lotquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nog steeds bezig met mijn zak M&M's crispy
wantzquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:51 schreef GameBabe het volgende:
Ik ga naar huis om een middagdutje te doen heb ik besloten
Ik ga ook op tijd!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:51 schreef GameBabe het volgende:
Blijf hier nog een uurtje en dan hou ik het ook weer voor gezien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:51 schreef GameBabe het volgende:
gedoe?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog half uur, heb het ook gehad na gedoe net
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
gedoe?
moet ik even komen bemiddelen?
Ik ben ook bizar moe, geen idee hoe het komt, ga netjes vroeg naar bed elke avond. Misschien een laat beginnende winderdip ofzo...quote:
Je mist mijquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ben ook bizar moe, geen idee hoe het komt, ga netjes vroeg naar bed elke avond. Misschien een laat beginnende winderdip ofzo...
Ik ga maar spullies inpakken en klaarmaken om lekker naar huis te gaan, klaar mee voor vandaagquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil ook een middag dutje doen maar moet nog 2 verslagen typen. Geen zin!!!
Zit hem in het weer..quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ben ook bizar moe, geen idee hoe het komt, ga netjes vroeg naar bed elke avond. Misschien een laat beginnende winderdip ofzo...
Harsen waar nodig, zeggen die lui doodleuk dat je het eerst zes! weken moet laten groeienquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:26 schreef SummerBreeze het volgende:
Shar, bedankt voor de flop
* SummerBreeze gaat vanavond naar de appie
En
* SummerBreeze gaat dinsdag naar de spa voor een über face treatment van 75 min
Omvat een diepte reiniging, (drukpunt)massage, een milde peeling, epileren van de wenkbrauwen (de tweede keer in mijn leven dat dat gaat gebeuren), harsen waar nodig (nog nooit laten doen), een masker, een oogpakking en als er tijd over is make-up (+advies).
Ik ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden. Ik ben namelijk niet zo van de smeerseltjes enzo, ben ik niet vrouwelijk genoeg voor denk ik.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Harsen waar nodig, zeggen die lui doodleuk dat je het eerst zes! weken moet laten groeienAls ik dat zou doen dan ben ik temet net zo harig als Poit...
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:26 schreef SummerBreeze het volgende:
quote:En
Omvat een diepte reiniging, (drukpunt)massage, een milde peeling, epileren van de wenkbrauwen (de tweede keer in mijn leven dat dat gaat gebeuren), harsen waar nodig (nog nooit laten doen), een masker, een oogpakking en als er tijd over is make-up (+advies).
Ik ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden. Ik ben namelijk niet zo van de smeerseltjes enzo, ben ik niet vrouwelijk genoeg voor denk ik.
Het gaat over een gezichtsbehandeling he. Ik hoop niet dat je daar problemen krijgt als je zes weken de natuur haar gang laat gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Harsen waar nodig, zeggen die lui doodleuk dat je het eerst zes! weken moet laten groeienAls ik dat zou doen dan ben ik temet net zo harig als Poit...
ben je de Yeti ofzo?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:31 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het gaat over een gezichtsbehandeling he. Ik hoop niet dat je daar problemen krijgt als je zes weken de natuur haar gang laat gaan.
You're welcome!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:26 schreef SummerBreeze het volgende:
En
minder pijnlijk zekerquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]Dat is al beter en minder pijnlijk wellicht
Ik ga wel kijken of ik meteen eraachteraan een (full) brazilian kan laten doen. Pijn heb ik al (in pold/pees duim) dus dat kan er nog wel bij ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]Dat is al beter en minder pijnlijk wellicht
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:37 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik ga wel kijken of ik meteen eraachteraan een (full) brazilian kan laten doen. Pijn heb ik al (in pold/pees duim) dus dat kan er nog wel bij ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |