Hallo nieuweling, wie bent u?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:06 schreef Altron het volgende:
[..]
Ik kan er de laatste dagen bijna niet uitkomen... maar dat komt omdat ik m'n ribben zwaar gekneusd heb vorige week met snowboarden /zucht... wat is dat klote.
Ik weet niet hoe al die mensen hetenquote:
Hoe lang is een Chinees toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Bedenk dat hoe lang deze persoon is
Ik heb geen facebookquote:
Jou heb ik welquote:
Onze SD niet op FB kennenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe al die mensen heten
Internets
[..]
Hoe lang is een Chinees toch?
Ik snap er niks meer van
Geen idee, maar ik zie het niet als verrijking van mijn leven of zo. Of beter gezegd, ik zie het nut geheel niet. Forever alonequote:
Zoek in je mail boxquote:
psies.quote:
Je heb een DM op FB.quote:
Na bakkie koffie #66 zag ik de foutquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zeg lees jij de chat eens goed terugJe DM klopt niet
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
Na bakkie koffie #66 zag ik de fout
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:04 schreef Poit het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)naar-android-40.html
jeuh!
Dat 2de was sowieso niet aan de ordequote:Op donderdag 2 februari 2012 06:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat was een "welnee en maak je niet zo druk"
Ook meteen uitgezetquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:01 schreef Poit het volgende:
Oh, ik ik vind die nieuwe quote manier er niet echt makkelijker op geworden..
Alweerquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:42 schreef Rossdale het volgende:
Hoppaaaa zojuist skyrim op de kop getikt voor ¤ 22,50
Hallo halloquote:
Kijk, dat noemen ze nou voorstellenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:16 schreef Altron het volgende:
[..]
Hallo hallo, sorry voor de late reactie... kreeg ineens een klant op bezoek..
Zal me even voorstellen , is wel zo netjes.
Zit al een tijd op fok en ben meestal te vinden in het wow/swtor forum gedeelte , maar het is wat minder druk op m'n werk nu.
Dus dan ga je het forum een beetje afpluizen en dan kom je ineens in de sc terecht
M'n echte naam is David en ben 27 jaar.
Ben verkoper bij een bandengroothandel , doe daar de import/export , wat planning en hier en daar wat financiën.
Daarnaast sport ik graag , zit op voetbal en speel in de 1ste klasse van de amateurs.
Kwa gamen :
Ben al vanaf de jongste jaren tussen de games opgegroeit dit doordat m'n oudere broer en neef altijd met games bezig waren en zelf ook games maakte voor de msx etc.
Ben zelf vele jaren toch wel een hardcore gamer geweest , dit is allemaal wat minder geworden doordat ik ben gaan samenwonen met m'n huidige vriendin.
Heb jarenlang op het hoogste niveau RtCW ( Return to Castle Wolfenstein) gespeeld.
Met als hoogte punt 2x de nation cup winnen met team Nederland.
Naast de vele sp_games speel ik al jaren mmo's , van everquest tot wow en nu dan weer swtor.
Als je voor de rest nog iets wil weten , vraag maar raak.
heb je zussen en zo ja; PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:16 schreef Altron het volgende:
[..]
Hallo hallo, sorry voor de late reactie... kreeg ineens een klant op bezoek..
Zal me even voorstellen , is wel zo netjes.
Zit al een tijd op fok en ben meestal te vinden in het wow/swtor forum gedeelte , maar het is wat minder druk op m'n werk nu.
Dus dan ga je het forum een beetje afpluizen en dan kom je ineens in de sc terecht
M'n echte naam is David en ben 27 jaar.
Ben verkoper bij een bandengroothandel , doe daar de import/export , wat planning en hier en daar wat financiën.
Daarnaast sport ik graag , zit op voetbal en speel in de 1ste klasse van de amateurs.
Kwa gamen :
Ben al vanaf de jongste jaren tussen de games opgegroeit dit doordat m'n oudere broer en neef altijd met games bezig waren en zelf ook games maakte voor de msx etc.
Ben zelf vele jaren toch wel een hardcore gamer geweest , dit is allemaal wat minder geworden doordat ik ben gaan samenwonen met m'n huidige vriendin.
Heb jarenlang op het hoogste niveau RtCW ( Return to Castle Wolfenstein) gespeeld.
Met als hoogte punt 2x de nation cup winnen met team Nederland.
Naast de vele sp_games speel ik al jaren mmo's , van everquest tot wow en nu dan weer swtor.
Als je voor de rest nog iets wil weten , vraag maar raak.
Yep , heb er 5 zelfs....de horror.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
heb je zussen en zo ja; PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |