een minpuntje
nee idd, zonder hun is mijn koninginnedag niet compleet!quote:Op zondag 29 april 2012 12:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Voor mij geen koninginnedag zonder Bianca en Alex
quote:Op maandag 30 april 2012 23:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Aaaah daar zit je dan met al je oranjebitter
zo niet, dan ben jij een evaringsdeskundigequote:
Het gaat me er niet perse om dat de donkere (Merijn dus? ) arabisch is, ik vraag me af waarom dit een duo presentatie moet zijn. Ze staan constant met elkaar te bakkeleien van zal ik dit doen, doe jij dit dan doe ik dat, enz. Zwaar irritant.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:34 schreef Gia het volgende:
Merijn klinkt ook niet echt Arabisch. Maar misschien een Turkse moeder?
quote:Tv-kok Rudolph van Veen gaat voor het digitale kanaal 24 Kitchen een reeks kookprogramma's maken. Daarvoor gaat hij op reis naar een fors aantal landen. Als gevolg hiervan is hij niet meer te zien in het RTL 4-programma Life4You. Dat meldde hij gisteren in de uitzending.
Van Veen: "Ik heb lang getwijfeld, maar uiteindelijk toch besloten om met 24 Kitchen in zee te gaan. Ik heb al eerder voor de zender gewerkt, maar dat was in Nederland". Hij is nog twee keer te zien in het zondagprogramma van RTL 4. Vervolgens stort hij zich op het nieuwe programma Taste of Life Travel, dat ook ook in het Engels en het Duits wordt opgenomen.
Mee eens. UPC heeft nu ook HD ) al een tijdje zelfsquote:Op zondag 13 mei 2012 22:06 schreef Freak188 het volgende:
Echt pluspunt van 24 kitchen is de manier waarop het in beeld gebracht wordt. BBC-kwaliteit. Die taste of life afleveringen zijn al wat ouder, maar zijn ook erg goed gefilmd.
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:44 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nu met die EK reclame, komt die schele weer met haar oranje worteltjestaart
Vond het wel leukquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:24 schreef KillerBee4ever het volgende:
Heel even naar Meesterlijke Klassiekers gekeken, maar die Peter Goossens mogen ze echt wel ondertitelen, mijn god zeg.... Daarnaast praat ie ook nog vrij eentonig, ik heb 'm afgezet. Jammer, want ik had Rudolf's Bakery verwacht, krijg je dit...
dat ziet er lekker uit!, alleen haal ik dat lange stoofen niet vanavond.. Maar ga ik zeker even proberenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:14 schreef franky_sl het volgende:
Probeer deze eens:
http://24kitchen.nl/recepten/burrito%E2%80%99s-met-chilorio
Inderdaad.quote:
Ah, vet! Hoef ik niet steeds naar mijn broer toequote:Op woensdag 20 juni 2012 14:23 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
http://www.24kitchen.nl/n(...)eze-zomer-ook-op-kpn
vanaf 2 juli dus
Zeker, eindelijk een beetje het "Libelle-gedoe" voorbijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:52 schreef Paul-89 het volgende:
Geweldige toevoeging die Peter Goossens.
Klote zeg. Ik moet zeggen, dat ik het niet meer zoveel kijk als in het begin, maar als er niets op is, mag ik toch graag even naar 24kitchen kijkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik mis het, had het nog toen ik Ziggo had, maar Telfort zend het (nog) niet uit
De man lijkt op mijn oude chefkokquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:52 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:23 schreef foodlover het volgende:
Van mij mogen ze die Italiaan van de buis halen, Roberta van de Makkelijke Maaltijd doet het veel beter.
Met het eerste gedeelte van je zin; eeeens! Ik ga zappen zodra ik die kerel zie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:23 schreef foodlover het volgende:
Van mij mogen ze die Italiaan van de buis halen, Roberta van de Makkelijke Maaltijd doet het veel beter.
Giovanni isquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Met het eerste gedeelte van je zin; eeeens! Ik ga zappen zodra ik die kerel zie.
Vreselijke kerel inderdaad, die mogen ze samen met die rode en d'r worteltjestaart afvoeren..quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Met het eerste gedeelte van je zin; eeeens! Ik ga zappen zodra ik die kerel zie.
Bianca livequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
24 Kitchen Live On Stage in de Heineken Music Hall op 13 oktober!
Alleen de promo alquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:52 schreef Paul-89 het volgende:
Ik kan ergens wel inzien waarom mensen hem wel charmant zouden kunnen vinden (dat italiaanse gelul bijvoorbeeld) maar nee, ik kan hem niet uitstaan en zap hem weg.quote:
Ik zag van de week een stukje van hem, was hij aan het koken met "la mamma" pfff niet om aan te gluren!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik kan ergens wel inzien waarom mensen hem wel charmant zouden kunnen vinden (dat italiaanse gelul bijvoorbeeld) maar nee, ik kan hem niet uitstaan en zap hem weg.
Ah jou valt dat ook al op dusquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:54 schreef franky_sl het volgende:
Jammer dat het deze week en vorige week allemaal herhalingen zijn van oa Rudolfs Bakery en de Makkelijke Maaltijd. Net als de grote zenders een soort zomerstop of zal het met het EK te maken hebben?
Aha dat verklaart hetquote:Op zondag 8 juli 2012 11:40 schreef borisz het volgende:
Volgens mij is het ook een zomerstop ja. In de nieuwsbrief kondigen ze voor september iig weer nieuw materiaal aan.
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het heerlijk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:11 schreef foodlover het volgende:
[..]
Ik zag van de week een stukje van hem, was hij aan het koken met "la mamma" pfff niet om aan te gluren!
Stuk leuker dan die mutsen van Grenzeloos Koken, mijn godquote:Op maandag 9 juli 2012 23:16 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het heerlijk om naar te kijken.
Die Johnny (?) is ook een vervelende kwast. Als je op gaat letten hoe die praat....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:02 schreef Sylvana het volgende:
Wij hebben nu ook 24Kitchen en kijk nu voor het eerst. De makkelijke maaltijd met Rudolph van Veen. Die man is echt niet goed bij zijn hoofd met al dat geneuzel tegen zn eten. En hoe vaak hij het woord "gezellig" gebruikt, echt irritant gewoon. Kreeg gewoon de neiging om het geluid uit te zetten en alleen te kijken wat hij deed
Die heb ik nog niet gezien. Na "De makkelijke maaltijd" heb ik 2 minuten gezien van "Grenzeloos koken", maar die twee dames vond ik ook maar irritantquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:34 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die Johnny (?) is ook een vervelende kwast. Als je op gaat letten hoe die praat....![]()
![]()
Dat zijn ze ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Na "De makkelijke maaltijd" heb ik 2 minuten gezien van "Grenzeloos koken", maar die twee dames vond ik ook maar irritant
Zovele mensen, zovele smaken, ik vind die Belg juist weer verschrikkelijk (en overdreven)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 06:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook.
Het enige wat leuk is, is die Belg. (Goosens om 21uur)
Hoezo is die belg overdreven?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 07:56 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Zovele mensen, zovele smaken, ik vind die Belg juist weer verschrikkelijk (en overdreven)
Rudolf kan idd ook overdreven doen, maar op de een of andere manier kan ik dit van hem wel hebben. Je zult hem iig nooit met een slechte bui zien, ook niet als iets mislukt of hij zijn handen verbrandt![]()
(een keer gezien!)
Haterquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:50 schreef Ringo het volgende:
Kan die Rudolf niet eens op zijn vingers getikt worden? Met zijn eeuwige geouwetantebep. Houd gewoon een keer je mond als je kookt. Dat lult maar door, lult maar door..
Heb ik het toch goed gehoord!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:18 schreef Just_a_visitor het volgende:
De promo van vriend Johnny is aangepast. Voorheen zei hij iets in de trant van: "als er iemand is die jullie wil meenemen naar Frankrijk, et moi" wat opmerkelijk is voor iemand die er geruime tijd gewerkt heeft..... nu is er "c'est moi" ingemonteerd. Volgende grote project voor hem: Het correct toepassen van de Nederlandse uitdrukkingen.
Het is ook niet zo super ingemonteerdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:18 schreef Just_a_visitor het volgende:
De promo van vriend Johnny is aangepast. Voorheen zei hij iets in de trant van: "als er iemand is die jullie wil meenemen naar Frankrijk, et moi" wat opmerkelijk is voor iemand die er geruime tijd gewerkt heeft..... nu is er "c'est moi" ingemonteerd. Volgende grote project voor hem: Het correct toepassen van de Nederlandse uitdrukkingen.
Door jou ging ik er op letten en volgens mij mist hij echt een kootjequote:Op woensdag 18 juli 2012 11:12 schreef soapie het volgende:
Ik moet steeds kijken naar die linkerhand van die Belg, mist hij nou een vingerkootje of is die vinger zo krom, ik kom er niet achter......
Lekker boeiend, maar het valt me steeds op.....
Nee, de enige die dat mochten waren Two Fat Ladiesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:23 schreef Inu het volgende:
Ben ik de enige die het echt onsmakelijk vindt dat die twee meiden (en dan vooral die blonde) met dikke ringen om vanalles met haar handen doet? Lekker gehakt mengen en kneden met al je ringen om
Smakelijk was het niet, maar wel heel erg grappigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:39 schreef Inu het volgende:
Oh ja, en die hadden dan ook altijd van die gore lange gelakte nagels
Even aftoppen, even afproeven, wat een ongelovelijk vervelend mannetje is 't ook. Leukste vind ik Anthony en Rudolph. Anabel Langbein ofzo ook verschrikkelijk en bij Bill erger ik me constant aan z'n glimlachquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:18 schreef Just_a_visitor het volgende:
Die bbq meneer is sowieso vreselijk om naar te kijken en luisteren. Semigrappige natte herdershondquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef RandomMoron het volgende:
Volgens mij heeft verstip/bianca wat aan haar manier van praten gedaan want nu eindigt niet elke zin meer in een vraagteken, maar juist om de twee zinnen!
de hygieneregels wb rauw vlees worden niet vaak in acht genomen.
en bbq meneer likt aan zn lepel en gebruikt hem doodleuk weer!
amper te verstaan jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:03 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die bbq meneer is sowieso vreselijk om naar te kijken en luisteren. Semigrappige natte herdershond
Persoonlijk maakt dat me echt helemaal niet uit. Thuis doe je dat tenslotte ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef RandomMoron het volgende:
en bbq meneer likt aan zn lepel en gebruikt hem doodleuk weer!
Soms vind ik dat er storend te veel wordt gezegd. Bijv dan hak ik nu de ui in stukjes.. ik doe nu het vlees in de pan... ja, dat zien we toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:08 schreef Ringo het volgende:
Veel van die koks klojen echt maar wat aan. Of je krijgt gewoon niks te zien van het kookproces. Ze flikkeren één voor één de ingrediënten in de pan, babbelen ondertussen van lekker en gezellig, takkie peterselie op het end, en klaar is kees. Je leert er geen ruk van.
Jij misschien. Ik niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Persoonlijk maakt dat me echt helemaal niet uit. Thuis doe je dat tenslotte ook.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Persoonlijk maakt dat me echt helemaal niet uit. Thuis doe je dat tenslotte ook.
Dat vind ik ook niet boeiend. Een kok is een chemicus, hij moet je meenemen in het proces. Als een kok een paella maakt, wil ik geen opsomming van ingrediënten, ik wil de details en finesses van de bereiding zien, een uitgewerkt stappenplan. Het viel me laatst op dat die smiling psycho uit Australië eigenlijk niks laat zien. Pruttelt wat in de pan en zeurt over zijn happy family.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:28 schreef n0a het volgende:
[..]
Soms vind ik dat er storend te veel wordt gezegd. Bijv dan hak ik nu de ui in stukjes.. ik doe nu het vlees in de pan... ja, dat zien we toch?
Jij dan misschien niet, maar ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat het merendeel van de mensen thuis ook een lepel aflikt en vervolgens weer gebruikt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:14 schreef Ringo het volgende:
[..]. Toch zeker niet.
Hier viel het ook op. Die kerel is sous-chef in een toprestaurant. Macht der gewoonte?.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:49 schreef Welldressed het volgende:
Rudolph![]()
Vooral de bakery vind ik erg leuk
Ik zie het nu voor het eerst, maar iddquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:00 schreef Trusten het volgende:
Gruwelijk irritant dat gesponsor van Alpro....
quote:Desserts
Roger van Damme wordt de peetvader van de moleculaire patisserie genoemd. Desserts creëren is zijn passie en deze passie deelt hij graag met jou. In zijn programma maakt Roger elke week één basisdessert klaar. Met enkele extra en verrassende bereidingen tovert hij zijn dessert om tot een schitterend gerecht. Zo maakt hij jasmijnrijst met citroengras die hij afwerkt met gekonfijte abrikozen en gepofte amarant. Of wat denk je van gepocheerde en gebakken peertjes met een sabayon van kaneel en amandelcrème. De desserts van Roger zijn niet alleen een feest voor de smaakpapillen, maar ook voor het oog![/b]
quote:Peppe's Pizza
Una pizza margherita, per favore! Pizza is en blijft naast pasta het uithangbord van de Italiaanse keuken. Peppe Giacomazza bakte al op zijn 9e zijn eigen pizza’s in de zaak van zijn vader. Ondertussen is hij uitgegroeid tot een echte pizzaiolo – een pizzabakker. In Peppe’s Pizza toont hij zijn kunsten, geeft handige tips & tricks voor een geslaagde bodem en inspiratie om deze origineel te beleggen. De lekkerste pizza’s worden gebakken in een houtoven en dat is wat Peppe ook doet. Lekker puur en artisanaal, terwijl de vrienden en vriendinnen vol ongeduld aan tafel wachten.
Desserts boeien me niet zo, daar ik niet een echt "toetjes" mens ben. Die pizza's lijken me dan wel heel erg tof.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 14:07 schreef RacerDKB het volgende:
Het is zelfs zo erg dat ik een USB-stick vol met afleveringen heb en dus kan kijken wat ik wil, wanneer ik wil
quote:Op maandag 3 september 2012 11:22 schreef Evy_ het volgende:
Zeer benieuwd naar de nieuwe programma's. Ik vind het heerlijk om die zender op zondag aan te zetten op de achtergrond. Heeft iemand van jullie al eens recepten van de makkelijke maaltijd gemaakt?
Ah, njam.tvquote:Op woensdag 5 september 2012 11:50 schreef Molleman het volgende:
http://njam.tv/recepten/vlaamse-stoverij-de-klassieker
Verschillende programma's die 24 kitchen van Njam ingekocht heeft. Van Peter Goossens iig en die barbecue gozer.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, njam.tv![]()
Bedankt voor de opheldering
Was meer dat ik nooit verstond wat Peter nou zeiquote:Op woensdag 5 september 2012 13:17 schreef Molleman het volgende:
[..]
Verschillende programma's die 24 kitchen van Njam ingekocht heeft. Van Peter Goossens iig en die barbecue gozer.
Aaaah, dat was het probleemquote:Op woensdag 5 september 2012 13:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Was meer dat ik nooit verstond wat Peter nou zeiVage naam ook.
Ik heb het even overwogen, maar denk het niet. En er zullen vast schermen hangen. Maar dan kun je net zo goed tv kijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:28 schreef RacerDKB het volgende:
Overigens, gaan er hier mensen naar 24Kitchen Live on Stage? Mij lijkt het wel geinig alleen ik heb wel het idee dat als je de goedkoopste kaarten neemt, je toch geen klote kan zien van het podium
Vind die pizzabakker wel leuk om te kijken.quote:
Die barbecuegozer vind ik echt niet te verstaan. Die slikt het merendeel van z'n woorden in.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:17 schreef Molleman het volgende:
[..]
Verschillende programma's die 24 kitchen van Njam ingekocht heeft. Van Peter Goossens iig en die barbecue gozer.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef soapie het volgende:
[..]
Vind die pizzabakker wel leuk om te kijken.
Die toetjes man is net Jambers. Vervelend mannetje.
Inderdaad.. wel vind ik het heel grappig hoe hij 'zout' zegtquote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Die barbecuegozer vind ik echt niet te verstaan. Die slikt het merendeel van z'n woorden in.
szuitquote:Op woensdag 5 september 2012 17:44 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Inderdaad.. wel vind ik het heel grappig hoe hij 'zout' zegt
Ik vind het bbq programma wel aardig (mooie tuin trouwens!quote:Op woensdag 5 september 2012 19:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Die BBQ Belg is vind ik prima te verstaan, maar het programma zelf vind ik niks aan.
Die is leuk!!!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:25 schreef HerrPiet het volgende:
Je kan jezelf beetje trainen in het verstaan van Vlaams-Nederlands. Kijk maar eens "Dagelijkse Kost" om 18:15 volgens mij komt dat op Canvas of op één. Dat is programma van Jeroen Meus. Dit praat zeer duidelijk.
quote:
Rudolph zei op televisie dat ze het nasynchroniseren en dat ze nu echte programma's in het Duits gaan opnemen...quote:Op donderdag 6 september 2012 20:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Weinig Nederlanders die kunnen zeggen dat ze in Portugal op TV komen, zij kan het wel.
![]()
Zouden ze dat ondertitelen of nasynchroniseren?
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:44 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Inderdaad.. wel vind ik het heel grappig hoe hij 'zout' zegt
szoot ... ja ...quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 19:37 schreef markmarkmark het volgende:
"een dunschiller is het ideale verjaardagscadeau, kost minder dan een tientje"
We zullen hem eens dunschillen .... kijken wat er tevoorschijn komt !quote:Op maandag 10 september 2012 19:37 schreef markmarkmark het volgende:
die Aziatische kok vind ik irritant.
"een dunschiller is het ideale verjaardagscadeau, kost minder dan een tientje"
Ik twijfel nog, maar misschien ga ik er ook wel heen. Hoe duur zijn de kaarten?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:20 schreef T-Force het volgende:
Ik heb kaarten voor 24kitchen live. Ben benieuwd wat dat precies in gaat houden!
Top dat ik dit lees:Dquote:Op zondag 30 september 2012 12:09 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wie gaan er zodadelijk ook mee doen met de sushi workshop?goede redenen weer eens lekker sushi te maken en wie weet leren ze me nog wat nieuws!
En is soms best leuk en smakelijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:00 schreef borisz het volgende:
En de zender bestaat nu officieel een jaar.
Nou, dit programma ff nietquote:
Ja, ik kende m ook al ergens van. Wist niet meer dat ie dat deedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:15 schreef borisz het volgende:
Andy McDonald..... Zie zat doen bij Llink waar hij een kookprogramma had met vergeten groenten.
Nog niet. Komt ooit wel online als het goed is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:24 schreef Crientj het volgende:
Is die Sushi workshop ergens terug te kijken?
Ah oke, hoop tquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog niet. Komt ooit wel online als het goed is.
Komt dus gemonteerd online.quote:Kun je de workshop later nog terugkijken?
Op 30 september zullen de recepten voor de workshop online gezet worden. Daarmee kun je dus zelf aan de slag. Na afloop van de livestream zal het geheel worden opgenomen en gemonteerd, zodat de workshop ook nog op een later moment kan worden bekeken. Hoe de workshop dan wordt aangeboden, is nog niet bekend.
tosti ijzerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:52 schreef FigureBirdStars het volgende:
Iedere keer als ik Impress your friends kijk zie ik op de achtergrond een apparaat staan waarvan ik niet weet wat het is. Weet een van jullie het?
[ afbeelding ]
Zitten wel wat leuke gerechten tussen ja. Maar verder kan ik haar niet echt uitstaan. En ze moet overal een fokking bakje voor hebben om dingetjes in te doen..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:13 schreef FigureBirdStars het volgende:
Oh is dat het, ik hoopte op een of andere high-tech gadget waar ik nog nooit van gehoord had![]()
Leuk programma overigens.
Vreselijk ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:26 schreef Molleman het volgende:
[..]
Zitten wel wat leuke gerechten tussen ja. Maar verder kan ik haar niet echt uitstaan. En ze moet overal een fokking bakje voor hebben om dingetjes in te doen..
Is van At Home With Marieke. Ik heb uiteindelijk toch niet een hele set van de ruitjes gekocht, want dat leek me toch wat druk, maar Sophie Stitch via http://www.serviesshop.co(...)servies/nl/page/682/. Werkte primaquote:Op zondag 4 november 2012 19:52 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Uit de Makkelijke Maaltijd, wordt ook in het blauw gebruikt. Wie weet waar te krijgen?
Dat normale vrouwke van de makkelijke maaltijd die haar kop niet kan houden over kinderen liep alweer een tijd met een dikke buik rond. Dus die zal wel met zwangerschapsverlof zijn. Daarom is Bianca er nu om over kinderen te pratenquote:Op zondag 9 december 2012 11:32 schreef soapie het volgende:
Zozo is Bianca bevorderd tot de makkelijke maaltijd????
Heb al een tijd niet gekeken vandaar dat ik het gemist had....quote:Op zondag 9 december 2012 11:38 schreef Molleman het volgende:
[..]
Dat normale vrouwke van de makkelijke maaltijd die haar kop niet kan houden over kinderen liep alweer een tijd met een dikke buik rond. Dus die zal wel met zwangerschapsverlof zijn. Daarom is Bianca er nu om over kinderen te praten
Prins weg?quote:Op zondag 9 december 2012 11:38 schreef Molleman het volgende:
[..]
Dat normale vrouwke van de makkelijke maaltijd die haar kop niet kan houden over kinderen liep alweer een tijd met een dikke buik rond. Dus die zal wel met zwangerschapsverlof zijn. Daarom is Bianca er nu om over kinderen te praten
Nou, ik vind Bianca de makkelijke maaltijd helemaal niet slecht presenteren. Beter dan Prins eigenlijk. Ergerde mij eraan dat bij Prins bij elke zin die zij uitsprak haar eierstokken begonnen te rammelen. Uiteindelijk is het eten het belangrijkst. Bianca kan dat wat beter matigenquote:Op zondag 9 december 2012 12:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Prins weg?
En dan Bianca er voor terug
Mee eens, muv niet van tafel voor het bord leeg is. Dat vind ik dan weer onzin waarmee je obesitas in de hand werkt. Maar zogenaamd gezond eten verstoppen doe ik inderdaad niet aan.quote:Op zondag 9 december 2012 12:40 schreef Molleman het volgende:
[..]
Nou, ik vind Bianca de makkelijke maaltijd helemaal niet slecht presenteren. Beter dan Prins eigenlijk. Ergerde mij eraan dat bij Prins bij elke zin die zij uitsprak haar eierstokken begonnen te rammelen. Uiteindelijk is het eten het belangrijkst. Bianca kan dat wat beter matigen
Ben nog steeds van mening dat je kinderen het beste alles kunt leren eten door ze te laten eten wat de pot schaft. Niet zo miepen en niet van tafel af voor het bord leeg is. Zo heb ik het geleerd en ik eet nu alles. Mijn moeder was dus echt geen piratenbootjes aan het maken van aardappels, of vis aan het verstoppen zodat kinderen het niet in de gaten hebben dat ze het aan het eten zijn.
Nou, obesitas, weet niet of het daarmee een probleem wordt. Het ging dan vaak over boerenkoop of zuurkool ofzo, dat luste ik totaal niet. En het ging ook niet om overvolle borden maar over normale porties voor kinderen. Was eigenlijk meer om het "dat lust ik niet" tegen te gaanquote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mee eens, muv niet van tafel voor het bord leeg is. Dat vind ik dan weer onzin waarmee je obesitas in de hand werkt. Maar zogenaamd gezond eten verstoppen doe ik inderdaad niet aan.
De makkelijke maaltijd en grenzeloos irriteren koken, vind ik de mindere programma's. Ik kijk graag Rudolphs Bakery en de aangekochte programma's
Dat lust ik niet mag hier gewoon, alleen komt er dus niks anders op tafel of naderhand, dus ik hoor het maar zelden... En dan lust ze het dus echt niet, zoals witlof na tig verschillende bereidingswijzen en echt stug blijven proeven. Daar maak ik dan ook geen drama vanquote:Op zondag 9 december 2012 22:59 schreef Molleman het volgende:
[..]
Nou, obesitas, weet niet of het daarmee een probleem wordt. Het ging dan vaak over boerenkoop of zuurkool ofzo, dat luste ik totaal niet. En het ging ook niet om overvolle borden maar over normale porties voor kinderen. Was eigenlijk meer om het "dat lust ik niet" tegen te gaan
Inderdaad. Zal best een goede kok zijn, maar hij komt wel erg vaak.quote:
Elke keer als ik naar 24 Kichen zap heb ik het idee dat ik naar weer een herhaling zit te kijken. Wat 's ochtends wordt uitgezonden komt 's avonds weer. En een dag of twee later weer. En daarna weer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef KaheemSaid het volgende:
Het aanbod is wel wat karig momenteel of niet? Ik heb het idee dat 24 kitchen momenteel bestaat uit Jamie, Rudolf, de makkelijke maaltihd, grensloos koken en first aid. Ik mis ds variatie wat, no reservations vond ik bijvoorbeeld leuk.
Wat vinden jullie
Dat is al sinds het begin zo. Wordt minimaal 2 weken herhaaldquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:54 schreef Fratz het volgende:
[..]
Elke keer als ik naar 24 Kichen zap heb ik het idee dat ik naar weer een herhaling zit te kijken. Wat 's ochtends wordt uitgezonden komt 's avonds weer. En een dag of twee later weer. En daarna weer.
Ja dat weet ik, alleen in het begin is alles nieuw hè.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is al sinds het begin zo. Wordt minimaal 2 weken herhaald
zag vanmiddag een oudejaarsaflevering waarbij ze Rudolph helpt en ze durfde niks te zeggen. Alleen 'ja' als Rudolph haar wat vroegquote:Op zondag 30 december 2012 18:16 schreef RandomMoron het volgende:
Verstip Bianca valt idd erg mee in de makkelijke maaltijd!!
inderdaad. Vind dat science gedoe zo niet boeiend. Vreselijke kerel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:34 schreef sjeppert het volgende:
jammer dat die belg met z'n klassiekers niet meer komt
Science gedoe?quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
inderdaad. Vind dat science gedoe zo niet boeiend. Vreselijke kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |