Vind die pizzabakker wel leuk om te kijken.quote:
Die barbecuegozer vind ik echt niet te verstaan. Die slikt het merendeel van z'n woorden in.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:17 schreef Molleman het volgende:
[..]
Verschillende programma's die 24 kitchen van Njam ingekocht heeft. Van Peter Goossens iig en die barbecue gozer.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef soapie het volgende:
[..]
Vind die pizzabakker wel leuk om te kijken.
Die toetjes man is net Jambers. Vervelend mannetje.
Inderdaad.. wel vind ik het heel grappig hoe hij 'zout' zegtquote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Die barbecuegozer vind ik echt niet te verstaan. Die slikt het merendeel van z'n woorden in.
szuitquote:Op woensdag 5 september 2012 17:44 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Inderdaad.. wel vind ik het heel grappig hoe hij 'zout' zegt
Ik vind het bbq programma wel aardig (mooie tuin trouwens!quote:Op woensdag 5 september 2012 19:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Die BBQ Belg is vind ik prima te verstaan, maar het programma zelf vind ik niks aan.
Die is leuk!!!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:25 schreef HerrPiet het volgende:
Je kan jezelf beetje trainen in het verstaan van Vlaams-Nederlands. Kijk maar eens "Dagelijkse Kost" om 18:15 volgens mij komt dat op Canvas of op één. Dat is programma van Jeroen Meus. Dit praat zeer duidelijk.
quote:
Rudolph zei op televisie dat ze het nasynchroniseren en dat ze nu echte programma's in het Duits gaan opnemen...quote:Op donderdag 6 september 2012 20:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Weinig Nederlanders die kunnen zeggen dat ze in Portugal op TV komen, zij kan het wel.
![]()
Zouden ze dat ondertitelen of nasynchroniseren?
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:44 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Inderdaad.. wel vind ik het heel grappig hoe hij 'zout' zegt
szoot ... ja ...quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 19:37 schreef markmarkmark het volgende:
"een dunschiller is het ideale verjaardagscadeau, kost minder dan een tientje"
We zullen hem eens dunschillen .... kijken wat er tevoorschijn komt !quote:Op maandag 10 september 2012 19:37 schreef markmarkmark het volgende:
die Aziatische kok vind ik irritant.
"een dunschiller is het ideale verjaardagscadeau, kost minder dan een tientje"
Ik twijfel nog, maar misschien ga ik er ook wel heen. Hoe duur zijn de kaarten?quote:Op donderdag 13 september 2012 22:20 schreef T-Force het volgende:
Ik heb kaarten voor 24kitchen live. Ben benieuwd wat dat precies in gaat houden!
Top dat ik dit lees:Dquote:Op zondag 30 september 2012 12:09 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wie gaan er zodadelijk ook mee doen met de sushi workshop?goede redenen weer eens lekker sushi te maken en wie weet leren ze me nog wat nieuws!
En is soms best leuk en smakelijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:00 schreef borisz het volgende:
En de zender bestaat nu officieel een jaar.
Nou, dit programma ff nietquote:
Ja, ik kende m ook al ergens van. Wist niet meer dat ie dat deedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:15 schreef borisz het volgende:
Andy McDonald..... Zie zat doen bij Llink waar hij een kookprogramma had met vergeten groenten.
Nog niet. Komt ooit wel online als het goed is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:24 schreef Crientj het volgende:
Is die Sushi workshop ergens terug te kijken?
Ah oke, hoop tquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog niet. Komt ooit wel online als het goed is.
Komt dus gemonteerd online.quote:Kun je de workshop later nog terugkijken?
Op 30 september zullen de recepten voor de workshop online gezet worden. Daarmee kun je dus zelf aan de slag. Na afloop van de livestream zal het geheel worden opgenomen en gemonteerd, zodat de workshop ook nog op een later moment kan worden bekeken. Hoe de workshop dan wordt aangeboden, is nog niet bekend.
tosti ijzerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:52 schreef FigureBirdStars het volgende:
Iedere keer als ik Impress your friends kijk zie ik op de achtergrond een apparaat staan waarvan ik niet weet wat het is. Weet een van jullie het?
[ afbeelding ]
Zitten wel wat leuke gerechten tussen ja. Maar verder kan ik haar niet echt uitstaan. En ze moet overal een fokking bakje voor hebben om dingetjes in te doen..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:13 schreef FigureBirdStars het volgende:
Oh is dat het, ik hoopte op een of andere high-tech gadget waar ik nog nooit van gehoord had![]()
Leuk programma overigens.
Vreselijk ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:26 schreef Molleman het volgende:
[..]
Zitten wel wat leuke gerechten tussen ja. Maar verder kan ik haar niet echt uitstaan. En ze moet overal een fokking bakje voor hebben om dingetjes in te doen..
Is van At Home With Marieke. Ik heb uiteindelijk toch niet een hele set van de ruitjes gekocht, want dat leek me toch wat druk, maar Sophie Stitch via http://www.serviesshop.co(...)servies/nl/page/682/. Werkte primaquote:Op zondag 4 november 2012 19:52 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Uit de Makkelijke Maaltijd, wordt ook in het blauw gebruikt. Wie weet waar te krijgen?
Dat normale vrouwke van de makkelijke maaltijd die haar kop niet kan houden over kinderen liep alweer een tijd met een dikke buik rond. Dus die zal wel met zwangerschapsverlof zijn. Daarom is Bianca er nu om over kinderen te pratenquote:Op zondag 9 december 2012 11:32 schreef soapie het volgende:
Zozo is Bianca bevorderd tot de makkelijke maaltijd????
Heb al een tijd niet gekeken vandaar dat ik het gemist had....quote:Op zondag 9 december 2012 11:38 schreef Molleman het volgende:
[..]
Dat normale vrouwke van de makkelijke maaltijd die haar kop niet kan houden over kinderen liep alweer een tijd met een dikke buik rond. Dus die zal wel met zwangerschapsverlof zijn. Daarom is Bianca er nu om over kinderen te praten
Prins weg?quote:Op zondag 9 december 2012 11:38 schreef Molleman het volgende:
[..]
Dat normale vrouwke van de makkelijke maaltijd die haar kop niet kan houden over kinderen liep alweer een tijd met een dikke buik rond. Dus die zal wel met zwangerschapsverlof zijn. Daarom is Bianca er nu om over kinderen te praten
Nou, ik vind Bianca de makkelijke maaltijd helemaal niet slecht presenteren. Beter dan Prins eigenlijk. Ergerde mij eraan dat bij Prins bij elke zin die zij uitsprak haar eierstokken begonnen te rammelen. Uiteindelijk is het eten het belangrijkst. Bianca kan dat wat beter matigenquote:Op zondag 9 december 2012 12:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Prins weg?
En dan Bianca er voor terug
Mee eens, muv niet van tafel voor het bord leeg is. Dat vind ik dan weer onzin waarmee je obesitas in de hand werkt. Maar zogenaamd gezond eten verstoppen doe ik inderdaad niet aan.quote:Op zondag 9 december 2012 12:40 schreef Molleman het volgende:
[..]
Nou, ik vind Bianca de makkelijke maaltijd helemaal niet slecht presenteren. Beter dan Prins eigenlijk. Ergerde mij eraan dat bij Prins bij elke zin die zij uitsprak haar eierstokken begonnen te rammelen. Uiteindelijk is het eten het belangrijkst. Bianca kan dat wat beter matigen
Ben nog steeds van mening dat je kinderen het beste alles kunt leren eten door ze te laten eten wat de pot schaft. Niet zo miepen en niet van tafel af voor het bord leeg is. Zo heb ik het geleerd en ik eet nu alles. Mijn moeder was dus echt geen piratenbootjes aan het maken van aardappels, of vis aan het verstoppen zodat kinderen het niet in de gaten hebben dat ze het aan het eten zijn.
Nou, obesitas, weet niet of het daarmee een probleem wordt. Het ging dan vaak over boerenkoop of zuurkool ofzo, dat luste ik totaal niet. En het ging ook niet om overvolle borden maar over normale porties voor kinderen. Was eigenlijk meer om het "dat lust ik niet" tegen te gaanquote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mee eens, muv niet van tafel voor het bord leeg is. Dat vind ik dan weer onzin waarmee je obesitas in de hand werkt. Maar zogenaamd gezond eten verstoppen doe ik inderdaad niet aan.
De makkelijke maaltijd en grenzeloos irriteren koken, vind ik de mindere programma's. Ik kijk graag Rudolphs Bakery en de aangekochte programma's
Dat lust ik niet mag hier gewoon, alleen komt er dus niks anders op tafel of naderhand, dus ik hoor het maar zelden... En dan lust ze het dus echt niet, zoals witlof na tig verschillende bereidingswijzen en echt stug blijven proeven. Daar maak ik dan ook geen drama vanquote:Op zondag 9 december 2012 22:59 schreef Molleman het volgende:
[..]
Nou, obesitas, weet niet of het daarmee een probleem wordt. Het ging dan vaak over boerenkoop of zuurkool ofzo, dat luste ik totaal niet. En het ging ook niet om overvolle borden maar over normale porties voor kinderen. Was eigenlijk meer om het "dat lust ik niet" tegen te gaan
Inderdaad. Zal best een goede kok zijn, maar hij komt wel erg vaak.quote:
Elke keer als ik naar 24 Kichen zap heb ik het idee dat ik naar weer een herhaling zit te kijken. Wat 's ochtends wordt uitgezonden komt 's avonds weer. En een dag of twee later weer. En daarna weer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef KaheemSaid het volgende:
Het aanbod is wel wat karig momenteel of niet? Ik heb het idee dat 24 kitchen momenteel bestaat uit Jamie, Rudolf, de makkelijke maaltihd, grensloos koken en first aid. Ik mis ds variatie wat, no reservations vond ik bijvoorbeeld leuk.
Wat vinden jullie
Dat is al sinds het begin zo. Wordt minimaal 2 weken herhaaldquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:54 schreef Fratz het volgende:
[..]
Elke keer als ik naar 24 Kichen zap heb ik het idee dat ik naar weer een herhaling zit te kijken. Wat 's ochtends wordt uitgezonden komt 's avonds weer. En een dag of twee later weer. En daarna weer.
Ja dat weet ik, alleen in het begin is alles nieuw hè.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is al sinds het begin zo. Wordt minimaal 2 weken herhaald
zag vanmiddag een oudejaarsaflevering waarbij ze Rudolph helpt en ze durfde niks te zeggen. Alleen 'ja' als Rudolph haar wat vroegquote:Op zondag 30 december 2012 18:16 schreef RandomMoron het volgende:
Verstip Bianca valt idd erg mee in de makkelijke maaltijd!!
inderdaad. Vind dat science gedoe zo niet boeiend. Vreselijke kerel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:34 schreef sjeppert het volgende:
jammer dat die belg met z'n klassiekers niet meer komt
Science gedoe?quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
inderdaad. Vind dat science gedoe zo niet boeiend. Vreselijke kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |