WELKOMquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:23 schreef Altron het volgende:
[..]
Yep , heb er 5 zelfs....de horror.
Tussen de 20 en 39 :<
lol en QFTquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
heb je zussen en zo ja; PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!
RtCWquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:16 schreef Altron het volgende:
[..]
Hallo hallo, sorry voor de late reactie... kreeg ineens een klant op bezoek..
Zal me even voorstellen , is wel zo netjes.
Zit al een tijd op fok en ben meestal te vinden in het wow/swtor forum gedeelte , maar het is wat minder druk op m'n werk nu.
Dus dan ga je het forum een beetje afpluizen en dan kom je ineens in de sc terecht
M'n echte naam is David en ben 27 jaar.
Ben verkoper bij een bandengroothandel , doe daar de import/export , wat planning en hier en daar wat financiën.
Daarnaast sport ik graag , zit op voetbal en speel in de 1ste klasse van de amateurs.
Kwa gamen :
Ben al vanaf de jongste jaren tussen de games opgegroeit dit doordat m'n oudere broer en neef altijd met games bezig waren en zelf ook games maakte voor de msx etc.
Ben zelf vele jaren toch wel een hardcore gamer geweest , dit is allemaal wat minder geworden doordat ik ben gaan samenwonen met m'n huidige vriendin.
Heb jarenlang op het hoogste niveau RtCW ( Return to Castle Wolfenstein) gespeeld.
Met als hoogte punt 2x de nation cup winnen met team Nederland.
Naast de vele sp_games speel ik al jaren mmo's , van everquest tot wow en nu dan weer swtor.
Als je voor de rest nog iets wil weten , vraag maar raak.
Foto's.... nu....quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:23 schreef Altron het volgende:
[..]
Yep , heb er 5 zelfs....de horror.
Tussen de 20 en 39 :<
WoWersquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:16 schreef Altron het volgende:
[..]
Hallo hallo, sorry voor de late reactie... kreeg ineens een klant op bezoek..
Zal me even voorstellen , is wel zo netjes.
Zit al een tijd op fok en ben meestal te vinden in het wow/swtor forum gedeelte , maar het is wat minder druk op m'n werk nu.
Dus dan ga je het forum een beetje afpluizen en dan kom je ineens in de sc terecht
M'n echte naam is David en ben 27 jaar.
Ben verkoper bij een bandengroothandel , doe daar de import/export , wat planning en hier en daar wat financiën.
Daarnaast sport ik graag , zit op voetbal en speel in de 1ste klasse van de amateurs.
Kwa gamen :
Ben al vanaf de jongste jaren tussen de games opgegroeit dit doordat m'n oudere broer en neef altijd met games bezig waren en zelf ook games maakte voor de msx etc.
Ben zelf vele jaren toch wel een hardcore gamer geweest , dit is allemaal wat minder geworden doordat ik ben gaan samenwonen met m'n huidige vriendin.
Heb jarenlang op het hoogste niveau RtCW ( Return to Castle Wolfenstein) gespeeld.
Met als hoogte punt 2x de nation cup winnen met team Nederland.
Naast de vele sp_games speel ik al jaren mmo's , van everquest tot wow en nu dan weer swtor.
Als je voor de rest nog iets wil weten , vraag maar raak.
Thanks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
RtCWWat een vette game was dat toendertijd
Met MMO's heb ik niet zo veel maar voor de rest klinkt het goed man
Wees welkom![]()
Graag voeten vegen bij de deur en pas op voor Poit, hij ziet er schattig uit maar kan vrij vals zijn en bijten.
Jas kan worden opgehangen in de hoek en bij gebruik van het toilet is een consumptie verplicht. Om u tegemoet te komen zal de eerste ronde aan de bar van het huis zijn. U heeft bij barman SpankmasterC de keuze uit een biertje met fristi of een tomatensap met tia maria.
Wij hopen dat u een prettig verblijf zult hebben in de GAM SC en wilt u bij vertrek graag even het gastenboek tekenen?
Met vriendelijke groeten,
Het management
Als ik thuis ben en ik kan een foto vinden , dan gooi ik hem hier effe neerquote:
Bier met fristi? Srsly?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:33 schreef Altron het volgende:
[..]
Thanks.
Hehe , heerlijke combi's.![]()
Doe dan maar een biertje met een fristi![]()
Gaat helemaal goed komen.
Sorry eendje ik heb het wat drukquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:36 schreef wc-eend het volgende:
Sharrrrrrrrrrrrrrrrr, wanneer gaan we uit?
ditquote:
en ditquote:
Ja zum kotsen...quote:
Nee.. Het gaat door elkaar.. Net als de andere comboquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:44 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja zum kotsen...
Maar ik moest kiezen :<
Die fristi mag iemand anders opdrinken.
quote:
quote:
quote:
C-C-C-C-C-COMBOBREAKERT!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:48 schreef Poit het volgende:
En deze!
Ik weet wat ik heel veel vrouwen met Valentijn ga geven:
[ afbeelding ]
Gadver...quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee.. Het gaat door elkaar.. Net als de andere combo
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:48 schreef Poit het volgende:
En deze!
[ afbeelding ]
Nick doe dit bij space, dan mag je een leeg chanel of vuitton tasje van mij lenen, wel grote kans dat je daarna vermoord wordtquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:48 schreef Poit het volgende:
En deze!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nick doe dit bij space, dan mag je een leeg chanel of vuitton tasje van mij lenen, wel grote kans dat je daarna vermoord wordt
You know you want it!quote:
Ik zeg : DOENquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nick doe dit bij space, dan mag je een leeg chanel of vuitton tasje van mij lenen, wel grote kans dat je daarna vermoord wordt
Ze word het hele jaar door verwendquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja doeiJe vind het echt wel leuk als je verwend wordt en cadeautjes krijgt
Dan nog zou het ze het niet weigeren omdat het opeens Valentijnsdag is, geloof er geen moer vanquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze word het hele jaar door verwend
Jij jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gisteren nog gezegd dat we niks doen voor valentijn.
Je hebt net nog je a-englands gehad!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gisteren nog gezegd dat we niks doen voor valentijn.
En wat dacht je van die faal order van gisterquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hebt net nog je a-englands gehad!
Die heeft ze toch zelf betaald? Ga me serieus niet zeggen dat jij dat ook betaald hebtquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat dacht je van die faal order van gister
Dat krijg je terug slomequote:Op donderdag 2 februari 2012 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat dacht je van die faal order van gister
En dan serieus opperen om niets aan valentijn te doen?quote:
Whut ik heb het grootste deel gewoon zelf betaald hurrquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En dan serieus opperen om niets aan valentijn te doen?volgens mij moet je Nick juist in de watten leggen mevrouwtje!
Valentijnsdagquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan nog zou het ze het niet weigeren omdat het opeens Valentijnsdag is, geloof er geen moer van
En dat ze het hele jaar door verwend word klopt ook wel hoor, daar zei ik niets over
Dit dus !quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En dan serieus opperen om niets aan valentijn te doen?volgens mij moet je Nick juist in de watten leggen mevrouwtje!
Er komen er nog genoeg uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Whut ik heb het grootste deel gewoon zelf betaald hurr
En hij vindt nooit iets leuk en games heeft ie toch al
Dit, gelukkig doen wij daar nooit aan mee. Ik ben zo blij met mijn vriendin, heeft een hekel aan zowel valentijnsdag, als winkelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit, gelukkig doen wij daar nooit aan mee. Ik ben zo blij met mijn vriendin, heeft een hekel aan zowel valentijnsdag, als winkelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |