Moeten jullie niet gewoon werken ofzo?quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:36 schreef SuperFruitig het volgende:
Times are looking grim these days,
holding on to everything,
it's hard to draw the liiiiineaaaaanddddd,
I'm hiding in this empty space,
tortured by my memories,
of what I left behiiiiiiiinnnnddddd.....
WHIIII WHOOOOOOOO
BWOB BWOB BWOB BWOB
SHUT THE FUUUUCKK UP GEEET UP!!!
BWOB BWOB BWOB
SHUT THE FUUUUCKK UP GEEET UP!!!
BWOB BWOB BWOB
Gezellig middagje op kantoor
Zeker wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moeten jullie niet gewoon werken ofzo?
100 miljoen miljard? Oh dan kan ik nog wel een paar schoenen gaan kopenquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zeker wel.
Offertes tikken voor 100 miljoen miljard
luuuunch!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moeten jullie niet gewoon werken ofzo?
Ik wil mee shoppen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
100 miljoen miljard? Oh dan kan ik nog wel een paar schoenen gaan kopen
Bij dat bedrag mag je zeker mee shoppen! Krijgen we vast wel opquote:
Oh shit ja moet ook nog eten.quote:
doe mij een tablet en een 300" LCD TVquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
100 miljoen miljard? Oh dan kan ik nog wel een paar schoenen gaan kopen
LOUBOU'Squote:Op donderdag 2 februari 2012 13:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bij dat bedrag mag je zeker mee shoppen! Krijgen we vast wel op
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Dan moeten jullie minimaal een ton in een of andere sleazy lingeriewinkel investeren en dan wil ik minimaal een showetje.
Minimaal.
Woot , komt net een collega van me aan met beschuit met muisjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh shit ja moet ook nog eten.
babysquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:19 schreef Altron het volgende:
[..]
Woot , komt net een collega van me aan met beschuit met muisjes
Done.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Dan moeten jullie minimaal een ton in een of andere sleazy lingeriewinkel investeren en dan wil ik minimaal een showetje.
Minimaal.
Ik wist dat het ging komenquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Done.
Is je voorkeur Calvin Klein of Armani qua boxershorts
Geen probleem maar dan nemen we wel een mooie lingeriezaak. Zoals la perla of victoria's secretquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Minimaal.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Geen probleem maar dan nemen we wel een mooie lingeriezaak. Zoals la perla of victoria's secret
Met loubou's eronder!!!
En herve ledger jurkjes erover!!!!
Jij gaat poit fluffen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |