SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
Het officiele GAM SC anthem voor de rest van de week:
Mascotte van de GAM SC:
Is het al vrijdag?
http://www.ishetalvrijdag.nl/
Epic paardengame:
http://megaswf.com/simple_serve/60230/
quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:42 schreef SocialDisorder het volgende:
warme bedjes
warme bedjes met SD er in![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:42 schreef SocialDisorder het volgende:
warme bedjes
warme bedjes met SF er in![]()
![]()
Ik heb liever een wat andere persoon in mijn warme bedje, maar die huppelt ergens aan de andere kant van de wereld rond in zijn t-shirtquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:42 schreef SocialDisorder het volgende:
warme bedjes
warme bedjes met SB er in![]()
![]()
Nice!quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:42 schreef Rossdale het volgende:
Hoppaaaa zojuist skyrim op de kop getikt voor ¤ 22,50
Dat probleem heb ik ook, zeker als het donker en/of koud buiten is. Eigenlijk heb je een winterrooster nodig...quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Nadeel van een heerlijk bedje, ik wil er nooit uit 's ochtends
Klinkt bekendquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook, zeker als het donker en/of koud buiten is. Eigenlijk heb je een winterrooster nodig...
Agreequote:Op donderdag 2 februari 2012 09:51 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook, zeker als het donker en/of koud buiten is. Eigenlijk heb je een winterrooster nodig...
quote:
Ik kan er de laatste dagen bijna niet uitkomen... maar dat komt omdat ik m'n ribben zwaar gekneusd heb vorige week met snowboarden /zucht... wat is dat klote.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Kijk ff bij SB haar FBquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Wie is Jeroen T. op de Facebooks?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb SB ook niet volgens mij -_-''
Bedenk dat hoe lang deze persoon isquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:08 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb SB ook niet volgens mij -_-''
Komt omdat je mensen schuw benquote:
Beh sterktequote:Op donderdag 2 februari 2012 10:06 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik kan er de laatste dagen bijna niet uitkomen... maar dat komt omdat ik m'n ribben zwaar gekneusd heb vorige week met snowboarden /zucht... wat is dat klote.
Hallo nieuweling, wie bent u?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:06 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik kan er de laatste dagen bijna niet uitkomen... maar dat komt omdat ik m'n ribben zwaar gekneusd heb vorige week met snowboarden /zucht... wat is dat klote.
Ik weet niet hoe al die mensen hetenquote:
Hoe lang is een Chinees toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bedenk dat hoe lang deze persoon is
Ik heb geen facebookquote:
Jou heb ik welquote:
Onze SD niet op FB kennenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe al die mensen heten
Internets
[..]
Hoe lang is een Chinees toch?
Ik snap er niks meer van
Geen idee, maar ik zie het niet als verrijking van mijn leven of zo. Of beter gezegd, ik zie het nut geheel niet. Forever alonequote:
Zoek in je mail boxquote:
psies.quote:
Je heb een DM op FB.quote:
Na bakkie koffie #66 zag ik de foutquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zeg lees jij de chat eens goed terugJe DM klopt niet
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
Na bakkie koffie #66 zag ik de fout
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:04 schreef Poit het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)naar-android-40.html
jeuh!
Dat 2de was sowieso niet aan de ordequote:Op donderdag 2 februari 2012 06:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat was een "welnee en maak je niet zo druk"
Ook meteen uitgezetquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:01 schreef Poit het volgende:
Oh, ik ik vind die nieuwe quote manier er niet echt makkelijker op geworden..
Alweerquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:42 schreef Rossdale het volgende:
Hoppaaaa zojuist skyrim op de kop getikt voor ¤ 22,50
Hallo halloquote:
Kijk, dat noemen ze nou voorstellenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:16 schreef Altron het volgende:
[..]
Hallo hallo, sorry voor de late reactie... kreeg ineens een klant op bezoek..
Zal me even voorstellen , is wel zo netjes.
Zit al een tijd op fok en ben meestal te vinden in het wow/swtor forum gedeelte , maar het is wat minder druk op m'n werk nu.
Dus dan ga je het forum een beetje afpluizen en dan kom je ineens in de sc terecht
M'n echte naam is David en ben 27 jaar.
Ben verkoper bij een bandengroothandel , doe daar de import/export , wat planning en hier en daar wat financiën.
Daarnaast sport ik graag , zit op voetbal en speel in de 1ste klasse van de amateurs.
Kwa gamen :
Ben al vanaf de jongste jaren tussen de games opgegroeit dit doordat m'n oudere broer en neef altijd met games bezig waren en zelf ook games maakte voor de msx etc.
Ben zelf vele jaren toch wel een hardcore gamer geweest , dit is allemaal wat minder geworden doordat ik ben gaan samenwonen met m'n huidige vriendin.
Heb jarenlang op het hoogste niveau RtCW ( Return to Castle Wolfenstein) gespeeld.
Met als hoogte punt 2x de nation cup winnen met team Nederland.
Naast de vele sp_games speel ik al jaren mmo's , van everquest tot wow en nu dan weer swtor.
Als je voor de rest nog iets wil weten , vraag maar raak.
heb je zussen en zo ja; PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:16 schreef Altron het volgende:
[..]
Zit al een tijd op fok en ben meestal te vinden in het wow/swtor forum gedeelte , maar het is wat minder druk op m'n werk nu.
Dus dan ga je het forum een beetje afpluizen en dan kom je ineens in de sc terecht
Ben verkoper bij een bandengroothandel , doe daar de import/export , wat planning en hier en daar wat financiën.
Daarnaast sport ik graag , zit op voetbal en speel in de 1ste klasse van de amateurs.
Kwa gamen :
Ben al vanaf de jongste jaren tussen de games opgegroeit dit doordat m'n oudere broer en neef altijd met games bezig waren en zelf ook games maakte voor de msx etc.
Ben zelf vele jaren toch wel een hardcore gamer geweest , dit is allemaal wat minder geworden doordat ik ben gaan samenwonen met m'n huidige vriendin.
Heb jarenlang op het hoogste niveau RtCW ( Return to Castle Wolfenstein) gespeeld.
Naast de vele sp_games speel ik al jaren mmo's , van everquest tot wow en nu dan weer swtor.
Yep , heb er 5 zelfs....de horror.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
heb je zussen en zo ja; PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!
WELKOMquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:23 schreef Altron het volgende:
[..]
Yep , heb er 5 zelfs....de horror.
Tussen de 20 en 39 :<
lol en QFTquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
heb je zussen en zo ja; PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!
RtCWquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:16 schreef Altron het volgende:
[..]
Kwa gamen :
Foto's.... nu....quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:23 schreef Altron het volgende:
[..]
Yep , heb er 5 zelfs....de horror.
Tussen de 20 en 39 :<
WoWersquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:16 schreef Altron het volgende:
[..]
Kwa gamen :
Thanks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
RtCWWat een vette game was dat toendertijd
Met MMO's heb ik niet zo veel maar voor de rest klinkt het goed man
Wees welkom![]()
Graag voeten vegen bij de deur en pas op voor Poit, hij ziet er schattig uit maar kan vrij vals zijn en bijten.
Jas kan worden opgehangen in de hoek en bij gebruik van het toilet is een consumptie verplicht. Om u tegemoet te komen zal de eerste ronde aan de bar van het huis zijn. U heeft bij barman SpankmasterC de keuze uit een biertje met fristi of een tomatensap met tia maria.
Wij hopen dat u een prettig verblijf zult hebben in de GAM SC en wilt u bij vertrek graag even het gastenboek tekenen?
Met vriendelijke groeten,
Het management
Als ik thuis ben en ik kan een foto vinden , dan gooi ik hem hier effe neerquote:
Bier met fristi? Srsly?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:33 schreef Altron het volgende:
[..]
Thanks.
Hehe , heerlijke combi's.![]()
Doe dan maar een biertje met een fristi![]()
Gaat helemaal goed komen.
Sorry eendje ik heb het wat drukquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:36 schreef wc-eend het volgende:
Sharrrrrrrrrrrrrrrrr, wanneer gaan we uit?
ditquote:
en ditquote:
Ja zum kotsen...quote:
Nee.. Het gaat door elkaar.. Net als de andere comboquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:44 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja zum kotsen...
Maar ik moest kiezen :<
Die fristi mag iemand anders opdrinken.
quote:
quote:
quote:
C-C-C-C-C-COMBOBREAKERT!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:48 schreef Poit het volgende:
En deze!
Ik weet wat ik heel veel vrouwen met Valentijn ga geven:
[ afbeelding ]
Gadver...quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee.. Het gaat door elkaar.. Net als de andere combo
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:48 schreef Poit het volgende:
En deze!
[ afbeelding ]
Nick doe dit bij space, dan mag je een leeg chanel of vuitton tasje van mij lenen, wel grote kans dat je daarna vermoord wordtquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:48 schreef Poit het volgende:
En deze!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nick doe dit bij space, dan mag je een leeg chanel of vuitton tasje van mij lenen, wel grote kans dat je daarna vermoord wordt
You know you want it!quote:
Ik zeg : DOENquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nick doe dit bij space, dan mag je een leeg chanel of vuitton tasje van mij lenen, wel grote kans dat je daarna vermoord wordt
Ze word het hele jaar door verwendquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja doeiJe vind het echt wel leuk als je verwend wordt en cadeautjes krijgt
Dan nog zou het ze het niet weigeren omdat het opeens Valentijnsdag is, geloof er geen moer vanquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze word het hele jaar door verwend
Jij jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gisteren nog gezegd dat we niks doen voor valentijn.
Je hebt net nog je a-englands gehad!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gisteren nog gezegd dat we niks doen voor valentijn.
En wat dacht je van die faal order van gisterquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hebt net nog je a-englands gehad!
Die heeft ze toch zelf betaald? Ga me serieus niet zeggen dat jij dat ook betaald hebtquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat dacht je van die faal order van gister
Dat krijg je terug slomequote:Op donderdag 2 februari 2012 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat dacht je van die faal order van gister
En dan serieus opperen om niets aan valentijn te doen?quote:
Whut ik heb het grootste deel gewoon zelf betaald hurrquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En dan serieus opperen om niets aan valentijn te doen?volgens mij moet je Nick juist in de watten leggen mevrouwtje!
Valentijnsdagquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan nog zou het ze het niet weigeren omdat het opeens Valentijnsdag is, geloof er geen moer van
En dat ze het hele jaar door verwend word klopt ook wel hoor, daar zei ik niets over
Dit dus !quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En dan serieus opperen om niets aan valentijn te doen?volgens mij moet je Nick juist in de watten leggen mevrouwtje!
Er komen er nog genoeg uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Whut ik heb het grootste deel gewoon zelf betaald hurr
En hij vindt nooit iets leuk en games heeft ie toch al
Dit, gelukkig doen wij daar nooit aan mee. Ik ben zo blij met mijn vriendin, heeft een hekel aan zowel valentijnsdag, als winkelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit, gelukkig doen wij daar nooit aan mee. Ik ben zo blij met mijn vriendin, heeft een hekel aan zowel valentijnsdag, als winkelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Dan kan ze romantisch de download voor je aanzettenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit dus !
[..]
Er komen er nog genoeg uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan kan ze romantisch de download voor je aanzettenDat lukt er iig wel voortaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Maar nu naakt!!quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik eis een liposuctie en borstvergroting voordat dat gebeurt
Dan floept het vet aan de bovenkant en onderkant eruitquote:
buikvet naar boven. Net tetten. Niet zo zeuren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan floept het vet aan de bovenkant en onderkant eruit
Tevens wil ik ook een bovenbeen lipo
De onderkant strakker trekken dan de bovenkant. Dan floept al het vet langs boven en is het net of je wel tetten hebtquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan floept het vet aan de bovenkant en onderkant eruit
Tevens wil ik ook een bovenbeen lipo
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:05 schreef SocialDisorder het volgende:
op zich vind ik niets mis met Valentijnsdag, maar ik vind het belachelijk dat de commercie die eromheen hangt zo ontzettend erg z'n best doet om iedereen maar te overtuigen dat als je niet iets voor je geliefde koopt, je niet echt van hem/haar houdt. Fuck dat. Mijn instinctieve reactie is dan om expres op Valentijnsdag NIETS te doen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:07 schreef Poit het volgende:
[..]
buikvet naar boven. Net tetten. Niet zo zeuren.
Jewait BRADDAH!quote:
Geeft niet, komt wel goedquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry eendje ik heb het wat drukDit weekend zit sowieso al (te) vol
ik zal eens kijken of ik volgend weekend tijd voor je kan maken
KORN!quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Times are looking grim these days,
holding on to everything,
it's hard to draw the liiiiineaaaaanddddd,
I'm hiding in this empty space,
tortured by my memories,
of what I left behiiiiiiiinnnnddddd.....
WHIIII WHOOOOOOOO
BWOB BWOB BWOB BWOB
SHUT THE FUUUUCKK UP GEEET UP!!!
BWOB BWOB BWOB
BWOB BWOB BWOB
Gezellig middagje op kantoor
Was een mooi feestje in Paradiso laatstquote:
Talpaquote:
FOKquote:
Moeten jullie niet gewoon werken ofzo?quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Times are looking grim these days,
holding on to everything,
it's hard to draw the liiiiineaaaaanddddd,
I'm hiding in this empty space,
tortured by my memories,
of what I left behiiiiiiiinnnnddddd.....
WHIIII WHOOOOOOOO
BWOB BWOB BWOB BWOB
BWOB BWOB BWOB
BWOB BWOB BWOB
Gezellig middagje op kantoor
Zeker wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moeten jullie niet gewoon werken ofzo?
100 miljoen miljard? Oh dan kan ik nog wel een paar schoenen gaan kopenquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zeker wel.
Offertes tikken voor 100 miljoen miljard
luuuunch!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moeten jullie niet gewoon werken ofzo?
Ik wil mee shoppen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
100 miljoen miljard? Oh dan kan ik nog wel een paar schoenen gaan kopen
Bij dat bedrag mag je zeker mee shoppen! Krijgen we vast wel opquote:
Oh shit ja moet ook nog eten.quote:
doe mij een tablet en een 300" LCD TVquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
100 miljoen miljard? Oh dan kan ik nog wel een paar schoenen gaan kopen
LOUBOU'Squote:Op donderdag 2 februari 2012 13:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bij dat bedrag mag je zeker mee shoppen! Krijgen we vast wel op
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Dan moeten jullie minimaal een ton in een of andere sleazy lingeriewinkel investeren en dan wil ik minimaal een showetje.
Minimaal.
Woot , komt net een collega van me aan met beschuit met muisjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh shit ja moet ook nog eten.
babysquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:19 schreef Altron het volgende:
[..]
Woot , komt net een collega van me aan met beschuit met muisjes
Done.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Dan moeten jullie minimaal een ton in een of andere sleazy lingeriewinkel investeren en dan wil ik minimaal een showetje.
Minimaal.
Ik wist dat het ging komenquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Done.
Is je voorkeur Calvin Klein of Armani qua boxershorts
Geen probleem maar dan nemen we wel een mooie lingeriezaak. Zoals la perla of victoria's secretquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Minimaal.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Geen probleem maar dan nemen we wel een mooie lingeriezaak. Zoals la perla of victoria's secret
Met loubou's eronder!!!
En herve ledger jurkjes erover!!!!
Jij gaat poit fluffen?quote:
Niet nodig..quote:
quote:
Dat heb ik ook ja, gewoon een week eerder iets leuks doenquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:05 schreef SocialDisorder het volgende:
op zich vind ik niets mis met Valentijnsdag, maar ik vind het belachelijk dat de commercie die eromheen hangt zo ontzettend erg z'n best doet om iedereen maar te overtuigen dat als je niet iets voor je geliefde koopt, je niet echt van hem/haar houdt. Fuck dat. Mijn instinctieve reactie is dan om expres op Valentijnsdag NIETS te doen.
Nicequote:Op donderdag 2 februari 2012 14:17 schreef Frankii het volgende:
Gisteren mijn eerste zangles gehad. Leraar zei dat ik waarschijnlijk in het bas-register van de zangstemmen zit, dit schijnt weinig voor te komen.
Verder beetje oefeningen gedaan waar ik duizelig van werd omdat ze teringintensief waren. In ieder geval erg vet!
A capella dubstep!quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:17 schreef Frankii het volgende:
Gisteren mijn eerste zangles gehad. Leraar zei dat ik waarschijnlijk in het bas-register van de zangstemmen zit, dit schijnt weinig voor te komen.
Verder beetje oefeningen gedaan waar ik duizelig van werd omdat ze teringintensief waren. In ieder geval erg vet!
Geen sopraantje nee?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:17 schreef Frankii het volgende:
Iets harder tussen de beentjes schoppen. Komtie er welquote:
Ligt niet aan jouquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:11 schreef GameBabe het volgende:
Ligt het aan mij of is alles nu het zo koud is veel statischer, ik krijg continue schokken van alles...
Das altijd zo. Als het vriest doe ik ook geen fleece aan en doe ik geen deuren dicht. Fleece maakt alles namelijk nog eens 100X zo statisch en van elke deurkruk krijg ik tijdens vorst een enorme tikquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:11 schreef GameBabe het volgende:
Ligt het aan mij of is alles nu het zo koud is veel statischer, ik krijg continue schokken van alles...
komt doordat je lievvie weg is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:11 schreef GameBabe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
komt doordat je lievvie weg is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In before teh SHAR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
quote:
Are you brave enough to fear?
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!![]()
MLP
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
komt doordat je lievvie weg is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ah is dat het. Ik dacht dat het normaal was om even over elk voorwerp te schurkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is mijn kat ook een soort van fleecebeest, want als ik nu aai vliegen de vonken over
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.![]()
Fixed for h4wtn3ssquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
ah is dat het. Ik dacht dat het normaal was om even over elk voorwerp te schurken
Volgens mij is mijn poes ook een soort van fleecebeest, want als ik nu aai vliegen de vonken overOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Nog steeds bezig met mijn zak M&M's crispy
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
lotquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nog steeds bezig met mijn zak M&M's crispy![]()
![]()
Ik ga naar huis om een middagdutje te doen heb ik besloten
wantzquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:51 schreef GameBabe het volgende:
Ik ga naar huis om een middagdutje te doen heb ik beslotenik ben moe
![]()
![]()
Ik ga ook op tijd!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:51 schreef GameBabe het volgende:
Schermpetie aansluiten!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Blijf hier nog een uurtje en dan hou ik het ook weer voor gezien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:51 schreef GameBabe het volgende:
Morgen maar eens wat vroeger naar huis
- Djehoetie / Jehuty -![]()
gedoe?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog half uur, heb het ook gehad na gedoe net
moet ik even komen bemiddelen?Are you brave enough to fear?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
gedoe?
moet ik even komen bemiddelen?
Maar nee, ik heb de storing opgelost en collega krijgt het wel te horen na de vakantie![]()
![]()
Ik ben ook bizar moe, geen idee hoe het komt, ga netjes vroeg naar bed elke avond. Misschien een laat beginnende winderdip ofzo...quote:Chase down your passion like it's the last bus of the night.
Ik wil ook een middag dutje doen maar moet nog 2 verslagen typen. Geen zin!!!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Je mist mijquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ben ook bizar moe, geen idee hoe het komt, ga netjes vroeg naar bed elke avond. Misschien een laat beginnende winderdip ofzo...
In het weekend goed bijslapen en veel leuke dingen doen voor de energie![]()
![]()
Ik ga maar spullies inpakken en klaarmaken om lekker naar huis te gaan, klaar mee voor vandaagquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil ook een middag dutje doen maar moet nog 2 verslagen typen. Geen zin!!!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2012 16:20:35 ]![]()
Zit hem in het weer..quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ben ook bizar moe, geen idee hoe het komt, ga netjes vroeg naar bed elke avond. Misschien een laat beginnende winderdip ofzo...
Heb normaal ook altijd zin om te trainen , maar nu als ik s'avonds effe op de bank ga liggen dan kom ik er niet meer zo makkelijk vanaf :p- Djehoetie / Jehuty -![]()
![]()
Shar, bedankt voor de flop
* SummerBreeze gaat vanavond naar de appie
En
* SummerBreeze gaat dinsdag naar de spa voor een über face treatment van 75 min
Omvat een diepte reiniging, (drukpunt)massage, een milde peeling, epileren van de wenkbrauwen (de tweede keer in mijn leven dat dat gaat gebeuren), harsen waar nodig (nog nooit laten doen), een masker, een oogpakking en als er tijd over is make-up (+advies).
Ik ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden. Ik ben namelijk niet zo van de smeerseltjes enzo, ben ik niet vrouwelijk genoeg voor denk ik.![]()
Harsen waar nodig, zeggen die lui doodleuk dat je het eerst zes! weken moet laten groeienquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:26 schreef SummerBreeze het volgende:
En
Omvat een diepte reiniging, (drukpunt)massage, een milde peeling, epileren van de wenkbrauwen (de tweede keer in mijn leven dat dat gaat gebeuren), harsen waar nodig (nog nooit laten doen), een masker, een oogpakking en als er tijd over is make-up (+advies).
Ik ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden. Ik ben namelijk niet zo van de smeerseltjes enzo, ben ik niet vrouwelijk genoeg voor denk ik.Als ik dat zou doen dan ben ik temet net zo harig als Poit...
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Harsen waar nodig, zeggen die lui doodleuk dat je het eerst zes! weken moet laten groeienAls ik dat zou doen dan ben ik temet net zo harig als Poit...
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:26 schreef SummerBreeze het volgende:
* SummerBreeze gaat vanavond naar de appiequote:En
Ik ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden. Ik ben namelijk niet zo van de smeerseltjes enzo, ben ik niet vrouwelijk genoeg voor denk ik.
Het gaat over een gezichtsbehandeling he. Ik hoop niet dat je daar problemen krijgt als je zes weken de natuur haar gang laat gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Harsen waar nodig, zeggen die lui doodleuk dat je het eerst zes! weken moet laten groeienAls ik dat zou doen dan ben ik temet net zo harig als Poit...
![]()
ben je de Yeti ofzo?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:31 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het gaat over een gezichtsbehandeling he. Ik hoop niet dat je daar problemen krijgt als je zes weken de natuur haar gang laat gaan.Dat is al beter en minder pijnlijk wellicht
You're welcome!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:26 schreef SummerBreeze het volgende:
En
Ik ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden. Ik ben namelijk niet zo van de smeerseltjes enzo, ben ik niet vrouwelijk genoeg voor denk ik.
En heerlijk toch, ik denk wel dat je het lekker zult vinden hoor, zo'n behandeling is heerlijk![]()
![]()
minder pijnlijk zekerquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]Dat is al beter en minder pijnlijk wellicht
![]()
![]()
Ik ga wel kijken of ik meteen eraachteraan een (full) brazilian kan laten doen. Pijn heb ik al (in pold/pees duim) dus dat kan er nog wel bij ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]Dat is al beter en minder pijnlijk wellicht
![]()
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken of ik meteen eraachteraan een (full) brazilian kan laten doen. Pijn heb ik al (in pold/pees duim) dus dat kan er nog wel bij ook.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Grom.quote:Are you brave enough to fear?
uh oh..quote:
* Poit kruipt onder z'n bureauOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:39 schreef Poit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:39 schreef Poit het volgende:
[..]Das heul mijn poes niet, ik ben niet rood. Shar daarentegen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat weet jij van Shar d'r poes en waarom weet ik dat niet?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:48 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Das heul mijn poes niet, ik ben niet rood. Shar daarentegen...Are you brave enough to fear?
Ik weet niets van dr poes, maar ik zag toen ze bij ons was geen uitgroei op d'r hoofd dus nik ga er van uit dat ze een natural redhead is. En dat de gordijnen en het tapijt bij elkaar passen oh wat bekt die uitdrukking in het Nederlands NIET lekker zegquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat weet jij van Shar d'r poes en waarom weet ik dat niet?![]()
Wordt er hier nou openlijk over Shar d'r flamoesmoeras gesproken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:52 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik weet niets van dr poes, maar ik zag toen ze bij ons was geen uitgroei op d'r hoofd dus nik ga er van uit dat ze een natural redhead is. En dat de gordijnen en het tapijt bij elkaar passen oh wat bekt die uitdrukking in het Nederlands NIET lekker zegOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
het is mijn poes ook niet, ik heb twee katers!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:48 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Das heul mijn poes niet, ik ben niet rood. Shar daarentegen...![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is mijn poes ook niet, ik heb twee katers!
natural readhead klopt, maar de rest kan hetzelfde zijn of verschillen, net als bij blonde mensenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:52 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik weet niets van dr poes, maar ik zag toen ze bij ons was geen uitgroei op d'r hoofd dus nik ga er van uit dat ze een natural redhead is. En dat de gordijnen en het tapijt bij elkaar passen oh wat bekt die uitdrukking in het Nederlands NIET lekker zegverschilt per persoon
![]()
ik wil denk ik niet weten hoeveel pandapunten jij hebt als je dat als moeras ziet!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Wordt er hier nou openlijk over Shar d'r flamoesmoeras gesproken?![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil denk ik niet weten hoeveel pandapunten jij hebt als je dat als moeras ziet!honderdtien!
AARGh waarom krijg ik altijd net de mensen voor me die niet fatsoenlijk bloed kunnen prikken! Zo moeilijk is dat niet!!!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
altijd kijken naar iemands wenkbrauwen, die komen eerder overeen met diens schaarmhaar dan zijn of haar hoodhaarquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natural readhead klopt, maar de rest kan hetzelfde zijn of verschillen, net als bij blonde mensenverschilt per persoon
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Zo lekker getukt en een curry gemaakt, nu op de bank chronicles of narnia 3? kijken die is op tv
die is echt slecht gbquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:13 schreef GameBabe het volgende:
Zo lekker getukt en een curry gemaakt, nu op de bank chronicles of narnia 3? kijken die is op tv![]()
![]()
Dat kleine meisje is wel een dame aan het wordenquote:Chase down your passion like it's the last bus of the night.
Zekerquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat kleine meisje is wel een dame aan het wordenMaar de film is meeeeeh! Of was dat de vierde? Ik heb geen idee, ik heb er een gezien in sneak preview
was echt bagger
![]()
Die laatste film was wel leuk vond ik! Met dat vervelende neefje erbij!RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
DIE JAquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:25 schreef koei het volgende:
Die laatste film was wel leuk vond ik! Met dat vervelende neefje erbij!![]()
![]()
![]()
Sorry, maar wat veel fouten in die film, slechte humor, en gewoon slecht gedaan![]()
![]()
Ik kon die juist wel weer waarderen. Die daarvoor vond ik een stuk minder. Maar ik moet ook zeggen dat ik de serie sowieso niet echt leuk vind. Veel te braaf en zoetsappig allemaal.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DIE JA![]()
![]()
![]()
Sorry, maar wat veel fouten in die film, slechte humor, en gewoon slecht gedaanRitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Ik vond alleen de eerste leuk, dat was nog wel familiefilm en origineel enzo, maar nu opeesn kunnen ze ook naar de andere wereld via de metro en de weet ik watquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:28 schreef koei het volgende:
[..]
Ik kon die juist wel weer waarderen. Die daarvoor vond ik een stuk minder. Maar ik moet ook zeggen dat ik de serie sowieso niet echt leuk vind. Veel te braaf en zoetsappig allemaal.![]()
![]()
![]()
VITA dit weekend online!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
SHAR!
Dit ben jij!!
Nopequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is nog waar ook
Maar ze als smylies op whatsapp gebruiken gaat toch niet te ver?
beetje wel!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is nog waar ook
Maar ze als smylies op whatsapp gebruiken gaat toch niet te ver?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Het kan altijd nog erger Sharquote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
quote:
Waarom speel je geen Gears 3?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom speelt nou niemand zelda hierIk zit vast
En poit is nog niet ver genoeg
OMFG ik heb t gevonden![]()
heeft wel 2 uur geduurd en nou voel ik mij stom want t was niet zo moeilijk, had gewoon beter moeten kijken
![]()
![]()
Ik wist dat nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welja, troll nog ff lekker een keer dat mijn xboxen kapot zijn![]()
Koop een nieuwe dan die dingen kosten niets meer
Ik had dat in die eerste tempel al met dat oogquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
heeft wel 2 uur geduurd en nou voel ik mij stom want t was niet zo moeilijk, had gewoon beter moeten kijken
Zit er nog niet echt goed in..Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Elke euro is er een teveel voor een xboxquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wist dat niet![]()
Koop een nieuwe dan die dingen kosten niets meer
Ze zijn allebei kapot gegaan, degene in de huiskamer en die in de slaapkamerquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wist dat niet![]()
Koop een nieuwe dan die dingen kosten niets meer![]()
![]()
Dat oog had ik wel redelijk snel door toevallig, een die verderop komt nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik had dat in die eerste tempel al met dat oog
Zit er nog niet echt goed in..![]()
![]()
skyward ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom speelt nou niemand zelda hierIk zit vast
En poit is nog niet ver genoeg
want die heb ik uitgespeeldohh lama danquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
omdat Shar smaak heeft?quote:Are you brave enough to fear?
Si! Maar ik ben net weer verderquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
skyward ?
want die heb ik uitgespeeld![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Si! Maar ik ben net weer verderzag het , en ik maar denken een keer behulpzaam te zijn voor een damequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Gears is niets mis mee!quote:
Sowieso een van de vettere co-op games
mocht ik ooit nog eens vast zitten weet ik je te vindenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
zag het , en ik maar denken een keer behulpzaam te zijn voor een dame
maar ik ga eerst altijd alles echt paar keer aflopen enzo, vind het altijd leuk als ik er dan wel achterkom wat ik moet doen, pas als ik het echt zat ben vraag ik het want anders dan ben je geneigd de game in een hoekje te mikken, das zonde![]()
![]()
straks wie is de mol weer
Nope.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gears is niets mis mee!
Sowieso een van de vettere co-op gamesAre you brave enough to fear?
Ik heb pistache nootjes gods lekkerquote:
kom eensch brengen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb pistache nootjes gods lekker
[ afbeelding ]![]()
Ik zit deze te eten:
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Nee ik wou gewoon pimpen met mijn minitaartje..![]()
Maar de ah is nog open! Kun je allemaal lekker dingen gaan halen, je bent toch dun genoeg!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Koud buitenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee ik wou gewoon pimpen met mijn minitaartje..![]()
Maar de ah is nog open! Kun je allemaal lekker dingen gaan halen, je bent toch dun genoeg!![]()
![]()
Ik ben niet dun ik ben slank![]()
![]()
uhuh, yeah. And I'm not fat I'm big bonedquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Koud buiten![]()
![]()
Ik ben niet dun ik ben slank
Nee je bent dun! (dat is positief! mager is imo negatief) Slank doet mij eerder denken aan meisjes zonder vrouwelijke vormen, ik weet niet waarom. Ik vind het ook gewoon een stom woord, net zoals volslank ook zoiets raars.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Koud buiten![]()
![]()
Ik ben niet dun ik ben slankWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
oh ik zag mensen als dun juist zonder vrouwelijke vormen en slank juist metquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee je bent dun! (dat is positief! mager is imo negatief) Slank doet mij eerder denken aan meisjes zonder vrouwelijke vormen, ik weet niet waarom. Ik vind het ook gewoon een stom woord, net zoals volslank ook zoiets raars.nee dan mag het wel omgedraaid
![]()
![]()
Haha ja zo is er ook altijd die discussie over volslank.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik zag mensen als dun juist zonder vrouwelijke vormen en slank juist metnee dan mag het wel omgedraaid
Ik meen dat volslank eigenlijk gewoon mollig is, maar telkens wanneer een kerel mij volslank noemt beweren ze dat het een 'normaal' figuur is. Dus een vollere variant van dun.
Beter zeggen ze gewoon niets.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
volslank, de dag dat iemand dat tegen mij zegt ga ik gillenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha ja zo is er ook altijd die discussie over volslank.
Ik meen dat volslank eigenlijk gewoon mollig is, maar telkens wanneer een kerel mij volslank noemt beweren ze dat het een 'normaal' figuur is. Dus een vollere variant van dun.
Beter zeggen ze gewoon niets.dat zie ik ook als mollig idd
![]()
![]()
Ja zie je! En de grap is dat ik dat ik vaak te horen heb gekregen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volslank, de dag dat iemand dat tegen mij zegt ga ik gillendat zie ik ook als mollig idd
* Lotje-Plusone stopt petit fours snel wegWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Doe normaalquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja zie je! En de grap is dat ik dat ik vaak te horen heb gekregen!
* Lotje-Plusone stopt petit fours snel wegJij bent bij lange na niet volslank, durf dat nog een keer te zeggen en je krijgt een emoslinger
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doe normaalJij bent bij lange na niet volslank, durf dat nog een keer te zeggen en je krijgt een emoslinger
Mag die kerel die dat zegt dat ook een emoslinger?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doe normaalJij bent bij lange na niet volslank, durf dat nog een keer te zeggen en je krijgt een emoslinger
Nee die krijgt een bijl in zijn hoofdquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mag die kerel die dat zegt dat ook een emoslinger?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2012 20:50:05 ]![]()
maar als die je petit fours toch weg doet schuif ze maar deze kant op, ik moet namelijk wat aankomen
[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2012 20:50:35 ]![]()
Dan zal ik mijn schoenendoos met chocolade ook die kant opsturen! (hoewel ik heel trots ben, het enige wat ik tot nu toe op het is 3/4 van de zak m&m's)quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
maar als die je petit fours toch weg doet schuif ze maar deze kant op, ik moet namelijk wat aankomenWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
YAYquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn schoenendoos met chocolade ook die kant opsturen! (hoewel ik heel trots ben, het enige wat ik tot nu toe op het is 3/4 van de zak m&m's)omnomnom
Nee doe dat maar niet allemaal, dat gaat weer iets te ver
Maargoed, conclusie, jij gaat dus op dat gebied even niet meer uit van wat mannen zeggen mevrouwtje. Maten gokken kunnen ze niet, lichamen, kont, tieten, shirtmaten, broekmaten, ze zitten er altijd naastDus dan gewoon die vent op mute zetten
![]()
![]()
Nee mannen kunnen inderdaad echt geen maten gokken! En als ze slim zijn noemen ze altijd minimaal een maat kleiner dan ze daadwerkelijk gokken. Kun je nagoed hoe kerels ons eigenlijk zienquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
YAYomnomnom
Nee doe dat maar niet allemaal, dat gaat weer iets te ver
Maargoed, conclusie, jij gaat dus op dat gebied even niet meer uit van wat mannen zeggen mevrouwtje. Maten gokken kunnen ze niet, lichamen, kont, tieten, shirtmaten, broekmaten, ze zitten er altijd naastDus dan gewoon die vent op mute zetten
Ik kan trouwens ook geen maten gokken hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee mannen kunnen inderdaad echt geen maten gokken! En als ze slim zijn noemen ze altijd minimaal een maat kleiner dan ze daadwerkelijk gokken. Kun je nagoed hoe kerels ons eigenlijk zienBij vrouwen dan wel, bij mannen niet
Ik ga pas kleding kopen voor vriend wanneer ik gewoon in zijn kledingkast kan zien wat voor maten hij heeft, anders koop ik geheid verkeerd
![]()
![]()
![]()
maten gokken
ik vertel je gewoon welke maat je hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:03 schreef SocialDisorder het volgende:
maten gokken
ik vertel je gewoon welke maat je hebtChallenge accepted!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.. en nee .. ik zal er geen meme plaatje bij plakken
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2012 21:04:48 ]![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:03 schreef SocialDisorder het volgende:
maten gokken
ik vertel je gewoon welke maat je hebtOke dames, dus op de eerste volgende meet moeten we niet uitkijken voor M-day maar voor SD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
SD heeft mij al gezien dus die kan al beginnenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oke dames, dus op de eerste volgende meet moeten we niet uitkijken voor M-day maar voor SD!![]()
![]()
jammerquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Challenge accepted!
.. en nee .. ik zal er geen meme plaatje bij plakken
do iiiiiit!!!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik moet denk ik meme afkicken
Straks roep ik t weer steeds tijdens vergaderingOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik doe bij de volgende meet gewoon een skipak ofzo aan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SD heeft mij al gezien dus die kan al beginnenWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik doe bij de volgende meet gewoon een skipak ofzo aan.![]()
![]()
Dat is bizar.. Goede bekende?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG .. iemand die ik ken is vermist? hij heeft een brief achter gelaten en is pleite
wtf..quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG .. iemand die ik ken is vermist? hij heeft een brief achter gelaten en is pleite
zo freaking raar, dit had niemand verwacht!! hij heeft zijn telefoon thuis gelaten, alleen geld mee ne zijn paspoort ...![]()
Wat stond er in die brief dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
zo freaking raar, dit had niemand verwacht!! hij heeft zijn telefoon thuis gelaten, alleen geld mee ne zijn paspoort ...What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
dat hij weg is, verder weet ik niet, we weten nu echt even niets, hij was altijd vrolijk enzo dus dit komt wel onverwachtsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat stond er in die brief dan?![]()
Ik zag je link op facebook met zijn facebookpagina erin. Is dat zijn baby die hij op schoot heeftquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat hij weg is, verder weet ik niet, we weten nu echt even niets, hij was altijd vrolijk enzo dus dit komt wel onverwachts?
Nee is niet zijn baby, maar hij is terecht, heb verder alleen geen info, kreeg dat ff snel door om gerust gesteld te zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zag je link op facebook met zijn facebookpagina erin. Is dat zijn baby die hij op schoot heeft?
![]()
![]()
Lijkt me wel echt klote zo'n situatie. Maar meet bekeken vanuit zijn kant, dan zit je niet lekker in je vel en heb je zo'n vage actie maar vervolgens weten al je vrienden en kennissen er van.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Yea dat wel, maargoed ik heb al te vaak meegemaakt dat het wel slecht af liep dus ben wel enorm blij nu, en waarvoor het was boeit eigenlijk niet meer, zolang alles maar goed komt met hemquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Lijkt me wel echt klote zo'n situatie. Maar meet bekeken vanuit zijn kant, dan zit je niet lekker in je vel en heb je zo'n vage actie maar vervolgens weten al je vrienden en kennissen er van.![]()
HATSJOE!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: