Ik vind die tietschuddende dame van pickwick veel vervelenderquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik kan het soort Indiaanse zinnetje van 'The Taste Of Life' net zo vals meezingen. Doe ik nu iedere keer.
Erremoejeehooee eheehee
zij mag me best een ontbijtje op bed brengenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:30 schreef therealboss het volgende:
die prins van den bergh is zo`n nepperd
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef LieLie het volgende:
Bill Granger is een beetje TE blij.. Echt, ik kan die grijns bijna niet meer zien
Ja en dan zo'n schele blik, keihard langs de camera af....quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef LieLie het volgende:
Bill Granger is een beetje TE blij.. Echt, ik kan die grijns bijna niet meer zien
Wanneer is de app beschikbaar voor Android?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iemand trouwens de 24kitchen app? Je kunt nu recepten opslaan... Handig!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:43 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wanneer is de app beschikbaar voor Android?
De Android-versie van de mobiele applicatie is in ontwikkeling, en zou op zeer korte termijn beschikbaar moeten zijn in de Android Market.
?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:37 schreef Dragonberry het volgende:
de optie om recepten op te slaan moet je kopen
Ik heb hem op de Iphonequote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:41 schreef borisz het volgende:
[..]
?
Ik heb gewoon een account en kan recepten gewoon onder favorieten zetten...
Oh wacht de app... Geen appel hier
Word sowieso al gek van dat eenoogmonsterquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:30 schreef Dragonberry het volgende:
trouwens.. ik wordt echt gek van Bianca en die chinese noedel soep!
dit is toch een reeks?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik was jullie kwijt! Waarom is dit geen reeks?
niet gekoppeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |