quote:Op zondag 2 september 2012 14:07 schreef RacerDKB het volgende:
Het is zelfs zo erg dat ik een USB-stick vol met afleveringen heb en dus kan kijken wat ik wil, wanneer ik wil
quote:Op maandag 3 september 2012 11:22 schreef Evy_ het volgende:
Zeer benieuwd naar de nieuwe programma's. Ik vind het heerlijk om die zender op zondag aan te zetten op de achtergrond. Heeft iemand van jullie al eens recepten van de makkelijke maaltijd gemaakt?
Ah, njam.tvquote:Op woensdag 5 september 2012 11:50 schreef Molleman het volgende:
http://njam.tv/recepten/vlaamse-stoverij-de-klassieker
Verschillende programma's die 24 kitchen van Njam ingekocht heeft. Van Peter Goossens iig en die barbecue gozer.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, njam.tv![]()
Bedankt voor de opheldering
Was meer dat ik nooit verstond wat Peter nou zeiquote:Op woensdag 5 september 2012 13:17 schreef Molleman het volgende:
[..]
Verschillende programma's die 24 kitchen van Njam ingekocht heeft. Van Peter Goossens iig en die barbecue gozer.
Aaaah, dat was het probleemquote:Op woensdag 5 september 2012 13:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Was meer dat ik nooit verstond wat Peter nou zeiVage naam ook.
Ik heb het even overwogen, maar denk het niet. En er zullen vast schermen hangen. Maar dan kun je net zo goed tv kijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 13:28 schreef RacerDKB het volgende:
Overigens, gaan er hier mensen naar 24Kitchen Live on Stage? Mij lijkt het wel geinig alleen ik heb wel het idee dat als je de goedkoopste kaarten neemt, je toch geen klote kan zien van het podium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |