Zeker, eindelijk een beetje het "Libelle-gedoe" voorbijquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:52 schreef Paul-89 het volgende:
Geweldige toevoeging die Peter Goossens.
Klote zeg. Ik moet zeggen, dat ik het niet meer zoveel kijk als in het begin, maar als er niets op is, mag ik toch graag even naar 24kitchen kijkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:55 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik mis het, had het nog toen ik Ziggo had, maar Telfort zend het (nog) niet uit
De man lijkt op mijn oude chefkokquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:52 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:23 schreef foodlover het volgende:
Van mij mogen ze die Italiaan van de buis halen, Roberta van de Makkelijke Maaltijd doet het veel beter.
Met het eerste gedeelte van je zin; eeeens! Ik ga zappen zodra ik die kerel zie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:23 schreef foodlover het volgende:
Van mij mogen ze die Italiaan van de buis halen, Roberta van de Makkelijke Maaltijd doet het veel beter.
Giovanni isquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Met het eerste gedeelte van je zin; eeeens! Ik ga zappen zodra ik die kerel zie.
Vreselijke kerel inderdaad, die mogen ze samen met die rode en d'r worteltjestaart afvoeren..quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Met het eerste gedeelte van je zin; eeeens! Ik ga zappen zodra ik die kerel zie.
Bianca livequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
24 Kitchen Live On Stage in de Heineken Music Hall op 13 oktober!
Alleen de promo alquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:52 schreef Paul-89 het volgende:
Ik kan ergens wel inzien waarom mensen hem wel charmant zouden kunnen vinden (dat italiaanse gelul bijvoorbeeld) maar nee, ik kan hem niet uitstaan en zap hem weg.quote:
Ik zag van de week een stukje van hem, was hij aan het koken met "la mamma" pfff niet om aan te gluren!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik kan ergens wel inzien waarom mensen hem wel charmant zouden kunnen vinden (dat italiaanse gelul bijvoorbeeld) maar nee, ik kan hem niet uitstaan en zap hem weg.
Ah jou valt dat ook al op dusquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:54 schreef franky_sl het volgende:
Jammer dat het deze week en vorige week allemaal herhalingen zijn van oa Rudolfs Bakery en de Makkelijke Maaltijd. Net als de grote zenders een soort zomerstop of zal het met het EK te maken hebben?
Aha dat verklaart hetquote:Op zondag 8 juli 2012 11:40 schreef borisz het volgende:
Volgens mij is het ook een zomerstop ja. In de nieuwsbrief kondigen ze voor september iig weer nieuw materiaal aan.
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het heerlijk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:11 schreef foodlover het volgende:
[..]
Ik zag van de week een stukje van hem, was hij aan het koken met "la mamma" pfff niet om aan te gluren!
Stuk leuker dan die mutsen van Grenzeloos Koken, mijn godquote:Op maandag 9 juli 2012 23:16 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind het heerlijk om naar te kijken.
Die Johnny (?) is ook een vervelende kwast. Als je op gaat letten hoe die praat....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:02 schreef Sylvana het volgende:
Wij hebben nu ook 24Kitchen en kijk nu voor het eerst. De makkelijke maaltijd met Rudolph van Veen. Die man is echt niet goed bij zijn hoofd met al dat geneuzel tegen zn eten. En hoe vaak hij het woord "gezellig" gebruikt, echt irritant gewoon. Kreeg gewoon de neiging om het geluid uit te zetten en alleen te kijken wat hij deed
Die heb ik nog niet gezien. Na "De makkelijke maaltijd" heb ik 2 minuten gezien van "Grenzeloos koken", maar die twee dames vond ik ook maar irritantquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:34 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die Johnny (?) is ook een vervelende kwast. Als je op gaat letten hoe die praat....![]()
![]()
Dat zijn ze ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Na "De makkelijke maaltijd" heb ik 2 minuten gezien van "Grenzeloos koken", maar die twee dames vond ik ook maar irritant
Zovele mensen, zovele smaken, ik vind die Belg juist weer verschrikkelijk (en overdreven)quote:Op zaterdag 14 juli 2012 06:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook.
Het enige wat leuk is, is die Belg. (Goosens om 21uur)
Hoezo is die belg overdreven?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 07:56 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Zovele mensen, zovele smaken, ik vind die Belg juist weer verschrikkelijk (en overdreven)
Rudolf kan idd ook overdreven doen, maar op de een of andere manier kan ik dit van hem wel hebben. Je zult hem iig nooit met een slechte bui zien, ook niet als iets mislukt of hij zijn handen verbrandt![]()
(een keer gezien!)
Haterquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:50 schreef Ringo het volgende:
Kan die Rudolf niet eens op zijn vingers getikt worden? Met zijn eeuwige geouwetantebep. Houd gewoon een keer je mond als je kookt. Dat lult maar door, lult maar door..
Heb ik het toch goed gehoord!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:18 schreef Just_a_visitor het volgende:
De promo van vriend Johnny is aangepast. Voorheen zei hij iets in de trant van: "als er iemand is die jullie wil meenemen naar Frankrijk, et moi" wat opmerkelijk is voor iemand die er geruime tijd gewerkt heeft..... nu is er "c'est moi" ingemonteerd. Volgende grote project voor hem: Het correct toepassen van de Nederlandse uitdrukkingen.
Het is ook niet zo super ingemonteerdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:18 schreef Just_a_visitor het volgende:
De promo van vriend Johnny is aangepast. Voorheen zei hij iets in de trant van: "als er iemand is die jullie wil meenemen naar Frankrijk, et moi" wat opmerkelijk is voor iemand die er geruime tijd gewerkt heeft..... nu is er "c'est moi" ingemonteerd. Volgende grote project voor hem: Het correct toepassen van de Nederlandse uitdrukkingen.
Door jou ging ik er op letten en volgens mij mist hij echt een kootjequote:Op woensdag 18 juli 2012 11:12 schreef soapie het volgende:
Ik moet steeds kijken naar die linkerhand van die Belg, mist hij nou een vingerkootje of is die vinger zo krom, ik kom er niet achter......
Lekker boeiend, maar het valt me steeds op.....
Nee, de enige die dat mochten waren Two Fat Ladiesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:23 schreef Inu het volgende:
Ben ik de enige die het echt onsmakelijk vindt dat die twee meiden (en dan vooral die blonde) met dikke ringen om vanalles met haar handen doet? Lekker gehakt mengen en kneden met al je ringen om
Smakelijk was het niet, maar wel heel erg grappigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:39 schreef Inu het volgende:
Oh ja, en die hadden dan ook altijd van die gore lange gelakte nagels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |