Inderdaad.. wel vind ik het heel grappig hoe hij 'zout' zegtquote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Die barbecuegozer vind ik echt niet te verstaan. Die slikt het merendeel van z'n woorden in.
szuitquote:Op woensdag 5 september 2012 17:44 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Inderdaad.. wel vind ik het heel grappig hoe hij 'zout' zegt
Ik vind het bbq programma wel aardig (mooie tuin trouwens!quote:Op woensdag 5 september 2012 19:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Die BBQ Belg is vind ik prima te verstaan, maar het programma zelf vind ik niks aan.
Die is leuk!!!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:25 schreef HerrPiet het volgende:
Je kan jezelf beetje trainen in het verstaan van Vlaams-Nederlands. Kijk maar eens "Dagelijkse Kost" om 18:15 volgens mij komt dat op Canvas of op één. Dat is programma van Jeroen Meus. Dit praat zeer duidelijk.
quote:
Rudolph zei op televisie dat ze het nasynchroniseren en dat ze nu echte programma's in het Duits gaan opnemen...quote:Op donderdag 6 september 2012 20:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Weinig Nederlanders die kunnen zeggen dat ze in Portugal op TV komen, zij kan het wel.
![]()
Zouden ze dat ondertitelen of nasynchroniseren?
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:44 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Inderdaad.. wel vind ik het heel grappig hoe hij 'zout' zegt
szoot ... ja ...quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 19:37 schreef markmarkmark het volgende:
"een dunschiller is het ideale verjaardagscadeau, kost minder dan een tientje"
We zullen hem eens dunschillen .... kijken wat er tevoorschijn komt !quote:Op maandag 10 september 2012 19:37 schreef markmarkmark het volgende:
die Aziatische kok vind ik irritant.
"een dunschiller is het ideale verjaardagscadeau, kost minder dan een tientje"
Ik twijfel nog, maar misschien ga ik er ook wel heen. Hoe duur zijn de kaarten?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:20 schreef T-Force het volgende:
Ik heb kaarten voor 24kitchen live. Ben benieuwd wat dat precies in gaat houden!
Top dat ik dit lees:Dquote:Op zondag 30 september 2012 12:09 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wie gaan er zodadelijk ook mee doen met de sushi workshop?goede redenen weer eens lekker sushi te maken en wie weet leren ze me nog wat nieuws!
En is soms best leuk en smakelijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:00 schreef borisz het volgende:
En de zender bestaat nu officieel een jaar.
Nou, dit programma ff nietquote:
Ja, ik kende m ook al ergens van. Wist niet meer dat ie dat deedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:15 schreef borisz het volgende:
Andy McDonald..... Zie zat doen bij Llink waar hij een kookprogramma had met vergeten groenten.
Nog niet. Komt ooit wel online als het goed is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:24 schreef Crientj het volgende:
Is die Sushi workshop ergens terug te kijken?
Ah oke, hoop tquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog niet. Komt ooit wel online als het goed is.
Komt dus gemonteerd online.quote:Kun je de workshop later nog terugkijken?
Op 30 september zullen de recepten voor de workshop online gezet worden. Daarmee kun je dus zelf aan de slag. Na afloop van de livestream zal het geheel worden opgenomen en gemonteerd, zodat de workshop ook nog op een later moment kan worden bekeken. Hoe de workshop dan wordt aangeboden, is nog niet bekend.
tosti ijzerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:52 schreef FigureBirdStars het volgende:
Iedere keer als ik Impress your friends kijk zie ik op de achtergrond een apparaat staan waarvan ik niet weet wat het is. Weet een van jullie het?
[ afbeelding ]
Zitten wel wat leuke gerechten tussen ja. Maar verder kan ik haar niet echt uitstaan. En ze moet overal een fokking bakje voor hebben om dingetjes in te doen..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:13 schreef FigureBirdStars het volgende:
Oh is dat het, ik hoopte op een of andere high-tech gadget waar ik nog nooit van gehoord had![]()
Leuk programma overigens.
Vreselijk ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:26 schreef Molleman het volgende:
[..]
Zitten wel wat leuke gerechten tussen ja. Maar verder kan ik haar niet echt uitstaan. En ze moet overal een fokking bakje voor hebben om dingetjes in te doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |