Niet nodig..quote:
quote:
Dat heb ik ook ja, gewoon een week eerder iets leuks doenquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:05 schreef SocialDisorder het volgende:
op zich vind ik niets mis met Valentijnsdag, maar ik vind het belachelijk dat de commercie die eromheen hangt zo ontzettend erg z'n best doet om iedereen maar te overtuigen dat als je niet iets voor je geliefde koopt, je niet echt van hem/haar houdt. Fuck dat. Mijn instinctieve reactie is dan om expres op Valentijnsdag NIETS te doen.
Nicequote:Op donderdag 2 februari 2012 14:17 schreef Frankii het volgende:
Gisteren mijn eerste zangles gehad. Leraar zei dat ik waarschijnlijk in het bas-register van de zangstemmen zit, dit schijnt weinig voor te komen.
Verder beetje oefeningen gedaan waar ik duizelig van werd omdat ze teringintensief waren. In ieder geval erg vet!
A capella dubstep!quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:17 schreef Frankii het volgende:
Gisteren mijn eerste zangles gehad. Leraar zei dat ik waarschijnlijk in het bas-register van de zangstemmen zit, dit schijnt weinig voor te komen.
Verder beetje oefeningen gedaan waar ik duizelig van werd omdat ze teringintensief waren. In ieder geval erg vet!
Geen sopraantje nee?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:17 schreef Frankii het volgende:
Iets harder tussen de beentjes schoppen. Komtie er welquote:
Ligt niet aan jouquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:11 schreef GameBabe het volgende:
Ligt het aan mij of is alles nu het zo koud is veel statischer, ik krijg continue schokken van alles...
Das altijd zo. Als het vriest doe ik ook geen fleece aan en doe ik geen deuren dicht. Fleece maakt alles namelijk nog eens 100X zo statisch en van elke deurkruk krijg ik tijdens vorst een enorme tikquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:11 schreef GameBabe het volgende:
Ligt het aan mij of is alles nu het zo koud is veel statischer, ik krijg continue schokken van alles...
komt doordat je lievvie weg is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:11 schreef GameBabe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
komt doordat je lievvie weg is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In before teh SHAR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
quote:
Are you brave enough to fear?
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!![]()
MLP
Are you brave enough to fear?
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
komt doordat je lievvie weg is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ah is dat het. Ik dacht dat het normaal was om even over elk voorwerp te schurkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is mijn kat ook een soort van fleecebeest, want als ik nu aai vliegen de vonken over
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.![]()
Fixed for h4wtn3ssquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
ah is dat het. Ik dacht dat het normaal was om even over elk voorwerp te schurken
Volgens mij is mijn poes ook een soort van fleecebeest, want als ik nu aai vliegen de vonken overOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: