Mee eens, muv niet van tafel voor het bord leeg is. Dat vind ik dan weer onzin waarmee je obesitas in de hand werkt. Maar zogenaamd gezond eten verstoppen doe ik inderdaad niet aan.quote:Op zondag 9 december 2012 12:40 schreef Molleman het volgende:
[..]
Nou, ik vind Bianca de makkelijke maaltijd helemaal niet slecht presenteren. Beter dan Prins eigenlijk. Ergerde mij eraan dat bij Prins bij elke zin die zij uitsprak haar eierstokken begonnen te rammelen. Uiteindelijk is het eten het belangrijkst. Bianca kan dat wat beter matigen
Ben nog steeds van mening dat je kinderen het beste alles kunt leren eten door ze te laten eten wat de pot schaft. Niet zo miepen en niet van tafel af voor het bord leeg is. Zo heb ik het geleerd en ik eet nu alles. Mijn moeder was dus echt geen piratenbootjes aan het maken van aardappels, of vis aan het verstoppen zodat kinderen het niet in de gaten hebben dat ze het aan het eten zijn.
Nou, obesitas, weet niet of het daarmee een probleem wordt. Het ging dan vaak over boerenkoop of zuurkool ofzo, dat luste ik totaal niet. En het ging ook niet om overvolle borden maar over normale porties voor kinderen. Was eigenlijk meer om het "dat lust ik niet" tegen te gaanquote:Op zondag 9 december 2012 20:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mee eens, muv niet van tafel voor het bord leeg is. Dat vind ik dan weer onzin waarmee je obesitas in de hand werkt. Maar zogenaamd gezond eten verstoppen doe ik inderdaad niet aan.
De makkelijke maaltijd en grenzeloos irriteren koken, vind ik de mindere programma's. Ik kijk graag Rudolphs Bakery en de aangekochte programma's
Dat lust ik niet mag hier gewoon, alleen komt er dus niks anders op tafel of naderhand, dus ik hoor het maar zelden... En dan lust ze het dus echt niet, zoals witlof na tig verschillende bereidingswijzen en echt stug blijven proeven. Daar maak ik dan ook geen drama vanquote:Op zondag 9 december 2012 22:59 schreef Molleman het volgende:
[..]
Nou, obesitas, weet niet of het daarmee een probleem wordt. Het ging dan vaak over boerenkoop of zuurkool ofzo, dat luste ik totaal niet. En het ging ook niet om overvolle borden maar over normale porties voor kinderen. Was eigenlijk meer om het "dat lust ik niet" tegen te gaan
Inderdaad. Zal best een goede kok zijn, maar hij komt wel erg vaak.quote:
Elke keer als ik naar 24 Kichen zap heb ik het idee dat ik naar weer een herhaling zit te kijken. Wat 's ochtends wordt uitgezonden komt 's avonds weer. En een dag of twee later weer. En daarna weer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef KaheemSaid het volgende:
Het aanbod is wel wat karig momenteel of niet? Ik heb het idee dat 24 kitchen momenteel bestaat uit Jamie, Rudolf, de makkelijke maaltihd, grensloos koken en first aid. Ik mis ds variatie wat, no reservations vond ik bijvoorbeeld leuk.
Wat vinden jullie
Dat is al sinds het begin zo. Wordt minimaal 2 weken herhaaldquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:54 schreef Fratz het volgende:
[..]
Elke keer als ik naar 24 Kichen zap heb ik het idee dat ik naar weer een herhaling zit te kijken. Wat 's ochtends wordt uitgezonden komt 's avonds weer. En een dag of twee later weer. En daarna weer.
Ja dat weet ik, alleen in het begin is alles nieuw hè.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is al sinds het begin zo. Wordt minimaal 2 weken herhaald
zag vanmiddag een oudejaarsaflevering waarbij ze Rudolph helpt en ze durfde niks te zeggen. Alleen 'ja' als Rudolph haar wat vroegquote:Op zondag 30 december 2012 18:16 schreef RandomMoron het volgende:
Verstip Bianca valt idd erg mee in de makkelijke maaltijd!!
inderdaad. Vind dat science gedoe zo niet boeiend. Vreselijke kerel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:34 schreef sjeppert het volgende:
jammer dat die belg met z'n klassiekers niet meer komt
Science gedoe?quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
inderdaad. Vind dat science gedoe zo niet boeiend. Vreselijke kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |