Is van At Home With Marieke. Ik heb uiteindelijk toch niet een hele set van de ruitjes gekocht, want dat leek me toch wat druk, maar Sophie Stitch via http://www.serviesshop.co(...)servies/nl/page/682/. Werkte primaquote:Op zondag 4 november 2012 19:52 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Uit de Makkelijke Maaltijd, wordt ook in het blauw gebruikt. Wie weet waar te krijgen?
Dat normale vrouwke van de makkelijke maaltijd die haar kop niet kan houden over kinderen liep alweer een tijd met een dikke buik rond. Dus die zal wel met zwangerschapsverlof zijn. Daarom is Bianca er nu om over kinderen te pratenquote:Op zondag 9 december 2012 11:32 schreef soapie het volgende:
Zozo is Bianca bevorderd tot de makkelijke maaltijd????
Heb al een tijd niet gekeken vandaar dat ik het gemist had....quote:Op zondag 9 december 2012 11:38 schreef Molleman het volgende:
[..]
Dat normale vrouwke van de makkelijke maaltijd die haar kop niet kan houden over kinderen liep alweer een tijd met een dikke buik rond. Dus die zal wel met zwangerschapsverlof zijn. Daarom is Bianca er nu om over kinderen te praten
Prins weg?quote:Op zondag 9 december 2012 11:38 schreef Molleman het volgende:
[..]
Dat normale vrouwke van de makkelijke maaltijd die haar kop niet kan houden over kinderen liep alweer een tijd met een dikke buik rond. Dus die zal wel met zwangerschapsverlof zijn. Daarom is Bianca er nu om over kinderen te praten
Nou, ik vind Bianca de makkelijke maaltijd helemaal niet slecht presenteren. Beter dan Prins eigenlijk. Ergerde mij eraan dat bij Prins bij elke zin die zij uitsprak haar eierstokken begonnen te rammelen. Uiteindelijk is het eten het belangrijkst. Bianca kan dat wat beter matigenquote:Op zondag 9 december 2012 12:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Prins weg?
En dan Bianca er voor terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |