Dan kan ze romantisch de download voor je aanzettenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit dus !
[..]
Er komen er nog genoeg uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan kan ze romantisch de download voor je aanzettenDat lukt er iig wel voortaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Maar nu naakt!!quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik eis een liposuctie en borstvergroting voordat dat gebeurt
Dan floept het vet aan de bovenkant en onderkant eruitquote:
buikvet naar boven. Net tetten. Niet zo zeuren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan floept het vet aan de bovenkant en onderkant eruit
Tevens wil ik ook een bovenbeen lipo
De onderkant strakker trekken dan de bovenkant. Dan floept al het vet langs boven en is het net of je wel tetten hebtquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan floept het vet aan de bovenkant en onderkant eruit
Tevens wil ik ook een bovenbeen lipo
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:05 schreef SocialDisorder het volgende:
op zich vind ik niets mis met Valentijnsdag, maar ik vind het belachelijk dat de commercie die eromheen hangt zo ontzettend erg z'n best doet om iedereen maar te overtuigen dat als je niet iets voor je geliefde koopt, je niet echt van hem/haar houdt. Fuck dat. Mijn instinctieve reactie is dan om expres op Valentijnsdag NIETS te doen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:07 schreef Poit het volgende:
[..]
buikvet naar boven. Net tetten. Niet zo zeuren.
Jewait BRADDAH!quote:
Geeft niet, komt wel goedquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry eendje ik heb het wat drukDit weekend zit sowieso al (te) vol
ik zal eens kijken of ik volgend weekend tijd voor je kan maken
KORN!quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Times are looking grim these days,
holding on to everything,
it's hard to draw the liiiiineaaaaanddddd,
I'm hiding in this empty space,
tortured by my memories,
of what I left behiiiiiiiinnnnddddd.....
WHIIII WHOOOOOOOO
BWOB BWOB BWOB BWOB
SHUT THE FUUUUCKK UP GEEET UP!!!
BWOB BWOB BWOB
BWOB BWOB BWOB
Gezellig middagje op kantoor
Was een mooi feestje in Paradiso laatstquote:
Talpaquote:
FOKquote:
Moeten jullie niet gewoon werken ofzo?quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Times are looking grim these days,
holding on to everything,
it's hard to draw the liiiiineaaaaanddddd,
I'm hiding in this empty space,
tortured by my memories,
of what I left behiiiiiiiinnnnddddd.....
WHIIII WHOOOOOOOO
BWOB BWOB BWOB BWOB
BWOB BWOB BWOB
BWOB BWOB BWOB
Gezellig middagje op kantoor
Zeker wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moeten jullie niet gewoon werken ofzo?
100 miljoen miljard? Oh dan kan ik nog wel een paar schoenen gaan kopenquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zeker wel.
Offertes tikken voor 100 miljoen miljard
luuuunch!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moeten jullie niet gewoon werken ofzo?
Ik wil mee shoppen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
100 miljoen miljard? Oh dan kan ik nog wel een paar schoenen gaan kopen
Bij dat bedrag mag je zeker mee shoppen! Krijgen we vast wel opquote:
Oh shit ja moet ook nog eten.quote:
doe mij een tablet en een 300" LCD TVquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
100 miljoen miljard? Oh dan kan ik nog wel een paar schoenen gaan kopen
LOUBOU'Squote:Op donderdag 2 februari 2012 13:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bij dat bedrag mag je zeker mee shoppen! Krijgen we vast wel op
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Dan moeten jullie minimaal een ton in een of andere sleazy lingeriewinkel investeren en dan wil ik minimaal een showetje.
Minimaal.
Woot , komt net een collega van me aan met beschuit met muisjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh shit ja moet ook nog eten.
babysquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:19 schreef Altron het volgende:
[..]
Woot , komt net een collega van me aan met beschuit met muisjes
Done.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Dan moeten jullie minimaal een ton in een of andere sleazy lingeriewinkel investeren en dan wil ik minimaal een showetje.
Minimaal.
Ik wist dat het ging komenquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Done.
Is je voorkeur Calvin Klein of Armani qua boxershorts
Geen probleem maar dan nemen we wel een mooie lingeriezaak. Zoals la perla of victoria's secretquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Minimaal.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Geen probleem maar dan nemen we wel een mooie lingeriezaak. Zoals la perla of victoria's secret
Met loubou's eronder!!!
En herve ledger jurkjes erover!!!!
Jij gaat poit fluffen?quote:
Niet nodig..quote:
quote:
Dat heb ik ook ja, gewoon een week eerder iets leuks doenquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:05 schreef SocialDisorder het volgende:
op zich vind ik niets mis met Valentijnsdag, maar ik vind het belachelijk dat de commercie die eromheen hangt zo ontzettend erg z'n best doet om iedereen maar te overtuigen dat als je niet iets voor je geliefde koopt, je niet echt van hem/haar houdt. Fuck dat. Mijn instinctieve reactie is dan om expres op Valentijnsdag NIETS te doen.
Nicequote:Op donderdag 2 februari 2012 14:17 schreef Frankii het volgende:
Gisteren mijn eerste zangles gehad. Leraar zei dat ik waarschijnlijk in het bas-register van de zangstemmen zit, dit schijnt weinig voor te komen.
Verder beetje oefeningen gedaan waar ik duizelig van werd omdat ze teringintensief waren. In ieder geval erg vet!
A capella dubstep!quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:17 schreef Frankii het volgende:
Gisteren mijn eerste zangles gehad. Leraar zei dat ik waarschijnlijk in het bas-register van de zangstemmen zit, dit schijnt weinig voor te komen.
Verder beetje oefeningen gedaan waar ik duizelig van werd omdat ze teringintensief waren. In ieder geval erg vet!
Geen sopraantje nee?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:17 schreef Frankii het volgende:
Iets harder tussen de beentjes schoppen. Komtie er welquote:
Ligt niet aan jouquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:11 schreef GameBabe het volgende:
Ligt het aan mij of is alles nu het zo koud is veel statischer, ik krijg continue schokken van alles...
Das altijd zo. Als het vriest doe ik ook geen fleece aan en doe ik geen deuren dicht. Fleece maakt alles namelijk nog eens 100X zo statisch en van elke deurkruk krijg ik tijdens vorst een enorme tikquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:11 schreef GameBabe het volgende:
Ligt het aan mij of is alles nu het zo koud is veel statischer, ik krijg continue schokken van alles...
komt doordat je lievvie weg is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:11 schreef GameBabe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
komt doordat je lievvie weg is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In before teh SHAR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
quote:
Are you brave enough to fear?
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!![]()
MLP
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
komt doordat je lievvie weg is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ah is dat het. Ik dacht dat het normaal was om even over elk voorwerp te schurkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is mijn kat ook een soort van fleecebeest, want als ik nu aai vliegen de vonken over
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.![]()
Fixed for h4wtn3ssquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
ah is dat het. Ik dacht dat het normaal was om even over elk voorwerp te schurken
Volgens mij is mijn poes ook een soort van fleecebeest, want als ik nu aai vliegen de vonken overOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Nog steeds bezig met mijn zak M&M's crispy
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
lotquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nog steeds bezig met mijn zak M&M's crispy![]()
![]()
Ik ga naar huis om een middagdutje te doen heb ik besloten
wantzquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:51 schreef GameBabe het volgende:
Ik ga naar huis om een middagdutje te doen heb ik beslotenik ben moe
![]()
![]()
Ik ga ook op tijd!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:51 schreef GameBabe het volgende:
Schermpetie aansluiten!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Blijf hier nog een uurtje en dan hou ik het ook weer voor gezien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:51 schreef GameBabe het volgende:
Morgen maar eens wat vroeger naar huis
- Djehoetie / Jehuty -![]()
gedoe?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog half uur, heb het ook gehad na gedoe net
moet ik even komen bemiddelen?Are you brave enough to fear?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
gedoe?
moet ik even komen bemiddelen?
Maar nee, ik heb de storing opgelost en collega krijgt het wel te horen na de vakantie![]()
![]()
Ik ben ook bizar moe, geen idee hoe het komt, ga netjes vroeg naar bed elke avond. Misschien een laat beginnende winderdip ofzo...quote:Chase down your passion like it's the last bus of the night.
Ik wil ook een middag dutje doen maar moet nog 2 verslagen typen. Geen zin!!!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Je mist mijquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ben ook bizar moe, geen idee hoe het komt, ga netjes vroeg naar bed elke avond. Misschien een laat beginnende winderdip ofzo...
In het weekend goed bijslapen en veel leuke dingen doen voor de energie![]()
![]()
Ik ga maar spullies inpakken en klaarmaken om lekker naar huis te gaan, klaar mee voor vandaagquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil ook een middag dutje doen maar moet nog 2 verslagen typen. Geen zin!!!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2012 16:20:35 ]![]()
Zit hem in het weer..quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ben ook bizar moe, geen idee hoe het komt, ga netjes vroeg naar bed elke avond. Misschien een laat beginnende winderdip ofzo...
Heb normaal ook altijd zin om te trainen , maar nu als ik s'avonds effe op de bank ga liggen dan kom ik er niet meer zo makkelijk vanaf :p- Djehoetie / Jehuty -![]()
![]()
Shar, bedankt voor de flop
* SummerBreeze gaat vanavond naar de appie
En
* SummerBreeze gaat dinsdag naar de spa voor een über face treatment van 75 min
Omvat een diepte reiniging, (drukpunt)massage, een milde peeling, epileren van de wenkbrauwen (de tweede keer in mijn leven dat dat gaat gebeuren), harsen waar nodig (nog nooit laten doen), een masker, een oogpakking en als er tijd over is make-up (+advies).
Ik ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden. Ik ben namelijk niet zo van de smeerseltjes enzo, ben ik niet vrouwelijk genoeg voor denk ik.![]()
Harsen waar nodig, zeggen die lui doodleuk dat je het eerst zes! weken moet laten groeienquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:26 schreef SummerBreeze het volgende:
En
Omvat een diepte reiniging, (drukpunt)massage, een milde peeling, epileren van de wenkbrauwen (de tweede keer in mijn leven dat dat gaat gebeuren), harsen waar nodig (nog nooit laten doen), een masker, een oogpakking en als er tijd over is make-up (+advies).
Ik ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden. Ik ben namelijk niet zo van de smeerseltjes enzo, ben ik niet vrouwelijk genoeg voor denk ik.Als ik dat zou doen dan ben ik temet net zo harig als Poit...
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Harsen waar nodig, zeggen die lui doodleuk dat je het eerst zes! weken moet laten groeienAls ik dat zou doen dan ben ik temet net zo harig als Poit...
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:26 schreef SummerBreeze het volgende:
* SummerBreeze gaat vanavond naar de appiequote:En
Ik ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden. Ik ben namelijk niet zo van de smeerseltjes enzo, ben ik niet vrouwelijk genoeg voor denk ik.
Het gaat over een gezichtsbehandeling he. Ik hoop niet dat je daar problemen krijgt als je zes weken de natuur haar gang laat gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Harsen waar nodig, zeggen die lui doodleuk dat je het eerst zes! weken moet laten groeienAls ik dat zou doen dan ben ik temet net zo harig als Poit...
![]()
ben je de Yeti ofzo?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:31 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het gaat over een gezichtsbehandeling he. Ik hoop niet dat je daar problemen krijgt als je zes weken de natuur haar gang laat gaan.Dat is al beter en minder pijnlijk wellicht
You're welcome!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:26 schreef SummerBreeze het volgende:
En
Ik ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden. Ik ben namelijk niet zo van de smeerseltjes enzo, ben ik niet vrouwelijk genoeg voor denk ik.
En heerlijk toch, ik denk wel dat je het lekker zult vinden hoor, zo'n behandeling is heerlijk![]()
![]()
minder pijnlijk zekerquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]Dat is al beter en minder pijnlijk wellicht
![]()
![]()
Ik ga wel kijken of ik meteen eraachteraan een (full) brazilian kan laten doen. Pijn heb ik al (in pold/pees duim) dus dat kan er nog wel bij ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]Dat is al beter en minder pijnlijk wellicht
![]()
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken of ik meteen eraachteraan een (full) brazilian kan laten doen. Pijn heb ik al (in pold/pees duim) dus dat kan er nog wel bij ook.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: